User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Sabtu, 28 November 2009

Husam hentam Mingguan Malaysia!

Husam masam dengan penuh ego dan takburnya menghentam mingguan Malaysia yang di katakan cuba memelitkan cerita. Kononnya husam berjumpa n.ajis untuk meminta cuti, bukannya untuk meletak jawatan, ini yang di ceritakan dalam akhbar sundal Harakah. Cerita letak jawatan ni dah lama tersebar, kenapa sebelum ni diam je, sekarang baru nak di nafikan. bukan mingguan je yang dapat cerita ni, bloggers2 pun dapat, cerita dah tersebar sebelum mingguan tulis lagi. Macam ni lah rutin pembangkang bila salah je hentam media, kata putar belit, tapi diri sendiri macam bersih sangat. Senang cerita la, ko ni husam memang laparkan, mana mungkin ko nak letak jawatan. perjuangan konon piirahh!. .ko dengan anuwar sama je. . gila kuasa!

Hari Raya Korban dan cuti Sekolah!

Penat! terlalu penat minggu ni. Banyak kerja, banyak benda aku nak buat. Otak dah makin serabut. Melihatkan manusia di kompleks2 beli belah sekarang yang berjalan ke sana kemari menjinjing beg plastik pelbagai jenama. Pelbagai di perlihatkan, pada waktu membeli belah ni, dapat di lihat negara kita mempunyai bangsa yang berbilang, Melayu, cina, india, singh dan keturunan lain. Cuma kaum cina paling ramai membeli belah di samping itu sesekali ada melayu dan jarang2 nampak kaum india dan lain2. . tapi banyak juga melayu yang tak sedar keadaan ini. . bukalah mata. Apa2pun aku nak ucapan Selamat Aidiladha dan cuti sekolah.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review