User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Jumaat, 30 April 2010

KOLEKSI VIDEO ANWAR MENIPU PENDUDUK KG. BUAH PALA!



Video pendedahan kaki temberang aka pembohong rakyat menipu dan menjadikan penduduk kampung Buah Pala Pulau Pinang diantara mangsa janji-janji manisnya.

Mctheory:
kaki putar alam aka sesumpah dunia!

MAHFUZ TERASA KATA-KATA KETUA POLIS SELANGOR!



Mahfuz Omar! si Mangkuk ubi kayu ni, memang terserlah badut dan kebodohan yang telah dimilikinya. Mungkin ayat Mc agak kasar tapi itulah yang paling sesuai panggilan mangkuk naib presiden Pas ni.

Ketua Polis Selangor Datuk Khalid Abu Bakar tidak mengeluarkan kenyataan celupar meminta ahli-ahli politik mengelak dari mengulas insiden remaja 15 tahun mati ditembak polis.

“Adalah menjadi tanggungjawab warga PDRM untuk menuntut Ketua Polis Selangor Datuk Khalid menutup mulut dari mengeluarkan kenyataan celupar dan tidak membantu usaha memperbaiki imej PDRM,” kata beliau dalam satu kenyataan hari ini.

Mc tak rasa Ketua Polis Selangor memberi amaran dan arahan hanya kepada pembangkang sahaja. Semua pihak termasuk blogger juga terbabit dalam arahan yang dikeluarkan oleh beliau.

Tetapi apahal si badut ni dok melenting serupa terasa ni. Apakah arahan itu dituju untuk badut ni? atau badut ni ada hati nak buat kecoh, cuma dilarang dan terpaksa berdiam. Bukan sekali Pas cuba meneguk di air keruh untuk membusukkan keadaan.

Cuma kali ini Ketua Polis Selangor bertindak bijak dengan memberi arahan dan amaran awal supaya tidak sesiapa membuat cerita atau menokok tambah hingga cerita yang betul boleh menjadi cerita donggeng ala Pas.

Lagi satu Mc nak tanya ni Mahfuz, apa jasa ko pada rakyat selama ni? Cuba senaraikan? Rasanya tak dak kot. Jangan dok cakap banyak la badut wei. Dok diam-diam sudah.

MctHeory:
Memalukan dan membodohkan diri!

PERANGAI BURUK ORANG PAS!


Nampaknya tembelang orang Pas yang kononnya kuat agama dan alim hingga dipercayai maksum oleh para ahlul mereka sudah pecah. Allah maha kuasa! Jika kita pernah memburuk-burukkan orang dan menuduh orang tentang perkara yang bukan-bukan. Allah akan membalasanya dengan cara yang sama.

Sebenarnya cerita membuka aib orang ni bukanlah satu cerita baik. Cuma bergantung pada tujuan dan moral cerita itu dibuka. Mc cuma mahu membuktikan bahawa menjadi ahli Pas, pemimpin Pas atau YB Pas juga tidak terlepas untuk melakukan kesilapan. Kita hanya manusia biasa, setiap manusia akan melakukan kesilapan.

Pada pembaca terutamanya ahlul Pas, N.ajis ke Hadi ke Husam ke Ismail Kamus ke atau siapa jua pemimpin kamu, mereka adalah manusia. Mereka juga tidak terlepas untuk melakukan kesilapan. Pihak kami hanya mendedahkan bukti keburukan mereka hanya untuk diadili oleh rakyat tentang perangai mereka yang sebenar.

Cerita Mahfuz dan anak penagihnya, terbaru unspin ada cerita mengenai anak Ismail Kamus mengandung anak haram! dan cuba mengugurkannya. Boleh baca di sini

MctHeory:
Kalau kena orang UMNO, Pas pasti akan gegarkan cerita ni 1Malaysia. Kalau kena batang hidung sendiri, pandai pula kata tak baik dedahkan aib orang!

Khamis, 29 April 2010

LAKONAN PENIPU RAKYAT MALAYSIA!



Mungkin ramai yang sudah melihat video ini. Tapi daripada video ni sejuk, apa kata kita panaskan balik. Ini satu bukti nyata pembohongan dewa Pakatan Haram yang amat disanjung tahap teruk oleh penyokong-penyokongnya.

Pada yang belum tengok! Mc syorkan anda tengok video ni untuk anda kenal siapa itu Anwar Ibrahim! Pelakon politik pengisi poket sendiri untuk impian menjadi President Pertama Malaysia!

Mctheory:
Anwar al-juburi harus bertaubat!

PAS-RAEL YANG DERHAKA KEPADA SULTAN!



Nampaknya geng-geng PASrael (Pas+israel) kini sudah mula tunjukan belang sebenar mereka. Sudahla dahulu N.ajis pernah menegur Sultan Kelantan dengan membayangkan kuasa Sultan boleh dibuang jika rakyat tidak perlukannya lagi. Sultan Kelantan sakit pun dia tak pernah melawat.

Kemudian kejadian di Hulu Selangor semasa PRK PASrael terus-menerus mahu mengunakan masjid sebagai tempat kempen. Mereka terus menderhaka dengan titah Sultan Selangor ditambah dengan kenyataan N.ajis yang menafikan bahawa Masjid sebenarnya boleh dijadikan tempat berpolitik.

Selepas itu Pak Hassan ali biri-biri menyalahgunakan masjid dengan memberi khutbah Jumaat berunsurkan politik sehingga terbatalkan sembahyang Jumaat para makmum. Juga bersifat melawan titah Sultan Selangor yang mahu masjid tidak disalahgunakan untuk tujuan politik.

Kini yang paling baru, adun Kubang Rotan, mempertikaikan Kuasa Sultan dalam bidang agama di negeri Kedah. Apa ni? Kenapa jadi begini? Macam mana la ko boleh jadi adun wahai malaou weii. . benda tu tak boleh sentuh dan pertikaikan. Tatatertib pun ko boleh gagal. Siapala yang pangkah adun bodoh ni? Bodoh sungguh!

Puak-puak PASrael ni makin lama makin menjadi penderhakaan mereka. Mc tak tahu la diorang ni melayu jenama apa. Cap 'X' kot. Mc ingat puak-puak ni jadi macam ni sebab terlalu banyak berdamping dengan Dap. Kena cucuk dengan Anwar sikit, terus jadi melayu tak sedar diri.

Wahai puak PASrael teruskanlah kerja korang menghina Raja-raja Melayu, biar semua orang tahu siapa PASrael sebenarnya. Sungguhlah bagai dikata, Pas dan Israel umpama kembar tak seiras, rupanya tak sama, perangainya sama!

MctHeory:
DAULAT TUANKU! dimana bumi dipijak, disitu langit dijunjung!

SIKAP DENDAM DAN BUTA HATI PAS MENYEBABKAN MELAYU TIDAK BERSATU!



Mc banyak mendapat email daripada pembaca blog yang mempersoalkan kenapa UMNO dan Pas tidak mahu bersatu. Ada yang bertanya dan ada juga yang mempersoalkan kenapa biarkan melayu berpecah.

Mc sudah terbitkan artikel berkenaan perpaduan kaum melayu berpuluh kali. Kami dipihak pro-UMNO sudah menyatakan terbukanya hati untuk berbincang, cuma disebabkan ada sesetengah pemimpin Pas yang masih jumud dan hitam hatinya menghalang perpaduan tersebut.

Mc faham kenapa penentang utama perpaduan melayu seperti N.ajis, Husam dan geng edrogan Pas yang lain menjadi penentang keras. Ini semua disebabkan busuk hati dan dendam kepada UMNO yang tidak dapat mereka lupakan.

Mc masih ingat lagi bahawa ada diantara mereka ketawa riang, menganggap UMNO sebagai terdesak hingga sanggup menawarkan kerajaan perpaduan Pas bersama UMNO. Malah ada yang berkata jika Pas bersama UMNO, Pas akan dilayan lebih teruk daripada Dap mengkudakan Pas.

Kiranya jika Pas menyertai BN, Pas akan dipijak oleh UMNO dan terpaksa menuruti segala cakap UMNO. Itu pendapat mereka, itu cuma helah mereka, hakikat sebenarnya, Pas yang selalu menikam belakang rakan seperjuangan.

Sejarah mendedahkan segala, ketika Pas dalam BN, Pas tidak pernah berusaha menyatupadukan kedudukannya bersama parti kompenen yang lain. Pas hanya mengunakan BN bagi menambahkan pengaruhnya diserata negeri di Malaysia. Begitu jahatnya rancangan Pas semasa didalam BN. Sedangkan UMNO tidak pernah ada episod curang kepada rakan. Begitu patuhnya UMNO kepada perpaduan dan harmoni BN.

Kini apabila sesetengah pihak mahu mengabungkan antara UMNO dan Pas, banyak benda perlu dibuat, banyak perkara yang perlu diselesaikan dahulu. Mc ingat kalau sekarang UMNO bergabung dengan Pas, bakal bergegar KLCC di Kuala Lumpur.

Cuma ada satu jalan yang boleh membuatkan impian ini menjadi kenyataan, apabila puak penentang hati hitam konco N.ajis sudah tiada didalam Pas. Malah pengaruh Anwar al-juburi didalam Pas sudah lenyap. Insyallah. .yang lainnya akan bersatu dan melayu akan kembali kuat!

MctHeory:
Itu cuma andaian Mc. Kalau tak bersatu pun, UMNO tetap maintain!

Rabu, 28 April 2010

JENTERA BN RAJIN KERJA KERAS, TAPI MACAM ORANG MABUK TAK GUNA OTAK!



Artikel dibawah ialah karya seni berapi dari geng The Unspinners habuan kepada mereka-mereka yang baloq liat dan ketegaq nak mampus masa PRK Hulu Selangor!

Yang kaki botol adalah Zaid tapi kami rasakan jentera BN bergerak macam mereka pula yang mabuk. Jentera BN tidak tersusun dan kelihatan seolah2 tidak tahu apa patut dilakukan. Berterabur.

Pertama, jentera BN tidak bekerja sepadu. MIC buat kerja dia, MCA buat kerja dia. UMNO buat kerja dia. Command Centre yang besar hanya berfungsi untuk operasi UMNO. Bilik2 Pemuda, Wanita, Penerangan dll tidak didiami oleh parti2 komponen. Tak faham kenapa command centre jauh dari pusat di Kuala Kubu Baru dan tidak central.

Kedua, untuk tempat macam Hulu Selangor, komunikasi adalah satu masaalah. Hulu Selangor ini besar kawasannya dan kemudahan Internet terjejas. Patut difahami bahawa komunikasi utama adalah risalah, ceramah, rumah ke rumah, jumpa kawasan awam di kedai kopi dll. Maaf saya cakap, UMNO dan BN lemah dalam semua bidang ini.

Kami difahami kononnya ada group SelangorKita yang ditanggungjawab menyebar risalah. Boss mereka cakap besar seolah-olah mereka dah sedia bahan, timing dan tempat sebelum orang lain. Rasanya nak sumbat stokin dalam mulut Dato tu. Mereka sub kontrak ke group lain sebenarnya. INi kes dia orang sapu duit ta[pi ornag lain buat kerja gut?

UMNO lemah dalam penyebaran risalah. Ini patut kerja kumpulan macam Pemuda dan Puteri.

Ketiga, bahan yang disebarkan. Nampaknya bahan yang disebarkan tidak memahami psikoloji orang yang membaca. Kami terjumpa satu majalah bernama MediaNusa.



Sekali baca ini kerja ciplakun dari blog2. Majalah ini dijumpai di majlis MCA untuk pujuk Cina. Terkandung dalamnya adalah isu Zaid persoal Ketuanan Melayu, gambar Eli Wong tak ada moral dll. Ini menunjukkan kita beberapa perkara.


a) ini ada kutu kerja menyamun material orang tanpa memperakui siapa punya bahan.
b) boleh jadi ad akutu guna peluang untuk samun bujet umno untuk buat duit dari ciplak bahan orang.
c) penyebar majalllah ini betul tak ada otak. Ada ke hantar kawasan cina. mana tidak cina sensitif,
d) penulis tak faham bahawa propaganda pilihanraya mesti fokus, mudah/simple dan terpilih. Terlalu banyak sangat mesej yang mahu disampaikan dalam majalah ini dan juga majalah SelangorKita. Selangor kini pembangkang sudah sedar perkara ini dan pendikkan jadi fokusm mudah/simple dan terpilih dan bukan sebemban seperti yang mereka pernah lakukan.

Keempat, Dato2 dan pemimpin jentera UMNO dilihat bermain politik sesama sendiri. Pasal tak suka Mat Taib, ada mereka tidak mahu sediakan material untuk jawab isu Felda Sg Buaya.

Ada pula sibuk nak jaga bontot sendiri. Ada satu risalah nampak macam risalah seorang pemimpin nak menjawab kontroversi dari kesalahannya sendiri yang tidak peka semasa mengatur Konvensyen BN. Siap bayar orang khusus untuk tengok kalau boss kena.

Ada pula macam seorang Ketua Wanita syok nak atur kempen untuk mengetengahkan diri sendiri dan bukan untuk bekerjasama dengan pengurusan.

Masaalah tidak percaya mempercayai antara satu sama lain begitu tersebar. Kebanyakan tidak percaya mempercayai kebolehan sesama sendiri dan akhirnya buat kerja sendiri.

Kalau ada ide nak kasi pada orang UMNO, mereka suka perkecilkan kebolehan dan keupayaan orang lain. Ada lepas tu akan samun idea orang for free.

Kelima, UMNO hanya pandai event management dan bukan pandai berkempen. Patutnya dengan ahli pulohan ribu di Hulu Selangor, UMNO dan BN patut ada orang di setiap kedai kopi, tempat awam, rumah ke rumah, dan lain2 untuk memberi risalah, bercakap, memujuk, dll.

Kadang2 memenangi pilihanraya melibatkan cutting deal. Perlu diketahui loudspekaer dan opinion leader satu2 tempat.

Keenam, UMNO tak tahu pilihanraya zaman IT. Walaupun Internet akses di Hulu Selamgor slow, ini tidak bermakna cara berkempen tidak bileh di IT kan. IT bermakna data base, penyebaran maklumat segera, respons yang cepat dan pelbagai media.

Kalau pembangkang bantai dengan dakyah, kita kena boleh jawab dengan risalah atau SMS blast. SMS blast yang disebarkan oleh operatif BN nampak sangat berfikir macam UMNO dan hanya faham pengundi UMNO. Mesejnya pun mondom. Tak appeal. Tak cool. Mesej yang tak kena pada medium media yang digunakan.

Mula fikirkan penyebaran video. Video production sudah tidak makan masa macam dulu dan ada keupayaannya sendiri seperti face to face communication.

Ketujuh, cubalah berseni sedikit bila nak sampaikan mesej. Bandingkan bawah ini, lain tak limit kasarnya.



Kelapan, kebanyakkan masaalah yang disebuta da kemajuan tapi masaalah yang asyik berulang berkali2 adalah Pemuda dan Puteri lembab dan tidak efektif. Inilah dia bila tidak ada semangat juang tapi memikirkan wang dan upah.

Apa perlu UMNO belanja duit dan upah orang jika tenaga Pemuda dan Puteri ada? Harapkan baju berseragam dan cantik aje? Semangat elek!!!!

Ketua Pemuda dan Ketua Puteri patut dipersalahkan dan lakukan sesuatu. Mungkin Ketua2 Pemuda dan Puteri tidak patut jadi Menteri jika pergerakan masing2 tidak bergerak ..... Kedua2 Ketua nampaknya hanya syok sendiri datang Majlis disambut macam VIP.

Kesembilan, kenapa Cina tidak undi BN? Jawabnya Cina masih menyampah dengan MCA. Chua Soi Lek jangan salahkan Perkasa. Jentera MCA paling lemah sekali dalam semua PRK2. Batang Kali pun anti Chua Soi Lek. MCA hanya nak menyalahkan UMNO tapi bila diminta suggestion, tak ada di kasi. Otak MCA dah lembab. Bila mereka nak menuntut sesuatu, mereka hanya menyalahkan UMNO tapi tak salahkan diri sendiri. Gerakan lagi tak boleh harap. Baik mereka masuk DAP.

Kau orang sila tambah2.

UMNO ni kena bedil sampai mampus baru nak sedar. Kalau mereka tidak berasa cemas dengan kemenangan nipis di Hulu S'ngor tak tahulah. KUbu BN dah boleh terima pembangkang.

Padahal jentera PKR hancur tengah jalan pasal kena bom. Itu pun kita tak boleh score banyak2.

Masaalah sikap, attitude, semangat, kesungguhan, keupayaan, dan kerjasaam dalam UMNO sangat meruncing. Jangan terlalu selesa. Kamalanthan boleh jadi Parthiban dan Hulu Sngor boleh jatuh kembali ke pembangkang pada PRU13 ...

Oh ye ... Terakhir sekali, syabas blogger Pro UMNO. Hangpa hebat dan berkoordinasi. Harap tidak ada malaun cuba mengambil peluang nak menaikkan politik peribadi dan sapu duit hasil kejayaan blogger kali ini.

Yang hebat adalah blogger pro UMNO yang independent dari mana2 perkumpulan. Kalau ikut birokrasi UMNO, tulisan macam pakai kondom.

MctHeory:
Artikel dari Unspinners yang menusuk kalbu pada yang terkena!

ANWAR EJEN BARAT ALA YAHUDI!



Video dari Anwar Shaari yang mendedahkan siapa anwar berahim sebenarnya. Tuduhan terhadap kerajaan dan UMNO yang kononnya bersubahat dengan Zionis dan yahudi sebenarnya hanya menutup pekung didada Anwar yang bersekongkol lakhanattullah itu.

Mungkin ramai yang sudah kenal siapa anwar, tapi ramai juga yang masih bodoh diperdayakan dengan lenggang dan lenggok peliwat tegar tahap dewa ni. Korang tengok la sendiri!

MctHeory:
anwar harus bertaubat! bukan tau buat!

BN MENANG! HARGA BARANG AKAN NAIK?


Kecoh dikalangan rakyat sekarang ni yang mengatakan harga barang akan naik. Sebab apa harga barang akan naik? Mereka kata kalau BN menang, harga barang akan dinaikkan. Ini adalah satu kempen ala busuk puak pakatan.

Mereka sudah mengunakan kempen busuk ini secara aggressif semasa PRU ke 12. Akhirnya kempen busuk mereka ini berkesan dan berbuahkan hasil. Mereka cuba menggunakan cara yang sama ketika di Hulu Selangor. Mc tak tahu jika ada orang Hulu Selangor yang termakan dengan helah busuk mereka ini.

Disini Mc nak terangkan, Menteri Perdagangan Dalam Negeri sudah pun mengumumkan bahawa tidak ada kenaikkan harga barang dalam apa segi pun. Langsung tak ada. Semua yang kita dengar adalah cakap-cakap angin dan tidak boleh dipercayai.

Kempen BN menang harga naik ni dibuat oleh Anwar. Anwar mengajar semua orang supaya menanam perkataan ini didalam kepala masing-masing. Ini adalah kempen jarak jauh yang dia cuba lakukan. Jika semua rakyat Malaysia berfikiran demikian, tak mustahil satu hari nanti rakyat akan takut untuk mengundi BN kerana terpengaruh dengan hasutan jarak jauh seperti ini.

Mc percaya sudah ada orang yang terpengaruh dengan tipu helah anwar al-juburi ni. Sudah-sudahla, ini semua fatwa syok sendiri mainan pakatan. fikirla secara logik, harga barang naik ada sebabnya, bukannya suka-suka. Semua orang terasa, cuma pandailah kita berjimat. betul tak?

MctHeory:
Yang pastinya Harga barang takkan naik!

NIZAR BARUA DAP PENCETUS HASUTAN KAUM!



Siapa tak kenal Nizar barua Dap ni. Gila meroyan yang ketagihkan jawatan MB Perak. Nizar baru-baru ni berkempen di kawasan kaum cina dan menghasut kaum cina.

' KITA MESTI BASAHKAN KERIS INI DENGAN DARAH CINA' dan " Banjirkan pekan Kuala Lumpur dengan darah cina". Ayat hasutan dan fitnah terbesar Nizar!

Jika orang biasa yang buat, sahih sudah dikenakan tindakan. Takkan KDN dan Polis nak tengok saja kot. .bukti sudah ada didepan mata tunggu apa lagi. Kalau akta hasutan pun sesuai ni!.

MctHeory:
Orang macam ni perlu diajar!

Selasa, 27 April 2010

HULU SELANGOR PENENTU DAP BAKAL KETUA BARU PAKATAN RAKYAT!



Hulu Selangor menunjukkan turunnya sokongan kaum cina kepada BN. Semestinya kita boleh kata ini salah MCA (Gerakan? ada takpe, takdak pun ok). Mungkin kita tak boleh salahkan MCA seratus peratus. MCA pun baru pulih dari sakit. Pemilihan mereka yang lepas pun masih baru, jadi mungkin MCA akan ambil masa yang lama untuk pulih.

Itu bagi pihak BN, bagaimana pula dengan Pakatan Haram? Nampaknya sokongan kaum melayu dan india kepada pakatan semakin berkurangan. Apakah ini petanda bahawa Dap perlu mengambil alih kuasa mutlak ketua Pakatan (ketua pembangkang) daripada PKR dan anwar?

Mula-mula memangla Kit Siang dan konco-konconya berlapik-lapik, kononnya tak kisah la taknak la, itu la, ini la. Tapi, akhirnya nanti bila susutnya sokongan melayu terhadap Pas, susutnya sokongan kaum india terhadap PKR, mereka pasti akan mempertikaikan kewibawaan anwar sebagai ketua yang tiada sokongan bawahan. Bahkan didalam parlimen pun PKR semakin susut jumlah ahli parlimennya.

Atau mungkin ia salah satu strategi 'come back' Dap (yang dulunya pernah tersungkur teruk) dengan memperkudakan Pas dan PKR bagi meyakinkan pengundi melayu bahawa Dap terbuka untuk semua selain cuba mempergaruhi pengundi cina dengan dasar mereka. Ini cuma teori Mc, cuma andaian.

Akan tetapi semuanya berkemungkinan, jika trent ini berterusan, Pas dan PKR pula sudah tidak dipercayai oleh kaum melayu dan india, sudah pasti apa yang Mc andaikan tadi boleh menjadi kenyataan. Pada ketika itu, ingin sekali Mc melihat muka-muka melayu penyokong Pakatan, sanggupkah mereka menerima Kit Siang sebagai ketua mereka?

Mc rasa, kalau N.ajis mesti sanggup, orang tua tu apa pun boleh, janji dendamnya pada UMNO berbalas. Anwar pun, bukan ada beza sangat dia dengan Kit Siang, SAMA SAJA! Mungkin yang berbeza, kad pengenalan Anwar ada tulis Islam kot!

MctHeory:
Tak dapat bayangkan kalau Dap jadi ketua pembangkang! Kat mana letaknya Pas dan PKR ye? Masih menjadi kuda ke?

FITNAH TERHADAP SPR! JAWAPAN BALAS!



PRK Hulu Selangor sudah pun berlalu, kemenangan BN disana amat manis untuk dikenang. Segala penat lelah dan susah payah berkempen telah terubat apabila rakyat Hulu Selangor mengerti apa yang cuba disampaikan oleh kerajaan BN.

Walau bagaimana pun tetap ada pihak yang tidak berpuas hati atas kemenangan tersebut. Contohnya Pakatan Haram menerusi Harakahdaily dan blogger pencacainya terus menerus mempertikaikan SPR kononnya menjadi alat kemenangan BN.

Sebenarnya kejadian pemindahan lokasi mengundi di Kampung Tanjung, Sungai Choh sudah dimaklumkan kepada semua ahli parlimen pada awal tahun 2008. Kemudiannya SPR sudahpun mengeluarkan surat untuk melakukan pemindahan secara berperingkat.

Sebenarnya pemindahan tersebut akan dilakukan pada PRU ke 13. Akan tetapi setelah Datuk Zainal Abidin meninggal dunia dan berlakunya pilihanraya kecil, SPR terus melakukan pemindahan tersebut. Kalau ikut kepada jumlah yang dipindah, jumlah tersebut sekitar 13,500 orang. DAN HANYA 220 ORANG SAHAJA YANG DIPINDAH KE PARLIMEN SELAYANG, yang lainnya masih mengundi di parlimen Hulu Selangor.

Sedangkan setiap portal dan blog pencacai pakatan mencaci dan mencerca SPR kononnya lakukan pemindahan secara besar-besaran untuk memenangkan BN pada Hulu Selangor. Mereka tidak memberitahu cerita dan angka sebenar yang dipindahkan.

Pergila tanya penduduk kawasan yang dipindahkan tu, memang urusan harian mereka tertumpu ke bandar Gombak dan mereka memang berada dibawah jajahan parlimen Selayang. Segala urusan cukai, pejabat tanah mereka lakukan dikawasan Gombak. SPR hanya melakukan kerjanya untuk menjadikan keadaan lebih baik.

Pemetaan semula, pengubahan kawasan dan pemindahan pengundi sudah diketahui oleh ahli parlimen pakatan, cuma mereka sahaja mengapi-api dan membuat kecoh kononnya SPR tidak bertindak adil. Sudah memang dasar Pakatan yang busuk dan suka membuat fitnah, ia tidak akan aman selagi tidak porak perandakan Malaysia.

Tidak ada masalah dengan SPR dan tidak ada masalah dengan segala pilihanraya kita. Cuma yang bermasalah ialah sikap puak Pakatan dan sikap suka menyalahkan orang apabila diri sendiri yang salah adalah amat memalukan! Akhir kata! PERGI MAMPUS LA PAKATAN! WE ARE BACK! HIDUP BN!

MctHeory:
Sendiri tak pandai basuh bontot, tuduh orang lain busuk, poodahh!

Ahad, 25 April 2010

LAPORAN TAK RASMI! BN MENANG!



Laporan tak rasmi, kiraan secara kasar, majoriti BN sudah turun sikit ke 2000 lebih. .tapi yang pentingnya BN berjaya merampas Hulu Selangor dari PKR! Rakyat lebih percayakan bangsa 1Malaysia dari kaki botol al-judi.

Semua jentera Pakatan diarah balik bagi mengelakkan kemaluan mereka terserlah. Ternyata, Zaid sangatlah bodoh kerena sudi menyerahkan lehernya untuk disembelih oleh Anwar.

Biar Zaid bodoh, janji rakyat sudah cerdik! Lupakanlah Anwar, tinggalkanlah N.ajis. .insyallah. .aman dunia dan akhirat! amin. .

Mctheory:
Kemenangan Hulu Selangor, petanda baik untuk merampas Selangor!

Kemaskini:
Confirm! BN menang majoriti 1638 undi. Kiraan peti undi yang sangat panas!

Mctheory:
P.Kamalanathan sudah boleh melangkah masuk ke parlimen nanti. Tahniah! Kerja baik-baik, moga kekal dipilih lagi pada PRUke13.

Mutakhir!: APA JADI DI HULU SELANGOR?









Sumber gambar dari PapaGomo, Utusan dan Pisau.net

HULU SELANGOR 25 April - Sejumlah 36,650 orang atau 56.82 peratus daripada 63,701 pengundi biasa telah pun keluar mengundi pada Pilihan Raya Kecil (PRK) bagi kerusi Parlimen Hulu Selangor setakat 1 tengah hari ini, menurut Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Pusat pengundian yang dibuka pukul 8 pagi tadi akan ditutup pada pukul 5 petang.

SPR menjangkakan kira-kira 80 peratus pengundi akan menunaikan tanggungjawab mereka pada PRK ini.

PRK itu menyaksikan pertandingan antara Ketua Penerangan MIC, P.Kamalanathan, 44, daripada Barisan Nasional (BN) dan bekas Anggota Parlimen Kota Baharu Datuk Zaid Ibrahim, 59, daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Sejumlah 48 pusat mengundi di 47 sekolah dan dewan masyarakat yang menyediakan 136 saluran mengundi dibuka untuk pengundian hari ini. - Bernama

MctHeory:Nampaknya pengundian masih berjalan lancar, walaupun ada kekecohan sebelah pagi tadi. Setakat bising-bising kutuk-mengutuk tue ada la. Perkara biasa! Apa yang pasti, sokongan rakyat memang jelas kelihatan memihak kepada BN! Gagasan dan jenama 1Malaysia memang menjadi pujaan rakyat Malaysia.

Berita dari Parpukari

Kecoh betul la penyokong PKR kali ni, banyak betul kes gaduh dilaporkan! Ada satu kes tu ‎​Seorang Pemuda BN dipukul teruk oleh Pemuda PKR di hadapan Sek Keb Bukit Sentosa, mereka terpaksa kejarkan dia ke Hospital dlm keadaan berlumuran darah!

Tak cukup dengan tu, Shamsul Kemetot Kencing dalam Seluar pulak buat hal katanya ada 3 Bas Pengundi Hantu! Aduh depa ni tak habis-habis dengan pengundi Hantu la, taktik basi yang jelak kita dengar!

Inilah masalah dengan PKR, bila nampak nak kalah je maka mereka akan membuat keganasan! Maklumat terbaru aku terima bahawa lepas lunch, pkr nak focus attack ke ulu yam and serendah.

Bangsat betul parti SIAL ni! Khaaiikk Ptuuiihh!

MctHeory:
Betul ke ada pengundi hantu? atau mereka yang hantu kot? BOnggok betui la!

Kemaskini:
Kurang dua jam sebelum proses pengundian ditutup,sejumlah 41,112 orang atau 63.74 peratus daripada 63,701 pengundi biasa telah keluar mengundi pada pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor setakat pukul 2 petang tadi.

MctHeory:
Tak termasuk pengundi hantu yang si samsul al kincin tu cakap tadi ye! Harap Maklum!

Kemaskini 15.15:
Peratusan keluar mengundi adalah rendah dari jangkaan, mungkin disebabkan rakyat Hulu Selangor terlalu yakin bahawa BN akan menang mudah di Hulu Selangor. Dijangka peratusan sehingga 5 petang ini dianggar 75% sahaja.

MctHeory:
Sedang sibuk mencari pengundi hantu sambil tertonggeng! Alaa..kan hantu tak nampak kakinya. Mana ye?! Ada siapa nampak hantu tak?

Kemaskini: 6.00pm
Akhirnya jumlah pengundian lebih rendah dari sasaran 73.8 peratus sahaja. Seramai 64,500 orang rakyat Hulu Selangor telah keluar mengundi pada hari ini.

MctHeory:
Tiada kejadian yang terlalu serius berlaku. Cuma ada ahli pemuda UMNO yang dilanggar oleh penyokong PKR banggang!. Berita tidak rasmi! BN telah mendahului dengan majoriti yang agak besar dalam kiraan peti undi. Rakyat semakin bijak, sudah pandai memilih yang mana intan, yang mana kaca!

HULU SELANGOR! YAKINI BN!







Pada semua pengundi Hulu selangor, keluarla mengundi awal-awal. Jangan tangguhkan sehingga lewat petang. Sebelum mengundi, fikir baik-baik yang mana boleh menjamin masa depan dan yang mana sekadar bermain janji.

Barisan Nasional adalah satu gabungan satu perikatan yang sah, yang ditubuhkan untuk memupuk semangat pepaduan rakyat Malaysia. Tujuan gabungan ini hanyalah untuk membentuk kerajaan Malaysia yang adil dan saksama.

Mewakili semua kaum, mengagihkan kuasa pentadbiran kepada semua kaum selain tidak terpesong daripada perlembagaan sebagai rujukan rasmi undang-undang negara.

Segala perancangan, segala janji dan segala harapan kepada Barisan Nasional sudah pun terbukti selama ini. Walaupun ada cacat celanya, akan tetapi jasanya memerintah Malaysia adalah sangat besar.

Barisan Nasional masih tidak jemu dan mahu berbudi kepada rakyat. Perjalanan kita masih jauh, ikutlah kami, sokonglah kami dan undilah kami, Yakini Barisan Nasional!

MctHeory:
Pakatan Rakyat hanyalah satu gabungan gila al-juburi untuk memiliki kuasa di Malaysia! Tiada erti, tiada perancangan, tiada pendamaian hanyalah kuasa untuk menjadi PM!

PROVOKASI JAHAT PAKATAN KEPADA ORANG ASLI!

Sedang sebuk orang nak keluar mengundi, puak Pakatan ni tak sudah-sudah nak menakutkan orang asli. Mereka mengupah samseng dan mereka juga berlakon umpama samseng yang menumbuk orang asli.

Dasar lahanat! Lakonan puak lahanat ni memang dahsyat, sampai hari mengundi pun mereka tetap nak berpolitik lagi. Orang asli menjadi mangsa mereka. Sudah mereka membuat kecoh, mereka juga yang buat laporan polis, menerusi Ratu Porno PKR Elize.

Sudah-sudahla puak Pakatan wei! rakyat dah tahu lakonan korang! biarla rakyat tentukan hari ni. Jangan korang dok gabra takut kalah! Biarkan rakyat mengundi secara aman. Jangan jadi 'tukang kecoh' Kalau betul korang kuat, tunggu dan saksikan saja pilihan rakyat. Nak pilih kaki botol atau nak pilih bangsa 1Malaysia!

MctHeory:
Ada pesanan dari Timbalan Ketua Polis negara!

Sabtu, 24 April 2010

BUKTI MASYARAKAT CINA SOKONG BN!



Banyak bukti masyarakat cina di parlimen Hulu Selangor sudah kembali menyokong BN. Kampung Asam kumbang, Ulu Yam dan sekitar Bukit beruntung semuanya menaruh harapan kepada BN untuk memenangi pilihanraya esok sekaligus menjadi wakil rakyat mereka.

Mereka menyandar harapan kepada BN kerana selama dua tahun ini memang sudah terbukti bahawa kerajaan Pakatan haram di Selangor tidak boleh membawa apa-apa kemajuan di hulu Selangor. Kalau tak percaya salah satu buktinya berita dibawah:

HULU SELANGOR 24 April - MCA percaya sokongan pengundi Cina di Hulu Selangor terhadap Barisan Nasional (BN) semakin meningkat berdasarkan kepada sambutan yang ditunjukkan mereka ke atas gagasan 1Malaysia dan Program Transformasi Kerajaan, kata Timbalan Presidennya, Datuk Seri Dr. Ng Yen Yen.

Sebagai contoh, katanya, sokongan pengundi Cina di Kampung Assam Kumbang dekat sini hanya dianggar 18 peratus ketika beliau memulakan kempen dua minggu lepas.

"Namun selepas berjumpa dengan mereka beberapa kali, peratusan sudah meningkat kepada 25 peratus.

"Di sini terdapat 1,457 pengundi dan saya berharap kita akan mendapat lima peratus undi daripada kawasan ini apabila tempoh berkempen tamat tengah malam ini,” katanya kepada pemberita selepas mengiringi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang melawat kampung itu hari ini.

Turut serta, Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek dan Setiausaha Agung parti Datuk Seri Kong Cho Ha.

Terdapat sejumlah 16,964 pengundi Cina di kawasan Parlimen Hulu Selangor yang merangkumi 26.3 peratus daripada 64,500 pengundi berdaftar
- sambung baca Utusan

Mc juga melihat jentera MCA dan Gerakan membuat kerja, setelah sekian lama dua parti cina BN ni bergolak sesama sendiri. Harapan yang dulu tipis disandarkan kepada kaum cina, kini kembali kukuh setelah melihat segala perubahan dan reaksi yang ditunjukkan kepada jentera pilihanraya kecil BN.

Mc percaya BN akan menang besar esok! Melayu sudah kembali kepada UMNO. India sudah pasti menyokong MIC dan keyakinan masyarakat cina kepada MCA sudah pulih! Itulah tanda kejayaan Barisan Nasional!

Mctheory:
cak pung! cak pung! ewahh!

WALI TEROMPAH N.AJIS PENYAMBUNG NYAWA PKR!



Makin lama makin menyampah Mc pada Wali Terompah wal Selipar N.ajis ni. Bukan kata nak tengok muka, nak dengar suara pun rasa dah geligeleman. Dah tua tu buat cara tua la. Sanggup wali terompah ni turun padang bela si mabuk kaki judi tu.

Bukan setakat membela dan menyanjung. Habis semua tahi Zaid dijilatnya bagi licin dan menyalahkan pihak UMNO/BN pula. Katanya Zaid ni dah bertaubat. Alhamdullilah. .kalau dah bertaubat bagus la tapi masalahnya, si Zaid ni kata dia keluar UMNO terus dia bertaubat. Ye ke?

Kalau betul dia bertaubat kenapa masih berjudi? Kudanya nama kelantan tu kenapa masih dibela. Mengikut rekod pertaruhan lumba kuda atas nama Zaid pun paling akhir masa 10 feb 2010 kalau tak salah Mc.

Bukan ke waktu tu dia dah keluar UMNO? Kata taubat? Kenapa masih bertaruh? Si Wali Selipar tu pula, sakan benar bela Zaid. .kononnya kempen kutuk peribadi calon ni salah dan UMNO ni bodoh sebab buat macam tu.

Cakap main lepas je, Pas boleh pergi jalan la. Jangan nasihatkan orang, balik tenung muka depan cermin lama-lama. Siapa yang selalu memfitnah dan serang peribadi. Hinggakan DS Rosmah pun yang takde kena mengena pun teruk dikutuk.

N.ajis kata UMNO kempen untuk MIC. Bermakna UMNO sokong kaum india dan menjadi alat pada kaum india. Ye ke? Baik MIC daripada Dap kot. Bila N.ajis jadi kuda Dap boleh pula ye. Bagai lembu dicucuk hidung, mengikut je apa Dap suruh. Hinggakan hukum Islam pun Dap boleh permainkan, punya takdak telur Pas ni.

Dalam kempen kali ini Mc cuma boleh beritahu satu saja. Kalau Pakatan tanpa N.ajis wal terompah wal selipar dan tanpa sokongan kuat jentera PRK Pas yang diimport. Pastinya! PKR terkubur lebih awal dari masanya.

Nak harap Anwar? Zaid? Azmin? mimpila. . muka tiga ekor ni mana boleh percaya, rakyat dah kenal muka putar alam ni. Bercakap 10 patah, 11 patah tak boleh pakai. Hanya orang gila yang percaya kata orang gila macam diorang ni.

Akhirnya Pas membuktikan lagi bahawa mereka hanyalah kuli batak suruhan PKR dan Dap. Kepentingan mereka hanyalah untuk membuat bising dan buat kacau. Biasala terompah, kalau jalan sebatu pun boleh dengar. Betul Tak?

MctHeory:
Bila agaknya N.ajis nak pencen? Buat semak la!

PKR SUDAH KALAH SEBELUM PRK!



Mc nak cerita perihal budak-budak petugas PKR yang sudah kalah sebelum dikalahkan. Kebanyakan mereka di Hulu Selangor ni dah takde semangat. Banyak sangat yang tak kena bagi puak PKR dalam PRK kali ni.

Kata mereka semuanya tak kena, dari calon, penyusunan ceramah, budget dan juga jentera parti semuanya berterabur. Kiranya PRK kali ini adalah yang paling buruk bagi mereka. Harapan untuk menang senipis kulit bawang.

Budak-budak AMK yang datang dari luar dah fikir nak balik rumah saja sekarang ni, yang kat sekitar Hulu Selangor lagi awal dah balik. Kata mereka tak guna lagi PKR berkempen, rakyat di Hulu Selangor nak buka pintu untuk mereka pun susah.

Sudahla calon yang dipilih oleh pihak atasan menyebabkan mereka kurang berminat. Serupa takdak orang lain kata mereka. Paling membuatkan jantung dan hati mereka luruh apabila Dr.Halili Rahman Setiausaha PKR Hulu Selangor, orang kuat Ulu Yam keluar parti masuk UMNO.

Walaupun kepimpinan atasan PKR dan AMK berpura-pura kontrol macho tak terkejut. Akan tetapi kesan daripada Dr.Halili kepada petugas jentera mereka sangat besar. Dr.Halili lah orang pertama yang bertanggung jawab memulakan kempen PKR di Hulu Selangor.

Semalam Mc ada bersama dengan petugas-petugas PKR ni. Kami berselisih dengan PM Ds Najib, Dr.Chua dan P.Kamalanathan. Ds Najib ada melakukan ucapan ringkas disebuah kedai kopi cina disana.

Paling Mc tak boleh tahan apabila ada diantara budak-budak ni tak lepaskan peluang bersalaman dengan Ds Najib dan pemimpin BN yang lain, termasuk calon P.Kamal.

Nampaknya kepercayaan mereka kepada Anwar dan kepimpinan PKR yang lain sudah pun pudar. Walaupun ketua AMK Samsul al kincing selalu datang beri semangat dan tanya kabar akan tetapi dia diantara orang paling mereka benci, kerana dia selalu bernjanji tapi tak pernah nak tepati.

Kesan daripada PRK kali ini, menyebabkan ada diantara mereka yang tidak mahu lagi bersama PKR. Ada yang sudah tidak mahu libatkan diri dengan politik lagi. Mereka berbelah bagi untuk percayakan politik. Mereka diajar untuk membenci UMNO/BN, akan tetapi dari apa yang mereka nampak PKR lebih teruk dari BN.

Apa yang pasti, masih ada petugas yang yakin dengan Anwar walaupun telah ramai yang tidak mempercayai temberang anwar lagi. Hakikatnya, parti PKR telah rosak disebabkan masalahnya sendiri. Suka berjanji, tetapi tidak tepati dan akhirnya makan diri.

MctHeory:
Melaporkan semua ini DARI DALAM PKR!

Jumaat, 23 April 2010

AHLI PAS PULAK KELUAR PARTI!



Mc baru dapat dari blog Darulehsantoday yang mengatakan ahli Pas Kuala Kubu Baru pula keluar Pas. Jarang kita dengar geng Pas ni keluar Pas. Ni mesti dah tak boleh tahan dengan Pas sebab tu keluar juga. Seterusnya baca dibawah!

Orang Kuat PAS Kuala Kubu Baru, Haji Ariff Kamaruddin atau lebih dikenali sebagi Pak Tam bersama 25 veteran pas yang mengumumkan keluar dari pas hari ini, antara sebab mereka keluar parti ialah mereka mendakwa perjuangan pas telah lari dari landasan sebenar

Sudah lah telah lari dari landasan perjuangan, dakwanya lagi, pas langsung tidak mengambil endah tentang nasib ahli dan penyokongnya, tambahnya lagi, dulu sebelum berkuasa, pas berjanji macam-macam dengan ahlinya, janji mereka akan mendahulukan kebajikan dan penyokong mereka. Bila sudah berjaya semua janji itu hilang.

Malah tambah pak tam lagi, bila ada kematian atau kenduri kendara, muka ydp pas kawasan pun tak nampak, dulu semasa pemilihan, janji nak bantu ahli, janji itu lah janji ini lah, bulan bintang pun dia janji, tapi bila dah menang, dah jadi ydp batang idung pun langsung tak nampak, lagi pun kami kecewa kerana calon pr ni seorang yang rendah moralnya dan tidak sepatutnya pas menyokong calon yang rendah moral macam ini.

Jadi untuk tidak mahu menambah dosa kerana bersubahat, jadi lebih baik kami keluar daripada pas, kerana kami tidak mahu bersubahat menyokong peminum arak dan kaki judi.

Mungkin diorang ni dah letih kena tipu dan diperhambakan oleh Dap. Sampai si wali selipar N.ajis pun boleh jadi pak turut Dap, pemimpin Pas yang lain lagi la, bengap tak sudah!

MctHeory:
Pas dan israel For All!

KILANG FITNAH PAS BUAT OVERTIME!



Mc masih ingat dialog dalam Ali Baba Bujang lapuk semasa ketua penyamun mengarahkan penyamun-penyamunya membuat kerja overtime. ''Malam ini kita kerja overtime!'' Macam itu agaknya pemimpin Pas mengarahkan jentera kilang fitnah bersedia 48jam terakhir untuk menyerang BN.

Tambahan petugas-petugas Pas, PKR dan Pakatan Haram mendapat suntikan dari Wali Selipar pakar doa dan sumpah mengarut si N.ajis. Semestinya mereka menjadi lebih aggressif dengan suntikan tersebut.

Penganalisis pilihanraya jentera BN di Hulu Selangor sudah menjangkakan kilang fitnah Pakatan Haram yang diketuai oleh Pas, akan melipat gandakan usaha mereka dalam masa 48jam ini.

Semalam Ts Muhyiddin Yassin juga ada memberi amaran kepada jentera BN supaya berjaga-jaga dan bersedia dengan segala kemungkinan yang akan terjadi. Walaupun BN sudah berada dihadapan, akan tetapi Pakatan Haram akan cuba habis-habisan.

Mereka ini sanggup membuat kacau dan porak peranda di Hulu Selangor, demi memperolehi undi atau menakutkan para pengundi daripada keluar mengundi dan menyebabkan peratus keluar undi akan jatuh.

Sesungguhnya Pakatan Haram hanya mahu menanam benci rakyat kepada kerajaan dengan menabur fitnah dan langsung tidak mempedulikan keburukan yang akan terjadi jika mereka terus melakukan demikian.

Jika anda terpengaruh dengan cakap-cakap Pakatan Haram, Mc minta anda semua fikir-fikirkanlah terlebih dahulu dan pertimbangkan segala yang anda dengar.

MctHeory:
Pakatan Haram hanya satu gabungan gila kuasa!

TOPENG SENI BERTUHANKAN POLITIK A. SAMAD SAID!



Semakin terang-terangan nampak si penyair seniman jalanan Sasterawan negara (bukan sasawauwan negara ok) A. Samad Said berpolitik, sehingga turut membantu kempen PKR di Hulu Selangor. Kalau dulu Samad bersama konco-konconya kempen berlapik. Tetapi kini puak-puak ni sudah berani kempen secara terang-terangan.

Mc bukan nak kata apa dia orang nak kempen, lantak la korang nak kempen. Tapi jangan jadikan majlis seni sebagai majlis kempen. Padahal orang pergi sebab minat atas bidang sasterawan seni. Akhirnya yang Mc nampak jadi tak ketahuan seni.

Bertempat Kampung Pasir Putih Kalumpang, yang terletak dalam DUN Hulu Bernam walaupun orang yang hadir tu tak ramai tapi ada yang hadir tu langsung tak suka dengan PKR dan Zaid. Lain kali baik tulis kain rentang Syair Puisi jilat Zaid dan PKR!

Kononnya dulu korang la hero bahasa, demo sana sini atas menegakkan bahasa melayu. Rupanya korang orang upahan Anwar untuk buat kacau kat Malaysia je. Korang tak ubah macam pencacai upahan Anwar yang lain. Buat malu bangsa saja!

Mc tahu korang semua geng Hisham caberator dung! tunjuk bontot! Alah. . PKR dengan bontot kan memang tak dapat dipisahkan. Yang pasti kini rakyat Malaysia dah kenal siapa A.Samad Said. Dia bukan pejuang bahasa dan puisi yang sejati. Dia pejuang puisi dan bahasa proksi Anwar al-juburi.

MctHeory:
Tak usah bertopengkan seni! Rakyat dah kenal korang!

Khamis, 22 April 2010

PUAK PAKATAN DAH HABIS MODAL!



Kadang-kadang Mc kesian lihat puak-puak Pakatan Haram terdiri dari pemimpin, ahli parti termasuk blogger mereka yang haprak!. Mereka kini terkial-kial mencari punca dan modal untuk mengutuk UMNO dan calon BN P.Kamalnathan. Semuanya terjadi apabila calon PKR Zaid 'Mabuk" Ibrahim telah diserang bertali arus oleh blogger pro BN mengenai masalah peribadinya yang suka mabuk dan berjudi.

Puak-puak pengampu tegar Pakatan seperti blogger pencacai dan pemimpin mereka pula sanggup menafikan dan menjilat segala kesalahan Zaid yang pernah dilakukannya. Hakikatnya banyak bukti nyata Zaid memang teruk orangnya.

Mereka menyerang UMNO/BN dengan mendedahkan kesalahan dan saham BEKAS ahli, Mc ulang sekali lagi, BEKAS pemimpin UMNO yang pernah ada syer saham dalam syarikat judi. Mc tak tahu sumber mereka itu betul atau tidak. Tapi rujukan yang mereka buat bukannya dari sumber yang kuat. Rujukan mereka hanya berpandukan kepada sebuah buku HUSAM MASAM kaki pukul dan kaki sapu balak di Kelantan.

Selepas isu judi dan botol reda sebentar. Puak-puak sakai seperti Perisik Rakyak dan blogger upahan Pakatan yang lainnya membuka isu mengenai P.Kamalanathan ni takde ijazah pula. Kononnya takde ijazah tak layak jadi ahli parlimen la pulak. Bila rakan-rakan blogger Pro Bn dah kasi bukti, si pencacai Pakatan bukan nak percaya, diaorang kata nama dia tak register dalam alumi pula. Semua bukti dah ada, pergi la cari! Ni la susah, bila bodoh bukan nak sekolah, asyik nak menuduh je kerjanya.

Mc nak tanya ni, kepada puak-puak sakai Pakatan, korang pergi tanya ahli parlimen Pas, PKR dan Dap, berapa ekor yang ada ijazah? Si Mahfuz tu ada sijil SPM ke takdak tu? N.ajis tu sijil apa dia ada sampai jadi Menteri Besar? Mat Sabun? Sijil mengumpat mengata mengutuk mungkin la dia ada. Kalau dah takdak modal tue, duduk diam-diam saja la, jangan dok tuduh benda mengarut-garut, buat berdosa saja! Tapi apa yang Mc boleh kata pemilihan Zaid menjadi calon PKR kali ini membuatkan Pakatan Haram jadi gulai kena lanyak! ha ha ha!

MctHeory:
jangan fitnah, ada bukti tunjukkanlah! Korang bagi bola tanggung, takkan nak tengok, sendiri mau fikir la!

TERKINI! LAGI SEORANG KELUAR PKR! update!






SAH! Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan PKR Kelantan, Wan Khairul Ihsan umumkan keluar parti PKR sebentar tadi. Beliau baru saja menandatangani Borang Keahlian UMNO di Rumah UMNO Kelantan P.94 Hulu Selangor. HANCUR PAKATAN ROBEK!

Nampaknya seorang demi seorang pengikut tegar PKR kini sudah meninggalkan PKR. Kali ini kali keberapa pun Mc tak ingat. Nampaknya PKR dan Pakatan Haram dah makin longgar! Mari kita blah dari PKR beramai-ramai

sumber Pisau.net

MctHeory:
Jom Blah dari PKR!

ZAID JUAL BANGUNAN UMNO KELANTAN!



Mc ada cerita menarik pasal si mabuk botol ni. Ini bukan serang peribadi, ini cuma serang perangai buruk si pemabuk ni. Mungkin ada yang telah mendengar cerita ini dari berita, tetapi disini Mc nak terangkan lagi kenapa dan mengapa perkara ini berlaku.

Kisah ini terjadi pada tahun 2000. UMNO Kelantan telah membina bangunan yang bertapak di Kota Bharu. Pembinaan termasuk tanah dalam anggaran 5 juta kalau tak salah Mc la. Akan tetapi apabila sumber kewangan dari UMNO Kelantan terjejas dan ada pula kesilapan teknikal oleh pihak-pihak tertentu, sehingga menyebabkan bangunan UMNO yang telah siap dalam 80peratus tersebut tergendala dan hampir terbengkalai.

Dengan budi bicara dan jasa baik Zaid Ibrahim sebagai diantara orang kaya di Kelantan, selain N.ajis, kroni dan menantunya. Zaid dengan penuh ikhlas (kononnya) membantu UMNO Kelantan dalam sumber kewangan untuk menyiapkan bangunan UMNO tersebut dalam 20 peratus lagi.

Kini bangunan UMNO Kelantan sudah siap sudah beroperasi sekejap dan kini dikatakan sudah ditutup selepas Zaid dipecat dari UMNO, kemudian bangunan itu akan dijual pada pihak tertentu. Maklumat yang Mc dapat, mengatakan, Zaid mengaku bangunan UMNO tersebut kepunyaan dirinya dan jika UMNO mahu mengambilnya semula, Zaid mahukan 8 juta ringgit sebagai ganti duit proses penyiapan bangunan UMNO tersebut.

Jika permintaannya ditolak, Zaid al mabuki akan menjual atau mengadaikan bangunan UMNO di Kota Bharu kepada pihak yang lainnya. Begitula cerita yang Mc terima dari seorang individu yang boleh dipercayai. Kenapa la perangai ko buruk sangat Zaid? Kalau nak minta ganti rugi penyiapan bangunan tu pun, takkan sampai 8 juta? Banyak tu!

Rasanya kalau bangunan dah siap 80 peratus, kita cuma perlukan kemasan dan sedikit tambahan bagi mencantikkan bangunan. Takkanlah sampai 8 juta? Kenapa nak duit banyak sangat? dah kalah judi ke? Atau dah banyak habiskan duit untuk Hulu Selangor ni? Kita ni, biar rupa je buruk, perangai tu janganla buruk sangat. Macam ni nak jaga kawasan? Pakai lingkup la!

MctHeory:
Tolak Zaid di P094!

Rabu, 21 April 2010

KEMPEN SERANG PERIBADI CALON! PAKATAN YANG AMAT MELOYAKAN!



Mc pelik dan hairan dengan puak pembangkang dalam PRK Hulu Selangor ni. Masing-masing mengkritik UMNO/BN kononnya berkempen menghentam peribadi calon si Zaid kaki Botol tu. Setahu Mc la. .buka je mata Mc kenal dunia politik ni, Mc dah kenal dengan parti Pas dan Dap yang amat lantang mencemuh, menfitnah dan menghentam peribadi calon UMNO/BN disetiap pillihanraya dan disetiap ceramah pembangkang.

Contoh yang nyata ialah Pas yang kini kononnya bersikap mulia tak mahu kempen serang peribadi. PUNDEK! Mc masih ingat lagi dahulu semasa Tun Dr Mahathir masih lagi memerintah Malaysia. Puak-puak lahanat ni la yang buat fitnah kata Tun makan duit rakyat, ada kroni dan superimposekan gambar Tun minum minuman keras, kononnya dan menari dengan perempuan sambil mabuk.

Lepas tu disetiap pilihanraya kecil, setiap calon BN diserang habis-habisan di Permatang Pasir Rohaizat dikutuk sampai lunyai! Macam-macam cerita direka oleh Pas hinggakan hal dalam seluar pun dikorek! Di Manik Urai pun begitu, calon BN dituduh amalkan rasuah dan makan duit rakyat. Di Bagan Pinang pula Ts Isa dikatakan berzina, merasuah dan pelbagai tuduhan tak masuh akal. Kini PRK Hulu Selangor, Pakatan Haram jadah ni nak larang kita main isu peribadi calon? Apahal!

Pergi mampusla korang! Woi! Mat Sabu! Kamaruddin! Mahfuz! Lim Kit Siang! Anwar! Zaid! korang ni semua anjing! korang tahu tak! Sejak Mc kenal korang, Mc pergi tengok ceramah korang, Mc tahu korang memang kaki fitnah dan kaki kutuk. Jangan korang nak tunjuk baik jadi alim sangat kononnya tak baik serang peribadi calon. Nak termuntah orang dengar weii. .

Mc tahu calon BN P.Kamalanathan ni orangnya bersih segala, bersih peribadi dan bersih identiti diri sebab tu Pakatan Haram jadah ni takdak 'point' nak hentam peribadi dia. Sedangkan calon diorang, Masyallah memang teruk dari hujung rambut sampai la hujung kaki. Diorang sekarang takdak isu nak heboh, sebab tu sekarang ni kononnya nak pilihanraya yang adil, taknak serang peribadi calon, tak itu tak nak ini. Semuanya temberang saja, busuk punya kaki!

Bagi Mc, siapa mula dulu? Siapa ajar kami macamni? Macam mana korang buat kat kami, kami semua balas balik apa yang telah korang lakukan. Apa rasa? Sedap?

MctHeory:
Pakatan Haram biasala., kita buat tak boleh, dia buat takpa la pula ye!

HULU SELANGOR! PERKASA SUDAH MARI!



Mc tak sabar menunggu kedatangan Tok Ibrahim Ali datang membantu kempen BN di Hulu Selangor. Pastinya kedatangan Tok Ibrahim sebagai Presiden Perkasa yang dianggap sebagai pejuang sejati bangsa Melayu amatlah digeruni oleh konco-konco Pakatan haram yang bencikan beliau.

Belum lagi Tok Ibrahim menapak ke Hulu Selangor, telah pelbagai cerita, tohmahan dan andaian dibuat oleh pihak Pakatan dan PKR yang mengutuk pendirian Perkasa itu.

Tok Ibrahim sudah menyatakan bahawa beliau dan Perkasa menyokong calon BN dari MIC, P.Kamalanathan. Beliau menyokong P.Kamal adalah kerana beliau menyokong dasar BN yang ditunjangi oleh UMNO yang dipimpin oleh Dato Seri Najib.

Kenapa beliau tidak menyokong Zaid, bukankah Zaid orang melayu? Beliau berkata Zaid bukanlah seorang yang menyokong Perkasa. Zaid walaupun melayu tapi pendirian dan tingkahlaku Zaid tak serupa melayu pun, buat apa dia nak sokong orang seperti itu.

Tentunya nanti di Hulu Selangor, Tok Ibrahim tidak datang berseorangan, beliau pastinya membawa senjata-senjata berkesan yang pasti memeritkan lagi perjuangan PKR di Hulu Selangor. Masih ingat lagi Zahrain, Zul Nordin dan beberapa lagi bekas ahli Parlimen PKR yang sudah menjadi bebas?

Mereka pastinya menyertai kempen tok Ibrahim bagi mengkuburkan terus PKR dan Zaid di Hulu Selangor. Pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh bekas ahli parlimen PKR itu pastinya memberi kesan yang amat besar kepada pengundi di Hulu Selangor.

Perkara itulah yang amat ditakutkan oleh PKR dan puak Pakatan yang lainnya. Sampai ada diantara mereka yang bercadang mahu menghalang kedatangan bekas Ahli-ahli parlimen PKR itu masuk menyertai kempen BN di Hulu Selangor.

Pastinya perjuangan PKR akan menjadi perit jika semua pembohongan dan fitnah mereka sudah didedahkan. Tambahan pula orang melayu pasti menyahut seruan Perkasa untuk mengundi BN kerana pengaruh Perkasa dikalangan orang melayu bukan calang-calangnya.

MctHeory:
Kita tunggu kedatangan Dato Ibrahim Ali!

Selasa, 20 April 2010

LAGI BUKTI KEHEBATAN PAKATAN DI HULU SELANGOR!



Ini Mc ambil dari blog Pusaka Ayahanda..he he he..bukti nyata ditunjukkan bahawa kehebatan PKR, Pas dan Dap di Hulu Selangor taklah sehebat mana. Setakat ceramah ada dalam 30 orang, buat pertandingan karaoke atau joget lambak lagi ramai orang datang kot.

Ceramah PR yang diadakan semalam bertempat di Stadium Kuala Kubu Baru yang boleh menempatkan 2000 orang disitu langsung tidak mendapat sambutan dari penduduk-penduduk Hulu Selangor.

Ceramah yang dihadiri oleh Khalid Samad, Manikasavam, Zuraida dan Hatta Ramli hanya dihadiri oleh kurang dari 30 orang termasuk bangla tukang cuci stadium.

Ini jelas membuktikan bahawa masyarakat di Hulu Selangor telah semakin muak dengan pembohongan dari wakil-wakil Pakatan Rakyat di Selangor.

Di tempat-tempat ceramah PR lainnya juga dilaporkan berkeadaan serupa dengan di Kuala Kubu Baru. Penceramah-penceramah PR lebih banyak bercakap dengan tiang khemah dan juga tembok-tembok batu disekitar kawasan ceramah sahaja.

Berbanding dengan pentas ceramah BN, kehadiran yang diterima BN cukup menggalakkan dengan kehadiran mencecah 7 - 8 ratus masyarakat sekitar.

Semua senario ini menjadi petanda jelas bahawa PKR dan Pakatan Rakyat bakal berputih mata di P94 Hulu Selangor ini.


Kalau la penyokong Pakatan yang berada diluar Hulu Selangor ni tak percaya, mari la sini tengok sendiri. Ataupun korang import la bangla ke indon ke datang buat ramai kat setiap ceramah Pakatan kat Hulu Selangor ni..

MctHeory:
Ishh... siannn... siann...

BUKTI ZAID KAKI JUDI!

Perhatikan keratan web dibawah ini terutamanya yang dibulatkan. Cuba tengok nama siapa yang bertaruh didalam bulatan tersebut.






Dah habis baca dan tengok? Mungkin ada ada sesetengah pembaca yang sudah membaca keratan ini dan ada yang belum. Ini adalah bukti nyata yang menunjukkan Zaid Ibrahim ialah seorang kaki judi kuda. Dia selalu bertaruh pergi ke New Zealand untuk berjudi secara besar-besaran. Inikah yang calon wakil rakyat istimewa dari Pakatan untuk penduduk Hulu Selangor?

Dalam Portal Malaysiakini Zaid menafikan bahawa dia berjudi,

Ditanya wartawan selepas ceramahnya di Ampang Pecah malam semalam, Zaid tidak menafikan beliau adalah tuan punya kuda itu yang dimilikinya ketika bersama Umno.

"Kuda itu sangat berjaya dan saya amat berbangga dengannya...tetapi itu sebelum saya menyertai Pakatan, jelas Zaid.

Bagaimanapun bekas menteri itu berkata memiliki kuda lumba tidak boleh disamakan dengan berjudi.

"Itulah masalah dengan Umno. Mereka tidak membezakan antara judi dan sukan, katanya.

Meskipun Zaid tidak bertaruh dalam perlumbaan kuda tetapi nilai kudanya bergantung kepada prestasinya dalam perlumbaan berkenaan dan kepopularannya di kalangan kaki judi.
sambung baca sini

Kiranya masa dia dalam UMNO dia jahat la. Macam tu la dia nak beritahu kita. Lepas dia keluar dari UMNO, dia terus jadi baik ke? Macam mana pula dengan keratan web di atas? Bukankah tarikh taruhan itu selepas dia dah keluar dari UMNO? Apa dia nak cakap lagi? Nak kata fitnah lagi ke?

Kalau orang macam ni pun penduduk Hulu Selangor mau undi, nampaknya habis la musnah masalah sosial di Hulu Selangor nanti. Pasti banyak kedai judi dan nombor ekor yang akan diluluskan olehnya.

sumber TheUnspinners

MctHeory:
Lepas ni Pas boleh keluar fatwa kata judi kuda takpa tu sukan tak haram la!

PKR HULU SELANGOR HAMPIR LUMPUH!



Nampaknya peperangan siber sudah tidak dapat dibendung lagi. Blog-blog Otai seperti Gap dan Pisau sudah menunjukkan taring mereka. Syabas Mc ucapkan kepada kedua-dua otai tersebut. Korang memang dahsyatla. .gegar habis PKR di Hulu Selangor korang buat.

Projek lompat yang dilakukan oleh gerakan bawah tanah nampaknya berjalan lancar. Anwar oii anwar. .kawan-kawan ko semua dah mula tinggalkan ko. Ada la dua tiga kerat lagi yang masih mahu bersama, lambat laun yang ada pun akan turut angkat kaki meninggalkan ko duduk sendiri.

Pasti ramai yang terkejut dengan Dr.Halili yang mengumumkan keluar PKR. Dr.Halili Rahmat setiausaha PKR di Hulu Selangor, sebenarnya kecewa dengan anwar yang banyak membuat janji-janji palsu. Pada Pru ke 12 Dr. Halili bagi peluang kepada Allahyarham Datuk Zainal jadi calon dan pada kali ini beliau terpaksa diketepikan lagi disebabkan anwar lebih mengutamakan Zaid dari beliau.

Semua orang tahu Anwar wei bahawa Zaid melobi baik punya untuk jadi calon PKR Hulu Selangor ni. Berjuta jugala duit poket Zaid keluar untuk bertanding kat Hulu Selangor ni kan? Bukankah dulu ko berjanji mahu memberi percalonan P094 kepada Dr Halili? Kenapa ko mungkiri? Sebab Zaid banyak duit? hehe. .tak berubahla ko anwar!

Zaid pun tak berubah, ko lagi la tak berubah anwar weh. .sama-sama menjadi setan melayu menghuru-harakan Malaysia. Mc berani jamin, sejak Dr Halili keluar dari PKR, Hulu Selangor sudah menjadi milik BN! Kubu disana sudah lemah. Cabang dan ranting PKR yang setia pada Dr.Halili sudah mula menunjukkan jalan pulang kepada PKR.

Jentera PKR di Hulu Selangor bila menerima berita ini menjadi makin lemah dan tidak bersemangat lagi. Dahulunya Dr.Halili yang memulakan jentera PKR di Hulu Selangor dan berjuang demi Anwar. Setelah dibohongi banyak kali oleh Anwar, beliau dah tak tahan dan meninggalkan PKR bersama pengikutnya yang setia di Hulu Selangor.

Yang tinggal di Hulu Selangor sekarang ni hanyalah ahlul Pakatan dan PKR yang diimport untuk bekerja di Hulu Selangor. Kalau diikutkan baik dari segi ceramah atau kempen atau peperangan siber. Jumlah pendengar, pengunjung dari pihak pro-BN lebih baik dari pro-PR.

Ini bermakna rakyat Hulu Selangor mahu dan percaya kepada BN berbanding Pakatan. Sudahla Pakatan banyak temberang dari betul. Ini pula mahu memerintah dan menjaga rakyat. Mimpila, rakyat pun dah takut dengan puak-puak Pakatan Haram ni.

MctHeory:
Nampak gaya, P.Kamalanathan bakal jadi Wakil Rakyat di Hulu Selangor. syabas!

Saya Saman Hudud - Zaid



Video yang mendedahkan Zaid memberitahu kenapa dia menyaman Pas di kelantan yang mahu melakukan hukum Hudud!

MctHeory:
Gila ko! kalau ada hudud, mana boleh main judi dan minum beer lagi!

Isnin, 19 April 2010

Azmin Tidak Disukai Azizah - Ezam



Video dari Ezam mengenai kenapa Azmin tidak disukai oleh Azizah? Adakah kerana dia ni madu jantan Azizah? Nak tau kena la tengok baru sempoi!

PROJEK LOMPAT! JOM BLAH DARI PKR!


Mc ada dapat berita bahawa ada dua tiga cabang PKR di dalam Hulu Selangor yang bercadang untuk melompat keluar dari telur busuk PKR. Mereka keluar bukan kerana mahu masuk UMNO. Mereka keluar kerana tak suka dengan kepimpinan PKR.

Tunggu masa dan ketika. Bila line sudah clear, baru lompat keluar ok. Semalam kat Shah Alam, nanti kat Hulu Selangor pula. Lama-lama PKR Selangor tinggal la si khalid al Gagap dan kekasihnya ELi je dalam PKR ni.

Bila PKR dan Pas dah lemah, nampak gaya ada peluang Ronnie jadi MB! Ada Tuanku Sultan Selangor nak bagi? Jangan mimpi! Bubur aje la parti, daripada dok syok sendiri!

MctHeory:
1, 2, 3 lekuk! jantan betina, aku ketuk!

Ahad, 18 April 2010

AHLI PAS TOLAK ZAID!


gambar diatas adalah sebagai hiasan semata-mata, bukan ahli Pas yang ni kot! Kalau yang ni, sahih sokong BN punyalah! keh keh keh!

Mc gumbira mendengar berita bahawa masih ada ahli Pas yang sedor diri dan berfikiran waras. Rupanya masih ada lagi ahli Pas yang memegang teguh pada perjuangan asal Pas yang mahu menegakkan syiar Islam.

Mc bukan menyokong Pas. Tapi Mc menyokong ahli Pas yang mahu menolak Zaid di Hulu Selangor. Walaupun Hadi Awang sudah mengeluarkan arahan supaya menyokong calon PKR dalam PRK kali ini, akan tetapi masih ramai yang terkilan dengan pemilihan Zaid sebagai calon disana.

Apakah pak imam, bilal, tok siak dan khatib-khatib masjid mahu menyokong seorang sosialis dan berfikiran sekular? Sedangkan dulunya bersembur dan berbuih mulut orang masjid ahli Pas ni mengutuk UMNO kerana menolak Islam, tetapi kini mereka dipaksa menyokong seorang yang lagi maha teruk dan berfikirkan ala barat.

Memang patut pun mereka menolak Zaid ni. Sebab dia ni teruk, dalam UMNO dulu pun ramai orang tak suka dia ni, perangai macam jamban. Agama langsung tak penting, memang sesuai dengan Anwar, pejuang sosialis, liberal, sekular dan kebebasan segala-gala.

Apapun, dari calonkan Zaid. Baik ambil je si Ronnie Dap bertanding kat situ, lebih kurang je, takde bezanya. Pasti banyak pusat-pusat spa, kedai minuman keras, nombor ekor dan kedai cafe game judi dibuka kat Hulu Selangor. Baru maju betul tak?

MctHeory:
Undilah Zaid untuk kebebasan segalanya!

KISAH AZMIN DAN ISTERI!



Dialog dibawah ialah dialog sepasang suami isteri yang bergiat aktif dalam politik. Mereka menyambut ulang tahun perkahwinan mereka yang ke15 dalam suasana romantik dan tanpa ditemani oleh anak-anak.

Si suami nama Azmin bertanyakan isterinya ''selama kita berkahwin 15 tahun ini, pernahkah sayang curang kepada abang?, cakapla dengan terus terang, kalau ada sayang sudi maafkannya'' si isteri cuma menundukkan kepala dan berkata ''ada, cuma tiga kali'' si suami pula cuma terdiam kemudian berfikir, dalam 15 tahun cuma tiga kali, okla tu.

Si Suami berkata lagi '' ceritakan lah, kenapa sayang curang'' Isterinya sambil mengigil pun bersuara, ''yang pertama kali semasa kita baru kahwin, kita terus beli rumah. Ada masa tu, kita susah, bank nak rampas rumah kita, saya pun berjumpa dengan pegawai bank tersebut dan buat sesuatu, kemudian bank tak jadi rampas rumah, tapi siap lanjutkan pinjaman rumah.

Si suami terdiam, kemudian berkata ''ohh. .pengorbanan yang besar dari sayangku. Yang keduanya?'' Si suami bertanya lagi. Si Isteri pun berkata ''sayang ingat tak masa sayang hampir nak kena pecat dari parti sebab salah laku rasuah? Kemudian presiden parti tarik balik hukuman tersebut, kononnya takde bukti. Sebabnya saya la yang pergi jumpa si presiden parti (Anwar) untuk memujuknya''.

Si suami terdiam lagi, kemudian dia berterima kasih kerana pengorbanan isterinya itu. Selepas itu, si suami bertanyakan, yang ketiganya? si isteri terus menunduk lagi kebawah dan bersuara. ''sayang ingat tak, sayang nak bertanding naib presiden PKR dan sayang perlukan 285 undi perwakilan lagi?''

Si suami terus terkejut, terbeliak dan pengsan serta-merta!

MctHeory:
Kisah ini tiada kena mengena, sama hidup, hampir mati atau yang sudah mati! keh keh keh. . .

ZAID YAKIN MENANG!



Lawak-lawak. .Mc rasa si Zaid ni dah telan berapa botol agaknya, sampai berani buat statemend dia yakin boleh menang. Kalau mengikut analisis pun, PKR susah nak menang kat Hulu Selangor.

Gelombang rakyat kini milik BN. Segala isu membabitkan BN semua sudah ditepis dengan mudah. Isu apco pun sudah selesai walaupun ada juak pakatan yang tak mahu terima penjelasan dari UMNO.

Puak-puak ni memang sengaja takmau dengar. Diorang saja mencari alasan nak buat modal untuk bising. Tengok la demo pemuda Pas bantah kononnya untuk bantah Apco. Mana ada sambutan, takat pat lima ekor turun dok jerit-jerit. Buang masa saja la.

Rakyat dah tak percaya strategi bodoh pakatan ni. Rakyat dah jemu dengan politik busuk korang wei. Ceramah korang penuh dengan kerusi je pun. Kalau yang pergi dengar pun muka macam terpaksa je. Ataupun dibayar kot.

Zaid harap sokongan undi melayu kat Hulu Selangor? Dia tu melayu ke? Lupa lak, kad pengenalan saja la kot tulis melayu, tapi cara hidupnya adakah serupa melayu? Tunggang botol hijau pun serupa air sejuk, lagi mau mengaku melayu. Boleh jalan da zaid.

Melayu pakatan saja la yang boleh join Zaid ni. Korang percaya la ceramah pakatan tu. Pada penyokong-penyokong pakatan! Bila pergi dengar ceramah geng Pakatan, jangan lupa buka mulut. Sebab nanti, bila diorang kencing, senang sikit nak telan!

MctHeory:
Kalau anwar ceramah, buka mulut luas-luas sikit, sebab kencing dia lagi banyak!

Sabtu, 17 April 2010

KERAJAAN PAKATAN SELANGOR ZALIM!



Video ini mendedahkan kezaliman kerajaan Pakatan Haram Selangor. Selamat Menonton!

MctHeory:
Terkilan tak dapat turun ke Hulu Selangor bersama rakan-rakan blogger yang lain. Kena kerja (kais pagi makan pagi, tak kais petang, langsung tak makan!)

PKR BAKAL MENANG BESAR!


Ini poster calon terbaru dari PKR. Agaknya nanti diorang guna yang ni kot masa PRK nanti. Mc post je.. he he he. .


Bersemangat betul taiko Pakatan Haram ni berceramah, sampai tercebik dan terjelir lidahnya. Apa agaknya dibohong pada rakyat Hulu Selangor.


Pergghh...beribu kerusi datang! Orangnya tak nampak sangat pun. Tue pun ada juga blogger Pakatan Haram yang dok menipu kata ceramah diorang penuh orang datang. Kalau aura Anwar pun sebegini sikit orang datang, nampaknya kalau si calonnya yang turun, agaknya ada la kot pat lima ekor yang terlepas datang ceramah. Kalau la keadaannya macam ni, gamaknya PKR bakal KALAH besar la nanti! Sorry, topic tue salah taip.

Tak payah la Mc nak terangkan panjang-panjang, gambar yang dipaparkan telah memberikan seribu makna. Ye tak?

MctHeory:
Lompat PKR Lompat..eWahh eWaahh!

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review