User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Khamis, 31 Mac 2011

KENAPA KAMI KELUAR DARI PAS!!


Saya menulis artikel ini demi menerangkan kepada semua kenapa saya tinggalkan PAS dan menepis fitnah dan tohmahan yang dilemparkan kepada saya dan rakan saya Nashrul Fazli.

Saya menyokong PAS semenjak tahun 1996 semasa menuntut di Universiti Malaya lagi. Nashrul menyokong PAS jauh sebelum itu semenjak di sekolah lagi. Kami berdua menjadi ahli PAS seumur hidup pada tahun 1997 ketika usia kami 19 tahun. Ingin saya tekankan bahawa tidak seperti majoriti rakyat Malaysia yang menyokong atau mengenali PAS pasca pemecatan Anwar Ibrahim pada 1998, kami berdua sudahpun menjadi ahli PAS semasa PAS cumalah parti kampung dan dijauhi oleh orang Melayu kerana imejnya yang ekstremis.

Kami menyokong PAS kerana PAS mengaku Al Quran dan Sunnah sebagai
perlembagaanya.

Kami masuk PAS kerana sentiasa percaya bahawa Islam itu Adil. Justeru itu, kami berdua mengikuti usrah Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Malaya (PMIUM) kerana merekalah proksi PAS di kampus. Kami bersungguh-sungguh mahu dikaderkan sebagai ahli PAS malah menarik ramai sahabat kami utk bersama-sama berjuang di dalam PAS.

Sambung baca SINI

Mctheory:
Luahan rasa dari seorang fanatik Pas!!

KASI PANAS!! CERITA SEKS MENARIK ANWAR UNTUK DIBACA!! Kaki China Doll rupanya..


Seorang kawan wartawan aku yang telah menonton video seks al jub menceritakan kepada aku mengenai aksi al jub masa berzina dengan perempuan china doll tu di Lanson Place, Jalan Ampang, Kuala Lumpur. Ceritanya sangat mengujakan. Akupun rasa malu sebab, al jub ni bukan setakat hebat di pentas ceramah tetapi di ranjang pun dia sivaji poorah No.1.

Mari aku ceritakan balik, tayangan video telah dilakukan oleh trio Dato’ T. Rakaman tersebut antara lain memaparkan rakaman video dari empat [4] penjuru. Walaupun berwarna hitam putih tetapi ianya amat amat jelas. Rakaman adegan seks bermula dengan kelibat Al Jub telahpun berada di dalam bilik.

TERGOLEK! JOHARI ABDUL KE JOHARI BENDUL? Nak Bohong pun agak-agak la!!


Mc ada baca Haramkahdaily semalam. Ceramah dan pidato mengenai video seks pelakon porno terkenal Malaysia Mr.2jam si Anwar ibrahim. paling lawak apabila Johari Abdul atau pun Johari bendul, mangkuk MP SP ni mengatakan rakaman video seks anwar tu, mengelak untuk merakan muka si pelakon seks terbabit.

Amboii laa.. agak-agak la Johari woii.. kalau nak membohong pun, jangan la lebih-lebih sangat, mana ada cctv boleh elak nak rakam muka. Kalau video tu tak jelas, macam mana ko boleh nampak dan bezakan punggung dan perut Anwar tu besar? Bentuk tubuh Anwar pun ko dapat bezakan? Takkan muka si pelakon tak nampak kot. Kenapa, Anwar selalu bogel depan ahli-ahli PKR ka? Atau ko pun kaki suntot, sebab tu ko suka tengok punggung, tapi tak tengok muka.

CERITA MENARIK YANG TAK SANGGUP NAK BACA!! Kelakar sehh..



Cerita ni takdak kena mengena dengan politik pun, tapi ada kena mengena dengan kehidupan Mc. Tatkala akal sibuk mencernakan perkara lain, hingga membuatkan kesedaran kendiri hilang serta merta. he he he.. Ceritanya macam ni, Mc baru nak balik kerja, punya la sibuk hari tu hingga Mc letih gila. Turun je kat tempat parking Mc terus ke motorsikal Mc. Sampai je Mc dah terkejut gila, sebab motor Mc dah takde kat situ. Apa lagi kepala otak terus jadi blur.

Badan dah mengigil geram, ye la.. sebelum ni Mc dah hilang dua motor, satu kat Alor Setar, satu lagi kat Petaling  Jaya, ni pulak baru pakai dah hilang, Mc memang dah hilang sabar tahap teruk ni. Mungkinkah puak pencacai Pakatan yang curi motor Mc?. Boleh jadi jugak!! Tiba-tiba Mc terpandang mamat bangla jadi Guard kat tempat parking motor, Mc terus meluru kearah bangla tu dan bertanya,

"baiiyaa!!! ko ada nampak motor aku warna hitam kat situ tak?, pagi tadi aku parking kat situ"  Mc tanya dengan suara yang hampir menjerit.

Bangla tadi dengan muka blurnya menjawab "tada la abang, saya tada nampa, dari pagi pun tada juga"

Mc tak puas hati Mc tanya lagi "betul ke ko tak nampak ni, ko jangan main-main, aku hari-hari parking situ, ko pun dah kenal motor aku, takkan ko tak nampak siapa yang curi? Macam mana ko jadi guard ni? Atau ko  terbabit sekali kot!!" kali ni memang kuat Mc cakap, hinggakan orang sekeliling pun dah pandang.

Bangla tu pun jawab lagi, "butul abang, saya tada nampa, dari pagi pun saya tada nampa abang parking situ, butul ke abang parking situ?"

Soalan bangla tu membuatkan otak Mc membuat kerja kembali (berfikir la tu), kemudian Mc dapat jawapan dimana motor Mc berada.

Dengan perlahan Mc katakan pada bangla tu, " hmm.. kalau macam tu takpa la, maaf ganggu u la.." Mc pohon maaf dengan kata yang paling lembut dan sopan.

Kemudian Mc pun pergi mengundurkan diri. Sebenarnya Mc terkedu dengan kelakuan Mc, mungkin akibat terlalu penat dan tertekan bekerja memyebabkan Mc jadi begitu. Betapa bodoh dan gelojohnya Mc marahkan bangla tadi, sedangkan hari tu Mc tak bawa motor pun, Mc bawa kereta dan Mc parking kat luar (jimat tak payah bayar parking). Macam mana la Mc boleh pi cari motor.. adehh.. alamak..

Kesian si bangla tu, tak pasal-pasal kena marah, sambil menuju ke kereta, dalam hati Mc dah niat, nak belanja si bangla tadi tu makan KFC esok. Kesian dia kena marah.. aduhaii..

P/s: moralnya.. fikir dulu sebelum cakap..

Mctheory:
Dalam pandai-pandai kita ni, ada jugak bodohnya..

Rabu, 30 Mac 2011

BLOGGER MESRA KERAJAAN DITAWAR KERJASAMA DENGAN PEMIMPIN PAS??


Mc ada baca artikel yang dikeluarkan oleh G-R. Katanya, ada blogger mesra kerajaan yang akan cuba di'beli' oleh pemimpin Pas dan Pakatan untuk membantu mereka menentang BN didalam Pywar. Ini disebabkan keyakinan pemimpin Pas terhadap blogger Pas semakin tipis apabila, blogger Pas kurang efektif dalam mengendalikan isu dan tidak mampu jawab segala isu yang buat oleh blogger mesra kerajaan.

Petikan artikel dari blog GR,

Tawaran akan diberikan kepada blogger Pro Kerajaan yang sanggup bekerjasama dengan mereka sebagai persediaan menjelang Pemilihan Muktamar PAS Jun ini. Ianya sedang dirancang rapi dan perlaksanaan dan pemilihan blogger2 Pro Kerajaan akan ditentukan selepas Pilihanraya Sarawak. Perkara ini terbongkar apabila salah seorang blogger Pro Pembangkang menceritakan hal ini kepada Melayu CinDia.

Pemimpin2 PAS dikatakan tidak akan menggunakan khidmat blogger Pro Pembangkang yang dilihat tidak mampu lagi menghasilkan kualiti dari aspek isu dan penulisan artikel malah memilih bulu dan membunuh karier seseorang Pemimpin PAS. Melayu CinDia mendapat tahu perancangan beberapa Pemimpin PAS ini telahpun diketahui hampir kesemua blogger Pro Pembangkang dan bermula hari ini, Blogger Pro Pembangkang telahpun memulakan ugutan berbentuk gambar dan penulisan artikel agar Pemimpin2 PAS tidak akan mendapat khidmat seperti yang dirancang.

Cerita ni memang menarik perhatian Mc. Telah di ketahui perselisihan diantara blogger pembangkang dan pemimpin memang tak dapat dielakkan. Cuma apabila pemimpin pembangkang nak guna blogger mesra kerajaan ni yang membuatkan cerita makin menarik. Kita tengok dulu apa yang akan terjadi. Mc akan memantau perkara ini dari jauh. he he he..

P/s: banyaknya duit puak pembangkang ni ye.. main nak beli-beli lak ye..

Mctheory:
berapa ribu agaknya diorang nak bayar?

KASI GEGAR!! AYAT DUA JAM YANG BOLEH BUAT ANWAR KECUT TELUR!!



Anwar sekarang ni, kalau dengar ayat DUA JAM, dia mesti melenting. Sebabnya ayat ni ada kena mengena dengan video seksnya sekarang ni. Tak percaya? Baca bawah tu,

Kenapa Ayat '2 jam' sangat penting dan memeningkan Anwar Ibrahim sekarang ini.

1. 2 utas jam Omega yang berbeza lokasi. Satu di Balai polis dan satu lagi dilaporkan hilang oleh Anwar Ibrahim walau pun pada awalnya beliau mengaku jam tersebut berada di tangan Wan Azizah.

2. 2 jam ialah tempoh Anwar Ibrahim 'hilang' dari Facebook dan Twitter.

Kedua-duanya boleh buat Anwar kecut telur, untuk bacaan lanjut boleh klik SINI.

p/s: 2 jam sakit pala.. he he he..

Mctheory:
Kat mana Jam Omega Anwar ye?? Pelik lak.. kata ada, kemudian hilang.. ishhh..

KASI PANAS LAGI!! Wikileaks Sahkan Anwar Meliwat!!



Mctheory:
Semua bukti dah ada.. nak tipu apa lagi Anwar??

Selasa, 29 Mac 2011

KASI PANAS!! EDISI ULANG TAYANG! ADUN PAS BERZINA BINI ORANG!!



Mctheory:
panaskan yang sejuk, kasi ingat lebih sikit, jangan lupa Pas itu Zina, Zina itu Pas..

PANAS!! APA PAS BUAT UNTUK MENGEMBANGKAN AJARAN ISLAM DI MALAYSIA? Orang Pas boleh Tolong Jawab??


Pas selalu mengutuk kerajaan Pusat, mencela segala projek pembangunan kepada rakyat. Tapi sekurang-kurangnya kita nampak apa yang Kerajaan BN cuba lakukan kepada rakyat di Malaysia. Kemajuan Islam di Malaysia pun, dirancang dan dilakukan oleh kerajaan pusat. Pas, ada buat apa-apa ke?

Pas sibuk mengatakan ramai Melayu Islam di Malaysia murtad, malah ramai lagi yang tidak mengamalkan ajaran Islam dengan sempurna. Yups.. itu betul dan benar, tapi walaupun begitu, Mc tengok Pas langsung tidak pernah mengadakan sebarang program atau apa-apa aktiviti untuk memajukan Islam di Malaysia, malah untuk mengurangkan masalah sosial pun Mc tak pernah dengar Pas buat, tak payah la di negeri-negeri BN, buat kat negeri dibawah dijajahan Pakatan Haram pun dah cukup, itu pun Pas tak pernah.

Isnin, 28 Mac 2011

KASI PANAS!! BONGKAR! ANWAR MELIWAT 10 ORANG?? TUDIAAA..



Mctheory:
Video temubual dan pendedahan dari AIDC..

KASI PANAS!! KAK WAN KENA CHECK HIV!! Pelacur mana bersih!!


Topik ni Mc terfikir semasa Mc tengok iklan AIDS (HIV) sedunia.  Kesian benar Mc dengan Wan Azizah, isteri pada pelakon lucah ternama Anwar Ibrahim. Dia tak rasa kotor ke ketika 'bersama' dengan Anwar. Yelaa.. 'senjata' Anwar tu, mana-mana lubang pun dia tusuk, asal sedap sentiasa masuk.

Pagi 'main' dengan jantan, bantai jubur, petang 'main' dengan pelacur, bantai atas bawah, malam dengan kak Wan pulak. Eeii.. bermacam-macam jenis penyakit pun boleh kena.

KASI PANAS!! JOHOR BAHRU SYURGA LANUN CETAK ROMPAK!!


Jangan terkejut bila baca tajuk Mc tu. Memang benar apa yang Mc katakan. Kalau KL, pirate dvd ni bersepah ditepi jalan dan pasar malam. Kat JB lagi menarik, dalam shopping mall, kedai tepi jalan dan gerai-gerai kecik bersepah kat sini. Mereka menjual pirate dvd macam biasa, macam benda tu tak salah.

Kalau siap boleh bukak kedai tu, apa maknannya? Tersangatlah.. bebasnya. Lagi satu, harga dvd di JB ni tersangatlah murah, memang tak boleh dapat harga macam ni kat KL. Satu dvd rm4, itu kalau satu, kalau beli enam, hanya rm20. Kalau dah jadi pelanggan tetap, taukeh akan bagi satu dvd cuma rm3. Bagi dvd lucah, mahal sikit, rm7 satu dvd. Kalau kat KL mau rm20 atau rm15 paling murah. Sebab tu Mc kata JB ni syurga dvd pirate.

ANWAR DAH MULA CUAK!! Gelabah beb.. gelabah..


Mula-mula menafikan, kemudian marah, kini apabila semakin banyak bukti yang menunjukkan pelakon video seks yang tersebar itu adalah Anwar, Anwar dilihat macam risau dan gelabah saja. Elak sana, elak sini, pusing-pusing, akhirnya terbelit diri sendiri.

Dengar kata wartawan Pas Harakah pun mengakui memang Anwar di dalam video tu, malah ada pemimpin Pas yang sudah menonton dan masih lagi berdiam diri tanpa berita, nak baca klik sini.

Ahad, 27 Mac 2011

TUDIAAA!! SOLAT HAJAT MENANGKIS FITNAH JAHAT!! Siapa fitnah? Siapa pulak yang Jahat?


Mc dapat jemputan untuk ke Solat Hajat dan Pidato Khas oleh puak Pakatan Haram. Solat hajat besar-besaran ni dibuat di Stadium Malawati Shah Alam. Nampaknya puak Pas dan Pakatan Haram ni yakin benar bahawa video seks Anwar tu satu fitnah. Tak takut ke Solat hajat yang dibuat menimpa kembali kepala sendiri.

Dewata Pas, pemegang kunci surga, N.ajis mengepalai senarai Solat Hajat dan pidato, digabungkan bersama khalifah Lim Kit Sial yang turut diundang bersama-sama untuk bersolat hajat (solat macam mana jangan tanya Mc). Malah pelakon utama video seks pun diundang sekali, untuk memeriahkan keadaan. Dengar kata Johari Bedul pun datang buat cerita lawak tentang punggung Anwar, berserta dengan Hadi Awang sekali. Cantik la tu, gabungan otai-otai pakatan, mesti gempak gila pidato tu nanti.

Mc sendiri pun tak faham dengan puak-puak ni. Solat hajat boleh dibuat main-main. Tak takutkah balasan tuhan kepada mereka. Tambahan si pelakon utama video seks, Anwar Ibrahim pun turut serta dalam majlis ini, solat sekali ke tak, itu Mc taktau. Tapi Mc memang kata puak-puak ni memang berani.

Mc pun mendoakan semoga Solat hajat itu dapat menunjukkan kebenaran. Baru kita tahu, yang mana benar yang mana salah, yang mana memfitnah, yang mana pula yang kena fitnah. Allah maha mengetahui, maha adil dan maha bijaksana. Yang jahat pasti akan dapat balasannya. aminn..

P/s: berani kerana benar.. kalau takut, fikirla sendiri..

Mctheory:
Solat pun boleh dipolitikkan..

Sabtu, 26 Mac 2011

KASI GEGAR!! KOMEN OTAI-OTAI PAKATAN MENGENAI VIDEO SEKS ANWAR!!

 "Seronoknye dapat dua kali lagi..." - Menteri Besar Kelantan YAB Datuk Nik Aziz Nik Mat.

 "dua kali? ..wah hebat juga..tapi tak pe, ia baik untuk kesihatan terutama bagi yang selalu sakit tulang belakang" - Datuk Chua Jui Meng.

 "Hah!!!? ..dua kali...ubat apa yang dia makan? ..makan viagra pun mana leh sampai dua kali...tak pakai cawat lagi tu" - Presiden PAS YB Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

 "heh heh heh...dua kali, biasalah tu...tapi kalau dalam tempoh 20 minit dia 'terblow' tu dah dikira sebagai amat luar biasa dah tu dan bukannya luar tabiee lagi heh heh heh..." - Baruk Bian, Pengerusi PKR Sarawak.

"2 kali??? ...ouwh,,,tu superimpose tu...super fab, super busa, sah superman memang super hero jugak" - Naib Presiden PAS YB Datuk MahfuzOmar.

 "kan dulu saya dah bertegas mahu Anwar segera bertaubat, tapi dia degil...saya nak kata apa lagi, sudah saya dah tak berdaya seperti ini saya nak buat macam mana? ...2 kali 3kali 4 kali ke itu dia punya pasal lah, berani buat berani tanggung" - Pengerusi DAP Pusat YB Karpal Singh.

"du du dua ka ka kali...??? bebebetul hebat, sasasaya mumumula kahwin dudulu pun tatatak sampai mamamacam tu sesesekali" - Menteri Besar Selangor YAB Datuk Seri Abdul Khalid Ibrahim.

 "alaaaaa...apa mau bisin, bisin aaahhh...itu 2 kali punya pasal sudah kira ok lah tu...manyak sedap maaaa" - Presiden MCA Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek.

HAH!!!... ..!!!BETUL DIA LAH !!! - YB Datuk Johari Abdul, Ahli Parlimen Sungai Petani Kedah.

Blog Anak Merdeka

Mctheory:
keh keh keh.. kah kah kah.. kreatif siott..

PANAS!! ANWAR, KALAU TAK SALAH, DI MANA JAM OMEGA KAMU ANWAR??!!


Teringgin jugak Mc nak tahu, dimana jam Omega Anwar sekarang? Adakah masih disimpan, atau sudah berada ditangan polis? Itu hari sudah diajar macam mana Jam tangan Omeganya boleh kasi kantoikan Anwar.

Jika benar jam tangan omega Anwar masih lagi disimpan dan tetap bersama Anwar, Mc akan rasa sangsi pada video seks itu. Jika Anwar hanya menyepi dan berdiam diri tanpa sebarang bukti, Mc akan anggap video seks Anwar itu adalah yang benar dan sebenar-benarnya.

JAM OMEGA ITU BOLEH JADI PENENTU!!

Wahai Anwar dan Azizah, keluarkanlah jam tangan Omega kamu yang kamu kata Azizah 'menyimpannya'. Dimanakah Jam tangan Omega itu. Itu diantara satu bukti utama pembabitan kamu bersama video seks. Jangan pula lepas ini, Anwar buat report polis kata UMNO curi jamnya. Ahh sudah.. UMNO lagi..

Macam mana la UMNO nak curi jam 'kesayangan' Anwar ye? Atau pelacur cina yang curik? hmm..

P/s: kalau dah salah tu, tak boleh nak lari mana dah..

Mctheory:
Anwar.. anwar.. insaflah..

VIDEO SEKS ANWAR!! DI MANAKAH 'FATWA' NIK AZIZ?? Ghaib terus orang tua ni..

Tukang Halal segala dosa!!

Kalaulah video seks itu milik pemimpin UMNO atau komponen BN yang lain, Mc percaya gegar dan heboh satu negara diorang kerjakan. Betul tak betul mereka akan kata benda tu betul, tapi bila kena muka sendiri, video yang benar pun dikatakan palsu, salah yang mereka buat ditutup dengan salah orang lain kemudian dibalas dengan perkataan FITNAH!! Itulah pembangkang Malaysia Pakatan Haprak, yang haprak, tidak selain haprak, malah sehaprak-hapraknya sahaja!.

Malah pemegang kunci Surga Pas, si Mushitdul Am Pas, N.ajis juga hanya menyalahkan orang yang menyebar dan diberi tonton sahaja. Malah si pelaku penzina langsung tidak disentuh. Apakah bagi N.ajis menonton video lucah lagi 'berdosa' dari melakukan zina?. Malah si penonton video itu pun, hanya menonton untuk kepastian, bukan untuk seronok-seronok.

Bukti ada didepan mata, kebenaran telah pun terbongkar, kenapa kita masih lagi menafikannya? Hanya kerana si penzina itu Anwar Ibrahim? Atau pun hanya kerana penzina terbabit baik dengan pemegang kunci surga Pas, sebab itu kesalahan si penzina itu lakukan tidak perlu diambil kira.

Mc harap N.ajis tidak kehabisan 'fatwa' untuk dia keluarkan. Ini kerana, jika dia hanya berdiam diri, mungkin selepas ini semakin ramai yang 'membikin video lucahnya sendiri' disebabkan, menonton video lucah lebih berdosa dari membuatnya.

Mc sendiri makin menyampah dengan puak-puak Pas yang bagaikan tiada otak. Dari pemimpin hinggalah keakar umbi. Sendiri punya salah, orang lain pulak yang ditudingnya, siapa lagi kalau bukan UMNO.

Malah Mc percaya N.ajis berdiam diri kerana sedang berfikir, bagaimana nak alihkan kesalahan video seks ini kepada UMNO, kemudian orang tua ini akan keluarkan fatwanya untuk mencaci dan mencerca UMNO, yang kononnya dikatakan dalang kepada video lucah Anwar.

Alamakk!! balik-balik, UMNO jugak yang salah!..

Anwar dapat sedap 20 minit pancut dua kali, UMNO juga yang dapat dosa Anwar..

P/s: tak dapat bayangkan taraf level otak puak pembangkang ni..

Mctheory:
Agaknya setaraf dengan kerbau kot..

KASI PANAS!! PUSAT URUT GAY BERSEPAH DI PULAU PINANG!! Pas buat apa? Tidoq ka?



Oleh: Tarmizi Md. Jam

Tahniah diucapkan kepada kerajaan DAP kerana berjaya meletakkan Pulau Pinang dalam kalendar pelancongan Malaysia melalui majalah khas gay antarabangsa yang berpengkalan di Singapura. Majalah tersebut telah menyenaraikan sebuah rumah urut di negeri itu yang menawarkan khidmat ‘urut’ oleh lelaki gay.

Dengan promosi ini, maka ekonomi Pulau Pinang akan mempunyai satu lagi cabang penjanaan iaitu sebagai Pusat Hiburan Gay.

Mungkin inilah antara hasil nyata dari tarbiah PAS untuk mendekatkan DAP dengan Islam.

Jumaat, 25 Mac 2011

KASI PANAS!! CARA JAM TANGAN OMEGA NAK KANTOIKAN ANWAR!!

Yang inikah?

Datuk T mendakwa masih menyimpan jam tangan 'Omega' kepunyaan Anwar Ibrahim sejak drama porno kontroversi itu. Jam Anwar Ibrahim itu dikatakan telah dicuri oleh pelacur yang dilanggani tetapi ditemui semula oleh Shazryl Eskay Abdullah.

Anwar Ibrahim pula mendakwa bahawa jam tangan itu berada di dalam simpanan Wan Azizah, isteri beliau.

Maka, yang mana satu betul?

Kita semua tahu bahawa orang kaya raya seperti Anwar Ibrahim biasanya mempunyai beberapa jenis jam tangan dan biasanya mahal serta tidak termampu dibeli oleh kita. Mungkin ada yang menghadiahkannya sempena hari ulang tahun dan sebagainya.


Lihat di bawah :-




Tetapi apabila kita rujuk web jamtangan Omega, satu perkara menarik yang ingin MiM kongsi dengan anda iaitu setiap jamtangan berjenama Omega mempunyai nombor serial yang khusus untuk setiap jam tersebut.


Makanya, perkara asas yang diharapkan ialah kedua-dua pihak iaitu Shazryl Eskay dan Wan Azizah menunjukkan jam tersebut kepada kita semua. Difahamkan bahawa Shazryl Eskay telah menyerahkan jam tersebut kepada pihak polis.

So, sekarang terpulang kepada Wan Azizah untuk mendedahkan jamtangan Anwar Ibrahim yang dikatakan berada di tangan beliau sendiri.

Jika masih ada yang mempertikaikan ketulinan serta pemilik sebenar jam tersebut, rujuk sahaja nombor serial jam tersebut selain daripada DNA.


Selesai cerita!


p/s : Anwar Ibrahim tidak mungkin boleh menggantikannya dengan jam Omega yang baru jika jam itu memang ditangan pihak Datuk T. Ianya kerana nombor serial jam baru itu boleh menentukan produk tersebut

Sumber MIM


Mctheory:
kali ni Anwar pasti mengigil ketakutan..

APABILA SEORANG LIBERAL PERSOALKAN KEISLAMAN PARTI SYURGA??!!


Tak terhinakah rasa Pas apabila Zaid Ibrahim yang mereka anggap sosial dan liberal mempersoalkan moral parti berkenaan? Nampak sangat Pas sudah semakin sesat.

Datuk Zaid Ibrahim berkata, pendirian pasif parti itu terhadap isu berkenaan bertentangan dengan moral, etika dan agama yang selama ini dikatakan menjadi asas perjuangan Pas.

Menurutnya, beliau faham jika pendirian sedemikian diambil oleh DAP yang jelas tidak kisah mengenai skandal melibatkan moral pemimpin pembangkang kerana bagi parti itu yang lebih penting ialah soal menghadapi pilihan raya.

Khamis, 24 Mac 2011

PANAS!! BEKAS RAJA PORNO, NASIHATKAN RAJA PORNO YANG BARU!! he he he..

Aiiya nuaq, lu ngaku la.. tengok wa.. lilex saja.. jadi pelesiden lagi loo..


Mc tak mau komen banyak, Mc pun kalau boleh nak suruh Anwar mengaku saja, jangan dok berdalih lagi, lagipun pembaca semua boleh baca kat blog MPP, nak baca klik SINI. Memang patut Anwar terima nasihat bekas raja porno dulu-dulu. heh..

Mctheory:
Sedap dah sedap.. nak mengaku punya la susah!!

PRN SARAWAK!! PEHIN SERI TAIB MAHMUD KEBAL DI SARAWAK!! Anwar boleh jalan daa..


Kita ubah bicara mengenai video seks ke PRN Sarawak, bosan juga Mc, asyik bincang isu video seks Anwar yang kita sendiri pun belum tengok. Baru-baru ni Mc terjumpa dengan rakan lama Mc, orang Sarawak, dia ni anak kepada Wan Yep Mohdzar, antara orang-orang yang ada nama di Sarawak, kiranya bau-bau bacang dengan Taib Mahmud.

Mc ajak dia lepak kat kedai mamak, dah lama tak jumpa, lama jugak la Mc burak dengan dia. Sedang seronok berburak, terkeluar topik politik. Mc tahu dia ni antara penyokong kuat Anwar, memang hard core punya fans la. Mc cuba usik dia dengan soalan-soalan berbau politik, mana tau dapat korek apa yang patut. heh..

Mctheory: TOLONG KETEPIKAN POLITIK DAN SIASAT VIDEO SEKS TERBABIT!!


Apa kecoh-kecoh, tuding sana, tuding sini. Bila baca blog puak Pakatan, habis UMNO/BN dihamunnya kerana dituduh terlibat dengan konspirasi video seks ini. Bila baca blog pro UMNO/BN, nampaknya lebih berfikiran terbuka apabila memberi komen yang rasional mengenal video seks anugerah tuhan.

Persoalanya sekarang, kita hendak tahu, video tu tulen ka palsu. Atau itu cuma rekaan semata-mata. Kemudian kita hendak tahu, individu (pelakon utama) yang pancut 2 kali 20 minit tu siapa? Benarkah Anwar? Atau orang lain yang serupa dengan Anwar. Kalau orang lain, kes ini dah jadi kes fitnah, kalau benar Anwar, kes ini sudah jadi kes moral. Mahukah korang puak pembangkang menyokong seorang peliwat dan penutuh pelacur jadi pemimpin korang kelak?

Kalaulah korang sanggup, rakyat pula akan tertanya-tanya, dah takdak orang lain ka yang nak diangkat hingga sanggup mengangkat penutuh pelacur tu?

Kemudian Mc masih tertanya-tanya mengenai Jam Omega yang didakwa milik Anwar. Dato Eskay kata dia masih simpan jam Omega terbabit. Anwar pulak kata Azizah yang simpan jam Omega tu. Semalam Dato Eskay ada beritahu, Wan Azizah sms beliau untuk meminta rakaman video seks tersebut. Mungkinkah Wan Azizah berasa curiga dan tak tahan lagi dengan Anwar maka tiba masanya untuk beliau pula bertindak, siapa tahu?

Jika benar jam Omega Anwar masih ada bersamanya, diminta Anwar keluarkan dan tunjuk kepada umum. Bukti itu sudah menunjukkan Anwar bukan individu dalam video seks tersebut. Tapi hingga kini Anwar masih lagi berdiam diri, hanya menghantar pencacai-pencacainya sahaja bersuara.

Mc respect cara Datuk-datuk T terbabit menguasai keadaan ketika ini. Mereka kelihatan rilek dan selamba menjawab segala persoalan yang menjadi misteri. Masakan orang yang menipu boleh buat sidang media dan mencabar untuk polis tubuhkan Suruhanjaya Penyiasat untuk siasat video seks terbabit.

Seperti yang dijangka, sememangnya orang PKR sendiri yang merancang segalanya. Dato Eskay telah menceritakan dari A sampai z. Kiranya video itu kepunyaan Dato Eskay, Rahim pula tukang sediakan tempat dan menjemput para wartawan, yang seorang lain Mc tak tau tugasnya apa.

Apa yang penting UMNO/BN tak terbabit dalam kes video seks ini, kumpulan Datuk T yang merancang segalanya.

Gesaan menubuhkan Suruhanjaya Siasat Diraja juga amatlah perlu diambil kira. Ketepikan politik, siasat dengan adil. Hukum yang bersalah. Maka ia akan selesaikan segalanya.

P/s: siapa nak berketuakan orang moral paling rendah? nak ke?

Mctheory:
Penutuh pelacur pulak tu.. ish ish ish..

MENTERI AMARAN MAU SAMAN ANWAR!! Anwar penipu, pembohong, pembelit, penutuh pelacur!!


KUALA LUMPUR Mac - Kementerian Dalam Negeri (KDN) sedang menimbang untuk menyaman Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mengaitkan kementerian itu dan Polis Diraja Malaysia (PDRM) dalam pendedahan video seks oleh individu misteri bergelar 'Datuk T' kelmarin.

Menterinya, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, tindakan yang mungkin diambil itu bukan demi kepentingan dirinya tetapi bagi menjaga nama baik kementerian dan PDRM.

Ia juga, katanya, sebagai bukti bahawa kementerian mahu 'menggali' perkara itu sedalam-dalamnya bagi mencari kebenaran selain mengenal pasti sama ada ia sengaja direka oleh pihak tertentu.

"Dalam kes ini mereka menuduh saya, kementerian dan PDRM terlibat dalam konspirasi. Kalau ada fakta, saya tiada masalah untuk failkan saman kerana tiada apa untuk disembunyikan.

"Perkara ini sedang dikaji oleh peguam-peguam saya. Kali ini kami tidak akan duduk saja dan biarkan mereka bermain politik. Kami hanya menjalankan tugas," katanya pada sidang akhbar di lobi Parlimen di sini hari ini.

Semalam selepas membuat laporan di Balai Polis Dang Wangi, Anwar berkata, tindakan mempertontonkan video itu tidak boleh dilakukan tanpa perlindungan Perdana Menteri, Menteri Dalam Negeri dan polis.

Malah Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu mendakwa, ketiadaan sebarang tindakan polis bagi menghalang penayangan video tersebut menjadi bukti penglibatan Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri.

Hishammuddin dalam pada itu turut mencabar mana-mana pihak yang menuding jari terhadapnya dan polis dalam isu berkenaan agar tampil dengan bukti.

"Semua dakwaan kononnya diputar belit dan konspirasi hanyalah untuk lari daripada kebenaran. Apa jua tuduhan sila buktikan.

"Mereka laungkan keadilan tetapi sebelum perkara ini diadili, mereka sudah putar belit sehingga segalanya menjadi tunggang terbalik untuk mengaburi orang ramai," ujarnya.

Ditanya kemungkinan penubuhan suruhanjaya diraja bagi menyiasat kes berkenaan, beliau menjelaskan, keputusan mengenainya bukan terletak di bawah bidang kuasa kementeriannya.

"Saya ingin tegaskan, jika suruhanjaya itu ditubuhkan sekali pun, ia tidak menghalang polis daripada meneruskan siasatan mereka. Perkara ini sudah pun berada di tangan polis berdasarkan laporan dibuat Anwar sendiri dan pastinya kita mahukan kebenaran ditegakkan," katanya. - Utusan.

Saman saja Hisyam oii.. tak payah tunggu-tunggu lagi. Saman 100 juta, biar puas hati. Asyik-asyik salahkan Polis, kalau benar Polis nak aniaya Anwar, bukannya susah pun, macam-macam diorang boleh buat, tapi ada polis buat? Kena tuduh banyak la, yang betulnya tak nampak pun.

P/s: Dia yang sedap, orang lain tanggung sakit.

Mctheory:
Tak habis-habis pusing isu kelain..

KASI PANAS!! DATUK 'T' MUNCUL BERI PENJELASAN!! Misteri terbongkar!!



Sidang Media ini, menjawab segala tohmahan dan persepsi orang ramai kepada Datuk T. Mangkuk MP Sungai Petani Johari Abdul yang menjadi talam dua muka, akibat tidak mendapat wang pelincir rm100,000. Kini dalam dilema. Semuanya telah dibongkar, tunggu masa dan ketika apa yang akan jadi selepas ini.

Mctheory:
Dato Eskay yang plan semua ini.. patut la.. orang PKR jugak.

Rabu, 23 Mac 2011

KASI PANAS!! SIAPAKAH DATUK 'T'? Loyer, Majestret atau ...... apa!? ahli musik? teng teng teng..

Geng Dato 'T'

Ni orang kuat Anwar ni.. geng RPK jugak!!

Identiti datuk T , sebenarnya adalah Datuk Rahim Tambi Chik bersama orang kuat Anwar Ibrahim, Datuk Shazryl Eskay dan Datuk Shuib Lazim. Tudia.. dah pecah habih dah.. Nampaknya datuk T ada tiga orang, T bermakna 'TRIO'. Blog Papagomo ada menerangkan perkara ini dengan panjang lebar. Makin berserabut, makin celaru.

Dengar kata Wan Azizah ada sms Datuk-datuk T ni minta video lucah tersebut. Untuk apa ek? Untuk kenal pasti sudut-sudut tertentu ka? he he he..

P/s: wan azizah nak belek-belek tempat tertentu ke?

Mctheory:
kak Jijah nak tengok 20 min 2 kali ke?

ANWAR PRIA TERHEBAT, MELAYU ATAS CINA, DEPAN DAN BELAKANG PUN SAPU!!


Oleh Satu Hala

Artikel ni Mc petik dari Malaysia Instinct, tulisan satu hala. Tulisannya agak nakal tapi sedap untuk dibaca.. he he he.. Selamat membaca!!

Satu Hala tidak pernah menduga akan datang satu hari di mana diri ini terpaksa memuji Anwar Ibrahim....

Selama ini Anwar memang manusia yang tak guna....tapi hari semalam....hari penayangan video.... mengubah beberapa aspek dalam jiwa Satu Hala....

Kali ini...Satu Hala sudah tidak ada pilihan melainkan menyatakan apa yang hak dan benar...."Kau memang hebat.....bang Nuar...kau memang hebat"

Iyelah....masakan kita hendak kutuk atau merendahkan beliau....Anwar pada usia lebih 60 tahun mampu pancut dua kali dalam 20 minit....habis dikerjakan seorang amoi Cina pelacur yang datang daripada mana entah....

Anwar berjaya membuktikan ketuanan Melayu ke atas Cina.....dua round dalam 20 minit....dengar kata aksi main Anwar duduk atas pun ada...jadi benarlah Anwar meletakan ketuanan Melayu atas Cina...

Dua kali dalam masa 20 minit.....cakap kalau anda boleh mencapai tahap ini....ada berani? Ada orang yang boleh buat....tidak dinafikan....dan Anwar salah seorang daripadanya....

Bukti video yang jelas tanpa ditapis dan tulen membuktikan Anwar mampu mencapai tahap ini....memang Anwar ada stamina yang kuat sebab itu dia mampu bergerak ke seluruh negara sepanjang masa dan menghadiri perbicaraan mahkamah dengan penuh keyakinan walaupun baru mengharungi perjalanan menaiki kapal terbang selama belasan jam....

Ini baru stamina seorang pemimpin.....teringat Pak Lah dan stamina dia pulak tetiba....

Anwar memang hebat....jangan ada sesiapa yang cuba menafikan perkara ini....kerana ada bukti video bagi hal itu.....ini bukan gebang atau cakap kosong kawan kita yang kononnya sangat hebat di ranjang.....diulangi....dalam kes ini...Anwar ada bukti video....

Sesiapa yang menafikan kehebatan Anwar memang cari penyakit...dan memang bodoh....patut pergi mampus....dalam isu ini, kita tidak ada pilihan selain mengiktiraf kehebatan Anwar....dua kali pancut dalam 20 minit.....mamat ni memang anugerah tuhan......anu dia memang anu yang hebat...sebab itu nama dia pun ada bunyi anu (Anwar boleh juga disebut Anuwar)...anugerah tuhan juga ada perkataan anu diawalnya...

Selama ini kita tidak sedar....kehebatan Anwar adalah pada anunya....anu yang terulung....

Selepas ini, andai klip video Anwar tersebar....mungkin kita boleh melihat panjang anu Anwar pun....kot melepasi tahap 8 inci...mana tau....memang kau hebat bang Nuar...kau memang hebat....dari segi ini kaulah idolaku.....(segi ini ajelah....segi toron jantan mintak simpang
malaikat 44)....

Mctheory:
Anwar memang hebat..

VIDEO SEKS!! TERBAIK DARI MAHFUZ! BODOH SIMPAN LA SORANG-SORANG!!

Mahfuz Rasta!!

Dalam pada semua orang sibuk-sibuk memperkatakan tentang pendedahan video seks seorang pemimpin kanan Pakatan, muncul pulak seorang mangkuk hayun dari parti yang kononnya lebih islam dari yang lain memberikan komen kurang cerdiknya.

Orang lain sibuk membuat spekulasi sama ada video itu benar ataupun tidak, tetapi Mahfuz Omar wakil PAS dari Pokok Sena dengan bangganya mengatakan ianya adalah superimposed. Mahfuz ni tahu ke apa yang dimaksudkan dengan superimposed tu?

Inilah yang dikatakan bodoh tak boleh diajar, pandai pula tak boleh dijadikan ikutan. Kalau gambar tu bolehlah juga diterima ianya di superimposed kan, tapi tak pula pernah didengar video boleh dilakukan teknik yang serupa.

Untuk pengetahuan Mahfuz, sehingga sekarang ni tak ada lagi teknologi yang boleh melakukan teknik superimposed pada video bergerak. 20 tahun lagi tak tahulah pula bagaimana teknologinya.
Tetapi yang sahihnya sekarang, superimposed hanya boleh dilakukan kepada gambar berstatus “still” saja.

Satu nasihat untuk Mahfuz, kalau bodoh tu kenalah belajar. Jangan sampai orang gelakkan anda sebab anda tu adalah ahli Parlimen Malaysia. Malu kat ahli politik luar negara kalau mereka tahu di Malaysia ada ahli Parlimen macam Mahfuz ni.

Kalau Mahfuz nak membela idola pengikut-pengikut PAS pun agak-agaklah. Jangan asyik wala’ membuta tuli sampaikan tunjuk kebodohan sendiri. Mahfuz kena ingat sama pada pengundi di Pokok Sena yang mengundinya sampai dia merasa untuk jadi ahli Parlimen. Kesianlah pada mereka semua.
Kalau Mahfuz selalu sangat menunjukkan kekurangan akal didalam kepala tu, mana pengundi-pengundi PAS di Pokok Sena nak sorokkan muka? Mesti mereka malu kerana mempunyai seorang wakil rakyat yang IQnya tak memenuhi KPI seorang ahli Parlimen.

Dan mahukah Mahfuz jika semua pengundinya insaf serta kembali ke pangkal jalan dengan mengundi UMNO/ Barisan Nasional pada PRU akan datang?
Jadi adalah lebih baik Mahfuz duduk diam-diam daripada membuat sebarang kenyataan hilang akal hanya kerana mahu membodek seorang manusia bertaraf anugerah Tuhan. Sesungguhnya diam itu adalah lebih baik buat Mahfuz.

Malulah sikit apabila dah tua-tua pun Mahfuz masih lagi mahu tunjukkan perangai budak-budaknya pada orang lain. Bukan saja akhirnya akan memalukan diri Mahfuz sendiri, tetapi Nik Aziz pun mesti malu juga.

Pak Long - MyKMU

P/s: Terbaikkkk dari ladangg.. kah kah kah...

Mctheory:
Mahfuz tu bodoh tak boleh di ajar, bodoh nak tunjuk kat orang.. hambik ubat!! kah kah kah..

KEDAHSYATAN DAN KEHEBATAN ORANG PAS YANG TIDAK ADA TOLOK TANDINGAN!!


Mc memang respect gila dengan pemimpin Pas, ahli dan penyokong-penyokongnya. Mereka ini mempunyai kelebihan dalam menilai dan memberi jawapan kepada sesuatu jawapan yang mereka tidak nampak. Malah mereka ini yakin dengan jawapan mereka walaupun mereka haram taktau hujung dan pangkalnya. Itulah kelebihan yang Allah berikan kepada orang-orang Pas ini, termasuklah pemimpin, ahli atau penyokong Pas.

Mungkinkah jika kita menyertai parti Pas, tuhan akan kurniakan kita deria keenam? Deria keenam dikatakan dapat melihat apa yang manusia lain tidak boleh lihat. Malah ada keistimewaannya tersendiri, apakah orang-orang Pas dapat deria keenam ini? Hanya mereka saja yang tahu. Tapi jika melihat tingkah laku dan gayanya, mereka ini seperti mempunyai deria ke enam.

Kenapa Mc kata begitu?

Lihatlah mereka memberi komen mengenai video lucah (disyaki pelakon lucahnya ialah Anwar), mereka memberi komen seolah-olah mereka telah pun melihat video tersebut. Malah selepas beberapa jam video itu ditayangkan hanya kepada editor dan pemberita (harakah takdak ok) Harakahdaily dengan lantangnya mengeluarkan artikel Fitnah Video Lucah Anwar! Mana diorang tau benda ni fitnah? Tengok pun belum dah keluar artikel fitnah, sebab tu Mc kata, orang-orang Pas ni hebat, hebat sampai tak kena tempat.

Malah kehebatan dan kebebalan puak Pas ni pulak dah berjangkit dengan rakan-rakan banggang mereka dalam pakatan. Belum apa-apa dah tuduh ini semua konspirasi BN, kerja kerajaan pusat jahat nak jatuhkan Anwar. Terbaru Anwar tuduh DS Najib tahu mengenai hal video lucah ini. Sedangkan hakikatnya, menteri-menteri, MP dan Adun sendiri masuk surf internet nak cari video lucah tersebut, nak tengok dengan mata dan kepala sendiri.

Macam mana puak Pakatan kata ini kerja kerajaan pusat? Sedangkan kerajaan sendiri pun taktau. Malah penafian Anwar tempohari, dilakonkan seolah-olah dia sudah pun melihat video tersebut dan pasti bahawa dia bukan individu dalam video tersebut. Sampai tahu pulak ye, perut buncit dengan tak buncit.

Yelah.. kalau dah buat salah, siapa yang nak mengaku. Tapi lambat laun kebenaran akan terbongkar jua. Suruhanjaya penyiasat akan menyiasat video lucah itu untuk mengenal pasti ketulenannya. Soal video lucah, biar polis yang siasat, masalahnya sekarang, puak Pas yang menafikan dan memfitnah dengan membuta tuli, itu yang menjadi persoalannya sekarang.

Belum pun tahu cerita sebenar, Pas terus beri pendapat kata ini semua fitnah jahat terhadap Anwar. Mana korang tahu wahai pemimpin Pas? Allah bagi korang mukjizat deria kenam ke? Hairan benar Mc dengan puak Pas yang takdak otak ni. Main hentam membabi buta. Kalau macam ni la stail politik orang Pas, nampaknya Pas akan terus diperbodohkan oleh Pakatan, macam mana tak bodoh, nampak sangat bodoh dan bebalnya, asyik mengikut je tanpa sebab.

P/s: kan bagus duduk tunggu dan lihat..

Mctheory:
Kes Liwat Anwar yang lebih penting dari kes video seks..

KANTOI LAGI!! PENEMUAN TWITTER! ANWAR HILANG DUA JAM SEMASA VIDEO SEKS DIRAKAMKAN!



Apakah Anwar Ibrahim berbohong mengenai lokasi beliau tatkala tarikh dan masa video seks 18SX dirakam?

Inilah persoalan yang timbul apabila semasa kenyataan akhbar dilakukan, difahamkan bahawa tidak ada satu pun yang mengaku berada bersama-sama beliau ketika itu. Malah, Wan Azizah hanya menjawab ringkas dengan mengatakan rasa terkejut beliau dengan skandal terbaru suami beliau

Wan Azizah sendiri tidak menyatakan sama ada beliau bersama Anwar ketika itu. Malah, keterangan Anwar Ibrahim yang mengatakan bahawa beliau sedang mengakses laman sosial 'Tweeter' pada hari dan waktu itu juga menimbulkan persoalan besar!

Untuk pengetahuan semua, rakaman video itu tertera tarikh 21 Februari dari pukul 10.23 malam hingga 10.45 malam. Persoalannya, apakah benar Anwar Ibrahim sedang menggunapakai tweeter ketika itu? sambung baca SINI

p/s: kantoi lagi Pak Syiekh.. nak pusing mana lagi..

Mctheory:
Mana mau lari haa?? Kantoi beradab..

Selasa, 22 Mac 2011

KASI PANAS!! CERAMAH UMMI HAFILDA DI MERGONG, DIHALANG!! PAS KEDAH TAKDAK TELOQ!!



Apa punya turr la Pas Kedah, dulu dok kata demokrasi la apa la, lani bila dah jadi kerajaan (negeri) hilang habih demokrasi. Tue la dulu jenuh dok kutuk orang masa jadi pembangkang, lanih boleh pegang kuasa sikit, hangpa sekat sana sekat sini. Nampak sangat puak Pas dan Pakatan Haram Kedah takdak teloq, bila Ummi pi sana, depa dah panaih pungkoq.

Awat, takut rahsia teloq Anwar pecah kat Kedah ka? kah kah kah...

P/s: Anwar gila seks..

Mctheory:
Kote Kawaq susah nak ajaq..

PANAS!! VIDEO SEKS ANWAR, FITNAH, REALITI ATAU PUUSING!!

super temberang man

Politik, politik adalah satu perkara yang bercampur gaul di antara perkara buruk dan baik. Bersih atau kotor. Sepak terajang dalam politik merupakan satu seni yang wujud untuk mengekalkan kuasa, kedudukan dan nama dalam arena mereka sendiri. Sesungguhnya sepak terajang politik adalah berdasarkan pengalaman dan semua itu tak boleh diajar atau dijual beli di mana-mana tempat pun.

Kewujudan video seks Anwar secara tiba-tiba dikala rakyat sedang mengamuk dan berdemo mahukan Anwar serahkan DNAnya menjadi tanda-tanya kepada semua pemerhati politik di Malaysia. Adakah taktik mengalihkan isu ini dibuat sendiri oleh Anwar? Atau sememangnya Datuk T terbabit langsung tak terlibat dengan Anwar.

Isnin, 21 Mac 2011

KASI PANAS!! VIDEO PAK SYIEKH Y MAIN DENGAN PELACUR!! Sah Kantoi!! kah kah kah..



Beberapa pemberita yang ditemui selepas menyaksikan video aksi seks bagaikan tidak percaya kerana lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim iaitu Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat.

Rakaman bertarikh 21 Februari yang berdurasi selama 30 minit itu menunjukkan aksi-aksi seks Ahli Parlimen berprofail tinggi iaitu Anwar Ibrahim jelas menampakkan wajah beliau bersama wanita yang tidak dikenali.

Pita rakaman berkenaan ditemui tersembunyi di dalam bilik hotel berkenaan baru-baru ini.

Malah, jam tangan pemimpin terbabit dikatakan tertinggal di bilik itu selepas aksi berkenaan dirakamkan.

Beberapa wakil media telah dipertontonkan dengan rakaman berkenaan secara individu di sebuah bilik hotel oleh sekumpulan orang yang tidak dikenali yang diketuai oleh seorang lelaki yang hanya dikenali sebagai Datuk T.

Datuk T memberitahu, dia mahu media menyaksikan sendiri rakaman tersebut sebelum menyerahkan kepada Anwar Ibrahim dan Wan Azizah untuk tujuan pengecaman dalam tempoh seminggu ini.

Katanya, jika Anwar telah dikenal pasti, Anwar dan isterinya perlu 'mengundurkan diri dari politik' kerana ternyata beliau bukan seorang yang 'warak dengan moral yang tinggi seperti mana yang digambarkan'.

Kata Datuk T lagi, jika kedua-dua mereka enggan berundur, beliau akan memanggil beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) bagi membentuk satu panel bebas serta mengupah pakar forensik bagi mengkaji keaslian rakaman berkenaan.

Sumber Sungai Rapat Online

P/s: kebenaran semakin terserlah..

Mctheory:
Kantoi lagi.. kah kah kah.. kantoi kantoi.. kah kah kah..

KASI PANAS!! SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN PENIPU!! - Tan Sri Isa



Mc suka siarkan balik video-video yang ada isi dan mudah kita faham. Mc percaya tak semua pernah tengok video ni, termasuklah Mc sendiri.

Mctheory:
Layan je video tu..

BENCI BENOR MAHFUZ PADA SAMAN EKOR YE.. Dendam ke hapa?

sekadar hiasan

Alahai la Mahfuz, kenapa la ko benci benor dengan saman ekor, bukankah saman ekor diwujudkan oleh kerajaan bagi mendidik rakyat Malaysia ketika memandu. Saman itu juga bertujuan menakutkan pemandu yang nakal dilebuhraya bagi mematuhi had laju yang telah ditetapkan. Mana yang lebih baik, kena saman, atau nyawa melayang.

Mungkin ada sikit kecacatan pada saman ekor, tapi kebanyakkannya kes terpencil, ataupun direka-reka sendiri untuk membusukkan nama kerajaan. Mc sendiri pernah kena saman ekor sebanyak dua kali, tapi Mc anggap itu pengajaran dari kesilapan yang Mc lakukan sendiri. Lepas kena saman ekor, Mc lebih berjaga-jaga semasa memandu dan lebih mematuhi had laju. Kalau tak, dulu, Mc main tekan je, lagi meter tak cecah 180, mana nak angkat pedal minyak tu.

Kerajaan mewujudkan saman ekor bukan untuk menzalimi rakyat, ianya hanya untuk mengawal lalu lintas di jalan raya supaya menjadi lebih selamat. Fungsi saman ekor sama juga seperti lampu isyarat, kalau anda ikut, anda selamat, anda ingkar, anda akan disaman (kemungkinan besar juga akan berlaku kemalangan). Kenapa Mahfuz tak suruh saja kerajaan buang lampu isyarat? Bukankah itu juga menyusahkan, kena jalan ikut lampu pulak, kan baik kalau boleh redah aje sesuka hati.

Mungkin Mahfuz boleh sarankan kerajaan supaya menukar denda kesalahan saman ekor dari saman berbayar ke denda atau hukuman yang lain. Contohnya, seperti ini, mana-mana pemandu yang kena saman ekor, dikehendaki mendengar ceramah undang-undang selama 48 jam. Jika tidak hadir, barulah tindakan sebenar akan diambil. Cuba la bagi cadangan yang bernas, gunakan otak tu sikit. Jangan la tunjuk yang ko tu belajar sampai SRP je, malu kat orang wehh..

Baik ko suruh je kerajaan hapuskan akta dadah, supaya senang anak ko yang penagih tu cari supplyer dadah.  Susah jadi kerajaan ni, buat baik pun orang maki kata kejam. Nanti bila kerajaan tak peduli dikatakan kerajaan tak pedulikan nasib rakyat pulak. Inilah manusia, tak pernah cukup dengan apa yang ada, tak tahu bersyukur. Allah dah tunjukkan kepada kita betapa orang-orang seperti ini tidak mampu memerintah, mereka hanya pandai bercakap sahaja. Tengok apa jadi dengan Kedah, tempat Mahfuz sendiri, ada perubahan? Mana ada, cakap pandai la, buat kerja, langsung lingkup.

Mc menyokong saman ekor yang kerajaan buat ni, tapi soal bayarannya tu, kurang-kurangkan le. Atau tukar je jadi denda lain, mana tau nanti Mc kena saman lagi. heh! (takut nak bawak laju).

P/s: semua untuk mengajar, bukan menzalimi..

Mctheory:
Manusia lebih takut kurang duit, dari kurang Agama..

PERTEMPURAN DAHSYAT DI LIBYA SUDAH BERMULA.. Satu Lagi Kroni US Bakal Tumbang!!


TRIPOLI  Mac - Tentera Amerika Syarikat (AS), Britain dan Perancis membedil Libya dengan peluru berpandu Tomahawk dan serangan udara secara besar-besaran sehingga ke awal pagi ini, mencetuskan kemarahan Muammar Gaddafi yang mengisytiharkan seluruh Mediterranean sebagai 'medan pertempuran'.

Kapal-kapal perang Amerika dan kapal selam Britain melancarkan sekurang-kurangnya 110 peluru berpandu Tomahawk ke Libya mulai semalam, dalam campur tangan Barat yang terbesar di dunia Arab sejak serangan AS dan sekutunya ke atas Iraq pada 2003, kata tentera AS.

Televisyen kerajaan Libya berkata, 64 orang terbunuh dan 150 lagi cedera dalam serangan udara tentera bersekutu itu, termasuk gelombang serangan baru ke atas ibu negara, Tripoli awal hari ini.

Pegawai Pentagon, Laksamana William Gortney memberitahu wartawan, peluru berpandu itu 'mengenai lebih 20 sistem pertahanan udara bersepadu dan kemudahan pertahanan udara lain di darat'.

Serangan itu dilancarkan dua hari selepas resolusi Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dengan sokongan Liga Arab meluluskan tindakan ketenteraan bagi menghalang tentera Gaddafi daripada menghancurkan pemberontakan terhadap pemerintahan autokratik pemimpin Libya itu.

Wartawan AFP berkata, bom-bom digugurkan awal hari ini dekat ibu pejabat Gaddafi di Tripoli, Bab al-Aziziyah, dibalas oleh tentera Libya dengan bedilan antipesawat udara yang berlarutan selama 40 minit.

Televisyen kerajaan sebelum itu berkata, beratus-ratus orang berkumpul sebagai perisai manusia di Bab al-Aziziyah dan di lapangan terbang antarabangsa Tripoli.

Serangan tentera bersekutu itu bermula pada 1645 GMT semalam (12.45 malam tadi waktu Malaysia) dengan serangan jet pejuang Perancis ke atas sebuah kenderaan yang dikatakan dinaiki oleh tentera pro-Gaddafi.

Gaddafi dalam mesej ringkas yang disiarkan oleh televisyen kerajaan mengutuk serangan itu sebagai 'keganasan tentera salib yang kejam dan tidak wajar'.

Beliau berikrar akan melancarkan serangan balas ke atas kedudukan tentera dan awam di Mediterranean, rantau yang telah bertukar menjadi 'medan pertempuran sebenar'. - Utusan

Gaddafi ni dulunya salah satu sahabat-sahabat U.S di rantau Arab. Dia pun sama juga seperti Mubarak di Mesir yang di 'bela' oleh U.S sekian lama. Makin lama, makin tersungkur kroni-kroni U.S di Arab, mula-mula Sadam Hussien, lepas Mubarak dan kini Gaddafi pulak. Kat Malaysia pun ada 'sekor' Melayu berjiwa U.S yang teringgin nak jadi Presiden Republik Pertama tak percaya baca kat sini.

P/s: jangan berkawan dengan syaitan, nanti makan diri..

Mctheory:
U.S umpama dajal di dunia ini, baiknya selalu ada makna..

KASI PANAS!! KENAPA ANWAR TAKUT BERSUMPAH!!? - Zahid Md Arip



Hanya orang buat salah saja yang takut bersumpah!! kalau tak salah, kenapa takut?

Mctheory:
Mana nak bersumpah, takut kena makan sumpah!! he he he..

Ahad, 20 Mac 2011

KASI PANAS!! SIAPA FASIQ PAS KA UMNO? Tolak Perpaduan Islam..



Mctheory:
Pas kata orang Fasiq, tapi rasanya dia yang fasiq.

KASI PANAS!! BUKTI RAKYAT SARAWAK TOLAK PAKATAN!!







Benarkah kata Anwar dan kumpulan Pakatannya bahawa mereka akan menjatuhkan kerajaan pimpinan Pehin Seri Taib Mahmud jika diadakan Pilihanraya Negeri Sarawak didalam tempoh masa yang terdekat? Yakin benar nampaknya Anwar dengan angan-angannya tersebut biarpun ia kedengaran sama seperti impian 16 September ke Putrajaya sebelum ini.


Apakah yang membuatkan Anwar dan pemimpin-pemimpin Pakatan begitu yakin mereka boleh merampas Sarawak? Dari manakah mereka memperolehi maklumat bahawa rakyat Sarawak menyokong mereka? Anwar yang kita kenali adalah seorang yang memang bijak menabur janji. Tak kurang juga dengan kepakaran menipu serta putarbelit semua pemimpin-pemimpin didalam Pakatan pembangkang.

Jadi, kata-kata Anwar yang kononnya mereka akan merampas Sarawak dari tangan Barisan Nasional, tak lebih hanya dari satu lagi projek menipu rakyat yang diusahakan oleh kumpulan pembangkang. Tambah-tambah pula jika satu kajian daripada sebuah badan bebas Merdeka Centre diambil kira bagi melihat sokongan rakyat Sarawak terhadap Pakatan yang diketuai oleh Anwar.

Mengikut satu pungutan suara yang dibuat oleh Merdeka Centre dengan kerjasama Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS), hanya 11.2 peratus sahaja rakyat Sarawak yang sanggup memberikan undi mereka kepada pihak Pakatan pembangkang di Sarawak jika Pilihanraya Negeri diadakan di negeri tersebut. Ini sekaligus menolak tanggapan kumpulan pembangkang bahawa mereka akan menang mudah dan menguasai Sarawak selepas PRN diadakan.

Bancian yang dilakukan ini meliputi seluruh responden yang terdiri dari pelbagai latarbelakang etnik. Jumlah yang bersedia mengundi Barisan Nasional telah meningkat kepada 64.1 peratus iaitu 1.1 peratus lebih tinggi dari yang diterima parti pemerintah pada pilihanraya negeri pada tahun 2006 lalu. Anwar dan kumpulan pembangkang harus menerima hakikat ini yang menunjukkan polisi politik Pakatan langsung tak sesuai diamalkan di Sarawak. 
Sambung Baca SINI

P/s: petunjuk buruk bagi puak Pakatan di Sarawak..

Mctheory:
Mahukah rakyat Sarawak menerima si peliwat macam anwar tu??

KASI PANAS!! KARPAL SUDAH TEST DNA ANWAR SAMA DENGAN DNA Y!!??


Tajuk artikel ini bukan contempt of court tetapi merujuk kepada perjalanan perbicaraan kes liwat. Ianya mengenai DNA.

Semasa perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim, Hakim Datuk Zabidin Mohd Diah pernah mengarahkan pendakwa memberikan salinan laporan kimia yang dibentangkan oleh saksi, Dr Seah Lay Hong kepada pasukan peguam bela Anwar Ibrahim.

Dan laporan kimia itu adalah mengenai profail-profail DNA yang telah ditemui oleh Dr Seah semasa menjalankan ujikaji ke atas bahan-bahan bukti kes tersebut.

Anwar Ibrahim pula telah melantik 3 orang pakar DNA iaitu Dr. Brian McDonald dari Sydney, Australia, Dr. C Damodaran dari Chennai, India dan Dr. David Wells dari Melbourne, Australia.

Kehadiran mereka adalah untuk membantu pasukan peguambela terutamanya dari segi teknikaliti dan proses DNA yang dibentangkan sebagai eksibit bukti.

Secara logiknya, pakar-pakar tersebut dan peguambela akan menasihati Anwar Ibrahim supaya menguji sendiri DNA beliau di makmal kimia dan di dalam kes ini, Australia adalah lab of choice kerana Dr Brian McDonald dan Dr David Wells bertugas di sana.

Maka, Anwar Ibrahim dan pasukan beliau sepatutnya telah membuat perbandingan DNA beliau dengan laporan kimia yang mereka terima sebelum ini. Dan sebenarnya di saat ini, setiap individu yang menjadi peguambela termasuk Karpal Singh sudah tahu sama ada DNA Anwar Ibrahim serupa dengan DNA di dalam laporan kimia Dr Seah!

Maksud mudah, jika peguambela dan Anwar Ibrahim begitu berkeras tidak mahu menyerahkan DNA beliau, ianya bermaksud DNA Anwar Ibrahim sama dengan DNA di dalam laporan kimia Dr Seah, saksi kes tersebut.

Maksudnya, Anwar Ibrahim memang telah meliwat Saiful Bukhari.

P/s :Adakah Karpal Singh akan tarik diri serta tidak lagi mempertahankan kes Anwar Ibrahim kerana beliau sudah insaf terutamanya selepas kematian adik lelaki beliau sendiri ?

MIM

Mctheory:
Memang dah sah.. Tak Syak lagi..

ANWAR KINI BAKAL DI SIASAT JAKIM!!



YAN 19 Mac - Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) kini menjalankan siasatan terhadap dakwaan isu pluralisme yang melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata, siasatan termasuk meneliti terperinci teks ucapan yang pernah dibuat Anwar sebelum ini.

"Perkara ini perlu kita siasat secara terperinci sebelum membuat apa-apa tindakan seperti yang disyorkan oleh pihak tertentu, kita (Jakim) akan meneliti teks-teks ucapan beliau (Anwar) sebelum ini.

"Kita akan siasat dan lihat adakah keyakinan beliau terhadap pluralisme ini boleh membawa kepada kesesatan atau sebagainya," kata beliau.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan Mesyuarat Agung Tahunan Lembaga Kebajikan Perempuan Islam Malaysia di Sungai Limau di sini hari ini.

Ia sebagai mengulas kenyataan Anggota Parlimen Bebas kawasan Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Nordin baru-baru ini yang menggesa Jakim menyiasat salah satu siri ucapan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu ketika di London School of Economics (LSE) pada 18 Mac tahun lepas.

Zulkifli mendakwa, ucapan Anwar bertajuk Religion and Pluralism in a Divided World itu mempunyai kecenderungan kepada fahaman tersebut.

Dalam pada itu, Jamil Khir menambah, Jakim memandang serius isu fahaman pluralisme dan giat melakukan usaha pencegahan agar tidak menyesatkan umat Islam.

"Majlis Fatwa Kebangsaan sudah memutuskan bahawa fahaman pluralisme atau liberalisme ini salah daripada sudut pandangan Islam dan merupakan kefahaman yang terkeluar daripada Islam.

"Bahkah ini menyentuh soal akidah umat Islam kalau keyakinan terhadap pluralisme ini boleh membawa kepada kesesatan dalam kalangan yang berpegang kepada fahaman ini ia perlu dicegah," katanya lagi. - Utusan

Sabtu, 19 Mac 2011

PRN SARAWAK!! SIAPA BAKAL PENGANTI TAIB .......??


KUCHING: Datuk Seri Najib Tun Razak mengesahkan bahawa beliau dan Tan Sri Abdul Taib Mahmud telah mencapai kata sepakat berkaitan pengganti Ketua Menteri itu selepas Pilihan Raya Negeri itu nanti.

Perdana Menteri berkata, Abdul Taib memerlukan sedikit masa untuk memastikan siapa penggantinya yang boleh menjamin kestabilan dan kekuatan Barisan Nasional (BN) dan kerajaan akan berterusan.

"Saya cakap secara terang bahawa Taib dan saya dah ada persefahaman bahawa apa yang penting ialah peralihan secara tersusun dan teratur," katanya kepada pemberita di sini, Sabtu.

Beliau mengulas mengenai hasrat Abdul Taib, yang genap 30 tahun menerajui pentadbiran negeri ini pada 26 Mac ini untuk berundur sebagai ketua menteri.

Kata Abdul Taib, beliau bercadang berbuat demikian sejak 2006 tetapi terpaksa menangguhkannya kerana tidak dapat dilaksanakan.

Sementara itu, Pengerusi BN negeri itu ketika ditanya sama ada penyerahan pentadbiran negeri kepada kepimpinan baru dijangkakan pada pertengahan penggal, beliau tidak menolak kebarangkalin itu.

"Ia mungkin. Saya harap semua orang akan bersetuju," katanya

Beliau juga akan mempertahankan kerusi Dewan Undangan Negeri kawasan Balingian di samping telah diminta oleh pucuk pimpinan BN supaya mengetuai jentera pilihan raya negeri.

Ketika ini, BN negeri menguasai 63 daripada 71 kerusi Dewan Undangan Negeri selepas Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Engkilili, Dr Jonical Rayong Ngipa, yang bertanding atas tiket parti pembangkang Parti Kebangsaan Sarawak (SNAP), menyertai BN tahun lepas.

DAP menguasai enam kerusi manakala Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Parti Cinta Malaysia (PCM), menerusi wakil rakyat Bebas, masing-masing menguasai satu kerusi. mstar

Mctheory:
Bahang PRN sudah mula terasa..

BENDA PELIK YANG ADA DI JOHOR TAPI JARANG ADA DI TEMPAT LAIN!!



Dua tiga hari ni Mc selalu bawa cerita panas dari Johor. He he.. bukannya apa Mc menegur untuk kebaikkan, Mc berniat baik. Sebelum ni Mc pernah bagi pesanan awal pada kerajaan Johor, Mc akan mengkritik dan menegur hinggalah mereka sedar dan berubah. Almaklumlah, kat Johor ni pembangkang tak kuat, rakyat Johor pula ramai yang masih setia dengan BN, alhamdullilah.. tapi kelekaan dan alpa boleh membuatkan kerajaan Johor rebah tanpa disedari.

Artikel mengenai UMNO Kota Tinggi patutnya ada sambungan tapi Mc hentikan dulu disebabkan memberi peluang kepada UMNO Kota Tinggi menyelesaikan masalah dalaman mereka. Memang benar UMNO masih kuat disana, tapi suara rakyat juga perlu didengar, suara akar umni perlu diambil kira. Pertelingkahan sesama sendiri kerana berebutkan peruntukkan membuatkan rakyat yang melihat merasa meluat dan bosan dengan kepimpinan bawahan.

Melalut jauh pulak Mc, kalau mengikut tajuk, Mc sebenarnya nak cerita tentang pandangan Mc mengenai cerita orang Johor. Betapa sebatinya kehidupan orang Johor dengan lambang BN (Barisan Nasional). Pada pembaca baru di blog Mc. Mc ni sebenarnya merantau, dari Kedah ke Perlis, ke Penang, ke Putrajaya kemudian ke Kuala Lumpur lepas tu ke Selangor, Shah Alam dan Petaling Jaya, dan kini ke JB, Johor (lepas ni taktau ke mana pulak). Seronok merantau kenegeri-negeri orang ni, bermacam-macam ragam dan pengalaman yang boleh kita dapat.

Sambung cerita mengenai orang Johor dan lambang BN. Kalau semasa Mc dinegeri-negeri lain, jarang benar Mc nampak orang pakai baju BN, payung BN, topi BN dalam kehidupan harian mereka. Kalau ada pun hanyalah semasa Pilihanraya, tidak kira kecil ataupun besar, ketika tu memang ramaila pakai lambang-lambang BN ni, tapi untuk kehidupan harian, memangla takdak, susah nak jumpa. Tapi di Johor lain ceritanya, jikalau hujan, ramai yang mengunakan payung BN untuk memayung mereka. Kalau anda orang Pas, Dap ataupun Keadilan, sanggupkan anda mengunakan payung lambang BN? Tentunya tidak, tapi di Johor suasana seperti ini adalah biasa, seronok pulak Mc tengok.

Bila pergi kedai runcit, kadang-kadang peniaganya memakai T-Shirt lambang BN sambil berniaga, pakcik-pakcik kedai kopi tepi jalan memakai baju BN tanpa rasa risau, seperti biasa-biasa. Topi lambang BN? Selalu Mc nampak, tak kira tua atau muda semua memakainya tak kira masa, tak kira tempat. Mungkin ada sesetengah orang menganggapkan perkara ini adalah biasa, tapi bagi Mc, ini luar biasa, kalau di negeri lain, mana mungkin anda memakai T-Shirt BN ketika berniaga, tentunya pelanggan yang berlainan parti akan memulaukan perniagaan anda.

Ketika ini selain dari negeri Johor, Mc percaya tidak ramai yang berani keluar berniaga, bekerja ataupun bersiar-siar dengan memakai pakaian atau topi yang berlambang BN. Tetapi itulah yang uniknya di Johor tidak kira Bandar JB ataupun di kampung-kampung pasti anda akan nampak semua ini. Betapa lambang BN telah sebati dengan kehidupan orang Johor, kalau dulu 1Malaysia kita akan nampak gaya hidup yang sebegini, kenapa sekarang tidak lagi? Tepuk dada tanya la diri.

P/s: berbulu orang Pas kalau nampak lambang BN.. heh..

Mctheory:
moral dalam story ni, BN masih kuat di Johor!..

TONY PUA EJEN SINGAPORK RUPANYA!! Patut la dok kecoh sangat!!


Tony PuaKA yang selalu menyebuk mengenai perolehan aset ketenteraan negara ini rupanya pernah ditangkap kerana melakukan jenayah di Singapork. Dia ni sememangnya asal dari sana, tapi disebabkan pernah ditangkap, Tony tidak boleh bertanding dan menjadi ahli parlimen di Singapork. Hal ini didedahkan oleh Menteri Pertahanan kita Zahid Hamidi, Untuk bacaan lanjut boleh klik SINI.

Mctheory:
Patutla asyik nak buat kacau dan fitnah aje pasal askar.. ko ni ejen rupanya..

KASI PANAS!! LAGI SKANDAL SEKS ORANG PAS??!! Barang Naik Tak?

kalau macam ni pak lebai pun gugur!!

Ishh Ishh Ishh.. lagi cerita pemimpin Pas kuat seks? Kali ni kaki ke span pulak.. iyer la.. penat bekerjakan.. lagipun tak salah kalau pergi urut-urut badan dan urut-urut batin tu ye. Barang naik tak? Kalau tak, iklan dalam harakahdaily kan banyak.. pilih je.. nak tau apa cerita klik SINI.

p/s: seks kuat, tapi barang tak naik.. apa cer..

Mctheory:
Patutla harakah selalu ada iklan ubat kuat.. kah kah kah..

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review