User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Sabtu, 30 April 2011

FITNAH BESAR!! BLOGGER PAS KEPADA UMAT ISLAM SABAH!!



Akibat terlampau tertekan dengan pendedahan video pemimpin pujaannya,  sorang blogger PAS telah memfitnah dan menghina wanita muslim Sabah dengan menyebarkan gambar palsu wanita disana sedang memotong BABI..

Kononnya, wanita muslim di Sabah terlampau miskin hinggakan terpaksa menjadikan BABI sebagai sumber pendapatan..

Cuba korang teliti gambar dibawah ni.. Nampak tak blogger Awwwww ni sengaja buat photoshop edit untuk memalukan wanita muslim di negeri Sabah..




Gua tak tau nak cakap apa... Memang memalukan sungguh perangai blogger PAS yang kononnya lebih Islam dan beriman dari orang lain ni... Sanggup dia buat gambar palsu macam ni untuk menghina wanita Islam?

PAS patut bagi blogger dorang kelas Fardu Ain dan jugak tuisyen pendidikan moral.. Gua pun buat jugak gambar photoshop, tapi tak lah sampai teruk dan keji macam blogger PAS tu buat..

Sebelum ni ada blogger PAS yang kata gua kafir dan munafik sebab kutuk pemimpin PAS, tapi rupanya dorang lagi keji sebab dorang tu sanggup hina wanita muslim yang sepatutnya dilindungi...

Tuhan semakin tunjukkan kebenaran kepada seluruh rakyat Malaysia.. Dengan perangai blogger PAS ni, adakah dia akan jadikan PAS lebih mulia.., ataupun semakin keji di mata rakyat? Sendiri nilailah beb....



Sumber MPP blog

P/s: Hari ni Mc agak bz Ya Amat dengan kerja-kerja luar, tetapi untuk mengisikan kekosongan, Mc bawakan artikel dari rakan blog yang lain. Sebarkan maklumat.

McTheory:
Blogger pondan tu semakin melampau, sudah la sesat, lagi nak fitnah pulak!

BLOGGER GAP MEMANG GILA!! menyusuk kalbu!


Opss.. jangan serbu dulu, bukan gila yang benar gila tapi artikel luahan perasaan dari Gerakan Anti Pkr benar-benar menyusuk kalbu dan terasa dalam hati. Malah kejadian yang diceritakan oleh Gap bagai ada kena mengena dengan Mc sendiri. Mc dilahirkan dalam keluarga yang menyokong UMNO tapi selepas Mc melanjutkan pelajaran, Mc terpengaruh dengan kebangkitan zaman reformasi, sudah tentu kejadian ini terjadi apabila selepas Anwar dipecat.

Kiranya cerita jalan hidup Gap serupa ada kena mengena dengan Mc, sebab tu terasa sayu sangat. Hingga perenggan terakhir, air mata rasa macam dah bergenang, tunggu masa nak berlinang. Benar-benar menyusuk kalbu.

Ya Allah.. tabahkanlah hati kami untuk menghadapi musuh Agama, Bangsa dan Negara. Sesungguhnya perjuangan kami masih belum selesai untuk hapuskan Anwar dari dunia politik Malaysia. Aminn.. ya rabbalalamin..

Pada siapa yang nak baca artikel Gap yang power tu klik SINI

McTheory:
Mendidih darah untuk menentang kajahatan Anwar dan Pakatan Haram!

HAA.. BAGUS LA, SI KAKI KHALWAT SOKONG PENZINA!!


Adalah amat mengejutkan apabila calon Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu, menyatakan bahawa sekiranya benar "lelaki bertuala putih" itu Anwar sekalipun, maka ia adalah bersifat peribadi dan tidak wajar dikaitkan dengan parti lain di dalam Pakatan Pembangkang. Rujuk di sini.

Sedarkah Mat Sabu apa yang dikatakannya? Apakah dia rasa dengan berkata demikian maka ramai ahli-ahli PAS akan menyokong dan memberikan undi mereka kepadanya untuk menjadi Timbalan Presiden PAS pada pemilihan parti itu yang bakal berlangsung tidak lama lagi?

Pertamanya, Mat Sabu merupakan pencipta kepada gelaran "Al-Juburi" yang ditujukan khas kepada Anwar Ibrahim. Apakah yang dimaksudkan gelaran "Al-Juburi"? Apakah gelaran tersebut merujuk kepada "tukang basuh jubur"? Atau "jubur yang tidak dicebok"? Atau "seorang yang suka main belakang"?

Saya yakin, Mat Sabu tahu tentang peribadi Anwar yang suka "main belakang" apabila dia memberikan gelara itu biarpun Anwar masih belum didakwa atas tuduhan meliwat. Justeru itu, adalah pelik untuk PAS, terutamanya Mat Sabu, untuk menerima perbuatan dan pelaku yang bersifat "Al-Juburi" di dalam perjuangan agama PAS!

Kenyataan Mat Sabu itu secara tidak langsung juga boleh ditafsirkan bahawa dia mengakui Anwar "suka main belakang". Dan amat pelik sekali dia menyifatkan perbuatan Anwar itu bersifat "peribadi". Maksudnya, Mat Sabu boleh menerima seorang peliwat sebagai Perdana Menteri?

Seterusnya baca SINI


P/s: hanya orang yang sama spesis dengan Anwar saja yang sokong Anwar..


McTheory:
Aku kenal ko Sabu.. ko sama macam Anwar, depan baik, belakang Haprak!!

ANWAR OMEGA SESUMPAH!! MARI TENGOK VIDEO NI!! PATUTKAH ANWAR BERSUMPAH??



Video ni video lama, tapi intipati dalam video ini amat berguna dan sesuai dengan keadaan sekarang. Nilaikan!!




Apakah salah jika Anwar bersumpah untuk buktikan dia berada dipihak yang benar?


Jika benar teraniaya, kenapa tidak mahu bersumpah?


DS Najib bersumpah sebanyak 3 kali apabila beliau dituduh mempunyai hubungan dengan Altantuya. Jika beliau benar bersalah, pasti 'laknat' Allah telah turun kepadanya.


Saiful Bukhari juga telah bersumpah bahawa dia di liwat oleh Anwar. Malah hingga sekarang beliau masih sihat dan sudah ke Mekah menunaikan umrah. Jika benar dia bersalah dan berbohong semasa bersumpah, beranikah Saiful berdiri dihadapan Kaabah?


Seorang lagi rakan Anwar yang muak dengan tipu helah dan lakonan Anwar telah bersumpah semalam bagi membukti dan meyakinkan masyarakat Malaysia bahawa dia tidak membohong dan menipu. Anwar ada bersamanya didalam video tersebut!

ANWAR PULAK BILA NAK BERSUMPAH??!!


Err.. tak boleh bersumpah, Shiekh Qardawi tak bagi saya bersumpah.. err.. Ulamak kata tak payah bersumpah.. err.. Islam tak mengalakkan bersumpah.. err..tah tak tau nak pusing apa lagi..

Bersumpah laknat untuk membuktikan kau tak bersalah Anwar. Semua musuh politik kau telah mengangkat sumpah untuk menunjukkan mereka berada dipihak yang benar. Tapi kau?? masih lagi dengan dalih bodoh dan baghal kau Anwar Bin Ibrahim. 

Adakah orang seperti Anwar ini berada dipihak yang benar? 

Mc tak payah beritahu, ada akal Allah bagi cuba ler fikir elok2..

P/s: Hanya penipu dan pembohong saja yang suka berdolak dalih..

McTheory:
No Excuse for Anwar anymore.. sack him from Malaysia!!

OMEGA PLUS! PAS HALAL DEDAH KEBURUKKAN ORANG, TAKKAN LUPA KOT?


Mc dapat email maki hamun dari orang penyokong pembangkang. Ada yang kata Mc bukan Islam, ada yang kata Mc mengalakkan lucah, ada pula yang kata Mc taktau mengucap, ada yang kata Mc macam-macam la. Hampir semuanya buruk. Maksud mereka hanya satu, mereka marah bila Mc siarkan video seks Anwar full version di blog Mc.

Mc siarkan untuk kebaikkan, supaya orang kenal siapa Anwar Ibrahim. Depan mengaku alim, belakang 'konek' terpacak. Depan boleh, belakang pun sapu, itulah Anwar. Lagipun Presiden Pas Hj Hadi Awang pernah berfatwa, mendedahkan keburukkan orang berlandaskan fakta dan untuk kebaikkan, ianya dibenarkan. Lebih kurang macam tu la maksudnya. Tak percaya? Baca artikel dibawah,

Setiausaha Akhbar Presiden, Roslan Shahir Dato' Mohd Shahir, berkata mengumpat itu membawa makna sesuatu yang begitu negatif, sedangkan apa yang dimaksudkan oleh Ustaz Hadi ialah mendedahkan keburukan seseorang yang berasas dan bersandarkan fakta.

"Apa yang diketengahkan Presiden bukan mengumpat kerana mengumpat ini satu benda yang sangat negatif. Apa yang dimaksudkan ialah mendedahkan keburukan pemimpin yang berasas seperti contoh Dato' Zakaria Derus yang digugurkan. Kalau dia dicalonkan, takkanlah tak boleh nak ceritakan dia buat rumah RM 8 juta. Itu fakta yang rakyat perlu tahu," jelas beliau dalam sidang akhbar, di Pejabat Agung PAS, hari ini.

Dalam Islam, tambah beliau seseorang pemimpin yang mahu melayakkan dirinya sebagai seorang pemimpin, rakyat perlu tahu latar belakang dan jenis pemimpin yang perlu mereka pilih supaya pemimpin yang dipilih itu nanti adalah seorang pemimpin yang baik dan bersih.

Malah, katanya jika ada calon-calon PAS yang negatif dan BN ada bukti mengenainya, ia boleh didedahkan bagi kebaikan semua pihak.
Boleh Sambung baca SINI

Jadi tak salah jika pihak blogger mendedahkan skandal video seks Anwar dengan seorang pelacur. Bukankah pendedahan ini untuk kebaikkan negara. Siapa mahu negara dipimpin oleh orang seperti Anwar ni? Dah la peliwat, pelanggan pelacur, pembelit, pembohong, pengkhianat bangsa dan segala 'pe' yang jahat semua ada kat Anwar.

Tengok untuk nilai dan kebaikkan, bukan untuk 'kelucahan'.

P/s: saksikan betapa dahsyatnya kejahatan Anwar..

McTheory:
Pada yang belum melihat keDAHSYATan Anwar, klik SINI

Jumaat, 29 April 2011

CERITA SAMSENG KETOT NAK TUNJUK HERO!! dan DATUK T DAH BERSUMPAH!!

Samseng ketot buat kacau!!

Bawa geng AMK yang dunggu!

Gambar di atas ialah gambar Samsul Ketua AMK PKR. Siapa tak kenal Samseng taik kucing ni. Kaki bodek dan kaki kencing dalam seluar. Nampak je macam berani, tapi kalau sekali kena gertak mau terkencing hancing dalam seluar. Dia berani sebab bawak geng saja, kalau benar-benar lawan, mau lari tak cukup tanah.

"AMK di ketuai oleh Ketua Angkatan Muda nya saudara Shamsul Iskandar Mad Akin yang turut di sertai lebih kurang 50 orang AMK yang lain.


Turut di laporkan Shamsul Iskandar Mad Akin cuba merampas Mikrofon mimbar bagi menghalang Sumpah Laknat di lakukan oleh Trio Datuk T.


Upacara lafaz Sumpah Laknat oleh Trio Datuk T di batalkan dan pengerusi masjid meminta agar orang ramai beredar tampa membuat kekacauan." Seterusnya baca SINI

Walaupun ada usaha nak menghalang, tetapi dengan kecekalan dan keberanian berlandaskan kebenaran, Trio Datuk T hadir juga untuk bersumpah laknat. Tengok video dibawah!






Kenapa yang dikatakan membuat fitnah berani bersumpah laknat? Bukan sumpah-sumpah biasa, bersumpah dengan nama Allah lagi tu. Sepatutnya Anwar yang patut angkat sumpah, kononnya dia tak buat.

Doa orang teraniaya lagi cepat termakbulnya. Jika Anwar dipihak yang benar, teraniaya dan difitnah, suruh la dia buat sumpah laknat macam Datuk T ni buat. Setakat buat sidang media je apa kes. Betul la kata orang, Anwar lebih percaya Polis dari Allah swt.

P/s: Beranikah Anwar nak bersumpah laknat??

McTheory:
Berani kerana benar..takut kerana salah!!

RUMAH TANGGA NURUL IZZAH BERGOLAK DISEBABKAN VIDEO SEKS??


Bangkai gajah mana boleh kita tutup dengan daun pisang..?

Dalam isu video seks Anwar OMEGA yang begitu hebat membalun China Doll yang usianya lebih muda dari Nurul Izzah, kita dapat saksikan ketika sidang media Wan Azizah cuba sedaya upaya melakonkan watak utama menegakkan benang yang basah…, cuba sebaik mungkin untuk menunjukkan kununnya beliau membela suaminya…, mahu menyatakan suaminya difitnah oleh UMNO dan Barisan Nasional.

Dikalangan juak juak murahan penjilat tegar PKR mereka “terpaksa” menyatakan lelaki dalam video seks itu bukan Anwar OMEGA semata mata mahu menjaga jawatan dan kepentingan masing masing…

Hakikat sebenarnya “wakil” PKR yang dibawa menonton video penuh 22 minit aksi hebat seks Anwar, iaitu Johari Abdul sebenarnya tidak dapat menyembunyikan reaksi spontan beliau apabila video itu ditayangkan… “ memang dia lah..!!” kata kata yang terpacul dari mulot busuk Ahli Parlimen Sungai Petani itu. Tetapi apabila pulang ke pangkuan pejabat PKR, dengan nada yang sombong Johari cuba “pusing” mengatakan lelaki itu bukan Anwar OMEGA….

Apakah benar berita yang disampaikan kepada kami dari sumber yang rapat dengan famili Anwar OMEGA bahawa hubungan Nurul Izzah dengan suaminya Raja Shahrir Raja Iskandar semakin renggang dan mereka sering bertelagah..??

Puncanya apabila ramai dikalangan ahli keluarga Raja Shahrir seperti ipar duai, ayah saudara dan sepupu sepapat YAKIN bahawa mereka sudah selama ini tertipu dan terpedaya dengan watak Anwar OMEGA…! Dalam erti kata yang mudah, ramai dikalangan ahli keluarga serta saudara mara Raja Shahrir dan ibu bapanya yakin bahawa Anwar OMEGA adalah lelaki dalam video seks tersebut.. “the man in the video is him!..”

Untuk cerita seterusnya SINI

McTheory:
Alamakk.. bergaduh la pulak..sabor.. sabor..

OMEGA HILANG!! SEMUA ORANG SALAH!! ANWAR SAJA YANG BAIK!! Update! Blog Mc diserang!!


Bila tersebar video seks Anwar, bahagian 1 dan bahagian 2 kini sudah pun masuk bahagian 3,4,5 . Anwar seperti biasa, ke balai polis untuk membuat laporan. Kemudian, selepas membuat laporan, Anwar di temubual oleh para wartawan untuk mengetahui keadaan dan pendapat beliau mengenai apa yang terjadi.

Paling menarik apabila, point kesalahan yang sepatutnya ditujukan kepada Anwar, dipulang balikkan (dipusing) kepada orang yang mendedahkan video terbabit. Anwar juga menuding jari sesuka hati kepada sesiapa saja yang dibencinya. Maknanya, dia tuduh video ni dibuat oleh semua musuhnya, dia tak terbabit pun. Kalau ada mamak jual roti yang dia tak suka pun dia tuduh juga terbabit dalam pendedahan video seksnya ni.

Itulah Anwar, dia saja yang baik, semua orang jahat. Salah dia pun dia kata orang, apatah lagi salah orang, lagi teruk dia hentam. Nak tahu dia baik ke jahat? Cuba klik link kat bawah ni lepas tu korang nilaikan sendiri!!



P/s: Ada ke orang baik nak buat macam ni?

Update: Blog Mc diserang sejak pagi tadi.. ada 10 IP cuba nak masuk melepasi 'Firewall' Mc.. Aku dah dapat IP hangpa, hangpa tunggu aku serang balik!!

McTheory:
Apa pun barangnya memang terBAIK.... lawan tetap lawan!

18SX! VIDEO SEKS ANWAR FULL VERSION!! Taknak mengaku ekk..




video


video

Untuk version terakhir boleh klik SINI memaparkan pelacur cina dok posing-posing tengok cermin!! Paparan video di blog ini bukan untuk suka-suka, tetapi untuk kita mengetahui siapa individu didalam video ini. Apakah individu ini layak menjadi pemimpin kita? Atau hanya berlakon 'baik' demi mencapai cita-citanya menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Mahukah kita orang sebegini di angkat menjadi Perdana Menteri kita? Moral sebegini rendah? Masalahnya sekarang cuma satu. Penyokongnya yang setia dan taksub, masih lagi menjadi lembu mempercayai apa saja yang dikatakan oleh individu di dalam video ini. 

McTheory:
Dah keluar pun yang full version, nak tengok lepas ni Anwar nak mengaku ke tak? he he..

Khamis, 28 April 2011

LAGI GAMBAR BUKTI NYATA ANWAR DI VIDEO SEKS!!

Perbezaan perut, sewaktu bogel dan ketika memakai seluar.. 

Ishh.. bukan muka Anwar kah tu?

Klik untu lebih jelas.. tengok muka sapa tu?

VIDEO SEKS PART 1
video


VIDEO SEKS PART 2
video

Nak download video Seks Anwar? klik Video Seks Anwar part 2

Jika individu dalam video ini bukan Anwar, mahukah Anwar bersumpah laknat mubahalah? Soalan Di mana jam tangan Omega Anwar? dan kenapa Anwar sering mengelak dari di ajukan soalan berikut, juga perlu dijawab? Maka Jika Anwar dipihak yang benar, sila nyatakan bukti. Kenapa sering saja mengelak dan menyalahkan orang lain?

P/s: Kaki temberang selalu pusing sana sini..

McTheory:
Jangan berdolak dalih lagi..

ANWAR ADA BERANI KA ANGKAT SUMPAH!! Semua orang dah bersumpah, Anwar bila lagi?


Kuala Lumpur, 28 April – Datuk Shazryl Eskay Abdullah hari ini mencabar Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk bersumpah laknat mubahalah selepas Solat Jumaat, esok di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul bagi membuktikan bahawa dia bukan individu pelaku dalam video seks.

Datuk Shazryl Eskay berkata beliau bersama Tan Sri Rahim Tamby Chik dan Datuk Shuib Lazim akan menunggu Anwar di masjid tersebut untuk menegakkan kebenaran.

Jelas beliau Anwar adalah seorang manusia yang cukup licik berpura-pura menjadi orang yang begitu alim, warak dan mempunyai peribadi mulia, tetapi sebaliknya melakukan perbuatan yang tidak pernah terjangkau oleh pemikiran yang waras dan nilai-nilai Islam.

“Kami bertekad tidak akan membenarkan orang bernama Anwar yang merupakan pelaku dalam video tidak bermoral itu daripada menjadi pemimpin yang akan memimpin negara ini.

“Ingin diperjelaskan bahawa hasrat kami menayangkan video tersebut kepada beberapa wartawan kanan bukanlah untuk menunjukkan bahan lucah, tetapi untuk menjadi sebahagian bahan dokumentasi bagi menegakkan kebenaran, agar rakyat boleh menilai sendiri siapakah Anwar yang sebenarnya,” ujarnya dalam satu sidang media di sebuah hotel di ibu negara di sini, hari ini.

Justeru beliau mempelawa semua pihak yang meragui kebenaran ini untuk turut hadir menyaksikan upacara tersebut yang akan diadakan selepas Solat Jumaat, esok di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul.-UMNO Online

Dulu DS Najib dituduh ada kaitan dengan Altantuya, DS Najib bersumpah laknat sebanyak tiga kali untuk menafikannya. Saiful mangsa liwat Anwar, bersumpah laknat mengatakan dia diliwat. Malah Saiful baru-baru berangkat ke Mekah untuk menunaikan Umrah. Berdoa dihadapan kaabah untuk memperolehi kebenaran.

Bermula dengan Kes liwat, dan sekarang kes skandal video seks. Anwar langsung tidak berani untuk bersumpah. Apa lagi mahu ke Mekah. Sebagai umat Islam, apakah kita tidak rasa pelik dengan kelakuan Anwar? Orang yang dituduh jahat, berani bersumpah, tapi orang yang dikatakan baik, langsung tak berani nak angkat sumpah.

P/s:Kenapa takut Sumpah Laknat mubahalah? Takut kena makan sumpah ke?

McTheory:
Hanya orang yang bersalah saja yang kena makan sumpah..

BELUM PUN 16 MEI, ANWAR SUDAH PUN TERSUNGKUR REBAH!!

klik untuk besarkan!!

Semalam pendedahan video seks Anwar bahagian kedua boleh melingkupkan terus nama Anwar di persada politik tanah air. Belum pun keputusan kes liwat kedua diketahui, riwayat politik Anwar nampaknya akan berakhir lebih awal dari jangkaan.

Rumah rehat Sungai Buloh sudah pun memanggil-manggil Anwar. Kenapa Mc kata macam tu?

Mahkamah Tinggi di sini menetapkan 16 Mei ini, keputusan sama ada Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dipanggil membela diri atau dibebaskan daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.


Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah menetapkan tarikh tersebut selepas selesai mendengar hujahan lisan daripada pihak pembelaan dan pendakwaan hari ini.


Anwar, 64, dibicarakan selepas didakwa meliwat Mohd. Saiful Bukhari, 26, di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, No.99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara di sini antara pukul 3.01 petang hingga 4.30 petang, 26 Jun 2008. Sambung baca sini.

Pada siapa yang mengikuti pembicaraan liwat 2 ni, pasti akan tahu apa yang bakal terjadi pada Anwar. Biarlah kita tunggu mahkamah yang tentukannya. Tapi pendedahan video seks semalam, benar-benar membuka rakyat Malaysia mengenai 'siapa' Anwar sebenarnya.

Jika video seks bahagian 1 dipertikai oleh puak pembangkang kerana dikatakan bahagian muka tidak jelas. Tapi dalam video seks bahagian 2, kali ini muka si individu terbabit jelas kelihatan. Mungkin pendedahan video seks bahagian 1 masih ramai yang tertanya-tanya apakah itu Anwar, tapi kali ini, ramai yang mengangguk dan tersenyum sambil berkata, "hmm.. memang sah Anwar"..

Sepatutnya dalam kekecohan begini, Anwar perlu bangun dan bersuara menafikan bahawa individu dalam video tersebut bukanlah dirinya. Penafian dengan mengunakan sumpah laknat dan tunjukkan jam omega (sebagai bukti) miliknya masih kekal bersama, pasti akan membersihkan namanya semula.

Tetapi apakah Anwar berani buat begitu?

Atas sebab apa pulak Anwar tak berani buat, dan kenapa Anwar asyik mengelak apabila soalan-soalan itu di ajukan?

Saiful yang dikatakan 'berlakon' sudah pun ke Mekah buat umrah, Saiful berdoa dihadapan kaabah bagi memperolehi kebenaran. Anwar? Ada berani? Sebagai umat Islam, diantara dua, yang mana anda lebih percaya?

P/s: Anwar sudah pun tersungkur..

McTheory:
Saiful bersumpah laknat jika benar dia bersalah, pasti dia takkan berani jejak kaki ke Mekah..

18SX!! PENASIHAT EKONOMI SELANGOR, SEMEMANGNYA PUNAINYA MEMANG SEHAT!!

Klik untuk melihat senjata Anwar
Memula Mc nak minta maaf, sebab agak ter'lucah' sikit hari ni. Tapi jangan salahkan Mc, sebab Anwar yang buat kami blogger politik menjadi lucah. Kalau bukan Anwar yang langgan pelacur, kami takkan jadi macam ni. Kalau bukan Anwar yang didedahkan video seks, kami semua takkan upload videonya dalam blog kami. Jadi kalau soal moral ni, lebih baik para pembaca salahkan Anwar dari salahkan penulis blog yang juga rakyat biasa macam kamu semua juga.

Niat kami baik, niat kami hanyalah mahu mendedahkan 'Siapa sebenarnya Anwar'. Niat kami hanyalah mahu rakyat Malaysia tidak di'KENCING' Anwar lagi. Sudah berapa tahun rakyat Malaysia basah dikencing Anwar. Malah bau hancingnya semakin kuat dan busuk. Bila sudah busuk, semestinya tembelang 'kencingnya' pecah. Bila sudah pecah, pastinya habis rahsianya terbongkar!!

Kaki kencing macam Anwar ni, pasti punainya amat sehat. Kalau tidak macam mana nak dikencingnya habis 1 Malaysia. Kaki main betina dan jantan ni juga tidak layak dijadikan pemimpin. Patutnya, Anwar harus meletakkan jawatan sebagai ketua pembangkang dan Ketua pada Pakatan Haram, bagi mengelakkan imejnya tercemar.

Ini tidak, masih ramai yang mahu menegakkan benang yang sudah basah. Benang basah macam mana nak tegakkan? Lainlah punai ye tak?

Pada penyokong puak pembangkang, sudah-sudahla tu. Semua bukti sudah ada, tak payah nak buat bukti palsu lagi. Sumpah Laknat tak berani, Jam Omega pun masih belum muncul, kes liwat tunggu masa je nak kena humban ke Sungau Buloh. Kebenaran apa yang korang mahu lagi?

P/s: Jangan butakan mata.. buka hati dan akal..

McTheory:
Orang macam ni yang korang nak sanjung?

NURUL IZZAH TAK PERCAYA ANWAR PUNYA BESAR MACAM TU!!


Keldaian Daily melaporkan Nurul Izzah anak Anwar, tidak percaya bahawa individu dalam video terbabit adalah Papanya si Anwar Ibrahim. Kenapa masih tidak percaya? Atas alasan apa Nurul Izzah mempertikaikannya?

Rupanya masih tak sama kah?

Bentuk badan lain dari lain kah?

Rambutnya lebih pendek dari biasakah?

Atau

Punainya lebih sehat dari biasa? he he he.. ehh, itu kena tanya Wan Azizah. Nik Nazmi, Johari bedul, Sam ketot taknak komen ke pasal pendedahan punai Anwar semalam?

Korangkan pernah tengok Anwar berbogel, mesti korang tahu, yang dia punya tut tu panjang mana, dan origenal ka tak.. he he..

Jangan cakap banyak, suruh saja si Anwar bersumpah dan tunjukkan jam Omega (kalau ada la)

Kita tutup Kes..

Pada yang belum lihat video seks Anwar part 1 dan part 2 klik sini

P/s: Asyik menafikan, tapi buktinya.. yelek! (tak ada)

McTheory:
Kebenaran sudah muncul!!..

Rabu, 27 April 2011

VIDEO SEKS! BENARKAH ITU ANWAR?? LIHAT DENGAN LEBIH JELAS!!

klik untuk besarkan!!



VIDEO SEKS PART 1
video


VIDEO SEKS PART 2
video

Nak download video Seks Anwar? klik Video Seks Anwar part 2

Nampaknya puak blog pencacai Pakatan Haram, masih lagi mengelupur mencari bukti palsu untuk dibandingkan dengan video yang ada. Ada sesiapa ada bukti bergambar lagi ber'tarikh' sebenar. Setakat meletakkan tarikh pada gambar, sesiapa pun boleh buat. Mc nak gambar tarikh sebenar Anwar pada tarikh 21 atau 22 Februari lepas.

Dulu dok kata perut dan pungkoq, lani dok kata rambut pulak tak sama. Macam-macam hal la.

P/s: Yang pasti, wajah individu dalam video ni, memang jelas wajah Anwar..

McTheory:
Pak Syeikh.. jam Omega belum keluar, part 2 dah keluar.. apa pula Pak Syeikh nak cakap?

DOWNLOAD VIDEO SEKS ANWAR PART 2 DI SINI!! SEBARKAN PADA SEMUA!!

VIDEO SEKS PART 1
video


VIDEO SEKS PART 2

video

Nak download video Seks Anwar? klik Video Seks Anwar part 2

McTheory:
Orang macam ni ka yang kita nak ambil jadi pemimpin? Orang macam ni? Fikirla elok-elok!

OMEGA TERBAKOR!! VIDEO SEKS ANWAR PART2 ONLINE!! mampus la anwar!!


sumber gambar dari blog Flying kick

Meh tengok video kat bawah!! Mari kita lihat siapa yang kena!! he he he..

video

Anuuuugerah tuhan, telah mendedahkan anuuuunya..

McTheory:
Err.. apa agaknya penyokong Anwar nak kata lepas ni ek??

MAMPUKAH ANWAR CAKAP MACAM NI DEPAN MASYARAKAT ISLAM!!


Depan orang kristian dialah HERO, dialah harapan bangsa, malah dia juga anak angkat 'jesus'..kononnyala.. Bila depan umat Islam, dialah alim Ulamak, dialah pejuang Islam dan dialah umat paling baik di alam semesta ni.. Itulah Anwar, sesumpah yang hidup dengan menipu. Temberang untuk berkuasa, membohong untuk mentadbir. Siapa tak kenal mesti dia akan dijual hidup-hidup!!..

P/s: Dia punya ceramah.. memang nga nga mulut weii..

McTheory:
Pembohong, peliwat, pelanggang pelacur nombor satu negara!!

CELAKA!! AKAUN FB MENGHINA ISLAM!! TAKKAN NAK TENGOK SAJA KOT??

Tersentap Mc tengok gambar-gambar kat Akaun FB ni. Betul-betul menghina Islam. Malah menghina Allah swt, Rasullulah saw dan Tanah suci Mekah Masjidil Haram. Pemegang akaun FB ni boleh berbahasa Melayu dan dipercayai orang Malaysia. Haramjadah macam ni yang boleh membuatkan perpaduan dan keamanan Malaysia terjejas.

Cuba tengok contoh penghinaan dibawah!!

klik untuk baca!!


Selasa, 26 April 2011

OMEGA HANGUS!! LAGI AHLI PKR KELUAR PARTI!! Ini baru reall...


PKR diambang kemusnahan.semenjak dua menjak ini lebih ramai ahli dan penyokong prk bertindak keluar dari parti.

Terkini 60orang ahli pkr cabang Sendayan keluar parti dan menyertai umno dan parti komponen BN.

Majlis yang dihadiri lebih 120 orang turut serta adalah Menteri besar Negeri Sembilan. Untuk cerita lebih lanjut klik SINI

P/s: keluar lagi.. nanti PKR nak tinggal apa?

McTheory:
Masuk 2 orang, keluar 200 orang, masuk 3 orang keluar 230 orang.. agak-agaknya tinggal berapa? he he he..

OMEGA GILA!! UMNO JEMPUT DAP MASUK BN?? kah kah kah..Banggang!!

klik untuk baca!!
Kah! Kah! Kah! Kah!.. ada orang percaya ka berita macam ni? ...Kah! Kah! Kah!
Kah! Kah! Kah!... UMNO ajak Dap masuk BN? ..Kah! Kah! Kah!Kah!
Kah! Kah!Kah! Kah! Kah!.. Penulis mana yang banggang sangat buat artikel ni?...Kah! Kah! Kah!Kah! Kah! Kah! ....Dah takdak cerita dongeng lain ka hangpa nak buat? ..Kah! Kah! Kah
 Kah! Kah!..Lepas tu artikel takdak nama penulis..Kah! Kah! Kah!Kah! Kah!
Kah!Kah! Kah! Kah!.. Nampak sangat cerita ni rekaan semata-mata...Kah! Kah! Kah!
Kah! Kah! Kah!..Ada sapa percaya ka dengan artikel banggang macam ni?..Kah! Kah! Kah!Kah!
Kah! Kah! Kah!..Guan Eng jangan kata apa la.. dia memang banggang pun..Kah! Kah! Kah!Kah!
Kah! Kah! Kah!..Cerita ni cuma nak memalukan UMNO..Kah! Kah! Kah!Kah! Kah! Kah!

Pada sapa yang percaya cerita macam ni, dia sama banggang dengan Pas dan sama benggong dengan Dap. Ini cuma cerita untuk jatuhkan air muka UMNO. Saja nak tunjuk kononnya UMNO ni terdesak sangat, sampai kena panggil Dap masuk BN. Maaflah..mati hidup balik pun, UMNO takkan 'bersama' dengan Dap laknattulah.. Lainlah Pas, demi kuasa, teloq pun sanggup jual kat Dap.

P/s: Banggang punya Haramkah..

McTheory:
lawak paling best pada hari ini!!

ANWAR MERANCANG NAK 'TAKE OVER' PAS?!!

bakal Presiden Pas kah?
Kali ini Anwar dan kumpulan Erdogan akan cuba menawan PAS dengan membariskan semua calon mereka untuk menenang kumpulan tradisional PAS . Kerusi Presiden juga akan ditentang dan begitu besar sekali niat Kumpulan Erdogan ini untuk menukarkan PAS kepada semua pemimpin mereka yang berpuak kepada Anwar Ibrahim.

Ini lah ganda Anwar yang merasakan bahawa inilah masa yang baik untuk ahli-ahli PAS menolak Presiden mereka sendiri dan juga berasakan sudah tiba masanya kepimpinan baru dilantik menerajui PAS. Bagi Anwar dan kumpulan Erdogan.

Ura-ura mengenai Husam yang bakal bertanding melawan Hadi sudah kedengaran. Begitu juga dengan khabar bahawa Nizar Jamaluddin serta Salahuddin Ayub yang akan bertanding jawatan Timbalan Presiden PAS bagi menggantikan Nasarudin.

Calon-calon pro Anwar ini akan memastikan PAS akan berubah wajah di mana pada dasarnya PAS akan berkulit PAS sahaja tapi di isi dengan pemimpin PRO PKR dan Anwar akan tetap kekal berkuasa sebagai Ketua Umum Pakatan tersebut. Dan jika usaha mereka berjaya untuk mengambil alih PAS dari Hadi maka pada pilihanraya umum yang ke 13 nanti PAS akan dibarisi semua pemimpin pro Anwar.

Bagi pemimpin pro Anwar dalam PAS , mereka lebih menghormati dan menyanjungi Anwar dari pemimpin ulamak mereka seperti Nik Aziz dan juga Haji Hadi. Haji Hadi telah lama disimpan di dalam peti sejuk oleh Nik Aziz. Husam Musa telah berjaya memujuk Nik Aziz dan berjaya mempengaruhi Nik Aziz condong kepada ideologi Anwar Ibrahim sehingga Nik Aziz sanggup menjadikan Anwar sebagai pemimpin utama dan beliau duduk di bawah kepimpinan Anwar.

Pemimpin PAS kini memandang Anwar lebih hebat dari pemimpin mereka dan bagi mereka Haji Hadi bukan lah pemimpin yang harus kekal dalam PAS kerana PAS kini sedang menunjuk kepada era kepimpinan ala PKR..

Gt-Puteri

McTheory:
Dulu dia mengANWARkan UMNO, kini mengANWARkan Pas pulak..

PANAS!! ADA ORANG TAK TIDOR MALAM DISEBABKAN UTUSAN!!


Kenapa agaknya akhbar Utusan Malaysia dibenci sangat oleh puak-puak Pakatan Haram ni ya? Mungkin sebab coretan didada akhbar Utusan yang sering menyindir dan menghentam puak pakatan membuatkan mereka menroyan dan rasa 'panas' dengan apa yang ditulis.

Sesungguhnya akhbar Utusan adalah pembela nombor 1 kepada rakyat Malaysia terutamanya Melayu. Sebagai pembaca tetap akhbar Utusan, Mc tak pernah nampak tulisan di dada akhbar mengusik hak kaum lain? Utusan membidas dan membalas jika Melayu diusik. Utusan menyebarkan suara kerajaan dan suara masyarakat Malaysia.

Utusan tidak seperti akhbar Harakah, Suara Keadilan dan Roket yang tulisan didalamnya seratus peratus politik. Malah artikel yang disebarkan oleh tiga akhbar rasmi pembangkang tu, banyak yang menipu daripada yang benar.

SAH MEMANG ANWAR!! SAH LA MEMANG DIA LA!!


Tak lain tak bukan, memang dia suka buang 'air'nya dimerata-rata tempat. Sah la memang Anwar lelaki Y yang suka meliwat tu.

Karpal pun dah sahkan Anwar meliwat, baguss.. maka terbuktilah Anwar Ibrahim sememangnya seorang peliwat, suka sama suka atau tidak, Anwar memang kaki pungkoq!

McTheory:
Kaki pungkoq nak jadi PM, Boleh ka?

Isnin, 25 April 2011

DEMO DEPAN PEJABAT MCA!! kasi hentam itu orang!



...Video 1- TVPas...

...Video 2 - AgendaDaily......


Video ni Mc ambil dari blog H.Halem memang patut pun Perkasa buat demo macam ni kat depan bangunan MCA. Kasi sedar diri sikit. Selama ni akhbar berbahasa cina lagi teruk rasisnya, tapi takdak sapa (melayu) yang bising. Bila Utusan cuba mempertahankan melayu, mulalah cina lain kepanasan, boikot sana, boikot sini. Kepala otak la..


Gambar diatas perhimpunan Aman depan pejabat Utusan Malaysia di Ipoh. Untuk bacaan lanjut klik sini

P/s: ini baru gertak je!!

McTheory:
Bila Melayu tak bela Melayu siapa lagi nak diharap?

APA KAITAN KES LIWAT DENGAN KARIPAP DAN MINUM KOPI?


AIDCNews – Ketua Peguambela Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh semasa hujah penggulungan hari ini mendakwa terdapat percanggahan pertuduhan seksen 377b dengan dengan keterangan saksi utama, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Menurut Karpal pertuduhan di bawah seksyen 377b bermakna persetubuhan di luar tabii dengan persetujuan, manakala keterangan Mohd Saiful mengatakan beliau tidak bersetuju diliwat.

Tegasnya, Mohd Saiful boleh meninggalkan bilik di mana kejadian liwat itu didakwa berlaku beberapa kali.
Katanya, sewaktu Anwar didakwa meminta Saiful menghampirinya ketika pengadu hanya memakai tuala, Saiful boleh menjerit atau lari dari situ, tetapi tidak berbuat demikian.

“Tambahnya selepas pelakuan aksi seks tersebut, Saiful makan karipap dan minum kopi dan berada di dalam bilik itu selama 20 minit”

Mc malas nak ulas.. baca seterusnya di SINI

McTheory:
Berbelit, belit.. tapi yang pasti Anwar memang meliwat.. checkmate!

BAGUIH SUNGGUH JADI ORANG PAS NI YA!! ishh ishh ishh..

contoh otak orang Pas
Dengar kata, Mazlan Aliman produk reject dari Felda kini menghasut lagi. Kali ini dengan menghasut semua peneroka yang berhutang tidak perlu bayar. Sepatutnya pinjaman yang diberikan oleh Felda kepada ahli dan penerokanya adalah kemudahan yang sepatutnya disyukuri bukannya disaluti dengan dendam dan fitnah. Pas khawarij memangnya bebal dan sengal dengan sengaja mempertaruhkan sokongan bagi menghapuskan hutang peneroka terhadap felda sebanyak rm500juta.

Inikah balasan kepada si pemberi pinjam? Apakah Islam mengajar kita untuk tidak membayar hutang. Apakah Islam mengajar kita supaya mengigit kembali tangan yang banyak memberi pertolongan kepada kita? Pada masa susah, orang itu menolong kita. Bila masa senang, kita mengigit kembali tangan orang yang pernah menolong kita, apakah ini yang dipanggil ajaran Islam?

Bagus benor jadi orang Pas ni ye, hutang tak payah bayar, fitnah pun boleh, zina pun boleh, makan duit anak yatim pun halal, kawan dengan syaitan pun ok, rasuah jadi sedekah, yang paling penting dah tentu masuk syurga.

Patutla si Bob Lokman, nangis-nangis bila dapat masuk Pas, dah tentu dapat tiket syurga.. ishh ishh.. Makin lama, makin mengarut puak-puak Pas ni. Pada Mazlan Aliman, sudah-sudah la tu nak jadi hero orang Felda, orang pun dah menyampah nak tengok muka kamu tu. Kamu dah takdak modal, dah tak laku, hentikan aje la..

P/s: tak sudah-sudah menghasut!!

McTheory:
Orang Felda tak sebodoh orang Pas!!

JOHARI BEDUL TANYA SOALAN BODOH LAGI!!

Joe bedul ni masih lagi mahu menunjukkan kebodohannya terhadap kes video seks Anwar ni. Mungkin Joe ni masih benggang apabila Eskay membocorkan rahsianya yang mahu meminta wang sogokkan untuk menjalankan tugasnya 'pancing' MP PKR.

Mempertikaikan kerja polis amatlah tidak wajar, malah keputusan sebenar individu dalam video seks tersebut masih lagi dalam siasatan. Tidak penting sama ada adegan seks itu dilakukan didalam kondo atau hotel. Paling penting, siapa gerangannya individu yang membuat seks tu. Boleh jadi tempat itu masih dirahsiakan oleh Polis takut menganggu tugas mereka.

Joe Bedul kena tahu, apabila polis mengeluarkan statement, tidak bermakna itu maksudnya yang sebenar. Contohnya, fahamkan ayat ini, "Pihak Polis mengsyaki bahawa perompak terbabit sudah pun keluar negara, dan siasatan akan ditutup" Sedangkan polis tahu, perompak itu masih dalam negara. Perompak pula, ingat polis dah berhenti mencarinya, dia pun keluar, akhirnya dengan mudah polis menangkap perompak itu.

Itu gunanya media pada polis. Jadi Joe bedul jangan buat-buat pandai.

Berkenaan pelacur atau pelajar, wei Joe, berapa ramai pelajar cari duit jadi pelacur? Tak pernah tengok berita ke? Pelacur asing mengunakan Pas lawatan ataupun Pas pelajar untuk masuk 'cari makan' di Malaysia. Malah pelajar dari negara China difahamkan ramai yang buat part time 'menjual diri' untuk hidup di Malaysia. Jadi tak hairan la polis mengelarkan pelacur terbabit sebagai pelajar. Itu pun ko tak dapat nak fikir ke?

Tak payah la nak putar belitkan isu ni lagi. Kita tunggu aje keputusan sebenar daripada polis nanti. Kes ini bukan babitkan orang kecil, jadi polis kena buat dengan teliti, bukan boleh main-main. Langsung tidak boleh ada ketirisan dalam siasatan ini. Barula senang nak dakwa.

Puak Pakatan tak habis-habis nak putar belit isu!!!..

P/s: Joe Bedul ni tarak otak sebenarnya..

McTheory:
Paling penting, dimana agaknya Jam Omega sekarang ye?

FITNAH BERTERUSAN KEPADA DS NAJIB DAN UMNO!!


Cuba tengok gambar di atas? Apa yang tak kena ya? Gambar ini Mc ambil dari Keldaian Daily, akhbar rasmi PKR, gambar ini dipadankan pada setiap artikel video seks Anwar (yang dikatakan fitnah oleh PKR). Gambar Trio Dato T diletakkan bersama dengan gambar DS Najib, malah disertakan gambar bendera BN dan UMNO. Apa kena mengena UMNO, BN dan DS Najib dengan video seks?.

Eskay ni orang UMNO kah? RTC (Rahim Tambi Chik) ni memang orang UMNO, tapi tak semestinya setiap tindakannya di suruh oleh UMNO. Mungkin dia ada dendam dengan Anwar? Siapa tahu.

Eskay ni kawan dengan RPK (Raja Putra Kamaruddin) si botak yang meroyan selalu tu. Mereka berdua ni kawan Anwar. Jadi apa pulak kaitan semua ini dengan UMNO dan DS Najib? Sekali lagi puak Pakatan haram cuba nak fitnah DS Najib.

Macam Mc selalu dok kata, Anwar yang sedap-sedap, habih orang semua terpalit dengan tahi dia.

P/s: habis semua kena tuduh, yang tak tau apa2 pun kena..

McTheory:
Memang dasar pembelit.. nak buat macam mana..

MAI LAYAN GELAK!! ASYIK POLITIK, SAKIT KEPALA!!



(cerita bermula apabila seorang pakcik nak order makanan di kaunter)

Cashier : assalamualaikum pakcik..

Pakcik : walaikumsalam..err…..err…..

Cashier : Pak cik nak makan sini ka nak bawa balik?

Pakcik : Pak cik nak makan tang tuu.(tunjuk meja)….patot la ramai orang….. depa pakat duk makan kat   tang ni kaa..

Cashier : err…..maksud saya….makan di meja dalam kedai ni atau bungkuih bawa balik?

Pakcik : ooo..habih tu kalau bungkus tak bawa balik, dia boleh terbang balik rumah pakcik sendiri kot noo….bungkuih la senang lagu tuu….

Cashier : err..ok..pakcik nak set yang mana?

Pakcik : hat setsi ada dak??

Cashier : err…..maksud saya..pakcik buleh pilih set set yang sedia ada kat belakang saya ni.(tunjuk). Ada yang 2 ketol ayam.ada yang 3 4 ketol..dia sekali dengan ayaq..bla bla bla..

Pakcik : Pakcik nak beli ayam sekoq ja. Makcik hang nak buat gulai ayam esok….

Cashier : Pakcik..kat sini juai ayam yang dah siap digoreng la….bukan mentah.

Pakcik : ooooo lagu tu ka….kalau lagu tu..bagi teloq ayam dah la. Depa kalut nak buat bauhulu pulak..aku mana reti nak beli barang kueh camna..mana dengan teloq ayam palsu lagi….haru btoi.

Cashier : errr..err..teloq ayam pon takdak..yang ada ayam goreng ja…..Makan ratah cicah dengan sos camtu ja..

Pakcik : hang pilih ja la yang mana pon..ishh..pakcik tak reti nak pilih pilih ni….yang mana pon takpa.

Cashier : Pakcik ada berapa orang kat umah?

Pakcik : Pakcik sorang.anak ada 4 orang.makcik hang maseh sorang..

Cashier : ok..kalau camtu saya bagi pakcik dinner plate 2 ya..air nak air gas yang mana ka?

Pakcik : huuuiii..pakcik ni takleh minum ayaq gas ni. Satgi reja nak kentut….angin…. tak leh. Teh o suam ka kopi tarik takdak ka?

Cashier : takdak..takpa saya bagi milo ais kat pakcik.ada nak tambah wedges ka?

Pakcik : huu? menatang apa tu?

Cashier : kentang goreng.senang creta..cucuq ubi…

Pakcik : haa bule laa….bagi cucur ubi seringgit cucur pisang seringgit..campur..kerak boh lebih..

Cashier : err…ok ok..(segan layan)

Cashier : semua sekali RM 34.50..

Pakcik : tu dia aih..mahai gilaaaaa(muka tekejut)..ayam berapa ketoi?(buka plastik tengok)….6 ketoi ja   sampai 30 lebih….pi market buleh beli ayam 3 ekoq….tak mai dah…..(buka wallet bayaq)

Cashier : err err..terima kaseh pakcik..datang la lagi..

Pakcik : tak kelapaq aku mai dah….


...Kah kah kah!!..

McTheory:
Cerita ni Mc ambik kat sini.

Ahad, 24 April 2011

KASI PANAS!! 10 PERKARA YANG WAJIB DIKETAHUI OLEH MELAYU ISLAM MENGENAI DAP!!



1.    DAP yang ditubuhkan pada 1966 sebenarnya adalah parti cawangan PAP (parti pimpinan Lee Kuan Yew di Singapura) di Malaysia. Kemasukan Singapura ke dalam Malaysia pada 1963 telah menimbulkan konflik antara kerajaan Perikatan dengan PAP kerana PAP telah memainkan sentimen perkauman dan memperkenalkan slogan "Malaysian Malaysia" (mendesak hak sama rata untuk semua kaum).


Sentimen perkauman berterusan yang dimainkan oleh PAP telah menyebabkan Singapura disingkirkan dari Malaysia pada 1965. PAP memohon untuk terus bergiat aktif di Malaysia tetapi ditolak oleh kerajaan Malaysia. Oleh itu, PAP telah menubuhkan cawangannya di Malaysia iaitu DAP untuk meneruskan perjuangannya (DAP = PAP. Ibarat orang sama cuma tukar baju saje. PAP berjaya melahirkan proksinya. Lihat sungguh licik puak komunis-zionis ini mengatur strategi politiknya untuk memecahkan penguasaan Melayu di Malaysia).

ANWAR DAN KOLEKSI JAM OMEGA YANG HILANG!!


McTheory:
Misteri sungguh Jam tue.. kat mana agaknya 'Jam Omega' Anwar sekarang ni?

OMEGA TERKEHEL!! KEBEBALAN PAS DAN KEPANDAIAN DAP!!


Sayang sungguh la Pas dengan puak Pakatan ye. Dap yang terang-terang mainkan politik kebencian kaum dan mencabar hak melayu tetap dibela Pas. Sama juga dengan Anwar, pemimpin kepada puak Pakatan yang sekarang sedang terpalit dengan skandal video seks, masih lagi dijadikan pujaan puak pemimpin Pas.

Bila ada salah seorang dari puak Pas nak mengajak kaum melayu supaya bersatu, mulalah yang lainnya meroyan bising nak membantah. Bagi mereka bersatu dengan UMNO lebih jijik daripada PKR dan Dap. Dap yang terang-terang nak menjahanamkan Melayu sanggup mereka bersekutu. PKR pulak sebuah parti liberal yang halalkan semuanya pun Pas sanggup junjung sebagai rakan perjuangan.

Pas dikawasan melayu sibuk-sibuk menyuruh ahlinya mengundi Dap. Kononnya perjuangan untuk menentang UMNO yang anggap kejam dan zalim, apa saja di buat halal belaka, walaupun bersekutu dengan Dap. Sedangkan Pas, contohnya di Sarawak, kalah di semua kawasan bertanding. Adakah Dap pujuk kaum cina mengundi Pas? Pas terhegeh-hegeh pujuk Melayu undi Dap, tapi Dap tak suruh pun cina undi Pas.

Pas sememangnya parti yang sangat kuat sebelum wujudnya Pakatan Rakyat (HARAM). Apabila Pas menyertai Pakatan, Pas bagai dipergunakan bagi meluaskan pengaruh Pkr dan Dap. Sedangkan sebelum ini Dap dan Pkr pengaruhnya semakin hilang dan hampir tengelam.

Jika pilihanraya, tak kira kecil atau besar, pernahkah anda lihat Dap turun berkempen dikawasan tandingan Pas? Atau jentera Pkr bersusah payah demi untuk memenangkan Pas? Kalau ada pun, hanya segelintir kecil. Itu pun buat cukup syarat saja. Lainnya, semua jentera Pas yang buat, dari A sampai Z.

Berbeza pulak dengan keadaan bila Dap bertanding, jentera Pas juga yang akan terhegeh-hegeh berkempen bermati-matian. Hinggakan sanggup baring tengah jalan raya demi mempertahankan Dap. Begitu juga jika Pkr yang bertanding, Jentera Pas juga yang sibuk ya amat untuk berjuang demi kesatuan Haram Pakatan.

Pas terhegeh-hegeh berjuang demi Pakatan, sedangkan yang lainnya mengambil kesempatan untuk meluaskan pengaruh dikalangan pengikut Pas.

Sedarkah puak Pas semua, kewujudan Pas di dalam Pakatan, hanyalah untuk menganggu undi melayu? Tidakkah sedar selama ini Pakatan hanya 'mempergunakan' Pas. Sampai masa bila Pas sudah tidak diperlukan lagi, Pas akan disepak keluar dengan hinanya oleh Dap dan Pkr.

Kedudukan Anwar dalam Pakatan juga sudah tidak kukuh, kerusi parlimen Pkr juga semakin berkurangan. Dap sudah mendahului kerusi parlimen rakan dalam Pakatan sekarang. Dengan kontroversi demi kontroversi, terpalit pula dengan skandal, adakah Pas harap Anwar akan kekal sebagai ketua? Ataupun dalam sedikit masa lagi, Dap yang akan memegang teraju Pakatan Haram?

Sudah-sudahla melayu diperbodohkan.. ada akal Allah bagi, gunalah dengan sebaiknya..

P/s: Cina memang pandai memperbodohkan melayu..

McTheory:
Melayu harus bersatu.. haruss..

RASMI!! AC MIZAL DAN MAMAT KHALID MASUK UMNO!!


Jikalau sekarang ni puak Pakatan asyik dok usung artis buat promosi mereka. Kiranya sejak Bob Lokman masuk Pas ni, dikatakan golongan artis berminat dengan Pas la ye? Harap maaf, UMNO baru saja menerima secara rasminya AC Mizal dan isterinya jadi ahli UMNO serta Mamat Khalid pun dengan keinginan yang serupa.

Sebenarnya ramai lagi artis didalam UMNO, cuma taknak sabitkan diri secara terang-terangan dalam politik. Bukan macam Bob, itu terlampau menunjuk, sampai geli-geleman Mc tengok. Nak tahu kisah Ac dan Mamat Khalid masuk UMNO, klik SINI

McTheory:
tak pulak diorang nangis2 sambil bagi borang. heh!

PAS REMBAT WANG RAKYAT!! REMBAT SECARA BAIK!! ceramah tak penting, ni yang paling penting!!


Ya derma tuan-tuan dan puan-puan. Boh banyak sikit duit. Perjuangan kejalan Allah ni. Ceramah sebenarnya untuk kutip duit je tuan-tuan dan puan-puan.

P/s: lepas duit makan dua tiga hari ye tak..

McTheory:
Tak sudah-sudah nak rembat duit rakyat..

GENG 77 MEMBAHAYAKAN KESIHATAN?? Fitnah atau kebenaran?


Dua artikel Mc mengenai geng 77 disambut hebat oleh puak-puak 77. Ada yang mengutuk dan ada yang memuji. Sesungguhnya artikel yang di sini dan sini adalah cerita benar dan ia bukan satu fitnah. Kepincangan yang berlaku dalam pentadbiran 77 amat teruk dan memualkan. Berjuang dengan kata 'amal makhruf nahi mungkar' hanyalah retorik semata-mata. Apakah ini tentera 'fisabillah' yang mahu berjuang ke jalan Allah?

Hayati video di atas, cermin diri sendiri!

P/s: 77 bukan Pekida!!

McTheory:
77 hanyalah kumpulan gelap yang mengunakan nama 'Pekida'..

Sabtu, 23 April 2011

TUDIAA!! DIA PUSING CAKAP KOT LAIN PULAK DAH!!

klik gambar untuk baca!

Macam tu je la Pas. Mula-mula berkobar-kobar cakap kata nak keluar Pakatan jika individu dalam video seks tu ialah Anwar, tak caya klik sini. Bila kena gertak sikit dengan Anwar, tiba-tiba je dah ubah fikiran. Tah apa-apa tah.

Pendirian tak tetap! Mungkin Mustafa dah kena 'taruk' dengan pemimpin Pas yang lain, sampai dia terpaksa buat 'u' turn kata utusan buat cakapnya tu jadi lain.

Hai la Pas.. sampai mati la jadi hamba abdi Dap dan Anwar..

P/s: Pas pujuk melayu undi Dap, tapi ada Dap pujuk cina undi Pas ka?

McTheory:
Akai takdak sungguh.. asyik dok kena balun saja..

VIDEO PROVOKASI DI SARAWAK!! Permulaan Politik Ganas di Sarawak!


Berul-beruk membuat provokasi!! Permulaan politik ganas dan kotor di Sarawak. Di mana ada PKR, disitu perkara pelik berlaku!!

McTheory:
PKR dan Dap, racun dalam masyarakat!!

SAMBUTLAH TANGAN UNTUK PERPADUAN!!


KUALA TERENGGANU April – UMNO masih membuka pintu kepada Pas untuk bersama-sama parti tonggak Barisan Nasional (BN) itu jika Pas bersedia berbuat demikian demi perjuangan parti Melayu dan perpaduan umat Islam.

Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, pintu rundingan antara UMNO dengan Pas sentiasa terbuka, malah UMNO kini menunggu dengan tangan terbuka.

“Seperti mana kenyataan pucuk pimpinan parti (UMNO), pintu rundingan UMNO dengan Pas tak pernah ditutup. Apa saja yang berlaku diharap selesai sebaik sahaja kes video (video seks pemimpin pembangkang) selesai.

“Ia umpama terowong yang gelap, (tetapi) di hujung sana ada cahaya perpaduan, kita tunggu dengan gembira,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan program Retreat UMNO Negeri Untuk DUN Kalah di sebuah hotel di sini hari ini.

Beliau mengulas reaksi Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali hari ini mengenai kesediaan parti itu untuk mengkaji semula kedudukan mereka dalam pembangkang jika hasil siasatan mengesahkan siapa pelakon sebenar dalam video seks membabitkan pemimpin pembangkang.

Ahmad menjelaskan, sekiranya terlaksana kelak (persepakatan UMNO-Pas), ia merupakan langkah terbaik demi kebaikan serta manfaat orang Melayu dan seluruh rakyat Malaysia.

Menurutnya, ini kerana, majoriti rakyat yang sentiasa hidup harmoni tanpa sebarang percakaran sesama sendiri dapat membantu mewujudkan semangat perpaduan seterusnya membangunkan ekonomi negara.

Ditanya kemungkinan Pas bersedia untuk bekerjasama dengan UMNO andainya hasil siasatan mengenai identiti pelaku dalam video seks itu diketahui, beliau tidak menolak kemungkinan itu.

Malah Ahmad turut yakin, suatu hari nanti, Pas akan mengubah pendiriannya untuk bersama-sama UMNO demi perpaduan Melayu dan Islam seperti yang pernah berlaku semasa era kepemimpinan bekas Perdana Menteri, Allahyarham Tun Razak Hussein dahulu.

“Kita lihat orang Cina boleh bersatu untuk kebaikan, begitu juga dengan kita orang Melayu dan yang lebih penting adalah perpaduan umat Islam,” ujarnya. - utusan

P/s: apa salah jika Melayu Islam bersatu, kuasa kita lebih kukuh dari kaum lain..

McTheory:
Buang yang keruh ambil yang jernih..

KASI PANAS!! LAGU UNTUK KAUM ME-LAYU!!


McTheory:
Jika anda melayu, pasti bergegar dada anda bila mendengar lagu ini..

OMEGA TERGOLEK!! APABILA TUN DR M TEMBAK ANWAR LAGI!!


Mctheory:
Tun Dr M tembak sambil bersahaja, memang best laa..

Jumaat, 22 April 2011

CERITA-CERITA ORANG KALAH!! Cari alasan supaya senang hati!!

Kotak undi 'diusik' - PKR buat laporan polis

Calon PKR bagi kerusi dewan undangan negeri Senadin Dr Micheal Teo dan agen pilihan rayanya semalam membuat laporan polis bahawa peti undi 'diusik' ketika pertarungan sengit pada pilihan raya Sarawak, Sabtu lalu.

NONEDalam laporannya di balai polis Miri pada jam 5 petang, Teo mendakwa sebahagian besar daripada 44 kotak undi dari Senadin, di mana beliau tewas kepada calon BN dengan hanya 58 undi didapati tidak mengikut peraturan yang ditetapkan.

Katanya, agennya Peter Abong, diminta bersama agen BN bagi memeriksa kotak-kotak undi oleh pegawai pengurus pilihan raya Chai Ko Het pada 18 April, dua hari selapas tarikh pengundian.

“Kami tidak memohon tetapi dipanggil untuk memeriksa. Apa (Peter) didapati ialah kertas undi telah dipindahkan ke sebuah bekas yang lebih besar yang tidak disita.

“Lebih kurang 10 kota undi yang tidak mempunyai sebarang tandatangan, lapan cop mohornya telah diusik dan dua lagi cop mohornya di tempat yang salah,” kata Teoh ketika dihubungi.

Cerita ni hanya berlaku apabila PKR kalah. Cerita ini takkan berlaku apabila yang kalah disitu adalah komponen BN. Jika benar ada sebarang perkara yang disyaki berlaku, kenapa tidak dilakukan laporan polis terlebih dahulu. Kenapa nak tunggu sekarang? Andai kata mahkamah mengizinkan PKR menang disana, keputusan PRN Sarawak tetap tak berubah. Apa la nak kecoh sangat.

Ini semua alasan dan taktik orang yang taknak mengaku kalah. Dah kalah sudah laa.. Bila kalah biasala, mesti ada alasan, seperti ada pengundi hantu la, kotak undi kena usik la, kad pengenalan ada dua la, dan macam-macam lagi.

Sudah-sudah la, kasi tutup ini cerita lagi bagus la.. Baik korang tumpukan perhatian dengan cari jam Omega lagi berfaedah. he he he..

P/s: dengar kata Anwar masuk ICU pulak, betul ke? he he he..

McTheory:
Balik dari luar negara, terus sakit pinggang? Banyak buang 'air' tu.. he he he..

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review