User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Selasa, 31 Mei 2011

DASAR KOMUNIS!! AKHIRNYA ANJING DAP PUN MATI DI PIJAK!!



Sebuah kedai motor usahawan anak muda melayu Jelutong dirobohkan baru baru ini hanya kerana pemiliknya tidak mahu menyertai PKR, dalang disebalik merobohkan kedai tersebut adalah anjing anjing melayu yang menjadi suruhan DAP . :klik sini dan sini

Dalang disebalik perobohan kedai tersebut cuba mahu tunjuk kuasa,kononnya kuasa yang ada sebagai anjing regim DAP mampu membuat apa saja,tetapi anjing anjing melayu Jelutong ini tidak sedar bahawa taraf mereka hanya sekadar binatang peliharaan maka tuan anjing boleh sesuka hati memperlakukan apa saja keatas mereka.

email dari anak jelutong:



GAMBAR-GAMBAR PEJABAT SETIAUSAHA PKR JELUTONG YANG JUGA TIMBALAN KETUA AMK JELUTONG(INDIVIDU YANG MENJADI DALANG PEROBOHAN KEDAI MOTORSIKAL MILIK SAUDARA YACOOB DI JELUTONG PADA 11 JANUARI 2011 KERANA ENGGAN MENYERTAI PKR)
*KHAIRIL ANUAR (PKR)
*JALAN KOTA GIAM
*DIROBOH KERANA TIDAK MENDAPAT KEBENARAN PEMILIK ASAL TANAH ITU YANG KINI AKAN DIBANGUNKAN UNTUK PROJEK PERUMAHAN.
*SERONOK PECAH KEDAI ORANG MELAYU,LANI SENDIRI DAPAT HABUAN DARI GUAN ENG &  MANSOR OTHMAN.
Sekarang ini anjing melayu DAP di Jelutong pula menerima nasib yang sama,beliau terlupa didalam tubuh badannya mengalir darah bangsanya adalah MELAYU,maka beliau berhak mendapat layanan yang sama dari regim DAP iaitu pakej merobohkan kedai,gerai dan rumah secara percuma.Tahniah diucapkan kepada Khairil kerana menerima pakej daripada regim DAP !


sumber pisau.net


P/s: Jadikan teladan buat anjing-anjing lain..


McTheory:
Akhirnya anjing penjilat Dap pun kena pijak!! Insaf sebelum terlambat!!

KASI PANAS!! VIDEO KHAS UNTUK NIK AZIZ YANG AMAT KU SAYANGI!! he he..



McTheory:
Nak termuntah pun ada.. kah kah kah..

PANAS!! GAMBAR PEMIMPIN DAP YANG KURANG AJAR!!

perhatikan si Nga si komunis Dap ni, masuk rumah melayu pakai kasut

Tengok betul-betul, kurang ajarnya..

Kalau anda perhatikan gambar itu betul-betul, semua tetamu yang masuk rumah buka kasut. Cuma si Nga cucu komunis ni saja yang berlagak taknak buka kasut. Kurang ajar punya Dap, tak menghormati orang langsung. Ini belum lagi memerintah Malaysia, kalau dah perintah, kepala Melayu pun dia selamber pijak kot.

Lihatlah melayu diperbodohkan!

McTheory:
Ada melayu yang sanggup jual agama dan bangsa semata-mata hanya kerana hadiah.. Ishh..

PANAS!! NIZAR SEMAKIN JAUH TERSESAT!!


Makin teruk si Nizar ni.. makin pelik penyakitnya.. makin meroyan dah..

McTheory:
Sesiapa boleh call hospital ke?

PANAS!! 17 AHLI MAJLIS SUNGAI PETANI MOGOK !!


Sekumpulan ahli majlis menggesa Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Razak campurtangan bagi menolak pengerusi bagi kawasan perbandaran Sungai Petani.

Mereka mengaku sudah hilang keyakinan pada pentadbiran Rozaina Radzi.

Semalam, seramai 17 daripada ahli majlis itu bertindak keluar daripada mesyuarat kewangan bulanan semalam akibat tidak puas hati.

Difahamkan, perasaan tidak puas hati yang mendalam itu berpunca daripada perobohan 16 gerai penjaja berhampiran Kelab Cinta Sayang pada Khamis lalu.

Menurut seorang ahli majlis, Simon Ooi (kanan), kumpulan 17 orang itu memutuskan tidak akan hadir dalam sebarang majlis sehingga Rozaina dan setiausaha majlis digugurkan. sumber sini

Dengar kata depa tak puas hati sebab si Rozaina ni langsung tak dengar cakap orang bawah. Malahan perobohan gerai penjaja juga telah dibantah oleh ahli majlis namun diteruskan juga oleh Rozaina.

Untuk menunjukkan rasa tak puas hati, terpaksa la mereka mogok!

Dengan harapan kot-kot la Ostaz Azizan datang menjenguk masalah kat Sungai Petani ni. Namun apa yang tidak menyedapkan telinga, apabila puak-puak Pas sana nu, dok menuduh, kata UMNO menghasut ahli majlis suruh mogok.

Perkara macam ni pun hangpa tuduh UMNO. Lantak pi kat hangpa la. Takpa hangpa pegang dulu, Insyallah nanti kami ambil balik. Sendiri tak pandai buat kerja, dok tuduh orang lain juga yang salah.. takpa ambil semua kat hangpa!

P/s: malas nak layan..

McTheory:
Ni semua Joe Bedul la.. dia la banggang sangat.. he he..

GADIS KENA TANGKAP KHALWAT BACA AL-FATIHAH!! kah kah kah..


PETALING JAYA – Akibat terkejut dicekup penduduk kerana berkhalwat, seorang gadis terus membaca surah Al-Fatihah sebaik sahaja pintu biliknya dibuka.

Perkara itu berlaku ketika gadis berumur 20 tahun itu dan pasangannya yang berusia 17 tahun ditahan berdua-duaan dalam sebuah rumah di Apartmen Idaman, di sini kira-kira jam 1 pagi semalam.

Pasangan itu berasal dari Kelantan dan mendakwa hendak bertunang tidak lama lagi.
Ketua Biro Keselamatan Apartmen Idaman, Azmi Ardi berkata, tangkapan itu dilakukan bersama Imam Masjid Al-Muhtadin, ketika pasangan itu baru memasuki rumah tersebut.

“Aduan diterima dari jiran-jiran mereka. Kita periksa dan temui pasangan ini dalam sebuah bilik berkunci,” katanya

Menurutnya petugas menunggu hampir lima minit sebelum pintu bilik itu dibuka.
“Pasangan ini merayu dilepaskan, tetapi untuk memberi kesedaran, kita tahan mereka sebelum memanggil keluarga mereka,” katanya.

Difahamkan remaja lelaki itu bekerja di kedai menjual daging ayam, manakala gadis itu sedang mencari pekerjaan. - sinar

McTheory:
baru sedar diri Islam kot??..

KASI PANAS!! MENJAWAB FITNAH KAPAL SELAM PAKATAN HARAM!!


Pakatan Rakyat yang menjangkakan pilihanraya akan datang sudah mulakan serangan demi serangan terhadap UMNO dan Barisan Nasional. Satu isu demi satu isu dan propaganda diungkitkan dengan kadar yang deras dan bertalu-talu.

Disebalik Raja Petra dilihat seolah-olah membersihkan Dato Seri Najib dan Datin Seri Rosmah dari tuduhan penglibatan dalam membunuh Altantunya, dia kini dikesan akan memulakankan drama dan sandiawara baru ke cerita asal Altantunya untuk menuduh ada salahlaku rasuah dalam hal pembelian kapalselam Scorpene.

Difahamai peguam Perancis yang mewakili Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) dijangka tiba ke Kuala Lumpur lewat Jun atau Julai untuk memberi taklimat mengenai perkembangan terbaru skandal pembelian dua kapal selam Scorpene.

Suaram yang kononnya mewakili rakyat Malaysia telah memfailkan aduan terhadap DCNS - syarikat yang membina dan menjual kapal selam kepada negara ketiga termasuk Malaysia - pada Disember 2009 di mahkamah Paris telah menuduh ada kegiatan rasuah dalam urusan pembelian berkenaan.

Mereka mengesyaki wang sogokan berjumlah ratusan juta di sebalik transaksi berkenaan, yang butirannya cuba disembunyikan pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Sambung baca SINI

Isnin, 30 Mei 2011

KASI GEGAR!! AKHIRNYA PILIHANRAYA UMUM KE 13 SUDAH HAMPIR TIBA!!



Semalam TS Muhyiddin Yasin sudah memberi lampu kuning menyuruh semua jentera komponen BN bersiap sedia menghadapi pilihanraya umum ke 13. Nampaknya jangkaan Mc tak lari jauh, sememangnya PRU ke 13 semakin hampir dari jangkaan.

Sebenarnya banyak benda yang Mc nak ceritakan disini, tetapi disebabkan semuanya perkara rahsia penting dan boleh membidaskan kembali kepada kerajaan Malaysia, Mc mengambil keputusan, untuk menelan sendiri rahsia terbabit dari menanggung risiko.

Cuma apa yang Mc boleh beritahu, Mc difahamkan, DS Najib sudah mengarahkan orang-orangnya bergerak mengkaji keadaan politik di seluruh Malaysia seawal bulan Januari lagi. Kini keputusannya agak bagus dan boleh dikatakan, BN akan menang lebih baik dari PRU ke 12, dan tidak sehebat PRU ke 11.

Sokongan kaum Melayu semakin bertambah, kaum india sudah kembali, tapi kaum cina masih tak sedar diri.

Cuma apa yang menyedihkan, jentera UMNO masih gagal berfungsi sebaik mungkin. UMNO hanya kuat disebabkan media utama negara dikawal oleh kerajaan pusat. Kalau tak, apa segala maklumat takkan sampai kepada rakyat.

Pemuda UMNO sepatutnya digerakkan sebaik mungkin secara aggressif, tetapi apa yang kita nampak dan lihat, masih ramai pemimpin tertinggi dalam pemuda UMNO masih lagi lembek tidak bermaya. Termasuklah ketua Pemudanya, yang bagi Mc ada tak menambah, takdak tak mengurang!.

Kini BN hanya bergantung harapan pada UMNO dan MIC. Gerakan dan MCA? kalau tak silap Mc, pengaruh mereka pada kaum cina di Malaysia hanya ada 20%, yang lainnya DAP sapu bersih. Kalau BN nak menang besar PRU kali ni, BN kena attack DAP kasi hancur kemudian Pkr dan Pas akan hanyut dibuai mimpi ngeri.

Sekian ulasan buat masa ini.. lain kali Mc ulas lagi.

McTheory:
Ada projek baik nak buat ni.. tungguuuu..

GEGAR!! UMNO SOKONG KEMPEN BERSIH?!!


Jikalau Pakatan Haram sibuk dengan kempen Bersih 2.0 mereka. Di sini Mc mencadangkan bahawa kita bagi pihak yang bertentangan dengan mereka, menganjuran bersih 3.7. Kita bersihkan negara kita Malaysia dari anasir-anasir jahat yang membahayakan keselamatan dalam negara.

Halau pembelot, chauvanist, komunis, peliwat dan segala makrifat yang jahat dibumi Malaysia.

Paling Utama, Halau geng Pakatan Haram dari memporak perandakan Malaysia.. Halau!!

P/s: Baru betul-betul bersih..

McTheory:
Bila Anwar takdak dalam Malaysia, lagi bersih Malaysia!!

KASI PANAS!! LAGI KAUM INDIA HILANG PERCAYA PADA DAP!!

Seperti yang dijangka, gelombang kaum India meninggalkan Dap akan berterusan, malah gelombang ini akan lebih kuat bila hampirnya PRU ke 13.




Sumber gambar dan video Mc ambil dari SINI

BUTTERWORTH Mei – Seramai 807 anggota DAP pelbagai kawasan parlimen di Pulau Pinang bertindak keluar parti dan menyertai MIC kerana tidak puas hati dengan hala tuju parti itu serta janji kosong pemimpinnya.


Presiden MIC Datuk G. Palanivel berkata, tindakan itu diambil dengan rela hati kerana individu terbabit berpendapat perjuangan mereka dalam DAP sia-sia.


“Mereka bertindak demikian kerana mendakwa parti pembangkang hanya menabur janji kosong, dan apabila masalah rakyat dirujuk, mereka tidak mampu menyelesaikannya. “Mereka juga memaklumkan kepada saya bahawa bantuan yang diterima di kawasan mereka disalurkan oleh Barisan Nasional (BN) dan MIC,” katanya kepada pemberita selepas bertemu masyarakat India di sini malam ini. – Bernama

Dap hanya memperjuangkan kaum cina tanpa mempedulikan kaum lain. Karpal Sink jangan cakap la, dia tu muka Singh tapi hati perut komunis. Dia dah sebati dengan Dap.

Amat menyedihkan Mc apabila ramai kaum Melayu yang masuk Dap. Kini kaum india dah sedar dan keluar Dap. Bila pulak barua-barua melayu dalam Dap nak sedar dan tinggalkan kumpulan Komunis moden tu? Sedarla wahai bangsa ku, anda sedang dipergunakan!

P/s: mereka masih kenyang dengan suapan Dap..

McTheory:
Projek mengDAPkan Melayu sudah bermula..

KEJAMNYA KERAJAAN PAS KEDAH!! cakap tak serupa bikin..



Kerajaan PAS Kedah telah memecat seorang Timbalan Dekan dan 6 orang pelajar Kolej Universiti Insaniah (KUIN) yang didakwa terlibat dalam demonstrasi membantah kelemahan pentadbiran KUIN dan kerajaan negeri.

Perkembangan ini menunjukkan bahawa kerajaan negeri tidak boleh menerima sebarang teguran. Ini berbeza semasa mereka menjadi pembangkang, setiap saat setiap hari pelbagai kutukan dan kritikan mereka lemparkan kepada pentadbiran kerajaan negeri di bawah BN. Tetapi kini apabila mereka sudah berkuasa, baru mereka rasa bagaimana susahnya menjadi pemerintah. Dan paling penting, mereka tidak tahan mendengar kritikan.

Itulah sikap pembangkang. Mereka melaung-laungkan slogan kebebasan bersuara. Mereka kononnya berjuang memartabatkan demokrasi di negara ini. Namun, apabila terkena batang hidung sendiri, mereka ibarat cacing kepanasan. Cakap tak serupa bikin.

Keengganan Menteri Besar Kedah, Dato' Seri Azizan Abdul Razak menemui pelajar-pelajar KUIN tersebut juga memperlihatkan betapa tidak rasionalnya pembangkang dalam menangani kecaman. Bagi mereka, apabila rakyat berdemonstrasi menentang kerajaan BN itu dinamakan demokrasi, tapi apabila mereka pula berkuasa dan rakyat mengkritik mereka, ia tidak demokratik dan perlu diambil tindakan tegas. sambung baca sini


cara budak ni cakap, macam KUIN ni Pas yang punya!


Namun permintaan SMM yang mahu Presiden Pas Hadi Awang campur tangan juga telah ditolak mentah-mentah oleh Ostaz Azizan. Malah Ostaz Azizan mengatakan Insaniah bukan hakmilik PAS tapi hakmilik kerajaan negeri yang diperintah oleh Menteri Besar. Oleh itu presiden Pas tidak mempunyai hak untuk masuk campur.

Jika dulu Pas menentang AUKU, tetapi kini Mc ingin tahu apa sebenarnya pandangan PAS sendiri tentang AUKU, adakah terdapat double standard di antara pandangan peringkat Pusat dengan pengaplikasiannya di peringkat negeri. Mungkin selepas menjadi kerajaan, baru Pas sedar betapa penting akta AUKU membendung pelajar dari membuat kacau didalam Kolej ataupun Universiti.

Jika pelajar berdemontrasi dengan niat hanya untuk menegur pentadbiran kolej dan negeri pun dihukum buang Universiti, bagaimana pula dengan pelajar unversiti yang membuat rusuhan di ibu negara? Salahkah selama ini kerajaan pusat menyuruh pihak Universiti menghukum pelajar univerisiti yang membuat rusuhan politik? Cakap memangla senang, bila kena diri sendiri, baru tahu betapa sakitnya.

P/s: cakap tak serupa bikin..

McTheory:
Ostaz Azizan ni tak boleh bawa berbincang.. sombong..

PANAS!!! : PEMBONGKARAN KERAKUSAN DAP SEMASA MENTADBIR NEGERI PERAK

Lokasi tanah yang ingin di majukan dan kesan dari pencerobohan di tanah agensi lain

Apa yang di bongkar oleh AAF pada kali ini bukanlah FITNAH seperti yang di lakukan oleh Jeffri Ooi di Pulau Pinang. Maklumat berkaitan pendedahan ini sudah lama di selidiki dan selepas semua fakta-fakta di perolehi, barulah artikel ini di tulis.

Setelah kekalahan BN di Perak pada tahun 2008, Pakatan Rakyat yang pertama kali menjadi kerajaan, telah dengan rakus mengaut kekayaan di bumi Perak. Mereka tidak kira apa sahaja hasil kekayaan yang mereka boleh kaut, asalkan ianya dapat memenuhkan poket mereka. Samada cara betul atau tidak, mereka tidak peduli. Negeri Perak telah bernasib baik kerana pentadbiran mereka hanya bertahan hingga awal 2009. Kalau tidak tak tahulah apa yang akan berlaku. Apapun, pendedahan ini adalah salah satu dari contoh kerakusan Kerajaan Pakatan Rakyat.

Semuanya berkisar dengan projek yang di jalankan oleh syarikat Segari Oil & Gas And Marine Sdn Bhd (SOGAM). Syarikat yang di sokong kuat oleh pemimpin-pemimpin DAP ini, telah merancang untuk membangunkan satu projek kejuruteraan dan fabrikasi logam untuk industri gas dan minyak di Segari (dlm Daerah Manjung). Tanah seluas lebih kurang 1.7 ekar telah diluluskan oleh Kerajaan Pakatan Rakyat pada awal tahun 2009 (sebelum bertukar ke Kerajaan BN). Pada masa pemerintahan mereka ini, segala paksaan telah mereka lakukan supaya segala apa yang mereka hajati akan di patuhi. Arahan demi arahan di keluarkan supaya semua anak syarikat Negeri Perak mengikut telunjuk mereka. Namun tidak semua yang mengikut kehendak mereka ini.

Apa yang berlaku ialah SOGAM telah menceroboh ke tanah agensi lain termasuklah juga Tanah Simpanan Hutan Batu Undan, yang kononnya untuk ke tanah tempat projek mereka. Tindakan mahkamah telah di ambil oleh agensi Kerajaan yang terbabit dan sehingga kini, kes ini masih lagi di dalam proses mahkamah. Namun, apa yang di kesalkan, banyak kerosakan telah di lakukan oleh mereka (biasalah tu, sebelum sampai ke tanah mereka, balak-balak pun semuanya di sapu juga walaupun bukan di kawasan mereka). Dari siasatan yang telah saya dan rakan-rakan lakukan, projek ini sudah lama terbengkalai dan hanya cerucuk-cerucuk sahaja yang ada di situ.

Namun yang pasti, mereka lansung tidak menghormati hak orang lain dan juga alam sekitar. Menurut sumber-sumber lain yang rapat dengan kerajaan dahulu,(dahulunya menyokong Pakatan Rakyat tetapi telah kembali menyokong BN), DAP telah mendapat habuan yang besar melalui projek ini. Apapun nasib baik pemerintahan mereka tidak lama. Sumber tersebut juga mengesahkan bahawa :-

1) projek ini telah bertukar tangan daripada pemegang asal.
2) syarikat yang menaja SOGAM adalah juga syarikat yang menaja DAP
3) projek SOGAM telah di gunakan untuk membersihkan wang pelaburan dari luar negara

Inilah antara perkara-perkara negatif yang telah di lakukan oleh DAP. Ini adalah antara projek yang telah di kenalpasti di selewengkan. Bayangkan, apakah perkara-perkara lain yang telah di hancurkan oleh Pakatan Rakyat di Selangor dan Pulau Pinang.

Ini adalah pesanan yang ditinggalkan oleh sebuah syarikat kepada SOGAM di internet

Sama-sama lah kita nilai Kerajaan Pakatan Rakyat. Negara akan hancur dengan cepat kalau mereka berkuasa. Fikirkanlah...

AKU ANTI FITNAH
(ntfitnah.blogspot.com)

VIDEO PANAS!! BUKTI NYATA ANWAR DIPUJA GAY DAN PONDAN!!


McTheory:
Comey betul pondan-ponda tu.. kah kah kah.. siap berjambang lagi tu..

Ahad, 29 Mei 2011

VIDEO PANAS!! ANWAR SEKS, ANWAR PENIPU!!


McTheory:
Memang penipu, pembelit, penutuh dan peliwat.. segala pe semua dia..

PANAS! AHLI UMNO MASUK PKR DAN PAS, TAK DAK KA AHLI UMNO NAK MASUK DAP??..

Bila dah kata dekat dengan PRU, mulalah berpusu-pusu ahli UMNO tah dari mana tah masuk ke parti lawan.

Di Sabah!!


Seramai 103 orang lagi ahli UMNO Tenom telah mengucapkan ‘Selamat Tinggal Kepada UMNO’ kerana secara beramai-ramai menyertai PKR Cabang Tenom dengan kerelaan hati mereka sendiri sewaktu menyerahkan borang permohonan kepada Ketua Cabang PKR Tenom, Halik Zaman. Dalam ucapannya, Halik menyentuh beberapa isu semasa yang hangat dirasai oleh penduduk kampung daerah Tenom, antaranya isu kenaikan tariff elektrik, harga gula dan kos hidup yang melambung tinggi dan mencekik leher orang miskin di kampung.

Di Kelantan!!


Bekas Ketua Cawangan Umno Kampung Melayu Sri Kundang, Mat Senin Mat Lana mengetuai 111 ahli cawangan itu membuat keputusan meninggalkan Umno dan menyertai PAS.


Mat Senin bersama bekas ketua pemuda cawangan tersebut, Mohd Khairuddin Abu Bakar dan bekas ketua wanita, Kamariah Meor Baldin secara rasmi menyerahkan borang keahlian PAS kepada Mursyidul Am, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat di majlis Ceramah Perdana PAS Ganti Umno di Dewan JKKK Kampung Setia, Tasik Biru, Kuang malam tadi.


Mc percaya lepas ni akan ada pulak ahli UMNO yang masuk Dap. Jangan tanya Mc macam mana boleh masuk Dap, tapi 'pasti akan ada' kerana perang pilihanraya kali ini amat berbeza dari yang lepas-lepas. Pakatan akan cuba sehabis mungkin untuk membuat lakonan menunjukkan ahli UMNO masuk ke parti mereka, sedangkan mereka itu hanya orang biasa yang menyamar dan kononnya jadi orang UMNO.

Mungkin ada dua-tiga orang yang masuk parti lawan disebabkan tak puas hati. Ala biasa la, masalah disiplin, parti kenakan tindakan, kemudian tak puas hati, keluar parti.

Nak kasi gempak, dua tiga orang tadi, pergi kutip mana-mana punya orang, suruh buat ramai, kemudian panggil media, kasi gempak buat tajuk '120 orang UMNO masuk Dap!'

Dey tambi.. taktik bodoh macam tu, masa zaman P. Ramlee dulu je orang pakai, lani orang dah tak pakai lagi dah.

Kalau ada benar-benar ahli UMNO yang nak masuk Pakatan, silakan, jangan buat semak dalam UMNO, ada 4 juta orang lagi yang sanggup menyokong perjuangan UMNO dinegara ini.

McTheory:
Bagus pembelot blah dulu sebelum perang!

PANAS!! VIDEO BUKTI JELAS ANWAR KAKI KELENTONG NEGARA!!


McTheory:
Sudah termaktub dan tertulis si malaun ni memang kaki kelentong!!

KITA BAKO!! MALAYSIAKINI BOLEH BLAHHHHHH!! portal kurap kudis pakatan!!

anjing suruhan anwar di internet!!
Saya terpanggil untuk mengulas tentang berita yang berniat jahat yang disiarkan semalam oleh portal pembangkang, Malaysiakini.com, di sini, yang menyatakan bahawa kononnya tarif elekrik sudah dinaikkan oleh Kerajaan dan pengumumannya akan dibuat oleh Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Datuk Seri Peter Chin Fah Kui, pada satu sidang akhbar, jam 4 petang, Isnin ini. Pada saya, siaran akhbar seperti itu sangat berniat jahat dan tidak beretika untuk disiarkan sebagai bahan berita kepada rakyat.

Saya mengikuti dengan jelas mengenai isu ini dan menegaskan bahawa Kerajaan belum lagi membuat apa-apa keputusan mengenai kenaikan harga tarif elektrik tersebut. Pada satu sidang akhbar pada Khamis lepas, Peter Chin berkata bahawa harga tarif berkenaan akan diperbincangkan dan mungkin diputuskan pada satu mesyuarat oleh Jawatankuasa Penasihat Ekonomi Kebangsaan (National Economic Council), yang dijadualkan di Putrajaya, semalam (Jumaat).

Kemudian, selepas NEC bermesyuarat semalam, Peter Chin mengumumkan bahawa perkara tersebut masih belum selesai diperbincangkan dan masih perlu diperhalusi untuk mencapai satu keputusan. Peter Chin memaklumkan bahawa sekiranya keputusan mengenai isu itu dicapai, pihaknya akan mengadakan sidang media pada Isnin ini untuk memperjelaskan mengenainya. Itu fakta sebenarnya.

GROUP FACEBOOK HINA YANG DIPERTUAN AGONG!! mari kita ambil tindakan!!


Ini group cilaka yang menghina YDP Agong Sultan Mizan. Kalau tak percaya boleh klik SINI untuk saksikan sendiri betapa jijiknya manusia didalam group ini menghina YDP Agong dan kerajaan Malaysia. Sememangnya page ini dipercayai dibuka oleh kumpulan indon yang anti Malaysia.

Apa yang paling menyedihkan Mc, ada melayu haram jadah yang menyokong group ini dan turut menghina YDP Agong. Mc minta pada semua pembaca masuk group page ni, dah klik button report group dibawah
page berkenaan. Jika ramai yang membuat report kepada FB, maka group tersebut akan ditutup.

Perihal budak melayu yang menghina YDP Agong, Mc minta pihak berkuasa menjalankan tugas dengan pantas, ini kerana, perkara sebegini harus dicegah sebelum merebak. Ambil tindakan tegas pada mana-mana orang Malaysia yang terlibat dengan group ni.

Rasa-rasanya.. orang Malaysia mana yang menyokong group macam ni?

McTheory:
Tentulah geng Pas dan Pkr penjilat bontot Dap yang anti Sultan tu..

Sabtu, 28 Mei 2011

HA HA HA.. PADAN MUKA... WARDINA KANTOI LAGI!!










Apa agaknya si minah penyokong setia Pkr ni pikir agaknya. Hinggakan kelam kabut nak tutup rancangan MHI. Tengok la, sejak dua menjak aktif dengan Pkr ni. Buat kerja pun dah kelam kabut. Ni mesti selalu overnight pi dengar ceramah Pas atau Pkr kot? Atau ada buat projek baik punya.. he he he..

McTheory:
Sapa-sapa yang masuk geng Pakatan ni, confirm jadi tak betui macam ni!!

KASI GEGAR!! BUKU JINGGA HANYA UMPAMA BUKU DONGGENG KANAK-KANAK!!



Rupa-rupanya masih ramai penganut Buku Jingga yang tidak faham apa sebenarnya Buku Jingga dan apa yang menyebabkan Buku Jingga dianggap sebagai Kitab Lawak yang sangat melucukan. Rupa-rupanya juga sangat ramai yang masih percaya Buku Jingga adalah penyelesaian kepada permasalahan rakyat Malaysia. Namun rupa-rupanya juga ramai yang masih menaruh harapan, dunia ini akan terbalik dan kehidupan fasa abad ke-16 muncul semula dengan kehadiran Buku Jingga.

Perlu diakui bahawa para pemimpin Pakatan Rakyat sebenarnya sangat bijak bermain dengan emosi para penyokong mereka. Apa yang dijanjikan Pakatan Rakyat di dalam Buku Jingga samalah seperti kisah pari-pari dan nenek kebayan di dalam cerita-cerita dongeng purbakala. Soal logik atau rasional, itu belakang kira. Sama seperti manifesto Pakatan Rakyat di Selangor, kesemua janji-janji tersebut tidak ditunaikan. Kalau boleh dikatakan ditunaikan pun hanyalah 20 meter padu air percuma tetapi 1 meter padu berikutnya, harganya telah pun dinaikkan tiga kali ganda dari harga asal.

Buku Jingga telah dilancarkan pada 20 Disember 2010. Buku Jingga kononnya menggariskan pelan jangka pendek dan jangka panjang Pakatan Rakyat sekiranya dapat menguasai Putrajaya. Janji-janjinya kelihatan sangat muluk dan sangat dinanti-nantikan.

PANAS!! TS HARUSSANI DI HINA!! PAS AJARAN SESAT!



Inilah yang berlaku apabila Islam hanya di pakaian. Memfitnah, mencerca orang disini sana. Apakah benar apa yang diperkatakan oleh mangkuk yang berceramah itu? Apakah dia tak tahu hukum Islam dan hanya memusingkan fakta sebenarnya.

Jika benar TS Harussani Mufti Perak haram makan gaji dengan kerajaan Perak, bagaimana pula dengan Kelantan? Apakah Kelantan tak ada judi? Kelantan tak ada jual minuman keras ke? Bagaimana pula dengan Pulau Pinang? Kakitangan kerajaan yang bekerja dengan Kerajaan Pulau Pinang, makan duit gaji haram ke? Sama juga seperti Kedah dan Selangor, apakah selama ini semuanya makan duit haram?

Inilah yang terjadi bila cakap tak pakai otak! Cakap main sembur saja, otak simpan kat rumah kasi lembu pakai, tu yang jadi macam tu.

Seorang muslim hanya mencari rezeki dengan kerja yang halal, dan hanya buat kerja yang halal, maka sumber pendapatannya juga termaktub halal, selagi dia bekerja ditempat yang sememangnya halal. Bagaimana sumber kewangan majikannya itu, bukan masalahnya, itu masalah majikannya.

Inilah yang berlaku dalam ceramah Pas. Sesat dan menyesatkan! Mufti pun mereka sanggup panggil Haram! Apatah lagi kalau rakyat biasa macam kita ni.

Sebenarnya Harussani tak haram, yang haram sebenarnya si penceramah ni, anak haram dan haram jadah!

P/s: Macam ni kah pejuang Islam sebenar?

McTheory:
Tengok muka pun takdak seri langsung..

PANAS!! PENCARIAN KEMBAR ANWAR BERMULA!! kena ada audition ni..


1- Hadiah istimewa sebuah Rolls-Royce berplet nombor KCJ 67 kepada sesiapa yang tampil kehadapan dan mengakui yang dia berwajah serupa dengan Anwar seperti yang terdapat di dalam video.

2- Bunyinya tidak-masuk-akal kerana tiada sesiapa pun yang berfikiran waras akan sanggup mengaku menyerupai Anwar seperti didalam video bogel tersebut.

3- Percaya atau tidak, ini lah tawaran seorang dari Kedah bernama Zamil Ibrahim iaitu Pengerusi Parti KITA Kedah (People’s Welfare), yang memiliki kereta mewah Rolls-Royce tersebut.

4- Tujuan utama tawaran tersebut ialah untuk menutup atau membuktikan yang Anwar bersandiwara dengan mengatakan pelakun itu bukan beliau, malah ada tanduk-dua-serupa.

5- Penganut Anwar di cabar membuktikan tanduk-dua-serupa tersebut. Tawaran tamat pada 10hb June.

Berita ni Mc ambil dari blog HHalem. Cerita asalnya dari Free Malaysian Today.

Baru-baru ni Mc ada bongkarkan bahawa Anwar sedang mencari lelaki berwajah sepertinya untuk dijadikan kambing hitam. Sedangkan pencarian Anwar ini dilakukan secara rahsia, dan hanya orang tertentu saja yang tahu, difahamkan jumlah yang lumayan juga menanti jika dapat mencari 'kembar' Anwar.

Semuanya sudah terbongkar apabila Zamil Ibrahim membuat kenyataan ini. Malah pencarian kembar penganti Anwar akan menjadi semakin sukar kerana tidak ada siapa pun yang berani tampilkan diri.

Jika nak buat secara terbuka, apa kata Mc cadangkan kita iklankan di suratkhabar dan television mengenai perkara ini. Kita buat audition macam rancangan Mentor dan AF. Cuma yang ni tak payah menyanyi, cuma tayang body sama ke tak sama. he he he..

P/s: hadiahnya dah ada, kereta roll Royce dan sumbangan wang dari Anwar..

McTheory:
Mesti gempak beb.. gempak.. ha ha ha ha..

AWAS!! ORANG GILA SEDANG BERKELIARAN!! SILA TENGOK VIDEO INI UNTUK MENGENAL PASTI!!


Mc taktau nak kata apa bila tengok video ni. Terbahak-bahak Mc tengok si Anwar ni menyanyi. Nampak sangat otaknya dah tak betul. Agaknya terlalu banyak masalah dan tekanan, si Anwar ni dah jadi gila kot.

Inilah pesakit mental yang perlu dihantar balik berubat di Sungai Buloh. Bukan hospital, tapi penjara, kerana dulu keluar awal tak sempat nak habiskan perubatannya kasi betul dan centerkan otaknya tu. kah kah kah..

Wahai penyokong Anwar, korang tak takut ke tengok Anwar macam ni? Dia dah gila babi tue.. Gila Kutty... kah kah kah..

P/s: start gila masa 916 hari tu..

McTheory:
makin gila kutty la anwar ni.. he he

KES MYKAD SEGERA!! SATU LAGI FITNAH PAKATAN KEPADA KERAJAAN!!


Haprak pakatan semenjak akhir akhir ini sudah mula berkempen kononnya BN memberi MyKad atau lebih mudah memberi kerakyatan kepada rakyat asing untuk dijadikan sebagai pengundi semasa PRU13 nanti.

Isu ini sengaja ditimbulkan kerana sebagai persediaan atau pre emptive pakatan untuk membuat kacau selepas PRU13,dalil yang bakal digunakan jika mereka kalah adalah kerana dakwaan BN mendapat kemenangan secara menipu.

Plan dan perancangan yang dilakukan oleh makmal strategik pakatan yang dibantu oleh IRI (apa itu IRI klik sini)telah merangka satu tindakan untuk menunjukkan berlaku satu penipuan didalam pilihanraya,dengan mengunakan justifikasi tersebut mereka akan menghasut rakyat dan mendapat bantuan kuasa asing untuk menjatuhkan kerajaan.Kesemua ini dirangka oleh IRI dan dilaksanakan oleh PKR,PAS dan DAP.

Sekarang ini mereka hanya menabur benih hasutan terlebih dahulu sebelum PRU13,kerana kalangan strategis pakatan sendiri tahu mereka tidak akan sama sekali akan berjaya menumbangkan kerajaan BN malah jauh sekali untuk menjadi pemerintah di Putrajaya.

Tuduhan dan dakwaan mereka terlalu susah untuk dipercayai memandangkan untuk mendapatkan kat pengenalan bermutu tinggi MyKad bukan semudah untuk mendapatkan Kad Touch n Go. Dakwaan seperti ini jelas meremehkan minda rakyat dan dalam masa yang sama turut menghina kerajaan BN menjual maruah negara. Ini satu tuduhan yang amat serius.

Kita semua tahu,proses untuk mendapatkan kerakyatan bukan mudah,malah untuk mendapatkan Mykad merah pun sukar apatah lagi untuk mendapat Mykad biru.

Kita semua sedar,pakatan cukup terkenal dengan pelbagai skrip cerita bombastik dan dakwaan konspirasi itu ini.Namun kesemua itu hanyalah satu pembohongan besar semata mata malah tidak ada satu pun berjaya dibuktikan.

Cakap cakap dikalangan pimpinan tertinggi PAS ,mereka mengakui pakatan secara realitinya tidak akan sama sekali berjaya memperolehi kerusi parlimen majoriti untuk menjadi kerajaan.Malah salah seorang pimpinan kanan PAS tergelak besar apabila mendengar cerita mengenai dakwaan pemberian MyKad yang dibuat oleh Khalid Jafaar baru baru ini.

Katanya "itu semua kerja Saifudin,Khalid hanya tukang cakap saja,macam biasalah ana tahu ini persediaan kita untuk bikin heboh selepas PRU13",katanya lagi 'demo Bersih satu lagi cara untuk bangkitkan marah rakyat kepada perkara perkara yang tidak berlaku,tetapi itu semua penting untuk jemaah kita untuk semangat melawan BN"

Kemarahan rakyat menjadi intipati penting buat pakatan untuk meraih undi.

Mc bawakan artikel penerangan balas yang bagus dari Blog Pisau. Memang kerja puak Pakatan ni hanya memikir bagaimana nak merosakkan negara, dan bukannya menolong kerajaan membangunkan negara. Bagi mereka, jika Malaysia rosak dan kacau bilau, itu merupakan satu lagi peluang untuk mereka menjadi pemerintah.

Sememangnya Pakatan Rakyat adalah pembangkang paling banggang dalam sejarah Malaysia. Langsung tak ada faedahnya. Jadi kerajaan negeri pun gagal, jadi pembangkang negara pun lingkup. Kerja mereka hanya mereka cerita dan fitnah semerata Malaysia untuk dijadikan modal politik. Itulah Pakatan Rakyat, haram apa pun tak boleh buat!

P/s: bukan senang nak tiru MyKad..

McTheory:
Hanya orang bebal dan bonggok saja yang percaya cerita ni!

Jumaat, 27 Mei 2011

KASI PANAS!! NIK AZIZ DAH MENGELABAH DAH..baru takut?


Mengelabah biawak si N.ajis, bila SPRM nak siasat menantunya. Dulu puak Pas dok riuh satu Malaysia kata Kelantan negeri bebas rasuah. Bila SPRM masuk nak siasat, kenapa pulak N.ajis gelabah biawak ni? Takut ke?

N.ajis takut kena tuduh sekali? Takut kalau Ariffahmi ditangkap dan didapati bersalah, N.ajis akan kena akibatnya, macam tu?

Itu laa.. dulu letak kroni ramai-ramai, lepas tu ajak anak cucu semua tadbir Kelantan, kini bila dah nak tergolek, lepas tangan takut. Apa daa.. N.ajis.

Apa kata SPRM siasat je sekali dengan N.ajis ni. Tangan N.ajis bukan bersih sangat, rasuah orang kampung depan mata saja.

Selalunya yang buat mesti takut ye tak?

P/s: tengok muka pun tau tak boleh percaya ni..

McTheory:
Harap serban saja besar.. hati? siapa tahu..

PANAS!! KEBODOHAN ORANG MELAYU YANG TAK SUDAH-SUDAH!!


ini contoh melayu bodoh!
Selain bertumbuk sesama sendiri. Apa lagi yang orang Melayu pandai? Tunjuk kuat pada kaum sendiri, menindas kaum sendiri, pijak kaum sendiri, kalau nak kaya pun, kaum sendiri mereka sanggup jual. Jarang benar kita dengar orang Melayu yang kaya ni nak bantu kaum sendiri. Kalau ada pun mungkin 1000 nisbah 1.

Mc tengok video ni, sakit hati Mc lihat remaja Melayu yang bangga menunjuk kuat sesama sendiri. Itu bukan kuat, itu BODOH!

Melayu mudah makan pujian, mudah makan budi, mudah terpedaya dan mudah bangga dengan perkara yang tah apa-apa tah.

Mc marah sebab Mc sendiri pun Melayu. Mc selalu dengar orang kutuk bangsa kita. Tak bolehkah Melayu berubah menjadi bangsa yang latarbelakangnya cemerlang? Mungkin sebab tu, sudah ada orang Melayu yang malu nak mengaku Melayu.

Asalnya Sejarah Melayu handal, sejarah Melayu gemilang, sejarah Melayu terkenal.. tapi sekarang?

Sampai bila kita nak biar bangsa kita diperbodohkan? Jangan buat kerja sia-sia. Jangan malas, jangan terlalu ikut perasaan, buang perasaan dengki sesama melayu, guna akal yang Allah kurniakan Insyallah.. kita akan berjaya.

Tolonglah anak bangsaku.. jangan jadi bodoh..

McTheory:
Sedih.. sedih..

SENGAL!! GUAN ENG PANDAI BUAT LAWAK!! kah kah kah..


1. Bila Guan Eng kata negeri yang ditadbir pembangkang jangan bubar DUN jika PRU diadakan pada tahun ini, Zambry Abdul Kadir memberi reaksi segera mengatakan puak pembangkang tiada keyakinan menghadapi PRU-13.

2. Saranan Guan Eng ini sudah kedengaran beberapa kali daripada pemimpin pembangkang lain sebelum ini. Malah Pas juga pernah menyuarakan hasrat yang sama dulu. Ini reaksi biasa bagi orang yang sedang seronok di tampuk kuasa. Spesis pemimpin sebegini selagi boleh mahu pegang kuasa selama mungkin. Lagipun belum sempat songlap semua lagi maa...

3. Namun jika negeri yang ditadbir komplot pembangkang masih enggan membubarkan DUN walaupun kerajaan persekutuan sudah membubarkan parlimen, diikuti dewan undangan negeri BN; maka masih terdapat beberapa kaedah yang boleh diguna bagi memastikan negeri komplot pembangkang turut membubarkan DUN.

4. Mungkin Guan Eng terlupa dia mentadbir negeri yang bidang kuasanya adalah di bawah YDP Agong melalui wakilnya Yang Dipertua Negeri. Perkara 55(2) Perlembagaan Persekutuan memberi kuasa kepada YDP Agong untuk memberhenti atau membubarkan parlimen mengikut budi bicaranya. Maka, YDP Agong juga berkuasa untuk mengarahkan Yang Dipertua Negeri yang mewakilinya di negeri tidak beraja seperti Pulau Pinang untuk membubarkan DUN.

5. Kebanyakan Undang-Undang Tubuh Negeri turut memberi kuasa kepada Raja-Raja Melayu dalam perihal 'mempersetujui atau tidak mempersetujui permintaan membubar Dewan Undangan Negeri' yang perlu setara dengan Perkara 40(2)(b) dan Perkara 55(2) Perlembagaan Persekutuan.

Sambung baca SINI

TERKEHEL!! ANWAR JANGKAKAN PRU KE 13 TAHUN INI!!


Memetik kenyataan pANWARdikutty di dalam malaysiakini kemarin, semakin jelas dakwaan datuk eskay yang gay tua ni mengalami ketidakstabilan emosi. anuwar menjangkakan PRU13 akan diadakan kemungkinan hujung ogos atau awal september. Meroyan nak meraih kuasa nampaknya dia ni sampai sanggup tak nak beraya asalkan dapat diadakan pilihanraya! wuahahaa...

Tarikh hari raya aidilfitri tahun ini dijangkakan pada 30 ogos... nampaknya anuwar mahu berkempen semasa bulan puasa atau masih dalam suasana hari raya. sambung baca sini.

Bak kata orang, tak dapat raya pun takpa la, janji dalam pilihanRAYA, tu pun raya jugak. Tapi tak mungkin PRU jatuh pada hari raya. SPR tidak akan meletakkan tarikh pada hari raya. Malah kalau hari raya ramai yang tak dapat balik cuti raya.

Tapi apa yang Mc nampak, dan apa yang Mc dengar, Mc pasti PRU ke 13 semakin hampir.. sudah ada bau-baunya.

Pada siapa yang dapat membaca pergerakkan di JPM dan KDN. Pasti akan dapat tahu bahawa PRU ke 13 semakin hampir. he he he.. rahsia ni.. rahsia..

Apa yang Mc risau keadaan UMNO ni. Selangor dah ready, Pulau Pinang pun dah bangkit, Kedah dan Kelantan? Apa macam, boleh ke?

P/s: bau sudah ada..

McTheory:
Gendang perang dah boleh palu dah ni..

STOP!! PKR SUDAH TAMAT TEMPOH!! - Zaid Ibrahim..


Zaid Ibrahim – ”PKR Sudah sampai akhir hayat agaknya,”.

Begitulah reaksi bekas pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim berhubung laporan yang menyebut parti itu kini berhadapan dengan krisis terbaru – ibu pejabat mereka bakal dilelong!
Ibu pejabat PKR yang terletak di bangunan Merchant Square, Bandar Tropicana dijangka dilelong berikutan kegagalan pemilik bangunannya membuat bayaran pinjaman bank.

Sebelum ini PKR berhadapan dengan risiko kemungkinan dibatalkan pendaftaran dipercayai berkaitan dengan pemilihan secara langsung akhir tahun lalu. Difahamkan PKR telah menerima surat berkaitan dengan tindakan itu daripada Pendaftar Pertubuhan (RoS) awal bulan ini.
Berdasarkan surat ROS, PKR didakwa melanggar beberapa peruntukan perlembagaan parti itu, yang ditubuhkan April 1999.

Mengulas mengenainya, Zaid berkata, parti tersebut kelihatan ‘gagah’ hanyalah disebabkan kehadiran Datuk Seri Anwar Ibrahim tetapi keadaan tidak lagi sama seperti dulu.

” Gagah Anwar gagahlah PKR, begitulah sebaliknya,” katanya melalui Sistem Pesanan Ringkas (SMS) yang dikirim dari London kepada Mynewshub.my di sini hari ini.

Untuk rekod, buat masa ini PKR menyewa bangunan lima tingkat itu daripada sebuah syarikat dengan sewa bulanan antara RM10,000 hingga RM20,000″.

Mengesahkan perkara ini dengan Malaysiakini, bendahari PKR dan ahli parlimen Selayang William Leong berkata lelongan dijadualkan pada 9 Jun ini.
Dalam perkembangan berkaitan, Zaid turut ditanya mengenai ‘masa depan’ PKR berdasarkan pemerhatiannya.

Menurut Zaid, beliau tidak dapat mengulas mengenai perkara itu.
” Saya tak tahulah masa depan PKR, tetapi bagi saya ia (PKR) tidak menyakinkan,” katanya lagi - Aidc

McTheory:
Benda-benda expired ni patut kena buang cepat-cepat nanti busuk!!

PANAS!! BUKTI KERAJAAN SELANGOR KEJAM ALA ISRAEL!!


Kejam.. kerajaan Selangor memang kejam. Terus menindas rakyatnya terutamanya dari kaum Melayu. Di kata-kata berjiwa rakyat. Di mana Kerajaan Rakyat laungan semasa menangih undi dahulu. Inilah rupa sebenar Kerajaan Pakatan Rakyat yang haram ini. Jika di Pulau Pinang Guan Eng sibuk menrobohkan rumah dan gerai melayu, di Selangor juga Khalid Gagap tidak terkecuali menyeksa kaum melayu disini. Kurang ajar punya gagap, Mc percaya rakyat Selangor menyesal memilih Pakatan Haram ini sebegai kerajaan.

Cerita ni Mc ambil dari blog semut hitam.

Di bawah ini video interview bersama Kak Normah yang menjadi mangsa kekejaman


Ini baru mentadbir negeri, belum lagi negara. Jika dulu mereka selalu mengatakan kerajaan BN kejam dan zalim. Tapi kini, bukti depan mata menunjukkan kerajaan Pakatan Haram Selangor memang kejam. Agaknya Khalid dah tahu dirinya tak lama menjadi MB Selangor, sebab tu apa yang ada semua dia sapu dulu.

Confirm la Selangor milik BN!!

P/s: Halau puak Pakatan Haram ala Yahudi dari Selangor!!

McTheory:
Khalid gagap, Melayu penindas Melayu..

PANAS!! UMAT ISLAM TAPI MAKAN BABI??


Produk babi sama ada darah, daging, kulit, tulang, bulu dan sebagainya adalah haram dimakan atau digunakan oleh umat Islam. Itu adalah arahan mutlak al Quran. Dan kebiasaan kepada orang Melayu di negara ini, babi adalah menjijikkan. Perasaan jijik terhadap daging babi telah ditanam semenjak dari kecil. Namun pada masa yang sama, perasaan jijik terhadap produk-produk yang menggunakan babi tetapi telah berubah bentuk, kurang menarik perhatian.

Terbaru apabila Mesyuarat Panel Pengesahan Halal Malaysia mendedahkan tentang penemuan mengejutkan iaitu asid deoksiribonukleik (DNA) babi dalam bahan ramuan Whole Egg Powder dan Whole Milk Powder yang digunakan oleh syarikat Puratos Malaysia Sdn. Bhd. Dan lebih memeranjatkan lagi ialah apabila blog Persatuan Pengguna Islam Malaysia turut mendakwa, bahan-bahan tersebut menjadi bahan-bahan utama yang digunakan oleh rangkaian kedai pembuat kek terkenal yang sebahagian besar pelanggan mereka adalah masyarakat Islam.

Laman web www.halal.gov.my milik Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) menyebut, mesyuarat yang diadakan pada 12 Mei lalu memutuskan permohonan Puratos Malaysia Sdn Bhd adalah tidak berjaya berikutan penemuan DNA babi berkenaan.

Jakim turut menyenaraikan bahan makanan itu digunakan rangkaian kedai kek berkenaan.

Dari semasa ke semasa, sama ada secara sedar atau sebaliknya, umat Islam di negara ini sedang diancam dengan babi di dalam makanan mereka. Daging babi tidak perlu lagi dimasak dan dihidangkan dalam bentuk daging babi, sebaliknya elemen-elemen babi boleh didapati dengan mudah termasuklah pada berus lukisan.

Baca seterusnya...

Khamis, 26 Mei 2011

KASI PANAS!! CERAMAH SELAMATKAN SELANGOR PANAS!! dari Ummi Hafilda Ali


McTheory:
Islam Pas hanya menunjuk-nunjuk, bukannya ikhlas pun..

KASI PANAS!! BUKTI TERBAIK PKR BAKAL MENTADBIR MALAYSIA!!



Tak mau komen banyak-banyak meh Klik SINI dan nilaikan..

McTheory:
Faham-faham je la.. kalau tak faham jugak tanya kat komen..

PANAS! NAMA MELAYU BAKAL JADI ANJING DAP SEBAGAI CALON PRU KE 13

1. Senator Tunku Abdul Aziz Ibrahim - Ahli Dewan Negara / Naib Pengerusi DAP Kebangsaan


2. Ahmad bin Ton - Ahli Jawatankuasa DAP Kebangsaan / Naib Pengerusi DAP Johor



3. Zairil Khir Johari - Setiausaha Politik Lim Guan Eng


4. Tengku Zulpuri Shah bin Raja Puji - Timbalan Pengerusi DAP Pahang 


5. Zainol bin Enout - Naib Pengerusi DAP Kedah


6. Wan Saimi bin Wan Dahlan - Naib Pengerusi DAP Sarawak


7. Zulkifli bin Mohd Noor - Ahli Jawatankuasa DAP P. Pinang


8. Azman Masri - Ahli Jawatankuasa DAP Selangor


9. Tajuldin Abdul Rahim - Ahli Jawatankuasa DAP Sabah


sumber Gerakan Anti Dap

Gambar dan nama-nama di atas adalah orang Melayu yang bekerja dengan Dap. Orang-orang ini yang akan dipergunakan oleh Dap sebagai calon dikawasan melayu nanti. Jika anda masih ingat dengan peristiwa penubuhan kerajaan PR di Perak, yang menyaksikan Dap terpaksa akur apabila undang-undang tubuh negeri Perak tidak membenarkan bangsa lain ditabal menjadi Menteri Besar, selain dari melayu.

Kini Dap sudah bersedia dengan orang-orangnya sendiri. Malah gerakan sulit untuk mengawal negeri-negeri selat sudah pun dirancang. Belumpun Dap menjadi kerajaan, sudah ada melayu jadi barua untuknya. Kenapa agaknya ada melayu sanggup gadaikan diri semata-mata kerana wang?

Melayu macam ni tak ada otak untuk berfikir, apa yang difikirkannya hanyalah kuasa dan wang.

Semoga Allah membuka mata, akal dan hati mereka.

P/s: rosak bangsa melayu sekarang..

McTheory:
Pengkhianat bangsa.. bersepah-sepah..

TERKINI!! BOB LOKMAN SUDAH NAIK PANGKAT JADI ULAMA DAAA.. wow cepatnya!!

Muka Ulamak baru Pas..
Baru beberapa hari masuk Pas dah jadi Ulamak?

Mc tersengih membaca satu blog pencacai Pas ni. Si penulis ni mengelarkan Bob Lokman sebagai Ulamak! Ya Allah, apakah mereka ini tahu apa itu Ulamak? Bagaimana caranya nak jadi Ulamak? Atau selama ini puak Pas hanya bercakap pandai tentang Islam, tapi nak bezakan Ularmak dan Ulamak pun tak tahu agaknya.

"Bob Lokman jadi ulamak. Dia pakai jubah santai macam Sultan Kelantan pakai. Dengan kopiah dan janggut berandam rapi, penampilan beliau sebagai ulamak tidak dinafikan lagi. Tambah pula biji tasbih di genggaman jari dan tongkat sebagai pelengkap aksesori.

Ayat ni Mc kutip dari blog pencacai Pas. Malas nak bagi Link, sebab taknak popularkan blog pencacai tu. he he..

Apakah Ulamak dilihat pada cara berpakaian? Lagi besar serban, lagi hebat la ilmu agamanya? begitu ke kita nilai seseorang? Atau lagi panjang janggut, lagi hebat orang itu?

Patut la selama ini puak Pas kata UMNO tak Islam, sebab mereka hanya lihat pada rupa luaran saja. Bagaimana pulak dengan kaum Singh? Mereka pun pakai serban jugak, takkan tu pun nak panggil Ulamak?

Senang rupanya nak jadi Ulamak dalam Pas ni. Masuk Pas, ikut ceramah sana-sini, kemudian pakai aksesori macam kononnya dia manusia paling alim dalam dunia, kemudian terus digelarkan Ulamak.

Ulamak macam ni yang bahaya. Ilmu tak ada, tapi berlagak pandai, guna ayat Al-Quran sesuka hati, ayat lain, terjemahan jadi lain, kemudian keluar fatwa menyongsang. Ulamak segera macam ni yang merosakkan dan memecah belahkan masyarakat Islam.

Bahkan orang macam ni tak layak panggil ULAMAK, hanya patut dipanggil ULARMAK!!

Sudah-sudah la Pas.. jangan la rosakkan Islam dengan kebodohan korang lagi. Bob Lokman pun korang nak angkat sebagai Ulamak.. apa kejadahnya?

P/s: bodoh melampau-lampau puak ni..

McTheory:
Rosak ada puak sesat dalam Malaysia..

PANAS!! DAP SOGOK MELAYU GAJI RM2500 UNTUK KERJA BERSAMANYA!!



Oleh Satu Hala

RM2,500...itulah jumlah yang dibayar DAP kepada setiap wartawan Melayu yang dengan bangga membantu Cina-cina sial DAP membawa agenda bangsa mereka melalui penubuhan Roketkini.com.

Itu sahaja jumlahnya....

Sebelum ini, wartawan Melayu yang berkerja dengan Roketkini.com itu semua berkerja dengan KeadilanDaily.com...masa tu gaji RM1,500.

Dengar kata bila DAP bagi offer RM2,500...suka cam beruk ...cam babi...berlari-lari anak join Roketkini.com....

Tak tahulah apa bebudak Melayu pengkhianat ni pikir....

Mesti diaorang ingat tu hebat dan moden....

Depan bebudak Melayu camni...Cina-cina sial DAP ni memanglah cakap bagus....mengaku parti untuk semua....tapi semua jawatan Cina sapu...Karpal Singh hanyalah sebagai simbol untuk semua kaum kononnya....

Agaknya orang cam Teresa Kok....Teo Ni Ching mesti gelak sesama diaorang kat belakang bebudak bodoh ni kan...dah la dibayar gaji murah.....jadi bahan lawak Cina-cina DAP masa diaorang mabuk

Bebudak Melayu bodoh dua tiga ekor ni....sedang cakap camnilah...jual bangsa hanya kerana RM2,500.....bawaklah rezeki haram tu balik setiap bulan....

Berseronoklah.....jadi hamba Cina DAP.....enjoy bro...enjoy....

Malaysia Instinct

McTheory:
Sememangnya ramai melayu yang jadi barua Dap disebabkan duit.

TERKEHEL! ADA GERAKAN SULIT MENUMBANGKAN ANWAR SEBAGAI KETUA PAKATAN??

Anwar bakal dibakul sampah kan?

Nak kata orang UMNO rajin edarkan vcd seks Anwar, rasanya tidak. Malah sekarang ni, jika ada ceramah Pas dan puak Pakatan yang lain, pasti ada kumpulan yang mengedarkan vcd lucah Anwar. Takkan orang UMNO nak pergi mengedar kat ceramah Pas? Kalau orang UMNO edar vcd seks Anwar kat ceramah Pas, takkan unit Amal Pas tak nampak? tak tangkap?

Tak mungkin orang UMNO yang buat. Pasti ada gerakan sulit yang merancang untuk mencabar pengaruh Anwar, sekaligus menjatuhnya.

Bahkan vcd Anwar kini bersepah di kedai-kedai vcd cetak rompak, yang sememangnya kini dikuasai oleh kaum cina (lebih menjurus kepada Dap). Jika kita lihat dalam internet tak berapa nak clear gambarnya. Tapi apa yang ada dipasaran sekarang ni, vcdnya lebih clear dari biasa yang kita lihat.

Siapa yang bekalkan vcd pada peniaga-peniaga cina ni? Takkan orang UMNO jugak?

Apakah kesempatan ini digunakan oleh orang dalam Pakatan sendiri untuk menumbangkan Anwar secara diam-diam? Tapi pihak mana yang mahu menumbangkan Anwar? Dap, Pas atau Pkr?

Pkr mungkin tidak. Sebab Azizah kering masih lagi jadi Presiden. Mungkin ada sepakatan diantara Dap dan Pas untuk menjatuhkan ketua dari Pkr dan memilih diantara mereka sebagai ketua umum yang baru.

Wahh.. keadaan semakin panas. Mc tak sabar nak tengok langkah seterusnya.

Apa yang pasti, Anwar dalam bahaya, bukan dari UMNO tapi dari dalam Pakatan sendiri.

Kuasa tetap kuasa, si tamak akan rampas pada si tolol.

McTheory:
Kita tak payah buat apa-apa just wait and see,

PANAS!! PAKATAN UMUMKAN JUAL MINYAK RON 95 SELITER RM0.50!!

Iris hati dan dengki dengan pengumuman Ismail Sabree yang menyatakan minyak ron 95 akan kekal harga. Anwar Ibrahim bangun menyuruh Keldai ketotnya mengaturkan sidang akhbar, bagi memperlihatkan betapa Pakatan Rakyat ini juara kepada rakyat Malaysia.

Samsol Ketot samseng kencing manis, mengaturkan sidang akhbar bagi pihak Anwar. Bagi memeriahkan keadaan, Samsol Ketot juga diminta mengumpul ahli AMKnya yang 'bertelur' berkumpul bagi menunjukkan sokongan kepada Anwar.

Sidang akhbar di adakan di ibu pejabat Pkr.

Dalam sidang akhbar tersebut, Anwar mengumumkan, akan menurunkan harga minyak ron 95 di negeri-negeri jajahan Pakatan.

Jualan minyak ron 95 dijual hanya RM0.50 seliter. murahhnyaa... pusat penjualannya akan dibuat diseluruh cawangan Pas, Dap dan cabang Pkr (seluruh negara).

Namun, setiap pembelian perlu menunjukkan kad keahlian terlebih dahulu. Hanya ahli Dap, Pkr dan Pas saja yang dibenarkan membelinya.

Jika rakyat Malaysia berkehendakan minyak murah, ramai-ramailah masuk geng Pakatan.

Marilah bersama-sama Anwar menipu rakyat untuk berkuasa!!

P/s: Malangnya pemgumuman dan sidang akhbar ini, hanya dibuat dalam mimpi.. kah kah kah..

McTheory: 
apa macam, puak pencacai Pakatan, ada rasa pedih hati tak?
(Terima Kasih Kerajaan Malaysia kerana mengekalkan harga minyak!! Tabek pada DS Najib!!)

Rabu, 25 Mei 2011

KASI PANAS!! GOBALA MENGAMUK BELASAH ANWAR!!


Kalau dulu Mc pernah panggil dia ni Anjing hitam belaan Anwar. Tapi kali ni, Mc sendiri pun terkejut dia boleh hentam Anwar sampai sebegini rupa.

Orang yang setia pada Anwar, sayangkan Anwar, percayakan Anwar, semua sudah belot dan tentang dia balik.

Pernahkah anda fikir kenapa mereka ini meninggalkan Anwar? Jika suatu ketika dahulu, merekainilah yang sanggup kena pukul dengan polis dan dipenjarakan hanya kerana Anwar?

Adakah disebabkan wang? ohh tidak.

Selalunya disebabkan kepercayaan dan dikhianati.

Kalau sahabat baik pun Anwar boleh khianat, apa tah lagi rakyat Malaysia.

Kalau pilih Anwar, tunggu masa Malaysia nak kena jual la..

McTheory:
Islam dan Melayu boleh di jual, apa sangat la negara.. ye tak?

KASI PANAS!! ANWAR IBRAHIM, RAJA PORNO DAN DEVIL POLITIK!! - Datuk Nalla


Ni kawan baik Anwar selama 30 tahun. Datuk Nalla. Beliau sendiri pun tak percaya Anwar dan tak boleh tahan dengan Anwar. Macam mana la orang lain boleh percaya?


McTheory:
Anwar memang syaitan bertopengkan manusia..

PANAS!! GERAKAN SULIT DAP UNTUK MEMERINTAH MALAYSIA!!



CITA-CITA DAP dalam politik Malaysia bukan setakat mahu menawan Pulau Pinang sebaliknya lebih jauh daripada itu. Parti pembangkang tersebut sebenarnya mengimpikan untuk memerintah Malaysia.

Mungkin ramai yang sukar mempercayai 'hajat besar' DAP itu. Malah mungkin ada yang menganggapnya tidak logik. Ini memandangkan DAP tidak diterima majoriti rakyat sebaliknya ditolak pula terutama di kalangan orang Melayu.

Namun hakikatnya, itulah yang sedang direncanakan DAP menerusi gerakan sistematik untuk menawan Malaysia seperti mana dilakukan 'abangnya' iaitu parti PAP di Singapura.

Difahamkan DAP telah memulakan gerakan secara sistematik untuk menawan Perak, Melaka dan Negeri Sembilan dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti, perlulah dipandang serius oleh orang Melayu.

Bukan sahaja orang Melayu di tiga negeri terbabit malah di seluruh negara perlu berhati-hati dengan gerakan DAP itu.

KASI PANAS!! LEMAN LEMBU raja lawak.. MASUK PARTI PAS LEMBU!! ahh.. sesuaii..

Ishh.. tengok muka macam ku kenal.. siapa ni?

Ohhh.. ni peserta raja lawak ni.. si Leman Lembu..


Haa.. ni peserta Raja Lawak yang tak berapa nak lawak ni. Si Leman Lembu. Apa dia buat kat ceramah Pas? Apa! nak jadi macam Bob Lokman? Oo.. bagus la tu. Hang pun bukanlah popular sangat, pelawak macam hang ni memang sesuai kalau atas pentas ceramah Pas saja. Kot-kot nanti mana tau, boleh ganti bingai-bingai yang dok ada sekarang ni.

Mc syorkan untuk tambah pengetahuan, Leman Lembu kena pi study dengan Mahfuz Bean dan Mat Sabu. Lepas habis study dengan dua ekor bingai tu, barulah Leman Lembu akan menjadi logo dan maskot baru Pas. Alaa.. macam Bob Lokman la.

Mungkin si Leman ni tak laku dipasaran artis, maka dia memilih jalan untuk dapat duit cepat. Iaitu jadi penceramah macam Bob Lokman.

Lantak dia la, bukan ada kesan langsung kat kita. Setakat Leman Lembu ni apa nak heran?

Cerita pasal dia ni Mc ambil kat blog MPP. Nak baca lebih lanjut klik MPP tu.

P/s: nak tengok mana pulak artis nak masuk Pas..

McTheory:
Selalunya yang ;embu-lembu saja, yang dok masuk Pas ni..

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review