User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Jumaat, 30 September 2011

BEBAL! Memang sah Guan Eng jadian Biawak Hidup!!



Video di atas ucapan Lim Guan Eng kepada media Australia. Ucapannya itu jelas berniat jahat dan memburuk-burukan negeri Johor. Namun, si biawak hidup ni, tidak mengaku bahawa beliau memburuk-burukan negeri Johor, malah membuat penafian dengan menyalahkan pihak media perdana.

Video penafiannya dibawah,



Setelah menafikan bahawa beliau membuat kenyataan tersebut, Guan Eng, dengan selambar memohon maaf kepada Tuanku Sultan Johor keatas kenyataannya itu,

KASI PANAS!! Anwar Ibrahim & DAP Tolak Hudud Nik Aziz!



Video ini patut disebarkan dengan sebaik mungkin sebagai bukti Pakatan menolak Islam dalam perjuangan mereka!!

EKSKLUSIF!! Masih Ramai Pengikut dan Penyokong Pas Luar Bandar Tertipu Dengan Pas!!



Angin PRU (Pilihanraya Umum) ke 13 semakin hampir dengan kita. Fenomena PRU ke 13 di bandar dan luar bandar adalah satu perkara yang berbeza. Malah ia amat berbeza. Dalam PRU yang lepas Pakatan Haram (Pakatan Rakyat) boleh dikatakan menyapu hampir semua kerusi dibahagian bandar. Malah rakyat di negeri-negeri yang termaju di Malaysia juga memberi undi kepada Pakatan disebabkan janji perubahan drastik terhadap ekonomi yang akan mereka lakukan jika mereka memerintah.

Penduduk bandar, lebih materiallistik dan lebih mementingkan ekonomi poket sendiri dari perjuangan Agama dan kaum. Walau bukan semua, namun majoritinya menunjukkan sokongan terhadap Pakatan apabila menjanjikan pelbagai manifesto ekonomi dalam PRU yang lepas. Itu Mc tujukan kepada bangsa Melayu.

Cina dibandar pula, walaupun mereka dimomokkan dengan perubahan ekonomi yang bagus bila pakatan memerintah, namun sokongan mereka terhadap pakatan, bukan seratus peratus mengenai ekonomi. Namun janji kesamarataan yang dilaungkan oleh Anwar Ibrahim dan pemimpin pakatan yang lain menyebabkan mereka tertarik dengan Pakatan yang mengunakan Dap sebagai perancang utama.

Namun kali ini Mc lebih fokuskan kepada penduduk di luar bandar. Di Kedah amnya, di kawasan yang jauh dari bandar, yang hanya mendapat berita dari surat khabar, television dan ceramah serta tazkirah sebagai panduan hidup mereka.

Tok-tok Imam, Bilal, malah AJK-AJK Masjid ahli-ahli surau, kebanyakkannya masih lagi menyokong Pas. Atas kerana Pas memperjuangan ISLAM SEBENAR! Mereka masih lagi percaya kepada perjuangan Pas pada tahun sebelum 2004. Iaitu semasa belum lagi wujud Pakatan Haram. Dimana Pas menobatkan dan melaungkan jihad untuk menubuh negara Islam dan hudud sebagai undang-undang rasmi negara.

KASI HEMPUK!! Kenapa Video Undilah Di Haramkan!!



Dulu Mc juga hairan kenapa video undilah ini diharamkan dari television. Namun sejak diberi peluang untuk mengkaji dan menghayati, akhirnya Mc setuju dengan pendapat dari SelangorDaily ini. Detail dan lengkap penerangan dari Selangordaily, cuma Mc nak tambah satu, permulaan nyanyian dengan mengunakan bahasa cina juga menjadi salah satu sebab kenapa video ini diharamkan.

Jika menyanyi bercampur atau berbilang bahasa, sepatutnya bahasa dimulakan dengan bahasa kebangsaan terlebih dahulu. Bukannya dari bahasa cina. Sama juga dengan papan kenyataan, papan iklan, bahasa kebangsaan iaitu bahasa melayu harus di utamakan. Tapi dalam video, nampak sangat bahasa melayu sudah menjadi bahasa kedua.

Sambung baca penerangan di bawah,

PANAS!! Guan Eng HIna Johor, Tuanku Sultan Johor Tersinggung!



KUALA LUMPUR Sept. – Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar tersinggung dengan dakwaan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng kononnya Johor tidak selamat untuk pelabur.

“Memang beta tersinggung apabila beta tahu tentang kenyataan itu.

“Tetapi sebagai Sultan, beta tidak mahu diseret ke dalam arena politik,” titah baginda ketika dipetik dalam Buletin Utama malam ini.

Baginda juga tidak mahu pihak lain bercakap bagi pihak baginda yang sentiasa mengambil berat tentang rakyat Johor dan warga asing yang menetap di negeri itu.

Bagaimanapun, sebagai Sultan, baginda tidak mahu mencampuri hal politik.

Sultan Johor bertitah demikian ketika mengulas dakwaan Guan Eng yang memburuk-burukkan Johor dalam temubualnya dengan media asing di Singapura baru-baru ini. - Utusan

Sambung baca Guan Eng KANTOI tapi tak mengaku hina Johor!! nak baca klik SINI

McTheory:
Jenis hati perut busuk, dah keturunan Dap macam tu..

ISU GEREJA!! TUANKU SULTAN SELANGOR AKAN BERTITAH DALAM MASA TERDEKAT




Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah dijadual memberi titah berhubung isu pemeriksaan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) terhadap Gereja Methodist Damansara Utama bulan lepas, kata Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Abdul Khalid berkata, Sultan Selangor menyatakan perkenan memberikan titah mengenai nasihat dan pandangan terhadap isu itu dalam “dua tiga hari lagi" ketika beliau mengadap Baginda pagi tadi.
"Kerajaan negeri Selangor akan akur dengan segala nasihat dan jalan penyelesaian yang akan dikemukan oleh Baginda selaku Ketua Agama negeri,” katanya kepada sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Kerajaan Negeri di sini.

"Tuanku bersetuju untuk memberikan titah yang awal supaya tidak payah terlalu ramai orang berbincang mengenai perkara ini,” katanya. - Bernama


PMK
SAMA SAMA KITA NANTIKAN

Khamis, 29 September 2011

KASI PANAS!! Isu Hina Johor! Lim Guan Eng, KANTOI Besar!!


Pembelit pembohong macam Guan Eng ni cakap apa pun dah tak boleh pakai. Banyak bohong dari betul. Dulu masa isu Mat Sabu 'claim' kemalangan akibat BERSIH pun dia membelit cerita sampai orang dah bosan nak tanya. Ni pasal isu hina Johor pulak.

Mc ni orang luar, bukan orang Johor. Dah 1 tahun Mc dok kat Johor ni cari makan, cari rezeki. Rasanya alhamdullilah, tak pernah pulak Mc kena culik. Penghinaan sebegini, amat berat bagi rakyat Johor menelannya. Mc tahu, semangat Johorean ni kuat, cuma taknak tunjuk saja.

Apa kata disebabkan Guan Eng ni, pembesar Dap, orang Johor tak kira, cina, melayu atau india. Sama-sama sepakat untuk kasi ajar itu Dap. TOLAK DAP! Takkan orang dah baling taik pun, kita nak bagi salam lagi? Ajar la sikit!

Setahu Mc, jenayah paling hebat semuanya dikawasan Dap pegang! Almaklumlah.. bapa, tokwan segala kejahatan, mesti la lingkup kawasan tu.

McTheory:
depa bela kongsi gelap, lagi mau kata orang jahat!

PANAS!! Dap mewujudkan kembali semangat Komunis di Malaysia!!



Kenyataan terbaru Lim Kit Siang bahawa DAP mahu bertanding di kawasan Melayu jelas menunjukkan bahawa DAP kini tanpa berselindung memperlihatkan apa yg selama ini tersirat di benak mereka iaitu mahu menguasai Malaysia.

Lebih-lebih lagi apabila segelintir pihak meramalkan bahawa PRU 13 akan berlangsung tidak lama lagi. Percayalah DAP akan menggerakkan kempen mereka secara agresif. Nafsu untuk menjajah Malaysia dan menjadikan Malaysia ini 'chinese country' semakin membuak-buak.

Sebenarnya, DAP tidak mampu menguasai Malaysia tanpa mendapat sokongan org Melayu. Dan yang pasti mereka juga amat memahami fakta ini. Jadi apakah strategi mereka? Selain memperkudakan Melayu PAS dan PKR, mereka kini mengatur langkah lebih progresif iaitu dengan meletakkan calon Melayu pada PRU 13 nanti sebagai ayam tambatan mereka.

Tapi percayalah Melayu tersebut hanyalah boneka untuk merealisasikan nafsu komunis mereka. Mereka bukannya mahu bertuankan Melayu tapi semata-mata mahu mengkhayalkan fikiran org Melayu agar menyokong mereka.

GEMPAR!! Pakatan Haram TOLAK Nik Aziz??



Eleh Harakah, pusing-pusing pulak ya. Konon PR akui enakmen syariah Kelantan dan Terengganu mengenai perlaksanaan hudud, walhal ceritanya harapan dan impian PAS nak melaksanakan hudud di Kelantan sekiranya berpeluang memerintah negara telah terpadam sama sekali.

Kami langsung tak terkejut atau terkezut seperti mana kata orang muda. Awal lagi pun penulis dah tahu yang PAS hanya anjing suruhan DAP dan PKR. Sidang media Pakatan Rakyat di ibu pejabat PAS pun diadakan selepas tengah malam supaya tidak sempat keluar dalam suratkhabar hari ini seterusnya meletakkan PAS terutamanya dalam bahang api yang membara.

Nampaknya ayat-ayat yang memuji melangit Nik Aziz kerana ‘keberanian’ menghidupkan semula isu hudud ini dan selang seli dengan petikan Al-Quran, akan sekali lagi kembali jadi bahan arkib.
Sekurang-kurangnya untuk satu jangka masa tertentu (yang amat panjang)

GEMPAR!! Si Pondan Tua Pelanggan Pelacur Hisham Rais Menghina Sultan Perak?


Dia ni seorang karyawan dan penulis pada asalnya berbakat dan dihormati. Namun sejak ada krisis dengan kerajaan Malaysia mengenai hal kewarganegaraan, si Hisham pondan tua rais ni menjadi begitu kurang ajar dan berani untuk menulis dan menceritakan sesuatu perkara yang berkait rapat dengan sensitiviti melayu dan Islam.

Bekas tahanan ISA ni juga, nampaknya mula bebas untuk bersuara mengkritik dan menghamun sesiapa saja yang tidak disukainya, hinggakan Sultan Perak dan undang2 tubuh negeri Perak juga dipersenda.

Malah di ceritakan beruk pondan tua ni berbangga mengatakan dan mengaku bahawa dia tak pernah solat setelah sekian lama. Ini manusia ka apa ni? Tah-tah dah murtad kot?

Nak baca pasal Hisham Rais ni hina Sultan Perak, boleh klik SINI.

Cerita si pondan tua ni pelanggan pelacur boleh baca kat SINI

McTheory:
Tengok muka pun tau, jenih takdak agama ni..

KASI HEMPUK!! Namewee! PUK*MAK DI BUMI MALAYSIA!!


Walaupun Mc ni bukan orang (penulis Utusan) yang Namewee babi ni maksudkan.. Namun pedih yang dia buat rasanya terasa pada semua orang Melayu Islam yang berjiwa Melayu Islam. Berjiwa bermaksud, rohnya Melayu dan Islamnya wujud didalam hati dan tubuh, bukan hanya rupa dan pakaian saja Islam.

Cara video si Pukimak kurang ajar ni buat. Adalah satu perkara perkara paling kurang ajar dan mencabuli hak asasi si penulis dan akhbar.

Bila babi ni pandai bercakap pasal haknya yang mengikut undang2, namun dia lupa orang lain juga ada hak, untuk menulis, membuat video dan mengkritik sambil memaki apabila melihat mukanya macam babi senak perut tu.

Bagi mata kami, kami melihat si babi Namewee ni bagaikan anak emas pada kerajaan Malaysia. Segala penghinaan, cacian dan kritikan pada bangsa melayu dan agama Islam, benar2 jelas dan terang-terang mencela sensitiviti agama dan kaum. Namun tidak pernah kerajaan atau pihak berkuasa bertindak keatasnya.

Malah filem nasi lemak babinya pula dikatakan mendapat peruntukkan pinjaman dari FINAS.

Apa keistimewaan yang lebih dari manusia yang pandai maki orang ni? Kerana dia berani menghina lagu negaraku dan berani menghina melayu Islam, maka dia harus disanjung?

Kami tidak mengharap kerajaan berbuat sesuatu kepadanya. Kerana Mc percaya, Namewee, akan menangung akibat dari perbuatannya yang kurang ajar itu.

Sahabat blogger PMK juga pernah menyiarkan artikel yang mengkritik filem Namewee babi ni, nak baca klik sini.

McTheory:
Jumpa kat luar, confirm kena penampar mukanya..

PANASSS!! DIN PUDU JADI HERO KG BARU??





Jika kerajaan terus berdegil tidak mahu memulihara Kampung Baru sebagai khazanah warisan Melayu, PAS akan membawa perkara itu ke peringkat dunia, kata Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub

"Jika kerajaan terus bersikap keras kepala dengan keengganannya untuk memulihara Kampung Baru sebagai khazanah warisan Melayu, banyak lagi yang akan dilakukan dalam pelan tindakan bersama-sama Sekretariat Pembangunan Kampung Baru (SPKB) termasuk membawa perkara itu ke peringkat dunia dan bukan setakat isu nasional sahaja.

"Bukan setakat perjuangan demi mengekalkan warisan bangsa Melayu yang semakin pupus, tetapi kami yang terlibat membantu bantahan penduduk Kampung Baru terhadap Rang Undang-Undang Perbadanan Pembangunan Kampung Baru 2010 (RUU PPKB 2010) menyifatkan perjuangan itu sebagai pejuangan peribadi kami sehingga dapat diselamatkan Kampung Baru sebagai khazanah warisan Melayu," tegas beliau.

Menurut Salahuddin, para pemilik dan pewaris tanah Kampung Baru menyifatkan kandungan RUU PPKB 2010 jelas cuba memanipulasi mereka dan mereka membantah dengan menaikkan kain rentang di rumah-rumah mereka.

Hasilnya, bacaan kedua rang undang-undang berkenaan telah ditangguhkan pada sesi Mac 2011.

"Tetapi, jika kerajaan terus berdegil dan RUU PPKB 2010 akan dibaca bagi kali kedua di peringkat jawatankuasa, PAS dan SPKB akan menggunakan semua saluran yang sah di sisi undang-undang untuk mempertahankan Kampung Baru sebagai khazanah warisan Melayu," tegas Ahli Parlimen Kubang Kerian itu.

Beliau juga kesal dengan kegelojohan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang melihat Kampung Baru dari sudut keuntungan komersil dan ekonomi semata-mata.

"Pemuliharaan warisan bangsa tidak sepatutnya ditangani secara komersil tetapi ia adalah tanggungjawab sosial kerajaan untuk memulihara warisan bangsa.

"Jika perkampungan Portugis di Ujong Pasir, Melaka boleh dipulihara, mengapa kerajaan BN menunjukkan sikap yang luar biasa rakus terhadap Kampung Baru yang menjadi khazanah warisan Melayu?" Salahuddin mempersoalkan.

Beliau mengingatkan kerajaan supaya jangan terus mengabui mata orang-orang Melayu dengan apa yang didakwa sebagai persetujuan  sebahagian mereka yang telah mengembalikan borang referendum yang diedar oleh kerajaan kepada mereka.

"Jangan gunakan suara minoriti untuk menekan pemilik dan pewaris tanah Kampung Baru supaya tunduk dan menyerah kalah kepada taktik pulas tangan kerajaan (Datuk Seri) Najib (Razak)," katanya.

Salahuddin menyifatkan Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin tidak bersikap jujur kepada pemilik dan pewaris tanah Kampung Baru

Menurut beliau, borang referendum itu diedarkan pada Jun 2011 oleh kementerian dengan janji bahawa ia akan dijadikan asas utama untuk menentukan sama ada RUU PPKB 2010 akan diteruskan.

"Pada 17 September menteri wilayah mengumumkan sekali lagi bahawa bacaan kali kedua akan diteruskan pada sesi parlimen Oktober 2011.

"Walau bagaimanapun beliau langsung tidak menyatakan perkembangan referendum yang telah dijalankan," katanya.

Bagaimanapun, beliau tidak hairan dengan taktik di luar apa jua ukuran moral itu..

"Kalau kuota Bumiputera pun mereka nak buang, apa nak dihairankan kalau pemilik dan pewaris tanah Kampung Baru ditipu," katanya.Harakahdaily





ADUHAI KALO NAK TAKE OVER PARLIMEN TITIWANGSA PUN AGAK2 LA,TOKSAH LA YB DUK TUNJUK HERO..SEJAK BILA PAS MULA KISAH PASAL ORANG MELAYU NI?KA BARU NAK AMBIK TAU SEBAB PRU 13 DAH DEKAT??AWAT YB TAK BAWA ISU PENDUDUK FLAT DEKAT JELATEK YANG KENA ROBOH TU BAWA KE PERINGKAT ANTARABANGSA SEKALI??KAN TEMPAT TU NAK DIBINA KONDOMANIAM BERHARGA JUTAAN RINGGIT??JANGAN MENANGUK DI AIR KERUH LA..


PMK
HERO X KENA TEMPAT

Rabu, 28 September 2011

KEMANA NIK AZIZ MENGHILANG??

Depa kata ada mesyuarat PR malam ni nk bincang isu hudud,tapi yang peliknya mana p nik aziz?menurut artikel yang PMK petik dari harakahdaily,semua pemimpin kanan ketiga parti ada kecuali nik aziz..

-Hampir semua pemimpin kanan ketiga-tiga parti akan hadir dalam mesyuarat yang bermula jam 9 malam ini kecuali Tuan Guru Nik Aziz yang tidak dapat hadir (mungkin keberatan untuk memberikan kebebasan perbincangan).-harakahdaily


takkan depa nak buat keputusan tanpa berbincang dengan nik aziz kot..padahal nik aziz yang mula dulu drama bersiri hudud ni..adakah nik aziz duk ketegaq batang lagi?nampak gaya panjang lagi la kot jalan cerita depa ni..kalah sinetron indon..




PMK
hampa kalo dah tak sebulu,cerai talak 3 terus la senang..

GUAN ENG!! APA LAGI LU NAK TIPU LEPAS NI?






Sedutan transkrip temu ramah Guan Eng dengan FCA di Singapura

SOALAN: Artikel The Economist sepenuhnya menulis perkara positif mengenai Pulau Pinang. Adakah terdapat apa-apa laporan yang negatif ke atas Pulau Pinang?
Saya merujuk laporan NST bahawa Kerajaan Pulau Pinang perlu bersih mengenai rangka tindakan pembangunan perindustrian di negeri ini dan tidak memberikan pelbagai alasan mengapa ia ditangguhkan.
Business Times pula melaporkan perkhidmatan asas seperti kereta api tidak berfungsi dan sebagainya. Adakah ini kerana beberapa media Malaysia dianggap ada tujuan politik atau sesetengah kritikan itu ada kebenarannya?
GUAN ENG: Semua akhbar-akhbar di Malaysia dikawal oleh kerajaan. Tidak bermakna bahawa kita menolak kritikan yang dibuat terhadap kerajaan negeri. Tetapi jika itu yang terbaik mereka boleh lakukan, maka ia menunjukkan kerajaan negeri yang mentadbir kerajaan dengan efisien.

Mengenai pelan induk perindustrian, Pulau Pinang telah mengumumkannya tetapi kerajaan Pusat mendesak bahawa kita perlu bekerjasama dalam Greater Penang Masterplan.
Oleh itu, kita telah bersetuju untuk bekerjasama dengan kerajaan Persekutuan selepas musim cuti umat Islam. Sekarang kita dipersalahkan oleh media kerajaan kerana melakukan perkara-perkara yang kerajaan minta kita untuk lakukan.

Dari segi keadaan perkhidmatan asas di Pulau Pinang, saya ingin menjemput anda untuk datang ke Pulau Pinang.
Pulau Pinang adalah jelas lebih bersih bukan sahaja dari segi mentadbir kerajaan yang jujur tetapi juga bersih dari segi fizikal.

Juga lebih selamat dan tidak perlu bimbang tentang keselamatan di Pulau Pinang. Pulau Pinang berada di tempat pertama tahun lalu dari segi mengatasi jenayah iaitu sebanyak 27 peratus.
Bagi tempoh enam bulan pertama juga jenayah dikurangkan sebanyak 25 peratus. Tetapi di Johor, seseorang warga Singapura boleh diculik. Anda tidak akan alaminya jika datang ke Pulau Pinang.



KETUA PEMBOHONG NI XDAK KERJA LAIN KA?SEMALAM KATA BERNAMA PUTAR BELIT.TAPI INI APA?SUDAH SUDAH LA GUAN ENG,LU BUKA MULUT RAKYAT SUDAH TAU LU PEMBOHONG..

MR DIRECTOR ANGIN SAMA UTUSAN



waa.....ini budak banyak angin sama utusan,sebab ada artikel tulis pasal dia..baca petikan dibawah


Bukan Nasi Lemak 2.0, soalnya Namewee...



MELIHAT reaksi orang ramai mengenai filem sulung arahan Namewee, Nasi Lemak 2.0 yang dikatakan mereka sebagai sebuah filem ‘komedi sosial’ yang baik lagi menghiburkan, ia tidak sedikit pun menarik minat saya untuk menonton filem tersebut.
Jika diberi tiket percuma pun, saya tidak mahu menonton filem ini, walaupun dibarisi oleh nama-nama selebriti handal yang saya kagumi seperti Afdlin Shauki, Datuk David Arumugam dan Adibah Noor, apatah lagi melanggannya di Astro First apabila filem itu habis ditayangkan kelak.
Sebabnya, bukan kerana filem Nasi Lemak 2.0. Tetapi kerana si pengarah dan penulis skripnya yang banyak mengguris hati rakyat Malaysia sebelum ini.


Tentu kita belum dapat melupakan lagi, pemuda yang berasal dari Johor ini pernah dengan lagu Negarakuku, memperlekeh negara dan menghina wanita Islam bertudung dan azan subuh.
Selepas itu, dia atau nama sebenarnya Wee Meng Chee buat hal lagi dengan menghina TNB dan dalam lagu bertajuk Kawanku menghina Melayu dengan lirik ‘Melayu Balik Hutan Jadi Sakai’.
Dan ada lagi, dia membuat satu lagi klip video yang menghina Guru Besar dan Kementerian Pelajaran dengan perkataan-perkataan lucah.


Sekarang, Namewee melalui Nasi Lemak 2.0 pula menyifatkan, filem lakonannya itu adalah aspirasi 1Malaysia, yang melambangkan penyatuan dan perpaduan kaum di negara ini.
Alahai, dia pula bercakap pasal 1Malaysia. Adakah anak muda ini sedar, bukankah perpaduan di negara ini dipupuk dengan cara kita menghormati setiap kaum yang ada. Bukan dengan menghina dan memperlekehkan sesuatu kaum dan negaranya seperti yang disiarkan di YouTube.


Namun ‘perjalanan seni’ anak muda ini boleh disifatkan luar biasa, kerana setelah apa yang dilakukannya, peliknya dia masih diberi peluang berjumpa seorang menteri, dan tiada tindakan yang diambil terhadapnya.
Dan dia yang banyak ‘diberi muka’ ini juga dengan yakinnya mahu berjumpa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pula untuk menyokongnya berkarya atas nama 1Malaysia.
Siapa dia Namewee ini, apa keistimewaan dan kekebalannya? Jawapannya, lelaki ini telah menyakiti hati ramai orang terutamanya orang Melayu dan umat Islam di negara ini.


Seperti yang ditegaskan, saya tiada masalah dengan filem Nasi Lemak 2.0. Saya menyokong filem tempatan dan tidak kisah mengeluarkan wang menonton filem Melayu di pawagam.
Apabila memperkatakan tentang filem berunsurkan 1Malaysia, bukan filem Nasi Lemak 2.0 sahaja mempunyai aspirasi ini. Saya juga telah menonton filem Estet di pawagam.


Estet arahan Mamat Khalid ini menggabungkan kehidupan semua kaum di negara ini yang saling hormat-menghormati dan membantu antara satu sama lain dalam sebuah kampung.
Dan saudara Mamat kita ini, tidak heboh pun dengan mengangkat filem tersebut sebagai filem 1Malaysia!



hello enche namewee,kalo lu kata lu sayang malaysia,sokong 1 malaysia apa pasal lu maki hamun??mulut lu memang macam P*ki ayam lu tau ka?orang lain buat filem pasal perpaduan jugak la,tarak bising macam lu la..lu jaga lu punya mulut la bodoh!!

PMK
mulut memang cam haram la sekor ni.

KASI PREVIEW!! WAJAH SEBENAR??


KITA PREVIEW BALIK  PENDEDAHAN YB ZULKIFLI NORDIN BERKAITAN ANWAR&SEDIKIT ULASAN BERKAITAN NEGARA ISLAM YANG DIBUAT OLEH HADI AWANG SUATU KETIKA DAHULU..




PMK
ANWAR KENCING HADI KELENTONG

Selasa, 27 September 2011

GEMPAR!! VIDEO SEX Anwar terbaru tersebar!!


Tengok buat rilex kepala otak..

BN jangan terperangkap dengan Permainan Pas!!


Mc rasa, UMNO/BN sudah terperangkap dengan 'game plan' Pas yang mahu mengkucar-kacirkan suasana politik dari terus diterajui oleh BN. Pas yang di ketuai oleh Nik Aziz sengaja timbulkan isu hudud semata-mata mahu divert isu komunis mat sabu. Namun, Nik Aziz percaya, jika isu hudud terus dimainkan, ia akan lebih banyak menguntungkan Pas dari UMNO/BN.

Selama ini pun mereka hanya menyalahkan UMNO/BN apabila hudud tidak dilaksanakan di Kelantan. Bila isu ini timbul, Tun Dr Mahathir dan kerajaanlah yang dipersalahkan, walaupun 20 atau 30 tahun yang akan datang, mereka akan tetap salahkan kerajaan. Jadi mereka tahu mereka untung dengan isu ini.

Ini hanya permainan politik Pas. Namun ada sesetengah pemimpin UMNO dan MCA yang terperangkap dengan permainan isu ini. Sepatutnya kita hanya 'tunggu dan lihat' permainan Pas, dan tidak perlu masuk campur. Biar Pas bersilat dengan Dap, maklum dah tahu bahawa Dap pasti akan menentang habis-habisan jika hukum hudud di laksanakan di Malaysia.

GEMPAR! Apabila Pas Sokong Kj?


Mc rasa, pengikut blog Mc ni tahu bahawa Mc ni agak sikit 'kureng' dengan si Kj ni. Bukan peribadi, tapi cara kerja dan cara dia bekerja (lebih2 lagi semasa di zaman Tun Dol) yang menyebabkan Mc agak 'kureng' dengan beliau.

Namun Mc tertarik dengan kenyataannya yang di sokong oleh pemuda Pas. Mc rasa memang patut kerajaan pusat memberi peluang kepada kerajaan Kelantan melaksanakan hudud. Gubal undang2, kemudian biarkan kerajaan Kelantan tubuhkan undang2 hudud di Kelantan.

Isnin, 26 September 2011

TUDIAA!! Pakatan Haram akan mulakan lakonan hudud semula..


Hudud: Pemimpin Pakatan Rakyat Diarah Tutup Mulut

PETALING JAYA: Pakatan Rakyat secara sebulat suara bersetuju untuk mengarahkan agar kesemua pimpinan parti masing-masing agar tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung isu pelaksanaan hukum hudud sehingga mesyuarat parti komponen itu berlangsung Rabu ini.

Arahan tersebut dikeluarkan berikutan isu hukum hudud yang menjadi polemik antara PAS dan DAP sejak minggu lalu.

Perkara itu diumumkan pada sidang media di ibu Pejabat PAS, yang disertai Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali dan rakan sejawatannya daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) Saifuddin Nasution Ismail serta Ketua Pemuda DAP Anthony Loke.

Loke mewakili Lim Guan Eng kerana Ketua Menteri Pulau Pinang kini berada di luar negara.

Khamis lalu, Menteri Besar Kelantan, Datuk Abdul Nik Aziz Nik Mat dilaporkan berkata beliau tidak kisah sekiranya DAP keluar daripada pakatan pembangkang jika tidak setuju dengan pendirian Kerajaan Kelantan untuk membentuk negara Islam dan melaksanakan hukum hudud di negeri itu.

Mursyidul Am PAS itu dipetik sebagai berkata, DAP pernah keluar daripada kerjasama pembangkang ketika dalam Angkatan Perpaduan Ummah (APU) dahulu dan menyertai semula pakatan pembangkang selepas itu.

Bagaimanapun, isu mengenai pelaksanaan hukum hudud ini menjadi semakin panas apabila Ketua Pembangkang dan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim turut menyokong Kelantan melaksanakan hukum hudud.

Pengerusi DAP, Karpal Singh dilaporkan terkejut dengan komen Anwar itu dan mempersoalkan hasrat Kerajaan PAS Kelantan melaksanakan juga hudud kerana ia bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan. - Mstar

Confirm Anwar akan aturkan semua lakonan dan skrip yang baik2 lepas ni. Lepas tu Nik Aziz sahih boleh peluk2 dengan Karpal walaupun bertekak pasal hudud, Dap pula akan keluarkan kenyataan menyokong hudud. Kemudian, mereka akan bersatu bersama menyalahkan UMNO kerana tidak mahu hudud. Senang cerita, apa saja dosa dan salah kat Malaysia ni. UMNO jugak la yang kena.

McTheory:
UMNO ni kira jahat sangat la bagi depa..

PANAS!! APABILA AZWAN ALI JUMPA ANWAR IBRAHIM??



“Salam. Today’s hot issue? AA posed with @anwaribrahim, yes? Aminnn,” tweeted Azwan Ali to Datuk Seri Anwar Ibrahim, who subsequently displayed the photo.

“Look at the photo: intimate pose, ha, ha,” replied Anwar in a return tweet to Azwan over an hour ago.

Azwan said it was a ‘killer’ pose, but Anwar said it was a “friendly/intimate pose.”

About 14 hours earlier, Azwan had tweeted Anwar the photo of both of them together. It read, “Salam.@anwaribrahim n Azwan Ali! This 2 really Rocking the world ya! Aminnn wit people say“, said Azwan.

“Tq-good meetq,” replied Anwar with an explanation that the photo was taken during a meeting between both of them.

Azwan Ali was a TV personality and the younger brother of PKR Deputy President Azmin Ali and elder brother to Ummi Hafilda, who was an important witness in the first sodomy case involving the ex-Deputy Prime Minister about 13 years ago.

Looks like there is a clear message to be conveyed through the photo and the words that accompanied it. Can it be that a new joint strategy is about to happen?

Sumber AIDC

McTheory:
Memang sama padan la dua ekor pondan tua ni..

KASI PANAS!! Apabila Ustaz Kazim ditawarkan masuk ke parti Politik!


Sendiri mau ingat la..

McTheory:
Ulamak seharusnya tidak berpihak, kerana jika berpihak, pendirian beliau nanti akan dipertikaikan.

TUDIAA! Nik Aziz Mainkan Hudud Untuk Selamatkan Mat Sabu Komunis!!

Jangan risau, Pas takkan curang dengan Dap!

Banyak orang masih tak faham, kenapa Nik Aziz memainkan isu hukum hudud pada detik-detik terakhir pra PRU ke 13 seperti sekarang. Malah Pas memperolehi keuntungan dari isu ini dan kebanyakkan umat Islam di Malaysia amat sensitif apabila isu hudud dimainkan.

Taktik mereka tidak ada lain, hanyalah mahu divert isu komunis mat sabu dari pemikiran rakyat, yang masih lagi marah dan tidak boleh memaafkan mat sabu dengan kenyataan bodohnya yang menyokong komunis.

Harap blogger lain terus memainkan isu komunis dan panaskan kembali alam maya dengan isu kebodohan mat sabu itu, kerana, Pas akan terus tengelam apabila isu komunis dan pejuang negara dimainkan.

KASI KOREK!!! LIDAH SIAPA PALING BERCABANG!!!




SEKALI lagi Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng (LGE) yang juga Setiausaha Agung DAP, bersikap mencurigakan.

Terbaru, terdapat laporan bahawa LGE mendakwa Johor bukan negeri yang selamat bagi pelabur asing kerana penuh jenayah termasuk kes culik berbanding Pulau Pinang.

Kenyataan tersebut dibuat oleh beliau dalam satu temuramah dengan stesen radio Australia baru-baru ini. Jika benar laporan itu, beliau perlu menarik balik kenyataannya dan memohon maaf terutama kepada baginda Sultan, kerajaan negeri dan seluruh rakyat Johor.

Pada Awang, kenyataan itu bersifat penghinaan malah tohmahan kepada Johor. Kadar jenayah termasuk culik di negeri berkenaan telah menurun sejak beberapa tahun lalu. Sebagai Ketua Menteri dan rakyat Malaysia yang bertanggungjawab, LGE sepatutnya tidak memburuk-burukkan negeri lain.

Jika pun beliau ghairah mahu menarik pelaburan asing ke Pulau Pinang, lakukannya dengan cara budiman. Setiap pemimpin negeri tanpa mengira ideologi politik ketika misi pelaburan ke luar negara perlu menjaga imej dan nama baik Malaysia, bukan bertindak sebaliknya.

Itulah juga pegangan etika para pemimpin wilayah atau negeri di negara lain termasuk China, India dan Rusia. Dalam mereka mempromosi pelaburan wilayah atau negeri masing-masing ke luar negara, mereka tidak memburukkan atau melemparkan tohmahan kepada sesama negeri.

Lalu ingatan Awang mengimbas kepada kenyataan Menteri kanan Singapura, Lee Kuan Yew (LKY) tidak lama dahulu bernada sama ke atas Johor. LKY mendakwa Johor adalah negeri yang tidak selamat kerana banyak berlaku jenayah.

Ketika itu, reaksi rakyat Malaysia bangkit marah dan menyatakan bantahan sehingga mencetuskan kekecohan diplomatik antara kedua-dua negara. LKY kemudian memohon maaf kepada kerajaan dan rakyat Malaysia.
Persoalannya apakah LGE mengikut pemikiran LKY, seorang pemimpin asing yang kerap mengeluarkan kenyataan menyinggung Malaysia?

Apakah itu juga mencerminkan pendirian DAP untuk berkongsi aspirasi dengan PAP yang diasaskan oleh LKY? Berdasarkan sejarah PAP dan DAP daripada benih perjuangan yang sama iaitu bermula di tanah air ini ketika Singapura belum berpisah daripada Malaysia. Dalam isu jenayah di Johor, kenyataan siapa yang LGE mahu ikut dan percaya - pihak berkuasa di negara sendiri terutama Polis Diraja Malaysia atau LKY dari negara jiran?

Seperti biasa, LGE pasti ada alasannya jika tidak pun penafian. Tetapi Awang seperti juga ramai orang punya firasat yang selalunya tepat dalam menilai siapa sebenarnya pemimpin DAP itu.-BISIK BISIK UTUSAN


Manusia bernama LGE ni tak patut jadi rakyat malaysia,bukan sekali dia buat taik,dah berpuluh,ratusan,ribuan kali..lidahnya tak ubah seperti lidah biawak.membohong 24/7..buang saja mamat ni g singapork.


Pmk
LKY+LGE=lidah bewak

PANAS! Jika Pas Laksanakan Hudud, Dap letak jawatan!



KUALA LUMPUR 25 Sept. – Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng menegaskan pemimpin-pemimpin kanan parti itu akan meletak jawatan beramai-ramai sekiranya terdapat usaha meletakkan matlamat menjadi negara Islam atau melaksanakan hukum hudud di negara ini.

Beliau mengulangi kenyataan Pengerusi DAP, Karpal Singh sebelum ini bahawa parti itu tidak akan menerima hudud atau idea membentuk sebuah negara Islam sekiranya mereka memperoleh kuasa ke Putrajaya.

“Jika anda berkata sebarang perkataan dalam prinsip bersama dalam Buku Jingga itu menyebut tentang hudud atau negara Islam, saya fikir bukan sahaja saya tetapi semua anggota Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) akan meletakkan jawatan.

“Kami adalah parti yang berprinsip dan pemimpin berpegang pada prinsip, jadi tidak ada jalan bagi pemimpin yang berkata selepas memegang tampuk kuasa di Putrajaya akan melaksanakan hudud dan menubuhkan kerajaan Islam. Tidak mungkin kerana ia bukanlah dalam rangka dasar bersama.

“Pendirian kami jelas, kami tidak menerima hudud ataupun sebuah negara Islam,” kata Ketua Menteri Pulau Pinang itu semasa merasmikan Konvensyen Tahunan DAP Wilayah Persekutuan di sini, hari ini.

Ahad, 25 September 2011

PANAS!! BN KEDAH DI LABEL SEBAGAI PENYAPU

Penyapu?? Biar betul..




ALOR SETAR  Sept. - Barisan Nasional (BN) Kedah meletakkan sasaran menyapu bersih kesemua 15 kerusi Parlimen dan 36 kerusi dewan undangan negeri (DUN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13 akan datang.


Pengerusi BN Kedah, Datuk Ahmad Bashah Md. Hanipah berkata, walaupun sasaran tersebut agak tinggi tetapi ia tidak mustahil boleh dicapai menerusi perpaduan, gerak kerja dan strategi tersusun selain mengambil angin perubahan rakyat yang semakin menolak pakatan pembangkang.


"BN bukan sahaja mahu menawan semula Kedah dengan memenangi kerusi DUN tetapi juga memastikan kesemua kerusi Parlimen dimenangi bagi membantu menyumbang kekuatan kepada Perdana Menteri untuk mempertahankan Putrajaya.

"Ini boleh dilakukan kerana kita mempunyai banyak senarai calon boleh menang yang akan diletakkan di semua kerusi DUN dan Parlimen," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Konvensyen BN Kedah di Dewan Serbaguna Kompleks Mu'adzam Shah, Anak Bukit di sini, hari ini.


Konvensyen sehari itu menghimpunkan lebih 1,000 perwakilan yang terdiri daripada para pemimpin parti-parti komponen BN Kedah, bertujuan untuk membincangkan pelbagai isu persiapan menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13.

GEMPAR! Setelah video seks Anwar, kini muncul video seks Mat Sabu!


Jangan marah haa.. gurau saja.. ha ha ha..

McTheory:
Siapa la manusia yang rajin sangat ni.. heh..

Ustaz kazim Perli cogankata Pas for all!


Orang Pas marah benar dengan Ustaz Kazim sekarang ni. Malah sejak Ustaz Kazim tidak sehaluan dengan cara politik Pas yang mempolitikkan agama. Beliau sering dikritik hebat oleh mereka. Pas kalau boleh mahukan semua Ulama hebat hanya didalam Pas. Jika beliau orang Pas, barulah mereka mahu menghormati beliau.

Namun Ustaz Kazim tetap dengan cara beliau yang berdakwah secara bebas, tanpa terikat dengan mana2 parti politik.

McTheory:
Pas for All? he he he..yes for Dap tu..

GEMPAR! Penyokong Pas Kedah TOLAK Anwar?


Gambar boleh membawa seribu makna. Ada orang send bagi Mc. Mc pun tak tahu dia ambil dari mana. Mc postkan sebab ia kelihatan menarik di mata Mc.

Teringin juga nak tanya, ada orang Pas kat Kedah yang dah tak suka dengan Anwar ka?

McTheory:
Mereka dah sedar siapa Anwar agaknya..

AIIYOO! KARPAL PENING, NIK AZIZ MAIN DRAMA


1 Malaysia dah tau perangai karpal singh & nik aziz ni,apa saja isu berkaitan dengan Hudud,Negara Islam yang dicakapkan oleh nik aziz,karpal singh orang pertama akan bersuara,lalu nik aziz dengan muka tebal 44incinya mula tukar gear R dan mempersalahkan media yang sengaja memputarbelitkan kenyataan yang dibuatnya,walhal dah sah sah benda tu keluar dari mulut nik aziz sendiri..

Bila menjelang saja PRU nik aziz akan guna drama 20tahun dahulu iaitu HUDUD sebagai modal bagi menarik balik undi orang melayu yang nampaknya makin menjauhi pas sejak akhir akhir ini,lantas nik aziz sanggup mencabar sekutunya Dap keluar dari pakatan jika tak mahu menyokong pas melaksanakan HUDUD di Kelantan.Punaisehat PKR juga telah menyatakan sokongan tak berbelah bagi kepada nik aziz bagi melaksanakan hudud di kelantan.kerana dia sudah tau yang sokongan rakyat khususnya orang melayu makin hilang dan bagi menyelamatkan dirinya..

Karpal singh mula bersuara yang penubuhan negara Islam tidak ada dalam perlembagaan pakatan justeru mereka hanya mahu menubuhkan negara kebajikan

BONGKAR!! Bakal isteri ke 4 Salih buka rahsia Sebenar!


McTheory:
Layan je la.. tengah2 malam ni..

Sabtu, 24 September 2011

GEMPAR!! Rakyat Johor Patut Bertindak Keatas Guan Eng Biadap!!


Kenyataan Lim Guan Eng memburuk-burukkan Johor dibantah keras oleh UMNO Johor dan diselar oleh Pemuda Barisan Nasional Johor. Lim Guan Eng ketika berada di Australia, telah menyifatkan Johor sebagai sebuah negeri yang tidak selamat dan orang asing sangat mudah diculik di negeri itu, berbanding Pulau Pinang yang diisytiharkannya sebagai negeri paling selamat di Malaysia.

Walaupun kenyataan Lim Guan Eng itu sebenarnya bertujuan untuk menarik pelaburan asing ke Pulau Pinang, namun sebagai Ketua Menteri di salah sebuah negeri dalam Malaysia, apatah lagi Pulau Pinang sendiri merupakan negeri yang membayar ufti kepada Kedah, gelagat Guan Eng tidak boleh dimaafkan sama sekali.

Tuntutan yang dilakukan oleh Pemuda Barisan Nasional Johor agar Lim Guan Eng membuat permohonan maaf serta mencabar Guan Eng untuk datang ke mana-mana bahagian di Johor untuk melihat sama ada dia akan diculik atau sebaliknya, sebenarnya tidak perlu. Guan Eng bukan jenis orang yang akan meminta maaf, sebaliknya dia yang akan menyalahkan orang yang dicercanya. Paling cikai pun, kalau dia dah terdesak sangat dan sememangnya bersalah, dia akan menyaman agar pihak yang berjaya membuktikan dia bersalah, tutup mulut dan berasa gerun.

UMNO WANGSA MAJU BUAT HAL LAGI!!





HEHEHE.

Buat penduduk wangsa maju & kawasan sekitar datang lah beramai ramai ke MAJLIS RUMAH TERBUKA AIDILFITRI BARISAN NASIONAL WANGSA MAJU pada malam ini 

jam 8.00pm-12.00am bertempat di SK Danau Kota.

Majlis turut di sertai tetamu Kehormat iaitu 

Perdana Menteri Malaysia Dato Sri Najib bin Tun Razak 
Timbalan Perdana Menteri Tan sri Muhyiddin Yassin.

Hadir lah beramai ramai memeriahkan lagi rumah terbuka ini..

PMK
banyak btol jemputan rumah terbuka hari ni

TUDIAA!! Apabila UMNO Takut dengan Mat Sabu?? heh..


Dalam banyak2 artikel dan berita yang Mc baca diportal dan blog pembangkang. Ini yang paling kelakar.. kah kah kah.. Tah mana punya jebon dalam RoketKini ni yang sanggup buat artikel bodoh macam ni. Beribu-ribu peruktukan, takkan la hanya mampu buat artikel macam ni?

UMNO takut dengan Mat Sabu? Mat Sabu yang menghina pejuang kemerdekaan, bukannya UMNO. Takkan UMNO nak suruh dia cakap pulak. Beratus laporan polis terhadap Mat Sabu, takkan UMNO juga yang buat? kah kah kah.. kelakar la.. waris polis dan waris pasukan keselamatan yang buat laporan polis, takkan tu pun UMNO juga yang suruh?

Roket kini punya berita dan artikel memang taraf budak sekolah rendah punya la. Mengabih duit Dap dok bela laman Dap Melayu pertama tu. he he..

McTheory:
Sakit perut gelak baca artikel..

Peluang BN di Kedah? bersama Ahmad Bashah..




KETEGASAN Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak baru-baru ini yang mahu wakil rakyat atau pemimpin UMNO bersedia menyokong siapa sahaja dipilih sebagai calon, amat relevan khususnya dalam situasi politik di Kedah.
Ia kerana Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal yang juga bekas Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah turut berpendapat, resipi Barisan Nasional (BN) untuk merampas semula Kedah daripada pembangkang ialah semua pemimpin UMNO berpakat untuk menyokong calon walaupun diri sendiri tidak dicalonkan.
Wartawan Utusan Malaysia, SAHBULAH DARWI dan jurugambar, ABDUL HALIM KHALID menemuramah Pengerusi Perhubungan UMNO Kedah, DATUK AHMAD BASHAH MD.HANIPAH bagi mendapatkan pandangan beliau.

UTUSAN: Ketika berucap di Selangor, Perdana Menteri mahu semua pihak memastikan kemenangan calon BN tanpa mengira siapa sahaja dipilih, apa pandangan Datuk?

AHMAD BASHAH: Saya amat setuju apa yang disebutkan kerana yang penting adalah semangat setia kepada parti.
Kalau sesuatu kawasan itu sudah diputuskan untuk ditandingi oleh Gerakan, MCA dan MIC, rakan-rakan lain dalam komponen BN, kita kena berusaha bersungguh-sungguh bagi mencapai kemenangan. Namun begitu apa yang merisaukan kita ialah kriteria calon boleh menang terutama dalam kalangan UMNO sendiri.

Sebab itulah apabila diputuskan oleh pucuk pimpinan siapapun calon pilihan raya nanti maka kita sebagai orang parti, ahli UMNO, sayangkan parti, kita harus memenangkan parti kita

Semangat tersebut perlu ada dalam diri kita hari ini, jangan semangat individu itu, tetapi semangat kepartian kena kuat.
Kalau kita buat sesuatu yang memudaratkan parti seperti sabotaj dan sebagainya, kita menjadi pengkhianat kepada parti. Ia disebabkan yang akan kalah adalah parti bukannya individu.

Jika esok adalah hari mengundi, bagaimana peluang BN untuk menawan semula Kedah jika unsur-unsur negatif ini tiada lagi pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Jika unsur negatif tersebut mampu disingkirkan sudah pasti peluang kita cukup cerah, kerana PRU-13 bukan seperti PRU Ke-11 atau PRU Ke-12.

Kali ini kita boleh menang, tetapi secara jujurnya mungkin dari segi jumlah undi majoriti bukan seperti PRU-11 atau PRU-10 dulu yang mana kita dapat majoriti antara 7,000 atau 6,000 undi.

Sebab itu, kita tidak boleh ada langsung unsur-unsur merajuk, sabotaj calon dan sebagainya.

Ia kerana dalam pilihan raya umum lalu, kita kalah di kubu kuat kita dengan majoriti kecil seperti Dewan Undangan Negeri (DUN Bukit Lada, Tanjung Dawai, Air Itam, Jeneri dan sebagainya. Selain itu kawasan sedia ada dimenangi BN seperti DUN Kuah dan Padang Mat Sirat (Langkawi), Bukit Kayu Hitam dan Jitra (Kubang Pasu), Pedu dan Kuala Nerang (Kuala Nerang) dan beberapa kawasan lain akan terus dipertahankan.

Selain itu, kita ada kira-kira 10 kerusi yang boleh dianggap selesa manakala kira-kira lapan kerusi yang 50-50. Sekurang-kurangnya sasaran 26 daripada 36 kerusi DUN boleh dapat dalam tangan untuk membentuk kerajaan negeri dengan majoriti mudah. Kita juga tahu kubu kuat Pas sebenarnya tidak begitu banyak kecuali di Sala, Anak Bukit, Tokai dan Kuala Ketil sahaja.

TUDIAA!! Mayat Mat Indera tak di tuntut, di Mana ahli Keluarganya?


Mat Indera..
Jika benar ahli keluarga Mat Indera menganggap Mat Indera sebagai orang baik dan pejuang kemerdekaan yang sebenar, kenapa tiada seorang pun diantara mereka yang datang menuntut mayat dan kebumikannya.

Mc taknak la mempertikaikan orang yang dah lama pergi, tapi politik busuk dan kotor dari Pas ni, yang membuatkan Mc rasa geram.

Mereka mencari waris atau ahli keluarga Mat Indera, semata-mata hendak menegakkan benang yang basah. Sedangkan sudah tertulis dalam sejarah, bahawa siapa Mat Indera yang sebenarnya.

Memutar fakta sejarah, adalah satu perbuatan yang terkeji.

Agaknya berapa Mat Sabu upah si adik Mat Indera tu ye?

McTheory:
Muak dengan perangai kotor pembangkang Malaysia..

Syabas! Johor Akan Wujudkan Pusat Pemulihan Akidah!

hiasan semata-mata..


JOHOR BAHARU 23 Sept. – Johor akan mewujudkan Pusat Pemulihan Akidah di Jabatan Agama Islam Johor (JAIJ) tahun depan bagi memulihkan akidah umat Islam yang terlibat dalam kegiatan ajaran sesat dan gerakan agama lain.

Pengerusi Jawatankuasa Agama negeri, Datuk Zainal Abidin Osman berkata, penubuhan pusat itu akan lebih sistematik mengikut modul khusus yang ditetapkan, bagi memastikan golongan terbabit menerima kaunseling dan kefahaman yang lebih berkesan.

"Kita mewujudkan pusat pemulihan akidah ini supaya kita dapat menangani masalah akidah secara lebih spesifik dan teratur, bukan sekadar kita beri ceramah tetapi meliputi modul-modul yang tertentu,” katanya kepada pemberita selepas penyampaian dana syariah Bahagian Sokongan Keluarga (BSK) negeri, di sini hari ini.

Beliau berkata sekalipun jumlah yang terlibat adalah sedikit serta terpencil, namun kerajaan negeri berpandangan perkara itu harus diberi perhatian serius sebelum keadaan menjadi parah. Pada majlis itu, beliau menyampaikan dana berjumlah RM100,000 sumbangan Majlis Agama Islam Negeri Johor kepada Dana BSK yang diuruskan Jabatan Kehakiman Syariah di JAIJ.

Dana BSK diwujudkan bagi mengatasi masalah pengabaian perintah nafkah yang dikeluarkan mahkamah syariah seluruh negara oleh para suami atau bapa terhadap isteri dan anak-anak mereka. - Bernama

PELIK TAPI BENAR! Banner Pas Sambut DS Najib di Gopeng Perak?


Kalau DS Najib turun padang, selalunya banner-banner UMNO yang selalu kelihatan untuk mengalu-alukan kedatangan beliau. Belum pernah Mc lihat banner Pas mengalukan kedatangan DS Najib kekawasan mereka. Ini merupakan contoh yang terbaik pernah Mc lihat dari Pas. Walau berbeza ideologi politik, namun kita satu Agama dan satu bangsa. Masih ada harapan untuk kita bersatu.

Pemimpin bawahan Pas kebanyakkannya menyokong penyatuan Islam dan Melayu. Namun disebabkan keengganan oleh pihak atasan Pas yang lebih mementingkan kuasa dari penyatuan ummah. Jadi harapan untuk  melihat Melayu Islam bersatu, musnah!

McTheory:
Bersatu kita lebih teguh..

Bangla Jadian Zunar Buat Perangai Bodoh Lagi!!


Baguih la bangla Jadian si Zunar ni, kartunis upahan pencacai Anwar Ibrahim. Tetap menjalankan tugasnya dengan menyebarkan fitnah dengan cara berkartun.

Kenapa tak diselitkan sekali dengan Badrul Amin, Azmin Ali, Mak lampir Zuraida, bukankah mereka juga lambang PATI yang dikatakan Malaysiakini.

Samad Said, Hisyam Rais, Zunar dan beberapa ekor karyawan pembangkang, memang penjilat tegar Anwar.

McTheory:
Depa dapat upah, biar pi la kat depa..

Jumaat, 23 September 2011

TUDIAA!! BN Sepatutnya Sokong Mat Sabu!! - Tun Dr Mahathir



He he he.. dari hari tu lagi Mc dah kata, UMNO/BN patutnya berterima kasih pada Mat Sabu ni. Dia ni dah la bodoh, kaki fitnah, sekolah pun failed, selamat la dia masuk Pas. Kalau tak, jadi la sampah masyarakat. Hanya Pas yang boleh sokong dan angkat pemimpin macam Mat Sabu ni. Ternyata perlantikkan Mat Sabu menjadi Timbalan Presiden Pas memberi tuah kepada UMNO/BN.

Makin banyak dia bercakap, makin banyak peluru yang dia kasi untuk hentam Pakatan dan Pas balik. Bagi orang otak yang sama level dengan Mat Sabu, dorang akan kata dia ni hero Pas. Tapi bagi orang yang otaknya level lebih tinggi dari Mat Sabu, akan kata dia ni lombu. he he..

McTheory:
Lombu DAP.. cucuk hidung..

Pas setuju kata TPM Hudud Tidak Dapat di laksanakan pada jangka waktu terdekat!



Semalam TPM, TS Muhyiddin Yasin bersetuju sebagai orang Islam, UMNO menyokong hudud, namun disebabkan negara kita berbilang kaum, kerajaan terpaksa menunggu dan mengkaji lagi perundangan untuk sesuaikan hukum itu dengan negara Malaysia yang berbilang kaum. Ini maknanya, UMNO tidak menolak hukum Islam itu, cuma belum sesuai..

Nampaknya kata-katanya itu disokong oleh seorang Naib presiden Pas, Salahuddin Ayub.

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub menggesa pimpinan Pakatan Rakyat (PR) tidak membincangkan secara terbuka mengenai pelaksanaan hukum hudud kerana ia tidak mungkin dapat dilaksanakan dalam tempoh terdekat.

Sebaliknya Salahuddin berkata, pakatan pembangkang perlu mengukuhkan kerjasama serta usaha untuk menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.

WAJIB BACA! Taktik Baru Nak Rogol, Rompak, Culik dan Bunuh!!


Ini adalah sangat menakutkan, serupa dengan kes Ms Canny Ong. Pada suatu hari, terdapat seorang wanita yang berhenti di stesen minyak untuk mengisi minyak. Setelah selesai memenuhkan tangki minyak selepas membayar menggunakan kad kredit di pam dan ingin meninggalkan stesen tersebut, atendan di dalam kedai lantas bercakap menerusi speaker dan memberitahu sesuatu yang berlaku dengan kad itu dan meminta wanita itu masuk ke dalam untuk membayar tunai.

Wanita itu keliru kerana dia telah selesai mengisi minyak dan pembayaran menggunakan kad kredit telah diluluskan. Dia menunjukkan isyarat tangan kepada atendan tersebut dan bersiap sedia untuk meninggalkan tetapi atendan tersebut sekali lagi menggesa wanita tersebut masuk ke dalam kaunter kedai untuk membayar tunai. Dengan perasaan sedikit marah, wanita itu terus masuk ke dalam kedai dan mempertikaikan tindakan petugas tersebut dan menuduh dia menipu.

PANAS!! Demi Hudud Nik Aziz dah Langkah Karpal Sebelum Mati!!



Pergi jahanamlah dengan DAP, kata Nik Aziz Nik Mat yang tidak kisah DAP keluar daripada pakatan pembangkang jika tidak setuju dengan pendiriannya mengenai pembentukan negara Islam dan pelaksanaan hukum hudud di Kelantan.

Nik Aziz kata, DAP pernah keluar daripada kerjasama pembangkang ketika dalam Angkatan Perpaduan Ummah (APU) sebelum ini dan menyertai semula pakatan pembangkang selepas itu.

"Nak jumpa berapa kali jumpa dah... DAP dah keluar sekali dalam APU dulu. Tak apa saya kata... bye bye tak ada apa, sekarang ini dia masuk balik, jadi itu dia punya pasal, pergi jahanamlah.

"Kalau tak mahu buat negara Islam, kita buat bumi sendiri, jangan menumpang bumi Allah, buat udara sendiri, jangan menumpang udara Allah, buat matahari sendiri, jangan menumpang matahari Allah.

PANAS!! Memang Chin Peng Pejuang Kemerdekaan! - Tun Dr Mahathir


Memang benar Chin Peng pejuang kemerdekaan, tapi bagi dirinya dan PKM, dan bukan kemerdekaan bagi Malaya.

McTheory:
Kena faham, apa yang mereka pejuangkan..

PANAS!! Siapa Pegawai Kastam Yang Ada Video Lucah??


Siapa pegawai kastam yang ada video lucah ni? Banyak duit pegawai ni sampai langgan pelacur klas russia. Mc tak dapat nak siarkan videonya di blog Mc sebab Mc hanya menyiarkan video yang ada kaitan dengan pemimpin pembangkang. Kalau anda rasa nak tengok juga, klik SINI.


Besar sangat ke gaji pegawai kastam sampai mereka dapat membazir sebegini? Hanya wang haram yang selalu dihabiskan dengan perbuatan haram sebegini.

McTheory:
Mesti kes duit tepi lani..

HEBAT!! Pkr Pejuang Melayu di Pulang Pinang!!



Mengapa tiba-tiba Mansor cakap orang Melayu Penang perlu undi PKR  pada PRU 13 jika hendak Melayu kuat di negeri diperintah DAP ?

PKR sudah pejuang ketuanan Melayu ke ??..kah kah kah ...  jangan dok bohong la ..nak letak mana  Ketuanan Rakyat Anwar ??  Depan pengundi  orang Cina dan India ke ? ...

Yang pasti PKR sekarang ini semakin ditolak rakyat terutaman orang Melayu ..signal nya cukup mudah iaitu dalam bulan Syawal  kita boleh lihat sendiri sambutan rakyat di rumah-rumah  terbuka anjuran pemimpin mereka termasuk Mansor dan Anwar Ibrahim sendiri .

Baru-baru ini di Balik Pulau hanya 300 orang je hadir rumah terbuka Yusmadi  berbanding 10,000 hadir di rumah terbuka Adun BN Pulau Betong Yb Muhamad Farid Saad.

Nak tahu kenapa orang Melayu tak kelapaq pi rumah terbuka PKR ..

PANAS!! Video Seks Anwar yang Kedua?? Pondan Tua Bersiri!



video

Ishh.. ada lagi video hang Anwar oi.. Apa dah jadi Anwar.. Awatla hang ni kuat sangat main nih.. Kuat sungguh berzina. Bini hang dah tak larat layan ka? Bontot hang bantai, pelacur hang sapu, dengaq kata pondan pun hang tibai. Hang memang Anugerah tuhan yang paling hebat dalam hal membuat dosa.

Lu memang dahsyat la Bro Anwar Bin Ibrahim, atau singkatannya B.A.B.I

Khamis, 22 September 2011

ANGKAT SIKIT! Nik Aziz boleh sakit Jantung, Anwar boleh Sawan, Kit Siang terus mampus, bila dengar lagu ni!! he he he..


Sedap lagu ND Lala ni.. kalau tak salah lagu ni sebenarnya semasa zaman Tun Dr Mahathir lagi..

McTheory:
Angkat sikit!! bila lagi.. hehe..

TUDIAA!! Puak Gila Kuasa Sudah Mula Berebut Kerusi!!



Belum pun DS Najib umum PRU ke 13, Puak Pakatan haram, mereka sudah mula berebut kerusi, nampaknya Pertubuhan Hindraf yang telah di halalkan dengan nama Human Right Party (HRP) melalui P Uthayakumar telah meminta dari Pakatan 7 kerusi Parlimen dan 16 kerusi Dewan Undangan Negari dalam PRU 13 nanti. Jika Pakatan tidak mengindahkan tuntutan ini mereka seramai lebih kurang 10,000 orang akan berdemo di hadapan ibupejabat PKR.

Kerusi Parlimen yang di idamkan HRP ialah Padang Serai (Kedah), Batu Kawan (Penang), Ipoh Barat (Perak), Kota Raja (Selangor), Teluk Kemang (Negri Sembilan), Cameron Highlands (Pahang) and Tebrau (Johor).

Manakala 16 kerusi DUN pula ialah Bukit Selambau dan Lunas (Kedah), Prai dan Bagan Dalam (Penang), Buntong dan Hutan Melintang (Perak), Port Dickson dan Jeram Padang (Negeri Sembilan), Tanah Rata dan Ketari (Pahang), Puteri Wangsa dan Tiram (Johor) dan Sri Andalas, Ijok, Seri Setia dan Bukit Melawati (Selangor).

Artikel yang Mc ambil dari MPG

Kah kah kah.. ini namanya puak pencuri nak bahagi-bahagikan kawasan. Pasti la ada bunuh membunuh. Sudah sedia maklum, mereka ingat mereka boleh menang, sebab tu semua pakat nak bertanding. Mereka berharap dan berdoa, PRU ke13 nanti jadi macam PRU ke 12, dimana, letak apek jual sayoq pun boleh menang jadi MP. kah kah kah..

Puak ni memang gila kuasa dan gila harta.. kita tengok saja la depa gaduh..

McTheory:
Lagi ramai bergaduh, lagi bagus..

PANAS! Dap dan Pkr Johor bakal lawan baling kerusi!!


Nampaknya puak cina Pkr dan Dap ni masih lagi bergaduh bab kerusi. Mampuih la..

Antara kerusi DUN yang menjadi rebutan ialah
1. N 10 (Tangkak)
2. N 12 (Bentayan)
3. N 42 (Johor Jaya)
4. N 45 (Stulang)
5. N 49 (Nusajaya)
6. N 52 (Senai)


Antara Kerusi Parlimen yang menjadi rebutan DAP - PKR ialah

1. P 145 (Bakri)
2. P 150 (Batu Pahat)
2. P 159 (Pasir Gudang)
3. P 162 (Gelang Patah)

Semua ni adalah kawasan cina di Johor, dulu merupakan kawasan kuat BN, sekarang ni Dap dah pegang. Tu pun empat saja, Pkr satu.

Nampak sangat la puak pakatan ni kebuloq nak kuasa. ha ha ha.. kononnya demi rakyat, kalau untuk rakyat takkan la sampai nak bergaduh rebut kerusi? ha ha ha.. macam sial!..

Nak baca apa cerita klik SINI.

McTheory:
Teruk gaduh tu.. sampai nak hantar gengstar pukul2..

Mai kita Tengok Mat Sabu..Kesiannya tengok Mat Sabu!! Kesian sungguh!!


Tengok video di atas, tu kumpul duit sebab nak jamin Mat Sabu la tu. Selamat la duit jaminan dikurangkan dari rm50,000 hingga ke rm15,000. Kalau tak mana la Mat Sabu nak cekau duit ye? Tu la akibat didakwa mahkamah kerana menghina pejuang kemerdekaan dan sokong komunis! Kalau ikut mau letak rm100,000 biar tercirit nak bayar!

Jangan terpedaya dengan lakonan simpati si lelaki melayu komunis terakhir ni. Sebagai Timbalan Presiden Pas takkan lah tak ada duit untuk bayar ikat jamin rm15000? Kerajaan Dap Pulau Pinang tak boleh bantukah? Pas Pusat takkan nak tengok saja?

Husam Musa boleh keluar juta-juta untuk bayar blogger, takkan rm15000 tak mampu nak keluarkan kot.. ini semua taktik lapuk nak tarik simpati.

Kerajaan Pas Kedah baru beli kereta Mercz baru yang harga rm800,000 dengan number plet rm60,000, takkat tak boleh huloq sikit tolong Mat Sabu kot?

Kat Selangor Khalid gagap baru jual tiga bangunan kerajaan, termasuk Kompleks PKNS dan SACC Mall, mesti ada juta-juta duit Khalid sekarang ni. Takkan tak boleh tolong Mat Sabu kot??



Kesian sungguh tengok Mat Sabu ye?

Pandai berlakon sejak kawan dengan Anwar dan Dap ni.


McTheory:
Kesian ke? heh..

TUDIAA!! Kes Liwat Anwar, Apabila si Peliwat meminta Tolong si Penipu!!

Pakar pembelit..

Walaupun mendakwa kaedah yang digunakan oleh pakar kimia tempatan dalam mendapatkan asid deoksiribonukleik (DNA) adalah tidak tepat, seorang perunding sistem genetik molekular di Australia hari ini tidak menafikan bahawa DNA Lelaki Y wujud pada sampel yang diambil dari rektum Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

DNA Lelaki Y sebelum ini telah dikenal pasti serupa dengan DNA Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini dibicarakan atas tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya itu.

Dr. Brian McDonald menyatakan demikian semasa menjawab soalan Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden pada prosiding pembelaan terhadap Ahli Parlimen Permatang Pauh itu di Mahkamah Tinggi di sini.

Sebelum memberikan jawapan sedemikian, McDonald dilihat menjadi begitu defensif dari awal perbicaraan sehingga pada satu ketika 'meluahkan perasaannya' dengan mendakwa Mohd. Yusof cuba memutar-belitkan keterangannya dan keterangan-keterangan lain serta bukti-bukti yang telah dikemukakan.

Terdahulu, saksi pembelaan keempat itu ketika disoal mengenai degradasi sampel-sampel terutamanya berkaitan calitan-calitan putik kapas yang dibuat di bahagian rektum bekas pembantu peribadi Anwar itu menyatakan, adalah mudah untuk mengesan degradasi melalui analisis ujian elektroferograf.

Beliau turut mendakwa bahawa Ketua Unit Jenayah Berat, Jabatan Kimia Malaysia, Dr. Seah Lay Hong mengelak daripada menjawab soalan-soalan berhubung perkara tersebut apabila disoal oleh pihak pembelaan.

Lay Hong dalam keterangannya pada peringkat pendakwaan sebelum ini menyatakan bahawa terdapat kemungkinan berlakunya degradasi tetapi ia tidak begitu serius sehingga boleh merosakkan atau memusnahkan DNA pada sampel-sampel terbabit.

Bagaimanapun, McDonald ketika ditanya berdasarkan nota keterangan prosiding pakar kimia itu sebelum ini, adakah pihak pembelaan sendiri pernah menunjukkan sebarang bukti berhubung degradasi pada graf, kembali menyatakan bahawa Mohd. Yusof cuba memutar-belitkan keterangan.

Selain itu, saksi tersebut yang sebelum ini mempersoalkan mengenai proses pengasingan ekstrak DNA memaklumkan bahawa beliau 'pernah melakukannya tetapi bukan secara rutin'.

Sebaliknya, beliau lebih kepada mengawasi dan menyelia mereka yang melakukan proses tersebut sebelum tafsiran dibuat olehnya terhadap hasil ujian yang dijalankan.

Anwar, 64, dibicarakan atas tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya itu di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, No. 99 Jalan Setiakasih, Bukit Damansara di sini antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, 26 Jun 2008.

Artikel di atas ni di ambil dari Utusan Malaysia, namun apa yang menariknya apabila Pakar DNA import dari Australia ni sebenarnya bukan pakar pun. Dia ni doktor upahan Anwar untuk membuat kacau dan mencari sebab bagi menimbulkan keraguan keatas bukti barang kes dan kes akan dibuang oleh mahkamah. Itu saja.. tengok dialog soal jawab dibawah,

9.27 pagi: Pihak pendakwa memulakan soalbalas didahului dengan peguam cara negara II, Mohd Yusof Zainal Abiden. Yusof menyentuh kes pada tahun 2007 yang belaku di Australia iaitu mahkamah rayuan telah menolak rayuan dalam satu kes melibatkan McDonald.sebagai pakar dan Mahkamah menolak Mc Donald sebagai pakar DNA dan Yusof berkata beliau akan menunjukkan McDonald bukan pakar.


9.30 pagi: Yusof berkata dunia DNA telah maju kehadapan. Beliau mendakwa beberapa kelayakan McDonald sudah tidak boleh dipakai lagi dan sudah terlalu usang.


9.34 pagi: Peguamcara II Yusof bertanya lagi samada pada 2002, Adakah McDOnald menghadiri mana-mana program-program peperiksaan bagi memperbaharui kepakarannya itu?. McDonald menjawab tiada


9.37 pagi: McDonald berkata kelayakan beliau diperakui penilai NATA makmal forensik untuk pensijilan ISO 17025.


9.40 pagi: Yusof terus mengasak lagi, adakah kelayakan McDonald seperti terkandung dalam biodatanya?


9.42 pagi: McDonald berkata beliau tidak pernah menghadiri sebarang kursus forensik DNA.


9.43 pagi: Yusof bertanya lagi Adakah anda dilatih secara rasmi? Untuk mentafsir, analisis?


9.44 pagi: McDonald menjawab Saya dilatih secara rasmi sebagai saintis sahaja.


9.45 Yusof bertanya lagi, Adakah kamu melatih orang lain?


9.46 McDonald menjawab Ya, di semua lapangan kecuali ? tafsiran DNA.


9.48 pagi: Yusof meminta penjelasan bagaimana McDonald telah memperoleh kepakaran beliau. Mc Donald berkata pada 2004. “Saya seorang senior saintis dengan kerja-kerja itu dilakukan junior saya dan robot.


9.50 pagi: Yusof berkata lagi dalam ISO 17025, mereka akan melawat dan kenali ahli-ahli sains dan sama ada mereka mempunyai syarat-syarat perlu.


“Saintis, sebagai sebahagian daripada akreditasi, saintis Seah Lay Hong (betul) dan Nor Aidora, mesti dengan konsisten diuji,” kata Yusof.


McDonald dengan teragak-agak menolak pendapat Yusof. beliau berkata hanya ahli-ahli saintis kanan dibenarkan untuk mentafsirkan keputusan-keputusan.


10.10 pagi: McDonald berkata dia tidak menahu bahawa samada akreditasi makmal dijalankan setiap dua tahun.


10: 38 pagi: McDonald sekali lagi tergamam bila Yusof mengatakan bahawa dalam satu kes di Brunei, mahkamah telah menolak McDonald sebagai saksi kerana kepakaran beliau tidak diikhtiraf


10:47 pagi: Yusof membaca satu lagi kes yang sama juga menggambarkan McDonald bukan seorang pakar yang diiktiraf


10:57 pagi: Yusof terus mempertikai pakar DNA yang diimpot oleh Anwar McDonald dan kepakaran dengan menunjukkan kes beberapa mahkamah juga menolak dan mempersoalkan keterangannya.


11:15 pagi: Yusof , pihak pendakwaan selesai menyoalbalas saksi Anwar pakar DNA impot yang kepakarannya dipersoalkan.


Pihak pendakwa memohon kepada Hakim Zabidin untuk bereha setengah jam dan Hakim membenarkan.


12:00 tengahari: Perbicaraan disambung lagi, Yusof meneruskan soalbalas terhadap McDonald.


McDonald mendakwa bahawa beliau telah memberi keterangan pada 150 kes, dan dia tidak boleh ingat kesemua maklumat.


12:11 tengahari: Yusof mendakwa bahawa McDonald telah diupah oleh pihak pembelaan. McDonald menjawab ya dan Yusuf meminta McDonald memberikan jawapan yang paling ringkas bagi soalan-soalan yang akan diutarakan.


12:15 tengahari: Yusof terus menyoalbalas McDonald sama ada dia adalah pakar untuk menentukan air mani dalam sampel yang diambil selepas 56 jam dan diberikan kepada pakar kimia 48 jam kemudiannya.


McDonald menjawab YA, beliau adalah seorang pakar.


12:19: Yusof mula merujuk McDonald kepada journal 1982 yang merujuk kepada masa yang panjang selepas sperma dijumpai boleh dianalisis.


12:27: Yusof terus menunjukkan kepada McDonald sebuah journal dalam bahasa Thai, tetapi pakar Australia itu enggan menjawab soalan mengenai perkara itu kerana dia tidak dapat memahami apa yang ditulis, kerana tulisan dalam bahasa Thai.


Yusof mengandaikan bahawa artikel ini adalah benar


“Tidak,” jawab McDonald dalam keadaan tersekat-sekat.


Tiba-tiba CV Prabhakaran bangun membantah apabila melihat Mc Donanld diasak oleh pendakwaraya.


12:30 tengahari: McDonald berkata perkara itu perlu dikaji terlebih dahulu.


Yusof berkata jurnal tersebut mengatakan bahawa air mani boleh didapati dalam faraj selama 19 hari.


McDonald: Saya tidak boleh bersetuju hanya kerana saya tidak dapat memahami bahasa ditulis dalam Bahasa Thai.


12:35 tengahari: Yusof menegaskan bahawa berdasarkan jurnal, tidak mustahil bahawa seseorang boleh menemui air mani selepas 113 jam.


Selepas diselidik, ternyata McDonald ni dah lama tak buat kerja DNA ni. Patut la nampak dari awal lagi dia dok mengarut kot lain,

The Mole tulis :


A blogger says that records of "a very important case" in Australia leave Dr. Brian McDonald's credibility "torn to shreds" .

The judge in that case -- in which DNA evidence was used to try to determine the paternity of a child -- is quoted by blogger PantaiReporter as saying, “At the end of Dr McDonald’s evidence-in-chief, I did not know from who or from where Dr McDonald obtained his claimed expertise in DNA and molecular genetics."

The blogger also writes, "In the following paragraph the judge went on to dissect the various qualifications that McDonald had presented to the court to back his expert testimony and concluded that he is not actually qualified to be an expert witness."
Details and queries HERE
Apa yang kita jelas di sini ialah, Anwar mencari si penipu, untuk menolong si peliwat. Tugas di McDonalds ni hanya untuk mempertikaikan hasil kerja pakar tempatan (mengambil bukti DNA) dan mahu kes liwat ini dibuang kes dan selesai tanpa ada apa2 tindakan undang2. itu saja.

McTheory:
Memang 'NGAM' Peliwat dan penipu..

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review