User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Sabtu, 30 Jun 2012

TUDIAA!! Mahfuz Omar Buat-Buat Tunjuk Terer Lagi!!


Kita tidak faham kenapa Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar perlu menjadikan kenyataan Ketua Setiausaha Negara (KSN) yang baru, Dato’ Dr. Ali Hamsa sebagai satu isu. Menurut laporan Harakah, Dato’ Dr. Ali, dikatakan mengeluarkan kenyataan agar menyokong BN secara terbuka dan menuduh pembangkang sebagai membuat ‘janji kosong’.

Kita fahamlah yang Mahfuz tidak berapa cerdik dan PAS sudah ketandusan isu tetapi sekurang-kurangnya janganlah ditonjolkan kepada rakyat betapa tidak cerdik dan betapa terdesaknya PAS dan Mahfuz untuk mencari sedikit modal politik.

Sudah menjadi kemestian bagi seseorang KSN untuk menyokong kerajaan yang memerintah dan kebetulannya kerajaan yang memerintah hari ini ialah Barisan Nasional. Justeru, tiada isunya di sini. Kecualilah jika beliau mengajak rakyat menentang kerajaan, maka itu barulah satu isu besar.

Mungkinkah PAS sudah merasa yang sokongan kakitangan awam terhadap parti mereka semakin merosot sehingga menjadi begitu ‘paranoid’ sekali dengan kenyataan KSN itu?

Dalam kenyataannya, Mahfuz juga menyatakan bahawa bukan semua penjawat awam menyokong kerajaan dan tidak wajar jika mereka dikempen untuk menyokong mana-mana parti. Jika BN perlu mengambil sikap ‘paranoid’ yang sama, BN juga boleh menjadikan kenyataan Mahfuz sebagai satu isu dan membangkitkan soal penjawat awam yang tidak menyokong BN perlu dipecat kerana berpotensi untuk mengsabotaj dan mengkhianati kerajaan.

Tetapi, ini tidak berlaku, kerana seperti kata Mahfuz, kita perlu bertindak professional. Kerana bertindak professionallah kita tidak mengungkit soal penyokong pembangkang yang makan gaji dan menikmati kemudahan dan bantuan kerajaan tetapi saban hari mencaci kerajaan. Dan kerana professionallah juga KSN yang baru menyokong kerajaan dan bukan pembangkang.

Menurut kata Mahfuz lagi, KSN tidak boleh dilihat menyokong mana-mana parti kerana jawatan beliau tidak akan ditukar jika PR menang pilihanraya .

Entahlah, jika dilihat dari sejarah sikap dan perangai PAS ketika berjaya menawan Terengganu, dan juga di dalam demonstrasi-demonstrasi jalanan, kita akan dapati bahawa tidak ada jaminan PAS akan mengekalkan KSN atau sesiapa sahaja walaupun jawatan mereka dilindungi oleh undang-undang sekali pun. Ini kerana, puak-puak PAS tidak pernah mendaulatkan undang-undang dan sering membela dan mengagung-agungkan pihak yang melanggar undang-undang.

Justeru, tidak ada salahnya KSN menasihati penjawat awam mengenai perkara yang tepat iaitu menyokong BN yang menjadi kerajaan yang memerintah bagi memelihara integriti agar negara dapat ditadbir dengan berkesan. - BB

PANASS!! Tun Dr Mahathir Sokong Mukhriz Jadi MB Kedah? Soo? #TukarKedah


Tak habis-habis pencacai blogger dan portal fitnah paling tegar di Malaysia iaitu HARAMKAHdaily memainkan isu siapa MB Kedah. Tidak cukup memutar belitkan kata-kata Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Kedah, Datuk Paduka Ahmad Bashah. Kali ini mereka cuba melagakan lagi Mukhriz dan perhubungan negeri.

Apakah sudah tidak ada KILLER isu berbangkit yang boleh mereka mainkan?

Datuk Paduka Ahmad Bashah secara jelas merendah diri dan menyerahkan segalanya kepada pucuk pimpinan parti iaitu Tuan Presiden UMNO untuk memilih siapa yang layak menjadi MB Kedah 'BILA' UMNO/BN menang nanti.

Tidak tersemat didalam hati beliau untuk mengingkari kata-katanya. Malah sebagai seorang yang berpengalaman, Datuk Bashah sememangnya layak untuk menjadi MB Kedah, setia kepada parti lebih tinggi dari pangkat dan darjat.

Begitu juga dengan Dato Mukhriz Mahathir. Sebagai orang muda yang berkeliber, Mc melihat Mukhriz boleh pergi lebih jauh jika beliau bersabar dan mengikut rentak politik yang betul. Kegopohan dan ketamakkan boleh membuat kita jatuh merudum, seperti mana langkah poltik Anwar Ibrahim suatu ketika dahulu.

Mengenai kenyataan Tun Dr Mahathir, jika anda baca betul-betul, Tun Dr Mahathir hanya menjawab soalan yang dikemukakan wartawan. Bukan Tun Dr Mahathir yang membuat kenyataan menyokong secara tiba-tiba.

Sebenarnya Tun hanya menjawab soalan, soalannya lebih kurang beginilah. "jika Mukhriz di pilih menjadi calon MB Kedah, apakah beliau akan menyokong Mukhriz?" Tentunya beliau akan menyokong, tetapi masih lagi menghormati keputusan parti. Bukankah itu jelas pendirian Tun yang lebih menghormati parti lebih dari peribadi!!

Ternyata portal fitnah haram jadah Pas itu hanya fokus kepada sudut yang berbeza dari apa yang Tun katakan.

Tentang calon lain yang kepingin nak jadi MB Kedah tu.. Mc sendiri pun tak pernah dengar tentang mereka. Wahai orang Kedah, tidak kira penyokong UMNO atau atas pagar. Tak payah kita pening kepala nak fikir siapa MB Kedah bila UMNO/BN menang nanti. Kerana percayalah kita bahawa, PM kita yang bijaksana sudah pun memikirkan yang terbaik untuk negeri Kedah bagi mengubati sakit parah yang Pas Kedah buat selama ini.

Apa yang perlu kita fokus sekarang hanyalah pastikan UMNO/BN menang besar!!


McTheory:
Dia tanya kita, kalau dia sapa jadi? Phahrolrazi, Azizan atau Taulan?

PANASS!! Puluhan Ribu Sambut Anwar di Sungai Petani!! #AntiAnwar #TukarKedah




Gambar ni di emailkan kepada Mc mengenai sambutan ceramah Anwar di Taman Ria semalam. Banyak kerusi dari orang. Nampak sangat orang Kedah dah malas nak kena tipu dengan Anwar lagi.

Anwar kalau ceramah, lebih banyak berjanji dari apa yang dia boleh buat. Dari PRU yang lepas dia berjanji, sampai sekarang pun dia tak buat-buat lagi.

Dulu dia berjanji, "kalau kita jadi kerajaan negeri, macam-macam kita akan buat"  dengan kuasa Allah.. mereka sudah pun jadi kerajaan negeri.  Tapi apa yang mereka buat?

Sekarang ni.. mereka berjanji lagi dengan janji baru.. "Jika kita menjadi kerajaan pusat, macam-macam kita akan lakukan" pehh.. janji, janji, janji.. mati kenyang janji la kalau sapa pi dengar ceramah Anwar.. sebab tu ceramah dia haram takdak orang pun. heh..

Pada siapa yang selalu pi ceramah Anwar, tu.. LENCUNLAH korang selalu kena kencing. ha ha ha..


McTheory:
Bapa kencing negara.. anugerah khas untuk Anwar!!

TUDIAA!! Ikhwanul Muslimin Sama Seperti UMNO/BN?? Pas Terkedu?!!


Pas sering mengambarkan partinya sama seperti Ikhwanul Muslimin namun setelah melihat bendera Ikhwanul Muslimin seakan-akan bendera UMNO dan lambang parti mereka juga berbentuk dacing, kali ini PAS terus mendiamkan diri dan puak penyokong tegar PAS dan pakatan turut terkunci mulutnya kerana tidak boleh menafikan lagi yang rakyat Mesir mahukan kepimpinan seperti UMNO yang kuat dan jitu.

Bukan setakat bendera dan lambang sama. Malah perjuangan untuk mempertahankan Agama, Bangsa dan Tanah Air juga sama seperti UMNO.

Apa lagi Pas dan puak Pakatan nak kata?

McTheory:
Tentu depa tengah terkedu lanih..

TUDIAA!! Projek Buah Azizan Razak Tak Jadi-Jadi!! #TukarKedah

Musim buah di Kedah kembali lagi. Tapi janji-janji Azizan Razak Menteri Besar Kedah masih belum tertunai setelah berjanji kepada orang kampung "Kerajaan negeri melalui Kedah Agro akan memungut hasil buah-buahan dari orang kampung terutamanya rambutan untuk di tinkan dan di jadikan satu produk makanan".

Baru - baru ini Team Media Kedah melalui satu kawasan di Aman Jaya yang mana kawasan tersebut telah di dirikan satu bangunan Pusat Pengumpulan Produk Pertanian Lemabah Jerai ( 4PJL ) yang pernah di banggakan Kerajaan Negeri Kedah satu ketika dahulu dan di usahakan oleh Kedah Agro Holdings Berhad, anak syarikat Kerajaan Negeri.

Apa yang Team Media Kedah dapat lihat adalah satu projek yang gagal dan menghabiskan duit rakyat kerana gagal berfungsi seperti mana yang di janjikan Azizan Razak kepada penduduk kampung, tempat berkenaan akan menjadi pusat pengumpulan hasil pertanian orang Kampung.


Hanya satu gerai sahaja yang di dapati berniaga setelah setahun Pusat Pengumpulan
Produk Pertanian Lembah Jerai (4PGL) di kawasan Aman Jaya, Sungai Petani


Di Penuhi semak samun dan gerai-gerai makanan yang di dirikan di sebelah
bangunan terbabit terbiar kosong


Semak gila, langsung tak di selengara.

Sudah setahun Pusat Pengumpulan ini beroperasi tidak nampak langsung kejayaan yang telah di lakukan Kedah Agro, anak syarikat Kerajaan Negeri Kedah untuk mengumpulkan hasil buah-buahan di situ.

Ternyata apa yang telah di lakukan Kerajaan Negeri hanyalah indah khabar dari rupa. Pusat berkenaan terbiar begitu sahaja tanpa ada usaha memajukannya dari pihak Kerajaan Negeri.

Itulah akibatnya apabila sebuah kerajaan negeri yang hanya dipimpin oleh golongan yang hanya pandai bercakap dan tidak pandai buat kerja.

Projek ini hanya satu contoh, banyak projek lain yang BUNGKUS akibat dari kelemahan pengurusan kerajaan negeri yang diperintah oleh Pas.

sumber Team Media Kedah

PANASS!! Apabila Zed Zaidi Bertemu Dengan Hairie Othman!!


Semenjak kebelakangan ini, umum mengetahui yang ramai selebriti di Malaysia telah mula menunjuk minat serta keseriusan dalam bidang politik.

Justeru, Akademi Pak Sako telah mengambil inisiatif menganjurkan forum yang menggabungkan golongan selebriti sebagai panelis forum tersebut.

Forum yang bertajuk ‘Artis Berpolitik: Sekadar Glamour atau Prinsip?’ telah menggabungkan Zed Zaidi, Hairie Othman, dan Hasmi Hashim atau lebih dikenali sebagai Budi Hikayat di pentas forum itu.

Zed Zaidi selaku Presiden SENIMAN dan telah lama menyertai UMNO menyatakan pendiriannya yang dia akan terus kekal dalam parti itu.

Pada masa yang sama, Zed akan terus memperjuangkan hak, kebajikan serta kebebasan seniman di Malaysia untuk terus berkarya.

“Perjuang saya bukan hanya pada UMNO tetapi menggunakan peluang ini untuk menyuarakan masalah industri seni kepada pihak kerajaan,” memetik kata-kata Zed Zaidi sewaktu forum tersebut.

Lantas, Zed Zaidi turut mengambil contoh peranan Datuk Jins Shamsuddin sebagai Senator Dewan Negara yang memperjuangkan isu seniman di Malaysia.

Panelis yang lantang bersuara pada malam itu, Hairie Othman turut menegakkan pendirian serta prinsipnya yang sealiran dengan prinsip Parti Islam Semalaysia (PAS).

Hairie menyatakan yang pemilihan dia untuk menyertai PAS adalah disebakan prinsip perjuangan dirinya adalah sealiran dengan prinsip parti itu.

“Bukan populariti yang dicari, tetapi prinsip itu yang menunjukkan perjuangan seseorang dalam sesebuah parti.

“Kami artis sudah lama popular, saya masuk politik sebab nak perjuangkan prinsip diri saya,” kata Hairie kepada hadirin forum yang berlangsung di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor disini semalam.

Pada masa yang sama, penulis lirik lagu Awan Nano, Hasmi Hashim atau lebih dikenali sebagai Budi Hikayat lebih mengfokuskan perjuangan seni dan budaya menerusi politik.
Bagi dirinya, tidak kira apa parti politik yang diperjuangkan, kebebasan serta ketelusan kepada anak seni untuk terus berkarya adalah matlamat utamanya.

Hasmi yang sudah menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) semenjak tahun 1998 itu mengakui perjuangan anak seni dalam bidang politik bukannya perkara yang mudah.

“Jika saya tidak dapat perjuangkan politik secara lantang, mungkin menerusi penulisan lirik mampu mengubah minda masyarakat,” kata Hasmi.

Justeru, dapat dilihat bahawa golongan selebriti yang menyertai politik bukanlah pada dasarnya untuk mengejar populariti sebaliknya menjadikan medium politik itu untuk lebih berkerjaya serta memajukan industri seni tanah air.

Mereka juga menyatakan hasrat untuk terus memperjuangkan parti yang dianggotai mereka itu selaras dengan prinsip diri mereka.

Jumaat, 29 Jun 2012

TUDIAA!! Perisik Singapura Simpan VIDEO SEKS Anwar dan Shamsidar??

hiasan

Laman web paling kontroversi, Wikileaks, pernah mendedahkan berita paling hangat tetapi tidak mengejutkan iaitu bahawa Perisikan Singapura dan Bekas Pemimpin Singapura, Lee Kwan Yew memberitahu Australia's Office of National Assessments (ONA) dalam perbualan mereka yang Ketua Pembangkang Malaysia, Anwar Ibrahim, adalah bersalah sepertimana yang didakwa.

Kenyataan itu berdasarkan ‘perisikan teknikal’ iaitu kemungkinan besar dengan memintas talian komunikasi. Ia kemudiannya melaporkan bahawa ONA telah menyemaknya dan Singapura telah mengesahkannya bahawa “ia adalah satu perangkap dan Anwar mungkin tahu mengenainya tetapi tetap masuk ke dalamnya”.

Walaupun selera seks atau mungkin juga ‘ketagihan’ seks Anwar telah menjadi pengetahuan umum, Anwar bagaimanapun terlepas dari dakwaan meliwat Saiful Bukhari pada awal tahun ini.

Tetapi ini bukan bermakna Anwar boleh merasa lega. Baru-baru ini, kisah mengenai video yang berada dalam tangan Perisikan Singapura, yang menunjukkan beliau melakukan hubungan homoseksual dengan seorang lelaki kacak, telah dibangkitkan kembali dan rancak dibincangkan di internet. Benar, bahawa kisah ini dibangkitkan kembali mungkin kerana pilihanraya semakin hampir, tetapi itu tidak bermakna yang kisah ini telah ‘basi’ atau tidak benar sama sekali.

Sumber-sumber melaporkan bahawa pasukan Anwar semakin terdesak dan tertekan walaupun video tersebut belum lagi dimuatnaikkan ke internet.

Kita tidak perlu menjadi seorang genius untuk mengetahui bahawa video tersebut disimpan oleh Perisikan Singapura untuk kegunaan masa depan. Singapura adalah musuh azali Malaysia dan Lee Kwan Yew tidak mungkin dapat bersemadi dengan aman jika beliau meninggal dunia sebelum DAP atau saudara sebangsanya dapat memerintah Malaysia.

Anwar, dikatakan peluang terbaik untuk Singapura mencapai impian untuk meluaskan sempadannya di utara. Justeru, masuk akallah kenapa Singapura harus terlibat dalam demonstrasi BERSIH dan Anti-Lynas malah melatih rakyat mereka untuk campurtangan dalam pilihanraya Malaysia.

Singapura perlu meletakkan Anwar di atas takhta supaya mereka boleh melondehkan seluarnya dan mengikat tangannya. Anwar akan menjadi anjing paling patuh yang akan melepaskan takhta apabila masanya sesuai untuk DAP mengambil alih.

Tetapi, penulis melihat bahawa ia merupakan satu tindakan kurang bijak untuk Singapura dan DAP meneruskan strategi dan rancangan yang bukan lagi rahsia ini.

Video seks Anwar – sama ada secara biasa atau songsang, tidak lagi boleh dianggap sebagai alat yang mampu mengawalnya. Di Malaysia, penyokong Anwar akan menyokongnya walau apa pun yang terjadi dan akan mempersetankan saja segala gambaran negatif mengenai dirinya tanpa berfikir dua kali. Manakala yang tidak menyokongnya pula, tidak memerlukan tambahan bukti untuk meyakinkan mereka bahawa beliau memang benar-benar bersalah.

Lagipun, parti Anwar sedang nazak kerana kelemahan kepimpinan dan ketidakcekapan. Dengan perbalahan dalaman yang tidak pernah selesai, parti ini mungkin tidak dapat hidup lama untuk menghadapi pilihanraya.

Bagaimanapun, rakyat tetap berminat untuk menilai ‘keupayaan’ manusia Anugerah Tuhan ini. Di masa yang sama, kita juga tidak boleh menolak kewujudan pengundi atas pagar. Oleh itu, pendedahan video seks ini tetap akan menjadi bonus kepada Malaysia.

Untuk itu, mungkin rakyat Malaysia boleh menahan nafas menunggu dengan sabar dan Anwar pula boleh berhenti bernafas terus kerana kita mempunyai alasan untuk percaya bahawa video tersebut sedang terlepas dari genggaman Singapura dan mungkin akan jatuh terus ke internet pada masa yang tepat, sebelum pilihanraya

GEMPARR!! Bakal Besan PM @NajibRazak Penjenayah Sembunyi di Malaysia dan Di Tangkap?



Nak tau tak apa benda paling lawak pada hari ni. Mc terbaca satu posting yang cukup HEBAT. TAJUKNYA MACAM NI. : BAKAL BESAN NAJIB SEORANG PENJENAYAH.. LIHAT BUKTI INI!

Mc pun KLIK, namun apa yang kelakarnya ialah apabila BUKTI yang kononnya diberi tu dalam tulisan kazakstan.. pehh.. bukti menatang apa kalau kita sendiri pun tak boleh baca. Korang nak baca bukti yang dia bagi tu? Cuba tengok dokumen menatang apa kat bawah ni.

Mc haram tak faham satu patah perkataan pun. Kalau surat ni dok maki-maki hamun pun Mc taktau. Kalau korang pembaca tau baca, tolong terjemaah sat pada Mc.

Kat bawah ni ayat dalam posting yang Mc kutip dari blog yang nama Addin.. Addin kot.. kiranya dia ni blogger puak Pakatan la senang.

"Sejak semalam kita dikejutkan bakal besan Najib dan Rosmah Mansor itu dikhabarkan telah ditangkap oleh Polis Antarabangsa, Interpol mewakili pihak berkuasa Kazakhstan atas dakwaan jenayah culik dan peras ugut. Bagi menguatkan lagi berita tersebut, di bawah ini disiarkan salinan waran tangkap beliau yang berbahasa Kazakhstan. Perempuan itu didakwa memiliki enam kes jenayah."


Apa kejadahnya blog ni merepek. Mc taktau la kalau dia faham bahasa Kazakhstan. Bukti pun merapu.. Malah yang paling lawak, ada diantara blogger Pakatan pula yang membuat posting dengan mengatakan Besan dan bakal Menantu DS Najib ni bersembunyi di Malaysia. Oiittt.. yang mana satu ni? dah kena tangkap ka, atau bersembunyi di Malaysia? adehh laa..

Apa pun, Mc nak terima kasih pada blogger Pakatan ni, sebab dah buat Mc gelak terguling-guling.. kebodohan korang memang tidak syak lagi. ha ha..


McTheory:
Blogger macam depa ni pun ada orang percaya ka?

TUDIAA!! Gambar Apabila Hairie Othman Berjumpa Nik Aziz!! #TiketSyurgaPas

Akhirnya dosa Hairie Othman telah disucikan oleh Nik Aziz NIKMAT. Ini sebenarnya yang dicari oleh seorang artis yang menyertai Pas. Mereka mahu berjumpa Nik Aziz, cium tangan sampai meleleh sikit, lepas tu dapat la tiket ke syorga. he he..






Alamakk.. bro.. siap makan bersila kat lantai lagi. Ini dah tahap tertinggi, selamatlah tak suap menyuap silang tangan, kalau tak mesti dah jadi macam pengantin baru. ha ha ha..

Apa yang Mc nak tergelakkk.. meleleh-leleh si Hairie ni puji Nik Aziz NIKMAT tu.. tak payah la Mc nyatakan apa yang dia kata, Cukuplah gambar kat atas tu sebagai tatapan semua.


P/s: cium tangan ulamak politik nak BOLEH APA?



McTheory:
Rosak-rosak akhlak artis kat Malaysia ni.. adehh..

TERKINI! Osman Kering Meninggal Dunia - Zed Zaidi


Mc terbaca twitter Zed Zaidi yang menyatakan Osman Kering telah meninggal dunia. Takkanlah Presiden Baru Seniman nak menipukan..


McTheory:
Al-fatihah! kepada Roh Pak Osman

TUDIAA!! Twitter Jabatan Penerangan Kena HACK?!! @JPenerangan @DrRaisYatim


Pagi tadi Mc mempertikaikan kenapa Tweet Handle Jabatan Penerangan (@JPenerangan) meretweet (RT) dasar yang berkaitan dengan negeri pembangkang? Contoh seperti gambar diatas dan artikelnya boleh baca di SINI.

Kemudian Mc diberitahu oleh sahabat-sahabat yang lain bahawa @JPenerangan sudah memaklumkan bahawa Twitter mereka di HACK oleh pihak yang tidak bertanggung jawab. Seperti gambar di bawah,


Oklah Mc menerima dengan hati yang terbuka bahawa Twitter @JPenerangan telah di HACK! Namun apa yang Mc curiga, ialah kenapa Twitter @McTheoryCroniez di BLOCK oleh @JPenerangan? Apa salah Mc? Mendedahkan trojan horse dalam Jabatan Penerangan adalah satu kesalahan?

Kalau tak percaya cuba tengok gambar dibawah!


Untuk kali kedua Mc nak minta penjelasan dari Jabatan Penerangan, kenapa block Twitter Mc, kalau mereka tak takut dan tak salah? Apakah torjan horse dalam Penerangan dah KANTOI? Malah alasan Tweet Handle di HACK adalah semata-mata penipuan?

Sila jawab wahai @JPenerangan.. orang tak salah dia takkan takut!!



McTheory:
Dah la lembab, banyak perosak lak tu..

Gempar!! Suspek Trojan Horse Dalam Jabatan Penerangan!! @JPenerangan

Baca betul2 apa yang di retweet oleh Tweethandle Jabatan Penerangan. Kenapa twitter Jabatan Penerangan boleh me'retweet' benda yang tidak ada kena mengena dengan langsung dengan dasar kerajaan pusat?

Bah kan perkara yang di retweet tu berkait rapat dengan dasar kerajaan di negeri pembangkang, apakah ada trojan horse yang telah meresapi unit IT jabatan penerangan?

Patutlah dasar kerajaan yang patut disampaikan kepada rakyat, tidak sampai ke akar umbi. Rupanya banyak virus dan trojan horse yang cuba mensabotaj.

Rasanya pihak yang bertanggung jawab, perlu lebih prihatin dalam perkara ini. Sebelum ada unsur-unsur sabotaj lain yang mereka lakukan.

Rais Yatim tak mau komen apa2 ka?

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

PANASS!! Kecoh Apabila Sembelihan Ayam Orang UMNO TIDAK HALAL?? #TukarKedah



Mc mendapat maklumat mengenai kejadian di Kupang Baling. Seorang tukang sembelihan ayam di sebuah sekolah agama telah menyertai UMNO dan puak Pas yang selalu memakan ayam sembelihannya, menjatuhkan fatwa sendiri dengan mengatakan ayam sembelihannya TIDAK HALAL.

Sedangkan beliau sudah menyembelih ayam berpuluh-puluh tahun. Apabila beliau mengumumkan dan mengaku, menyertai UMNO. Puak Pas di Kupang, Baling terus mengelupur dan menuduh beliau dengan panggilan yang bukan-bukan malah membuat FATWA sendiri dengan menyatakan SEMBELIHAN beliau TIDAK HALAL!!

Apakah dengan menyertai UMNO, beliau umpama menukar agama? Apakah orang ISLAM PAS tidak layak memakan sembelihan ayam ORANG ISLAM UMNO?

Apakah beliau dengan menyertai UMNO bermakna beliau bukan lagi orang ISLAM?

Mc kenal tukang sembelih ayam ni. Malah dia juga diantara sukarelawan yang bekerja di pejabat penyelaras sebuah dun. Dun yang dimenangi oleh Pas, tapi tak buat apa pun lepas menang.

Jika sampai sembelihan orang UMNO pun orang Pas kata ianya tidak HALAL, maka kesesatan yang berlaku terhadap puak Pas ni sudah sampai tahap kritikal.


Kalau orang UMNO sembelih tidak HALAL, agaknya kalau orang DAP sembelih, tentu orang Pas dengan lahapnya menjamah.. almaklumlah DAP kan sahabat se'telur' dengan Pas.


McTheory:
Hukum Halal, Haram ni berat.. jangan sesukahati menjatuhkan hukuman!!

Khamis, 28 Jun 2012

GEMPAR!! Video Binatang SYIAH Tanam Orang Hidup-hidup!!


Video ini adalah rakaman rahsia yang terbongkar, salah satu kebiadaban pasukan rezim Syi'ah Nusairi pimpinan Bashar Assad.

Video yang berdasarkan catatan di Youtube ini adalah tahun 2011 yang tidak diketahui di wilayah mana. Video ini menunjukkan sejumlah muslim Syria ditanam hidup-hidup, sambil pakaian mereka telah dicabut oleh rejim tentara Asad di sebuah tempat.

Semoga Allah melaknat orang-orang yang menyiksa dan membunuh kaum Muslimin tanpa hak. Ini adalah sebahagian daripada sejumlah bukti kekejaman rezim Syi'ah Nusairi di Syria.

Beginilah perangai puak-puak syiah yang kejam! Masih ada yang nak menafikannya lagi kononnya syiah di jalan yang benar?

Sambung Baca sini

PANASS!! Mahasiswi IPT di KULIM JUAL DIRI Untuk KeSenangan!!!!



KULIM – Masalah pelajar perempuan yang masih menuntut di institut pengajian tinggi (IPT) dalam kegiatan maksiat dan pelacuran bukanlah satu perkara baru.

Darulaman.my membongkar kegiatan tidak bermoral dilakukan seorang pelajar berusia 20 tahun berasal dari Melaka.

Dia yang mahu dikenali dengan nama Ayu berkata, pinjaman pembelajaran yang dibuat tidak mencukupi bagi menampung keperluannya.

Kerana tidak sanggup hidup susah dan terpaksa mengikat perut, dia memilih bekerja di sebuah pusat hiburan di Bukit Mertajam untuk mendapatkan pendapatan lebih.

Menurutnya, dia mampu memperoleh di antara RM150 hingga RM200 setiap malam dengan melayani kehendak pelanggan.

Katanya, ada dalam kalangan pelanggan yang akan membayar lebih sekiranya menemani mereka hingga ke bilik tidur.

“Tidak semua orang tahu masalah yang dihadapi oleh pelajar seperti kami. Pinjaman diperoleh tidak mencukupi untuk menampung keperluan. Selain tugasan yang harus dilakukan, kami juga perlu makan dan membeli barangan keperluan harian.

“Ada rakan sebilik saya yang tidak bekerja sebagai pelayan, tetapi mempunyai teman lelaki yang sedia memberikan wang kepada mereka. Sebagai pelajar, mereka tidak akan mampu membayar semula bantuan diberikan, melainkan menyerahkan tubuh kepada teman lelaki,” katanya.

Ayu berkata, sebelum ini dia pernah ditawarkan untuk bekerja di sebuah pusat hiburan di Kulim, bagaimanapun terpaksa menolak tawaran itu kerana pihak berkuasa tempatan dan polis sering mengadakan operasi.

“Saya sudah enam bulan bekerja sebagai pelayan dan pendapatannya lumayan. Siapa sangka saya yang bertudung ke kuliah setiap hari akan berpakaian seksi di waktu malam dan menghidangkan arak

Sambung baca ke Darulaman.My

PANASS!! Pembantu Peribadi Adun Kaki Menipu!! Adun Pas Nasir Mustaffa Perlu Beri Penjelasan!! #TukarKedah

Adun yang tak pernah tau apa-apa!!

Alamak.. nampaknya cerita mengenai pembantu peribadi seorang ADUN semakin panas dan hangit ni!!

Beberapa hari yang lalu, blog MTK ada menulis satu artikel tentang seorang pembantu peribadi adun pas Kedah ditangkap kerana menipu orang ramai ( klik sini ) .. Dalam artikel itu MTK rahsiakan siapa adun terbabit..

Setelah mendapat lampu hijau dari rakan rakan dalam pas sendiri yang berasa geram dan tidak puas hati dengan pembantu peribadi kepada YB terbabit..Kali ni MTK perlu dedahkan siapa adun itu..

YB Nasir Mustafa adun Kubang Rotan perlu menjelaskan siapa lelaki bernama Lim Cheng Keng (Ah Keng) merangkap ajk kelab penyokong Pas Kubang Rotan yang ditahan kerana mengutip wang dari orang ramai dan menipu berhubung projek perumahan kos rendah di Kawasan Mergong Alor Star..

report yang dibuat
mangsa penipuan

Difahamkan kebanyakkan ahli pas sendiri tidak puas hati dengan Ah Keng kerana sikapnya yang gila kuasa..Menurut sumber yang boleh dipercayai Ah keng pernah melobi dirinya untuk menjadi ketua DHPP di Kedah..Tetapi tidak dilayan oleh Ustaz Azizan..

Beberapa orang kuat pas sendiri beritahu sebelum ni Ah Keng pernah mintak lesen judi, lesen Babi dan beberapa lesen lagi..Adakah Nasir tak tahu semua ni ?? Walhal orang kanan sendiri yang buat?Berapa banyak wang si Ah Keng ni tipu orang ramai ??

Ada beberapa orang pas sendiri cakap Nasir tahu semua ini tapi masih simpan sebab Ah Keng banyak bantu Nasir..Bantu dari segi apa Nasir ?? Boleh tolong Jelaskan ?? Isu ini di ceritakan sendiri teman teman dalam pas kepada MTK..Kalau boleh mintak Nasir bawa geng aman tv tu buat PC skali..


McTheory:
Uihh panasnya cerita ni.. tah tah.. si Keng ni yang dok support Nasir kot??

TUDIAA!! Gambar Mat Sabu Pandang Punggung Perempuan!!


Sah.. dah memang tau si Mat Sabu ni memang gila seks! Sudah-sudah la tu Bang Mat.. jangan dok cari pasal nak tambah satu kes lagi. Kes lama yang dulu pun orang tak lupa, ni kalau ada kes lagi, macam mana Bang Mat nak jaga nama sebagai Timbalan Presiden Parti Islam ni? he he..

Ohh lupa la pulak.. Dosa Bang Mat boleh di halalkan semuanya dengan hanya menyebut.. "KONSPIRASI UMNO"

Puak sebelah sana, nak buat apa pun buat la.. sebab para penyokong sebelah sana takkan percaya pemimpin mereka buat salah. Kalau buat salah pun, sudah tentunya UMNO jugak yang akan disalahkan.. soo.. buatlah..


McTheory:
Terlopong mulut mat sabu, tengok perempuan tu jalan tergelek-gelek..

GEMPAR!! Abby Abadi KANTOIKAN Pas Kuala Kedah!! #TukarKedah


Dua hari lepas, Pas Kuala Kedah menganjurkan himpunan hijau menuju Putrajaya dengan membawa Abby Abadi sebagai penceramah. Kehadiran dianggarkan seramai 1000 hingga 1500 sahaja.

Tapi yang peliknya hanya Nasir Mustafa yang beriya iya hadir dan meraikan abby dalam himpunan itu, tapi kelibat Phahrolrazi dan Amiruddin langsung tidak nampak..

Sedangkan dalam banner ada gambar mereka bertiga? Adakah pertelingkahan merebut kuasa dalam Pas Kuala Kedah masih belum selesai? Sehingga mereka langsung tak boleh bertentang muka??




Kemelut krisis dalaman Pas Kuala Kedah makin memuncak disebabkan ketidak sehaluan pemimpin pemimpin ini..Ahli pas sendiri sudah berpecah kepada tiga kumpulan..

Berbalik kepada himpunan Hijau Kebanyakkan yang hadir hanya mahu bergambar dengan Abby sahaja. Antara ucapan Abby Abadi semalam, beliau ada menyebut 'dalam UMNO tidak ada ciri ciri Islam, hanya PAS sahaja ada ciri ciri Islam'.

Selepas itu bila orang bertanya abby bila nak sertai PAS, abby kata 'insyaAllah akan tiba masanya dia akan sertai Bob Lokman dan Aishah.




Mc sebenarnya tidak berminat nak laporkan soal Abby nak masuk Pas atau tidak. Biarkan dia laa. Kalau itu dia rasa pilihannya yang paling bagus. Mc di lebih fokuskan kepada Pas Kuala Kedah. Di mana Phahrolrazi dan Amiruddin? Jika dilihat pada artikel dan gambar dari MTK ni. Dalam banner ada gambar kedua-duanya. Tapi bila program..dua-dua pun tak datang.

Sedangkan program himpunan Hijau ni dibuat dikawasan depa, sememangnya perlu pemimpin tempatan hadirkan diri bagi menguatkan sokongan. Kalau tak baik pun, berlakon la baik, demi politik mesti kena berlakon. Tapi kalau dah sampai tak boleh pandang muka ni, apa kess? Program tempat sendiri pun pulau..ini dah kes teruk.

Apa yang Mc dengar.. hubungan Phahrolrazi dan Amirudin dah sampai tahap makin kritikal, kiranya dah sampai tahap bunuh-bunuh ni..

Kisah pasal bunuh-bunuh ni, nanti Mc ulas panjang..


McTheory:
Makin teruk, makin parah, makin hebat!

PANASS!! Laporan POLIS Kepada KUIN dan Azizan Razak!! #TukarKedah



Akhirnya akibat tidak tahan dengan kegagalan pengurusan KUIN menyelesaikan tunggakkan bayaran mereka. Staff KUIN membuat laporan polis bagi tindakan susulan.

ALOR SETAR Jun - Kira-kira 15 kakitangan Kolej Universiti Insaniah (Kuin) hari ini membuat lima laporan polis terhadap pengurusan kolej itu yang didakwa tidak amanah menguruskan bayaran wang pekerja kepada institusi kewangan selaku pihak ketiga, meskipun gaji mereka dipotong setiap bulan.


Kesemua mereka yang terdiri daripada pelbagai jawatan dan pangkat, membuat laporan tersebut di Ibu Pejabat Polis Kota Setar pada pukul 1 petang.


Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Mohd. Adzaman Mohd. Jan ketika dihubungi hari ini mengesahkan menerima lima laporan berhubung perkara berkenaan.


Difahamkan, kesemua kakitangan yang berkhidmat antara empat dan 15 tahun itu membuat pemotongan gaji untuk tujuan pembiayaan antaranya pinjaman kepada bank, Lembaga Tabung Haji dan zakat. - Utusan

Bayangkanlah.. gaji di potong, tetapi ianya tidak disalurkan kepada bank. Kalau disalurkan pun, ianya lambat dan mendatangkan masalah.

Hingga ada diantara staff KUIN yang mendapat surat amaran dari bank yang menyatakan bahawa mereka akan di BLACKLIST oleh bank kerana tidak melangsaikan hutang bank. Sedangkan gaji mereka tiap-tiap bulan dicarum oleh KUIN sendiri.

Kalau perkara ini terjadi pada anda.. apakah mampu anda berdiam diri?


McTheory:
Kenapa pada zaman UMNO/BN tak jadi macam ni ek? hmm..

Rabu, 27 Jun 2012

PANASS!! Ayahanda Tun Dr Mahathir LONDEH Khalid Gagap!!



Ha ha ha.. kesian pulak dengar cerita si Khalid gagap ni.. jaga syarikat pun teruk, patut la sekarang ni Selangor kacau bilau.. ha ha ha..

TUDIAA!! Azizan dan Taulan ada Syer dengan Taukeh Kelab Hiburan ka?? #TukarKedah


Tak habis-habis kisah Pusat Hiburan Baru di Kedah. Lepas satu kes, ada pulak kes yang timbul. Kata nak buat negeri Kedah ni negeri ISLAM. Tapi makin lama dok tengok makin kelam la pulak!!

Baca kisah menarik yang di bawa oleh DUKE mengenai pentadbiran Pas Kedah yang cuba 'menghalalkan' pusat hiburan!

Baru-baru ni MB Kedah, Azizan Razak kata Kerajaan PAS Negeri Kedah ada luluskan 4 lesen PUSAT HIBURAN BARU di negeri jajahannya. Kononnya, masa nak buka tu tiada bantahan dari sesiapa...

Aku nak tanya Azizan...dia sendiri selaku MB yang kononnya "buat kerja cara Islam", dia tak bantah ke pusat-pusat hiburan ni dibuka? Beri lesen pusat hiburan banyak-banyak tu buat kerja cara Islam ke? Atau cara "agama PAS"?

Lebih pelik, Azizan sendiri mengaku tentang pusat hiburan yang baru kat Tesco Mergong tu, dia kata dia tak tauuu...

Aku nak tahu apa yang Azizan tahu? Lagipun, Mufti Kedah pun dah tegur pasal pusat-pusat hiburan di Kedah yang makin banyak tumbuh di seluruh negeri, khususnya di kawasan bandar...


Lagi satu, aku nak tanya Exco Agama kat Kedah ni, Taulan Rasul. Dalam masa 3 tahun, dia kata dia tak pernah luluskan lesen pusat hiburan. Empat lesen yang baru keluar tu apa benda? Kenapa dia tak bantah? 

Exco Agama apa lagu tu..??? Taulan redha ke kalau bukak pusat hiburan depan rumah dia?

Aku rasa, Kerajaan PAS Kedah ni nak jadi negeri ni macam negeri yang dipimpin DAP dah. Aku nak tanya, kat Kedah ni golongan mana yang majoriti? Umat Islam atau bukan Islam?

Takpa lah Azizan. Hari ni kat dunia, boleh la buat apa saja. Esok nanti menjawab la dalam kubur...


McTheory:
Depa ada syer kot.. sebab tu dok biaq saja..

PANASS!! Selamatkan Abby Abadi Dari Pembohongan Pas!! #Pasrabut



Pelakon terkenal, Abbay Abadi baru-baru ini melahirkan rasa kecewa atas tindakan beberapa pihak yang melemparkan kata-kata kurang manis kepadanya ekoran penglibatannya di dalam beberapa program anjuran PAS.

Kekecewaan Abby itu diluahkan melalui laman sosial Twitter miliknya baru-baru ini. Kata Abby…
“Kenapa bila saya ikut BN tak ada siapapun mengata saya, tapi bila saya berhijrah, PAS raikan saya, macam-macam cerita timbul. Sampai kata saya dapat ‘hidayah sesat’? Apa tu?,”.

Apa yang mengharu-birukan, PAS melalui lidah rasminya, Harakahdaily, cuba menjadi “batu api” apabila cuba memutar belitkan kenyataan Abby dan seolah-olah cuba menjauhkan pelakon itu dari Barisan Nasional atau UMNO.

Sebenarnya, saya menyokong penuh langkah Abby Abadi yang berhijrah mengenakan tudung di kepala, yang menandakan perubahan positif dari selebriti itu ke arah yang lebih Islamik berbanding sebelumnya.

Sama ada Abby masih lagi mengenakan pakaian yang ketat, menampakkan susuk tubuh atau tidak menutup aurat sepenuhnya tidak timbul buat masa sekarang.

Pada masa ini, saya bersyukur kerana dia mula diberikan hidayah untuk menutup bahagian kepala dan lehernya yang sebelum ini terdedah. Itu adalah lebih baik dari imejnya sebelum ini yang langsung tidak bertudung kepala.

Namun pada saya, kenyataan Harakahdaily yang mengatakan bahawa Abby naik ke pentas ceramah PAS adalah tidak benar sama sekali.

Abby Abadi sebenarnya hanya memenuhi jemputan anjuran PAS yang rasanya kurang berbaur politik seperti “talk show” Malam Keinsafan Bersama Selebriti yang berlangsung di Dataran Kerdau baru-baru ini.

Program “talk show” setahu saya bukanlah ceramah politik yang menghentam UMNO mahupun BN sepertimana kebiasaan amalan PAS.

Sepatutnya, Abby tidak wajar dipersalahkan dalam hal ini kerana muncul pula beberapa pihak yang menghentam Abby yang baru saja mahu mengenal Islam dengan lebih dekat lagi.

Cuma pada pandangan saya, cara Abby mendekatkan diri kepada Islam melalui pendekatan politik adalah kurang tepat sama sekali. Apatah lagi jika Abby menganggap individu-individu seperti Nik Aziz Nik Mat dan Ustaz Azhar Idrus itu layak bergelar ulama.

Jika Abby nak tahu, Nik Aziz hanyalah boleh dianggap sebagai ustaz biasa yang mendapat pendidikan agama di India dan negara timur tengah, termasuk di universiti Al-Azhar. Namun ia belum boleh membuat Nik Aziz bergelar ulama.

Begitu juga dengan Ustaz Azhar Idrus. Dia hanyalah seorang ustaz yang mengajar dari masjid ke masjid. Saya kurang pasti sama ada dia ditauliahkan oleh Majlis Agama Islam untuk berceramah di beberapa buah negeri.

Namun, untuk menetapkan gelaran ulama kepada dua individu itu adalah tidak tepat sama sekali kerana tidak semua lulusan Al-Azhar itu layak digelar ulama meskipun mereka aktif mengajar atau mendapat tauliah mengajar di masjid dari Majlis Agama Islam.

Sebagai contoh, Kamariah Ali juga lulusan dari Al-Azhar. Tapi Kamariah merupakan pengikut setia Ayah Pin. Jadi, apakah Abby rasa Kamariah wajar digelar sebagai ulama dan apa saja yang dilakukannya tidak boleh dikecam atau dikutuk?

Untuk pengetahuan Abby, Nik Aziz menolak perpaduan umat Islam di negara ini meskipun pada awalnya dipersetujui oleh Presiden PAS dan majoriti Majlis Syura Ulama PAS. Nik Aziz menggunakan kuasa “veto”nya sebagai Mursyidul Am untuk menafikan perpaduan umat Islam di Malaysia.

Nik Aziz juga menghalalkan budaya memaki hamun dan mencarut dengan memberi alasan bahawa Allah juga “mencarut” di dalam Al-Quran.

Persoalannya yang perlu Abby fikirkan, apakah seorang hamba wajar mencarut? Allah mungkin boleh mengutuk Abu Lahab di dalam firmanNya, tapi apakah Rasulullah SAW memaki hamun musyrikin dan kuffar yang melontar najis kepadanya?

Justeru, saya memohon agar Abby memperbaiki pendekatannya kepada Islam melalui cara atau uslub yang lebih diiktiraf. Pergilah berjumpa dan rapatkan diri dengan program-program JAKIM, Majlis-Majlis Agama Islam atau ulama-ulama muktabar.

Nak kenal ulama-ulama muktabar, sila hubungi urusetia Mykmu.net kerana laman portal ini sering menganjurkan konvensyen bersama ulama tersohor bertaraf antarabangsa. Kalau setakat ulama politik, rasanya tak payah berguru pun tak rugi…

Sumber: Mykmu.net

PANASS!! Barang Baik Khas Untuk Penganut Agama Pas!! #Pasrabut


Kita sedia maklum bahawa penganut Pas ni sememangnya fanatik dengan lambang bulan dan warna hijau putih. Ada diantara fanatik Pas ini, mereka sanggup mengecat rumah, kereta, pondok, kucing, biri-biri, keldai dan siput sedut mereka dengan hijau dan putih. Malah yang lebih menyedihkan lagi apabila surau dan masjid juga di cat hijau dan putih kononnya melambangkan semangat PAS yang berkobar-kobar.

Untuk melengkapkan lagi semangat penganut agama Pas ni. Mc ada terjumpa satu barang yang amat sesuai untuk penganut Pas ni pakai. Kalau depa pakai ni, confirm orang tau depa ni mesti TOTOK atau TEGAR Pas. Nak tau benda apa tu? lihat gambar dibawah!


Selipar PAS telah berada dipasaran!!
Haaa... apa macam? patutnya penganut Pas kena beli selipar ni.. wajib beli! Cuba bayangkan, TOTOK Pas ni pi rumah kenduri pakai selipar ni. Dia bukak saja nak masuk rumah, orang dah tahu bahawa dia ni memang TOTOK gila dengan Pas, hinggakan selipar pun ada lambang bendera Pas. ha ha ha..

Mc pun rasa nak beli satu.. bila lagi nak pakai selipar Pas ni.. kot-kot la ada peluang boleh jadi wali selipar!! he he..



McTheory:
Sumber Team Media Kedah

GEMPAR!! Demo aman di Kelate Bertukar GANAS!! #TukarKelate


Dalam keghairahan kita berbicara mengenai demontrasi adakalanya kita terlupa untuk menghayati demontrasi yang diadakan itu secara ilmiah dalam konteks realiti dari apa yang telah berlaku. Maksudnya dari apa yang didapati dalam tujuan demontrasi yang diadakan itu, apakah ia menepati dari kehendak keatas perkara yang dituntut?

Setiap mereka yang menganjurkan demontrasi itu punyai niat dan kepentingannya yang tersendiri, samada niatnya itu baik untuk seluruh rakyat ataupun hanyalah untuk mencapai sesuatu keuntungan didalam politik, itu terletak kepada apa yang berlaku didalam penganjuran demontrasi tersebut.

Politik pula adalah satu hal dimana keberlakuannya sentiasa berada diluar jangka kotak pemikiran rakyat biasa, bagi Pakatan Rakyat mereka lebih arif dalam memanipulasi setiap demontrasi yang mereka lakukan dengan menimbulkan satu situasi yang menampakkan seolah-olah kerajaan Barisan Nasional dan pihak berkuasa bertindak zalim keatas mereka.

Pertembungan demontrasi yang berlaku di Kota Bharu pagi tadi diantara kumpulan SEDAR dan TEAM "R" adalah satu perancangan licik pemimpin Pas Kelantan, kegagalan membaca perancangan tersebut sekaligus memberi kesan besar terhadap politik Kelantan, dan sudah pasti pemimpin Pas akan menjaja cerita rakyat "pecah kepala" dipukul oleh samseng Umno disetiap ceramah mereka bagi meraih simpati dari rakyat.

Jika diamati setiap demontrasi yang disertai oleh Pas ataupun Pakatan Rakyat pastinya mendatangkan masalah, selalunya mereka akan menyalahkan pihak polis kerana adanya gas pemedih mata yang menjadi punca kepada huru-hara, dan jelas walaupun tidak ada gas pemedih mata kekacauan tetap berlaku dan orang lain jua yang disalahkannya, namun cubaan menfitnah untuk mengatakan adanya gas jelas disebut pada klipvideo dibawah sebelum cubaan itu dipatahkan oleh seseorang.

Sambung baca SINI

Nak tau apa jadi? tengok video kat bawah ni.. lepas tu sambung baca kat LINK yang Mc sediakan tu..

TUDIAA!! Video ni boleh menyebabkan MB Kedah Azizan Letak Jawatan!! #TukarKedah


Semasa isu balak Gunung Inas didedahkan oleh blogger dan pihak media, Mc diberitahu, Azizan mengalami tekanan dan terpaksa dirawat di KMC (Kedah Medical Center).

Mungkin beliau tidak dapat menerima tekanan yang dibuat oleh pihak blogger dan media. Namun, andaikata Azizan melihat video diatas.. Mc percaya, Kedah akan perolehi MB yang baru sebelum PRU ke 13...


McTheory:
Apa nak buat, nasib badannn..

SOSIAL!! Gadis 15 Tahun Di Culik dan di ROGOL!!



IPOH: Seorang remaja perempuan berusia 15 tahun mengalami pengalaman menakutkan apabila diculik di Jeli, Kelantan dan kemudian dibawa ke Grik, Perak, lalu diperkosa.

Mangsa kemudian dibawa ke Thailand untuk dinikahkan secara paksa oleh perogol terbabit tetapi 36 jam kemudian, gadis berkenaan ditinggalkan di tepi jalan di sini, Sabtu lalu.

Difahamkan, ketika kejadian kira-kira jam 8 malam Khamis lalu, pelajar tingkatan tiga itu sedang membantu ibu saudaranya berniaga di kedai makan di Sungai Mekong, Jeli, Kelantan, apabila seorang lelaki tidak dikenali tiba-tiba muncul dan menarik remaja itu ke dalam Proton Wira.

Bapa mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Azizul, 43, berkata mangsa dibawa ke Jeli oleh ibu saudaranya yang datang ke rumah keluarganya di Grik.

“Saya difahamkan anak saya dibawa ke Kampung Belum Baru, Grik dan dirogol dalam kereta oleh lelaki berusia 30-an itu,” katanya sedih ketika ditemui di sini, semalam.

Selasa, 26 Jun 2012

PANASS!! Gambar-Gambar Panas yang puak Pakatan Tak Suka Lihat!! #AntiPR







Depa mana suka tengok sokongan orang muda pada BN. Gambar-gambar ni diambil semasa pelancaran BN Pilihan orang muda di Kedah tempohari. Mau gugur bulu hidung Azizan bila tengok gambar ni. he he..

Yeahh.. BN tetap Pilihan Orang Muda, tetap relevan dan tetap cool!!


McTheory:
Hanya belia bodoh sokong Pakatan!!

PANASS!! Kedutaan Singapork Di GEGAR Rakyat Malaysia!! #Bersih3



Puak-puak ultra kiasu ingat apabila kegemparan Jumaat lepas hanya tinggal spekulasi, mereka ingat rakyat Malaysia tidak berani bangkit dan hanya pandai buat bunyi bising daripada jauh sahaja.

Namun, tanpa mereka menyangka, kira-kira jam 12 tengahari tadi, kira-kira 500 orang rakyat yang patriotik telah berarak ke pejabat mereka bagi mendesak TIGA orang diplomat yang kurang ajar itu diBERSIHkan terus daripada bumi Malaysia ini!


Orang ramai mulai berkumpul bermula kira-kira jam 12 tengahari


Rakyat patriotik mula berarak ke Kedutaan Singapura sambil bertakbir. Beza jauh dengan Takebeer ala PAS




Zul Kulim turut serta bagi menyokong perjuangan mempertahankan kedaulatan negara


Nyanyian Lagu "Inilah Barisan Kita" di hadapan Kedutaan Singapura


Polis terpaksa mengawal daripada berlaku sebarang kejadian yang tidak diingini


Jumlah rakyat yang semakin ramai


Memorandum yang diserahkan kepada Kedutaan Singapura


Namun, inilah bezanya perhimpunan yang berteraskan perjuangan yang hak dengan yang batil. Tiada siapa yang cedera dan tiada harta benda yang rosak. Semuanya berjalan dengan aman sekali tanpa sebarang cemuhan dan provokasi terhadap anggota keselamatan walaupun mereka mengawal keselamatan pihak musuh.

Tiada juga kelihatan satu tin pun gas pemedih mata yang dilepaskan dan mana-mana anggota Polis yang membelasah peserta demo. Tidak kelihatan juga kereta polis yang diterbalikkan. Mungkin demo ini tidak mendapat latihan yang mencukupi daripada CIA dan bantuan kewangan daripada Singapura.

Yang peliknya, mana pergi perusuh-perusuh berani mati PAS?!! Kata hendak ke Putrajaya? Ini orang sudah cuba cabul kehormatan negara. Kenapa tidak turun demo sekali?!! Sebab Singapura sokong fuckatan atas arahan UMNO?!!

Untuk negara Ultra Kiasu seberang tambak, ini amaran kami:


Jika dalam tempoh seminggu tiada permohonan maaf ataupun tindakan diambil terhadap TIGA ekor cina laknat itu, kami akan dedahkan lagi tindak-tanduk subversif anda terhadap rakyat Malaysia, dan kami jamin akan lebih ramai dan kerap lagi rakyat yang akan gegarkan pintu kedutaan anda!

Jangan sampai cina singapork pikir dua kali hendak masuk Malaysia sudahlah!

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review