Ahad, 13 Mac 2011

KASI PANAS!! ORANG KANAN ADUN PAS PULAK KENA TANGKAP KHALWAT!!



Sinar Harian hari ini melaporkan seorang pegawai wakil rakyat dalam Parlimen Marang di tangkap khalwat sekitar jam 1.30 pagi di Kg. Alur Tuman, Pulau Kerengga, Marang.

Lelaki berusia 52 tahun itu bersama pasangannya seorang warga Indonesia berusia 34 tahun ditemui dalam keadaan mencurigakan oleh polis di tempat berkenaan.

Laporan ini disahkan oleh Pesuruhaya Hal Ehwal Agama Terengganu Datuk Shaikh Harun Shaikh Ismail. Kedua mereka dibebaskan dengan jaminan polis sebelum dibicarakan.

Sementara itu ADUN berkenaan yang dihubungi oleh SINAR mengesahkan status lelaki terbabit tetapi belum dimaklumkan tentang perkara tersebut dan menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk tindakan lanjut.

Untuk makluman semua pagawai khas kepada ADUN BN dalam Parlimen Marang berumur dibawah 50 tahun dan BN hanya memenangi 2 kerusi DUN dalam Parlimen Marang iaitu DUN Pengkalan Berangan dan DUN Alor Limbat.

Ini bermakna lelaki tersebut merupakan pegawai kepada wakil rakyat PAS.

Setelah diamati dan diteliti berdasarkan laporan yang diterima pegawai ADUN yang dimaksudkan ialah pegawai Adun Bukit Payung (PAS).

Bercakap tentang Islam berapi-api tetapi tidak boleh menahan nafsu daripada melakukan maksiat terhadap Allah... Nau'zubillah.... Allahuakbar....

Naluri Rakyat

Mctheory:
Sembang pasal Islam, PONG PANG, PONG PANG, tapi sendiri pun bermaksiat..

7 ulasan:

Unknown berkata...

Insan itu lelaki...komposisi 10 sama dengan 1 iman + 9 nafsu

Tanpa Nama berkata...

itula dia aklak pemimpin2 pas yang tak sudah2 dgn kes ditangkap khalwat dan juga ZINA!

-delima7

hamba ALLAH berkata...

Tidak kira dari parti mana, asalkan org Islam, mereka yg dah berkahwin, tp berzina jg patut direjam sampai mati baru aman bumi Allah.

Tanpa Nama berkata...

yg kena tggkp tu org UMNO la

dan berkata...

First, betul ke dia tu pegawai khas adun? Kedua, adun tu adun PAS ke adun BN?? Silap2 adun BN, malu besar kita yg dok mengata ni...

McTheory berkata...

Untuk pengetahuan pembaca dan komentar, dia ni pegawai khas adun bukit payung.. adun bukit payung, Pas ka UMNO? sendiri cari la.. heh

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah....MC.kesian kat puak2 PAS ingat tadi UMNuuuuu rupanya AmPAS!! kah..kah..kahhh

PAS lagi.......... di Kedah Tim YDP pun PAS juga apa nk jadi dgn puak2 lahabau pemburu..pxKx ni....??