Khamis, 28 April 2011

NURUL IZZAH TAK PERCAYA ANWAR PUNYA BESAR MACAM TU!!


Keldaian Daily melaporkan Nurul Izzah anak Anwar, tidak percaya bahawa individu dalam video terbabit adalah Papanya si Anwar Ibrahim. Kenapa masih tidak percaya? Atas alasan apa Nurul Izzah mempertikaikannya?

Rupanya masih tak sama kah?

Bentuk badan lain dari lain kah?

Rambutnya lebih pendek dari biasakah?

Atau

Punainya lebih sehat dari biasa? he he he.. ehh, itu kena tanya Wan Azizah. Nik Nazmi, Johari bedul, Sam ketot taknak komen ke pasal pendedahan punai Anwar semalam?

Korangkan pernah tengok Anwar berbogel, mesti korang tahu, yang dia punya tut tu panjang mana, dan origenal ka tak.. he he..

Jangan cakap banyak, suruh saja si Anwar bersumpah dan tunjukkan jam Omega (kalau ada la)

Kita tutup Kes..

Pada yang belum lihat video seks Anwar part 1 dan part 2 klik sini

P/s: Asyik menafikan, tapi buktinya.. yelek! (tak ada)

McTheory:
Kebenaran sudah muncul!!..

4 ulasan:

Awanama berkata...

kalu nuar nafikan...
senang je..suruh dia tunjukan punainya..sama x ngan dalam video..
he..he..settle.

Panglima GGKs - 215 berkata...

kalu nuar nafikan...
senang je..suruh dia tunjukan punainya..sama x ngan dalam video..
he..he..settle.
--------------------------------------
aku sokong yang ni.. heheh tapi takot anwar pi luar negara kasi kecik pulak.. wakakakakkaka...

Panglima GGKs - 215 berkata...

kalu nuar nafikan...
senang je..suruh dia tunjukan punainya..sama x ngan dalam video..
he..he..settle.
--------------------------------------
aku sokong yang ni.. heheh tapi takot anwar pi luar negara kasi kecik pulak.. wakakakakkaka...

hangkedee berkata...

Satu Malaya satu kote ditunjukan !!!!Kazaf 4 saksi malaysia 28 juta tolak 1/2 14 juta,tolak lagi 1/2. 7 juta,tolak lagi 1/2. 3.5 juta...berapa kali tolak Daaaa.temasuk datuk T secara kasar 4 saksi v.sek tak cukup lagi ke????tak tahu aku kena tanya Pok nik,Tuan GURU