Ahad, 28 Ogos 2011

GEMPAR!! DAP Melayu sudah mula kerja gerak langkahnya..

smart anjing pakai kot..


Seorang pemimpin DAP Melayu Pulau Pinang terus mendesak agar kerusi orang Melayu yang dimiliki oleh PKR diserahkan kepada DAP. Memang sudah diduga DAP akan terus menguasai Pulau Pinang tanpa PAS dan PKR.

Ahli jawatankuasa DAP Melayu Pulau Pinang, Zulkifli Mohd Noor (anjing dalam gambar) meminta agar PAS dan PKR menyerahkan sekurang-kurangnya satu kerusi parlimen dan lima kerusi ...dewan undangan negeri Pulau Pinang pada pilihan raya akan datang.

Walaupun DAP berjaya mempunyai balaci Melayu yang akan dijadikan boneka tetapi pada dasarnya DAP tetap parti yang bencikan orang Melayu dan Islam.

Mereka meletakkan orang Melayu hanya untuk membolot kerusi majoriti Melayu agar mereka menjadi parti yang mempunyai majoriti Adun atau Ahli Parlimen yang Besar.

Kerusi Batu Maung kemungkinan akan jatuh ketangan DAP.

Pada pilihan raya umum Mac 2008, DAP bertanding di 19 kerusi DUN di Pulau Pinang, manakala PKR di 16 kerusi dan PAS di lima kerusi. Bagi kerusi parlimen, DAP berentap di tujuh kerusi manakala PKR bertanding empat dan PAS, dua.

Ketiga-tiga parti Pakatan Rakyat secara keseluruhan memenangi 29 daripada 40 kerusi Dewan Undangan Negeri dan 11 daripada 13 kerusi parlimen.

Zulkifli bagaimanapun enggan mengulas kerusi-kerusi Melayu yang diintainya, tetapi yang pastinya antara kerusi yang menjadi sasaran mereka adalah Batu Maung yang kini dipegang oleh wakil PKR Malek Itik yang juga ahli exco Pulau Pinang. Sumber Mc ambil dari SINI.

Nampaknya Sayap tak rasmi Dap iaitu Dap melayu sudah memulakan kerjanya. Mc dah agak dah perkara ini akan berlaku. Mula-mula Penang dulu, biasa la lubuk puaka. Lepas tu akan beredar ke negeri-negeri yang lain.

Ini perancangan halus Dap untuk meyingkirkan Pkr dan Pas. Kalau rancangan ini berjaya, tiada lagi Pakatan Haram Rakyat. Hanya akan tinggal Pakatan Dap saja. Buat apa lagi bantuan Pas dan Pkr, jika Dap sendiri pun sudah ada calon Melayu? Dap hanya perlu pancing dua-tiga orang lagi heavyweigh ahli politik Melayu (salah satunya Mat Sabu) untuk masuk ke dalam sayap Melayu Dap, bagi kukuhkan kedudukkan, kemudian Dap boleh berjalan sendiri dengan bangga.

Setelah penat lelah Pkr dan Pas menjadi tongkat kepada Dap, malah dipergunakan selama ini. Sehingga membuatkan Dap kuat dan kukuh dengan kepercayaan kaum cina, semuanya hasil pembelaan Pkr dan Pas. Mc percaya rancangan ini akan dilaksanakan kelak. Bergantung pada sambutan, jika ada sambutan hebat, pasti rancangan ini akan berjalan lebih cepat.

Mula-mula sapu kerusi Pkr, lama-lama nanti Pas pula. Satu demi satu kerusi mereka akan ambil. Blogger Melayu pun dah mereka beli, facebooker Dap Melayu pun dah kuat berkempen dalam FB. Kini minta kerusi pulak. Portal Melayu Dap pun hari-hari dok tunjuk melayu sembah Dap. Semakin rancak perancangan mereka.

Memang propa betul puak ni..

Bila Dap Melayu dah kuat nanti, Mc percaya Pakatan Haram tak akan wujud lagi. Tinggal la Pas dan Pkr gigit jari..

Cina semua akan sokong Dap, Melayu pun dah ada jadi anjing Dap.. peluang untuk menjajah Malaysia, terbungkang luas. Cuma perlu tumbangkan UMNO/BN, kemudian Lim Kit Sial atau Guan Eng berpeluang jadi Perdana Menteri.

Lepas tu, apa nak jadi dengan kita Melayu? Merempat di negara sendiri?

Sedar la sebelum terlambat.. komunis pun mereka sanjung.. nak kata apa lagi?

P/s: Mari sokong haramkan Dap.. tolong SINI.

McTheory:
Jangan menyesal kemudian.. nanti tak guna lagi dah..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH. SELAMATKAN BANGSAKU DARI MENJADI ANJING KEPADA BANGSA LAIN YANG AKAN MERUNTUHKAN NEGARA KU INI DRP DIJAJAH OLEH BANGSA LAIN. kAU BERIKANLAH PERTUNJUK DAN HIDAYAHMU KEPADA BAKAL2 PENGKHIANAT BANGSA INI.!!!

Tanpa Nama berkata...

pas wajib keluar dari pakatan haram tuh! takder maknanya duduk bersama jika jadi bahan lapik kaki semata!!