Isnin, 24 Oktober 2011

Kes Ramas Nenen!! Guan Eng kena sampuk bila TS Muhyiddin suruh report polis..



Apa masalahnya dengan Guan Eng ni? Meroyan apa? Betul la kata TS Muhyiddin tu, kalau tak puas hati, pergi la buat laporan polis, biar polis siasat, siapa yang betul siapa tidak.

Baca apa TS Muhyiddin kata,

Semalam, Muhyiddin meminta Lim membuat laporan polis dan membiarkan polis menjalankan siasatan bagi menjelaskan keadaan sebenar kerana penafian sahaja tidak mencukupi. 
“Penafian adalah tidak mencukupi. Kalau tidak buat, minta polis untuk menyiasat dan bersihkan nama,” kata Muhyiddin

Haa.. kan selama ni Guan Eng kata blogger ni menipu dan memfitnah, apa kata Guan Eng buat laporan polis saja. Ini tidak, asyik menafikan tanpa ada tindakan susulan.

Tapi kenapa Guan Eng seperti meroyan pelik saja apabila TS Muhyiddin suruh buat laporan polis? Guan Eng terus marahkan TS Muhyiddin dan seolah-olah mengugut dengan mengatakan beliau mahu mendedahkan kontroversi anak TS Muhyiddin. he he.. mahu balas dendam ka apek?

Sebenarnya, banyak keraguan dengan kes anak Guan Eng ni, kenapa pindah sekolah sedangkan sekolah yang anak Guan Eng pindah tu bukan jauh sangat pun. Kalau takdak 'kes' kenapa nak pindah?

Mula2 Guan Eng jawab, sebab anaknya nak berambut panjang, sebab tu anak beliau nak tukar sekolah, lepas tu selang beberapa hari beliau ubah pulak kenyataan, beliau kata sebab sekolah tu sarang pengedar dadah, dia taknak anak dia terlibat.

Selepas Guan Eng mengeluarkan kenyataan itu, ramai yang pergi cari pengetua sekolah terbabit, nak tanya benarkah sekolah tu sarang pengedaran dadah. Tapi pengetua sekolah tu seolah-olah melarikan diri dan menyepi terus dari media.

Bagaikan ada yang tak kena. Pengetua sekolah di paksa berdiam diri kah? Kena bayar kah?

Daripada terus berteka-teki, baik Guan Eng buat laporan polis. Biar polis selesaikan..

Ada berani?

McTheory:
putar belit putar alam.. pening2..

2 ulasan:

Awanama berkata...

bagi aku mudah saja diselesaikan kes ini, suruh khalifah lim kau .... minta agar malek itik buat sembahyang hajat mohon petunjuk dari Allah agar membuktikan bahawa khalifah nan agung ini difitnah olih umno dan minta doa dari tuang guru nik aziz agar penfitnah itu pecah perutnya. jangan lupa juga sekirannya kes ini raba, ramas dan rasuah ini benar maka peraba, peramas dan perasuah juga ditimpa bala pecah perut mereka. ada berani !!!!

Awanama berkata...

KALAU ANAK LIM GUAN ENG DENGAN CERITA KES NENEN AKU KATA BETUL...

BEERDASARKAN UGUTAN LIM GUAN ENG PLAK TTG ANAK MUHYIDIN YASIN AKU KATA TAK BETUL SEBAB APEK NI DAH UGUT AWAL2 LAGI...

TERUSKAN PERJUANGAN WAHAI BLOGGER SEKALIAN...

BONGKARKAN LAGI PEKUNG PEMBANGKANG...

BAB KOMEN LEPAS KAT AKU...

PEJUANG HAMAS...