Isnin, 14 November 2011

KASI PANAS!! Video Seks Anwar, Bukan Satu Konspirasi, Anwar Buat Pengakuan?



Polis sebut saja nak siasat video lucah Anwar. Puak ni dah mengelabah dah. Sebelum ni dok sembang kata tu video fitnah, orang tu muka macam Anwar la, tapi perut tak sama, kaki tak sama, tali pinggang tak pakai. Bila polis nak siasat dan kita boleh tahu siapa orang tu, puak ni dok mengelupur kepanasan. Serupa syaitan dengar Azan masjid.

Sepatutnya biar la polis siasat. Masuk mahkamah, Anwar pun boleh bawa pakar kaji video, kaji perut, kaji kaki, kaji tut sekali. Kita boleh ukur sama besar tak. Anggota badan dalam video boleh diukur mengikut skala. Soo kita boleh tahu la orang tu Anwar ke tak.

Mereka kata tak yakin dengan sistem kehakiman mahkamah, tak yakin dengan polis, tak yakin itu, tak yakin ini. Tapi bila ada sesuatu kes, puak-puak ni juga la dok pulun pi report polis. Kalau tak yakin, dok pulun pi report buat apa? Lepas tu, kalau ada laporan akhbar yang tak betul, puak ni juga la yang dok saman kat mahkamah. Menang pulak tu, dapat juta-juta. Kalau mahkamah tak adil dan tak betul, macam mana boleh menang?

Puak ni memang pandai pusing, pusing sana, pusing sini. Kata ini tak betul, ini salah. Tapi akhirnya bila menang di mahkamah, pandai pula diam. Yang dok tuduh mahkamah tu tak adil, tak pulak dia puji. Dok diam tersengih macam kerang.

Baca sampai habis, ada update terkini!!

Baca berita mengelabah dari Suara Keldaian..

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan disiasat polis berhubung kes video fitnah yang dikaitkan dengan beliau, langkah yang dilihat merupakan satu lagi usaha terbaru untuk memenjarakannya.

Anwar dipanggil memberi keterangan di bawah Seksyen 182 Kanun Keseksaan atas tuduhan membuat laporan palsu yang jika sabit kesalahan boleh dijatuhkan hukuman 6 bulan penjara.

Beliau dipanggil untuk memberikan keterangan di Balai Polis Kepong, Rabu depan selepas dimaklumkan oleh pihak polis.

Sehubungan itu, KEADILAN menuntut Pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tidak memperalatkan pihak polis dan menghentikan serta-merta siasatan terhadap Anwar.

Naib Presidennya, N. Surendran berkata, siasatan tersebut merupakan satu lagi konspirasi terancang yang turut melibatkan Ketua Polis Negara (KPN), Tan Sri Ismail omar dan Peguam Negara, Tan Sri Abdul Ghani Patail.

“Semua siasatan dan pendakwaan ini adalah konspirasi yang sengaja dirancang lebih awal dengan tujuan akhir untuk memenjarakan Anwar.

“Konspirasi ini turut memperalat institusi kerajaan termasuk Polis dan Jabatan Peguam Negara,” katanya dalam sidang media di pejabat parti itu hari ini.

Update:
kalau mengikut dari blog GAP, Sumber dalam PKR sudah pun memberitahu, bahawa Anwar telah mengaku depan kit siang dan hj hadi bahawasanya dialah pelaku dalam video tersebut.

Tapi anwar cuba pusing dan salahkan eskay kerana pendedahan kepada umum.


McTheory:
Patut la takut sangat.. memang dia pun..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bloger ameno dok sembang seks lagi dah..

Tanpa Nama berkata...

puak ni ameno ni memang gila seks. nak hram jadah puak ni.