Isnin, 14 November 2011

PANAS!! Rakyat Kedah BerDemo Sokong Pas Kedah!!

Paparan dibawah adalah tanda sokongan tidak berbelah bagi rakyat kepada kerajaan PAShit Kedah dalam menjayakan agenda Negara Berkebajikan peringkat nasional.










Cukup jelas kemarahan yang terpampang pada banner bakal meningkatkan imej PAShit sebagai parti Daulah Islamiah!

Pelik ... mengapa Harakahdaily tidak membuat liputan media di atas kejayaan kerajaan PAShit Kedah? Hahaha ...

Sumber gambar dari blog GMW. Atas kerana Mc tidak berada di Alor Setar, Mc tak dapat membuat liputan tentang kejayaan hebat ini Pas Kedah ini.

Tak payah cerita banyak, ini adalah demo kesinambungan kisah tanah wakaf dan surau yang mahu dirampas oleh pihak kerajaan pas Kedah. Pada yang taktau cerita, boleh klik SINI Untuk baca cerita tersebut!!

McTheory:
Tahniah Pas Kedah, kerana menjanakan Islam dalam pentadbiran.. lagu ni baru gheja cara Orang Islam!! Betui dakk!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tanpa PAS pun Islam boleh berkembang dan maju. PAS hanya penyibar fitnah, PAS pembawa pepecahan umat melalui Amanat Hadi, PAS pembawa budaya demonstari,PAS pembawa banyak masalah dalam masyarakat, pepecahan dalam masyarakat dangan ujudnya dua imam dan banyak lagi musibah disebabkan parti PAS ini, kononnya negara berkebajikan, bila kerajaan membantu rakyat dengan berbagai program mereka lah orang pertama yang menentangnya tetap mereka jugalah orang pertama yang akan menadah tangan dengan bantuan-bantuan tersebut. PAS parti tak MALU. Berapa banyak masjid telah dibangunakan oleh Parti PAS? Nak
runtuh madrasah lagi ada!

Warga Sebelum Merdeka