Isnin, 9 Januari 2012

EKSKLUSIF!! Gambar Penuh Ceramah Pra 901 dan Peliwat Anwar di Kelab Sultan Sulaiman, Kg Baru! #BebasAnwar901

Memula Mc minta maaf kena gambar ni di ambil jarak yang agak jauh. Disebabkan soal-soal keselamatan Mc dan rakan-rakan terpaksa duduk bersama hadirin yang lain bagi merakam suasana di ceramah Pra 901.

Tian Chua sedang menipu..



Fadiah Nadua lawyer SMM..

Tercengang semua kena tipu


Giliran Tian Chua pulak mengutuk kerajaan

Kita tidur sini, tak payah balik! kata Tian Chua.. tapi ko tidur hotel .. suruh penyokong tidur tepi longkang

Giliran Sasauwan negera merepek..

Kedatangan Anwar di sambut pencacai-pencacainya..

Ramainya pembodekk...

Anwar mula menghasut dan mengatakan dia tak bersalah..

Selesai ceramah.. Anwar pun blah untuk menipu orang Kampung Pandan pulak..

Sambutan ceramah pra 901 ini pada mulanya hanya 2000 lebih orang. Kemudian semakin bertambah dan akhirnya anggaran dalam lingkungan 5000 orang. Walaupun ada blogger pro Pakatan kata jumlahnya 10,000 orang, bagi Mc, blogger tu penipu besar. Korang boleh tengok sendiri sambutan tu dalam gambar di atas.

Isu yang dibawa biasa-biasa. Fadiah Nadua tak sudah-sudah dengan cerita Mahasewelnya. Mat Sabu dengan cerita teringin nak jadi perdana menteri dan anti UMNO. Sam ketot, takdak kerja lain, menghasut dengan sentimen anti polis dan anti kerajaan.

Sasauan negara A. Samad said, merepek pasal melayu pembohong dan puisi yang entah apa-apa entah, Tian Chua pulak dengan semangat reforbasinya, dan mengajak hadirin ceramah supaya tidak balik untuk tidur disitu dan berkumpul pagi besok. Sedangkan dia sendiri pun tidur hotel, tapi ajak rakyat tidur tepi longkang dan atas jalan. Macam tu ka pemimpin rakyat?

Wan Azizah dengan cerita sedih tahap lapuk, mengenai suami peliwatnya yang tersayang. Manakala hero peliwat malaya, si Anwar mula-mula naik pentas dah mengaku tak bersalah dan kerana takdak bukti, sedangkan dalam mahkamah bacul, alibi pun takdak. Lagi dok menipu penyokong dan pencacai Pakatan.

Namun cara Anwar berceramah tadi, beliau seolah-olah tahu bahawa beliau akan dipenjarakan jika di dapati bersalah. Cara itu hanya orang yang bersalah saja yang akan bercakap begitu.

Namun dalam masa yang sama, Anwar terus yakin dapat menakluki Putrajaya, walaupun tanpa dirinya didalam perjuangan Pakatan Haram.

Bagi Mc, hadirin yang datang ini hanyalah untuk mendengar wasiat terakhir Anwar, sebelum beliau disumbatkan ke penjara Sungai Buloh. Kerana, selepas Anwar mengundurkan diri, separuh daripada hadirin yang datang turut serta pulang. Ini bermakna, mereka yang datang ni bukan semua penyokong tegar Pakatan dan hanya mahu mengikuti perkembangan semasa.


McTheory:
Nanti kita tengok berapa kerat penyokong Anwar yang hadir untuk memberi sokongan pada Anwar.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anuar pala butoh tada teloq.. nseb baek ak mngaji lg.. klo x dh lama aku penerajang muka dia lju2

Tanpa Nama berkata...

Bro 348 jgn ikut perasaan... depa tu dah jadi lembu pawah, dicucuk hidung, jgn jadi bodoh mcm depa Nuar suruh londeh seluar pun londeh