Isnin, 16 Januari 2012

GEMPAR!! Sorang pengikut Geng Mahasewel GAY Tegar??



Kalau kita masih ingat gambar diatas adalah footage video Brader Lan mahu tempeleng budak kurang ajar bernama Adam Adli semasa dia mahu buat laporan polis pasal kena ugut. Bagaimanapun, tangan kasar brader Lan tak sempat usap pipi gebu Adam adli. 


Anak panah merah menunjukkan pada seorang budak ranggi yang back up Adam Adli. Gaya dia serupa taiko besaq dan buat semua orang takut sama dia. Ini budak nama dia Ehsan Bukhari. Mamat ini selalu bersama Adam Adli tak kira kemana dia pergi. Memang tengok gaya spek uptown dan rambut spike dia boleh jadi idola mahasiswa.

Tengok pula gambar di bawah. Macam ada elemen kecemburuan bila Fadiah Nadwa [Lawyer PKR] menyendeng dengan Adam Adli.




Ini pula ialah footage Facebook Ehsan Bukhari yang bermatian pertahankan Adam Adli. Lihat pula statusnya. Moden konon, kepala bapak dia kalau dah tayang satu dunia emotional seksual yang songsang ini.






Tang yang ini best kalau nak spin tahap maksima. Apahal bikin gambar dengan icon love yang fancy dan daring kalau bukan nak kasi tahu ekspress feeling songsang. Mula-mula tengok gaya macam samseng taik minyak rupanya pewaris kaum Luth.




Bersama Dewa Caligula kesayangan PAS




Itulah bila sudah terlebih pandai dan masuk universiti kau orang terlebih stim dengan ideologi kebebasan yang tak bermakna. Orang tua suruh belajar cari ilmu bukan jadi rebel dan songsang macam tak ada agama. Ikut lagi idola Caligula yang terlepas dari hukum dunia. Ini dunia hanya sementara bukan boleh bergembira sangat.

sumber GaraManis

2 ulasan:

Unknown berkata...

haha... bodoh bbi ni gay... weyh elok sgt... bila ak nk pjak kpala hg ni gay oi .. geram ak...

Tanpa Nama berkata...

Haa lagi sekor spesis gay muka cam monkey syiah..,khaikhh tuiii! Pada hari tu lagi aku berbulu sampai lebat bulu tengok mamat ni. Inilah ajaran yang diturunkan dari ko*e bengkok kat mahasasau sekor ni. Eloklah tu,esok jadi cikgu,boleh la ajar murid2 camne nak jadi gay. . .Khaikk tuuiii!