Khamis, 5 Januari 2012

TUDIAA!! Video Kontroversi Nur Amalina Pelajar Pintar Seksi!!



Nur Amalina pelajar pintar yang mendapat 17 A pada SPM 2004. Di landa kontroversi kejutan budaya. Nur Amalina dikatakan berpakaian kurang sopan dan agak seksi. Dulu pembangkang (Pakatan Haram) pernah membuat fitnah dengan mengatakan Amalina gagal dalam pelajaran dan pulang ke Malaysia. Mc diantara blogger yang membela Nur Amalina semata-mata untuk membela budak malang ini.

Gambar sekarang..

Namun setelah melihat perubahan yang mendadak kepada Amalina, Mc berasa kecewa, kerana otak yang pintar dan akal yang bagus, tidak menjamin kehidupan yang cemerlang, seperti mana pelajaran.

Namun siapa kita untuk menghina dan mencaci maki. Sebagai masyarakat kita harus menasihati, menegur, mungkin ada sesuatu yang kita tidak tahu. Kalau kita maki ikut suka hati, dosa kita maki pada Amalina ini tetap tidak terampun selagi dia tidak ampunkan.

Ingat.. budak ini bukan ahli politik. Kalau ahli politik, maki hamun sepak terajang adalah biasa dan ia resam.

Jangan maki orang sesuka hati, kelak kita yang rugi.

Video dari Nur Amalina khas untuk rakyat Malaysia..




McTheory:
Melayu jangan mudah lupa Amalina.. kelak binasa..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tolong la beza kan personal life dia jangan di campor aduk dengan politik jumud.TAK KAN nak selubong badan dalam rumah macam drama melayu,dengan suami dan anak .Personal life dia nak pakai apa pun lantak dia bukan dia mintak duit kau orang.

Tanpa Nama berkata...

biarkan dia, jangan berkeras, suatu masa dia akan kembali. biar dia fikir sendiri tak payah paksa dengan kutukan. berubah yang kekal ialah dari kehendak hati sendiri bukan paksaan. teruskan belajar amalina.

Tanpa Nama berkata...

Saya cuma kesian dan simpati pada mak bapak dia jer . . .hahaha

Tanpa Nama berkata...

Mcm x ada pyesalan pun..rambut perang uuuu..mcm mana mandi haid..emmm..semoga x dulangi lg ksilapan lalu

Abu Idris berkata...

arrayah.info : Ariff Gay dan Amalina Seksi - Bukti Kegagalan Produk Sistem Pendidikan Sekular

Tanpa Nama berkata...

bodoh nya melayu ni... sekurang2nya amalina tu cerdik & membanggakan..

hang apa ada??? neelofa & artis di Malaysia (bukan hidup di luar negara tau!!} yg lain hidup & berpakaian bogel atau separa bogel mcm artis2 barat hang tak sebok???

apasal??? siap puji2 lagi artis2 yg idup kat Malaysia ni...

melayu memang dengki....sekurang2nya dia mengharumkan nama negara krn kebijaksanaannya...

kesian kat mak bapak dia??? hang patut kesian kat mak bapak hang lah... jaga diri sendiri...

amalina pakai tudung sebab sekolah arahkan pakai tudung... sama spt artis2 yg hang puja2 tu bila nikah kat masjid @ depan kaabah pandai pulak pakai tudung, bila majlis resepsi di tempat lain, bukak tudung, separa bogel lagi, macam org barat/ kafir kahwin... apasal hang tak heboh2?????