Ahad, 15 Julai 2012

PANASS!! Abby Abadi kena belasah pengacara TV??

Seorang ahli syurga selebriti PAS Abby Khawarij ditempelak oleh Finaz Yunus, Pengacara TV Al-Hijrah apabila tindakan Abby yang baru sehari dua menyertai PAS dah pandai mula memaki hamun orang lain.

Tarbiah PAS cukup menjadi apabila Abby yang dijanjikan tiket syurga kelas pertama oleh wali selipar sedaya upaya mahu membuktikan dakwah khawarij sudah terkesan didalam hatinya maka caci maki dan hamun harus dijadikan zikir harian.



Pengacara TV Al-Hijrah Finaz Yunus

Korang tengok Finaz Yunus dilihat lebih berakal apabila persoalkan tindakan Abby yang serang,hina,keji orang lain dan stop keji orang Umno. Katanya dah bertudung labuh,masuk Parti Islam bukan lesen untuk menghina orang lain.Tak boleh ke berceramah politik tanpa menghina orang lain.Tolonglah,nampak sangat menyimpang niat dalam hati tu...


Sumber Mc ambil dari Pisau.Net 


Namun selepas Finaz mengeluarkan ayatnya itu di FB. Beliau pula diserang teruk oleh penyokong Pakatan Haram dengan pelbagai kata-kata cacian. Akibatnya Finaz pulak yang terpaksa memohon maaf. Adehh.. puak sebelah sana memang tak boleh ditegur.. kalau tegur terus jadi gila dan sawan walaupun perkara yang ditegur tu baik untuk dorang.

Sabar la Finaz.. jangan dilayan sangat puak gila sebelah sana. Kalau layan susah nanti.. abaikan je la..



McTheory:
Orang gila.. buat taktau saja patutnya..

Tiada ulasan: