Isnin, 23 Julai 2012

PANASS!! Abby Abadi Semakin Jauh Tersesat!! #Pasrabut


Lihat video diatas..

Kemudian dengar betul-betul kenyataan dari Abby.


Apakah ini bermakna Abby sudah tersesat jauh? Siapa agaknya yang mengajar Abby, masuk Pas, umpama masuk list  ahli syurga?

Inilah yang dikatakan artis yang baru nak insaf, sudah disesatkan oleh Pas. Mereka ini jahil, apabila hendak kembali ke jalan yang benar, mereka ini tersalah memilih Pas sebagai panduan. Pas pula memperbodohkan orang-orang yang jahil ini dengan fahaman yang bukan-bukan.

Hasilnya nanti, jadilah seperti di atas.

Cerita artis join kumpulan ajaran sesat sebenarnya bukan baru. Dulu ada artis yang geng dengan Ayah Pin, ada artis yang masuk Aqram, guru yahya, dan sekarang ni.. musim artis bodoh-bodoh ni disesatkan oleh Pas pula.

Apa la nak jadi dengan masyarakat kita sekarang ni.. minta ada bijak pandai agama yang perlu mencegah perbuatan ini dari terus menjadi melampau.

Ya Allah.. tunjukkanlah kebenaran mu di bulan puasa yang mulia ini.


McTheory:
Puak Pas semakin melampau.. melampau sangat sesatnya..

5 ulasan:

umno babi berkata...

yg sesat sebenarnya puak umngok! bknnya Abby ni.

Tanpa Nama berkata...

Hg pn sama bodoh n sesat skali dgn abby. .

Tanpa Nama berkata...

ingat bulan ramadhan ni syaitan semua kena tambat tapi sebenarnya tanpa syaitan pun manusia sekarang ramai dah tak de adab

Tanpa Nama berkata...

tak perlu risau kalau artis ni masuk pas sebab artis ni tak ada pengaruh langsung...kata org Tak Jadi Kudis.Mungkin bila dia join pas harapan untuk dicalonkan bertanding PRU cerah...nasiblah Abby oiii..

Teropng Hikmat berkata...

Saya pun dulu sokong PAS habis separuh umur dan sepenuh tenaga.

Saya dulu percaya PAS ialah wadah dan wajah sebenar pembela Islam dan orang Melayu. Tapi sejak lebih sepuloh tahun dulu saya mula ragu terhadap perjuangan sebenar PAS. Kini akai saya kembali sempurna, sihat dan sejatera.

Saya rasa seolah-olah baru sembuh dari sakit, alhamdulillah. Kini saya yakin bahawa PAS adalah sebenarnya musuh Melayu dan musuh Islam. Saya rasa kini sangat bersyukur...terselamat dari terus dikelirukan..

Tiada siapa boleh paksa anda untuk berubah. Jika ada ingin dan tidak mahu menerima nasihat pun tak pe teruskanlah sokong PAS. Cuma elok kalu mohon petunjukkan dari Allah dengan sunguh-sungguh.

Wallahhuaklam.