Selasa, 24 Julai 2012

PANASS!! Nampaknya Tantawi Pulak Kena Pijak Dengan Karpal Singh!!


Pi mai, pi mai.. nampaknya Pas terpaksa berbohong lagi pasal Dap. Kononnya Dap ni dah boleh menerima Islam. Malah Tantawi kata, Pas selalu tarbiah Dap pasal Islam. he he.. lawak pun ada jugak.

Kalau benarlah Pas selalu tarbiah Dap pasal Islam. Tentunya Dap menjadi semakin baik dan menerima Islam. Namun setelah berbelas tahun Pas bersama Dap. Mc tengok sama juga perangai Dap. Kat Selangor tu, bersepah-sepah rumah urut dan pelacuran. Kat Kedah pulak kelab tarian separuh bogel menjadi sumber kewangan utama puak Dap. Kat mana yang berubah menjadi lebih baik tu?

Rasanya itulah kesannya, apabila Pas tarbiah Dap.. Dap menjadi lagi teruk, sebab Islam Pas kan songsang!! Mau tak sesat jauh Dap.. he he..


McTheory:
Umpama ketam mengajar anaknya berjalan lurus la jadinya..

1 ulasan:

Awanama berkata...

itulah hasil tarbiah pas kat dap. dap mengamalkan isle cara pas - tubuhkan rumah urut banyak-banyak kerana dap tahu - naib presiden pas cukup gemar kepada kerang berbulu sampai bau kerang berbulu yang normah punya menjadi igauan naib presiden pas. adun pas pun ramai gak yang makan kerang berbulu - ada yang makan dalam keretapi dan sebagainya. bagi memenuhi hasrat pas maka dap pun bina banyak rumah urut. hidup dap bahagia pas.