Khamis, 19 Julai 2012

TUDIAA!! Lagi Video Pelacur Mandi Buih Di Selangor!!


Makin lama makin teruk kisah pelacuran di Selangor. Hinggakan ada premis yang sanggup terang-terang berniaga lendir bagai ada lesen yang halal. Apakah ini kemajuan yang cuba dibawa oleh kerajaan negeri Selangor yang dalangnya ditadbir oleh Dap? Atau ini merupakan sumber utama pendapatan kerajaan Selangor sekarang?

Ternyata, apa jua alasan sekalipun, kita tidak dapat menerimanya dengan otak yang waras. Maksiat harus ditentang. Kemungkaran harus dihapuskan.. apakah semua ini dapat kita lakukan jika Pakatan memerintah Malaysia? Jika perintah Selangor pun mereka rosakkan dengan rumah urut dan pelacuran, apa tah lagi jika Malaysia.. Mc percaya, Malaysia akan lingkup disebabkan mereka-mereka ini menjadi pemerintah kelak.

Pelacuran ini bukan hanya di Selangor.. di Kedah pun dah ada, berlambak-lambak. Tak percaya? Insyallah kami akan BONGKARkan isu ini kelak.


McTheory:
Seks, Seks ni memang orang Pas suka!!

2 ulasan:

Awanama berkata...

bro.....takkan nampak bende ni kat negeri pembangkang je bro.....aku org ipoh.....aku tau mane port2 pelacur nie....ape cerita?perak ditadbir oleh sape?hasil tuk kerajaan negeri jugak laa yer

mat sabun berkata...

Kau orang ipoh dan tau mana port2 pelacur?...aku dah agak kau ni memang penyokong Pakatan Sial dan kaki pelacur.....faktanya sbb semua tempat2 pelacur kau tahu...