Ahad, 5 Ogos 2012

KASI PANASS!! Ustaz Kazim Hentam Pas Pasal Menipu Mengenai Hudud!! #Pasrabut


Patut la orang Pas sekarang ni marah benar dengan Ustaz Kazim. Banyak sangat benda dalam seluar Pas yang Ustaz Kazim bocorkan. Hudud ni sebenarnya promosi basi yang Pas selalu mainkan untuk tarik undi. Mc percaya Pas taknak pun buat hudud. Cuma untuk tarik undi umat Islam di Malaysia dan salahkan kerajaan pusat, isu hudud ini berulang-ulang.

Sedangkan Karpal Singh dengan tegas mewakili Dap menolak hudud, katanya hudud tiada dalam Buku Jingga. Kalau Karpal dah tolak, rasanya Pas mampu lagi tak nak teruskan perjuangan untuk hudud? Atau mereka hanya syok sendiri sambil menipu umat Islam di Malaysia?

McTheory:
Kuasa punya pasal, menipu, membohong dan memfitnah semua Pas halalkan..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pada perhatian teman wahai ostab kazim dan teman seperjuangan,yang dendangkan lagu hudud dekat pilihanraya ialah puak2 umno dan media proumno.Tujuannya untuk memecahbelahkan pr buktinya mereka akan fokuskan kepada karpal.Dah tahu dah!
Salam kepada ostad tu,apa mca mic terima hudud?
Kalau pemimpin umno betul-betul ikhlas dah lama hudud dapat dilaksanakan di m,sia ni. Ia parti teras apa nak takut kepada mca dan mic.
Menang dasar umno tak berniatpun untuk laksanakan hudud cakap saja senang cerita.Jangan berdolak dalik disaat mampu dan mempunyai kuasa!Allah lebih mengetahui!
Negara Wahabi yang dimurkai oleh Malaysia pun boleh laksanakan apatah lagi kita yang mengangkat mazhab sendiri yang lebih?!?!##tapi tak berani dan tersentuh di hati untuk memartabatkan HUDUD!
JANGAN KATA KITA LEBIH KALAU SEMEMANGNYA KITA KURANG

INI BUKAN CUBAAN PAK KAZIM
INI BENAR-BENAR!

Tanpa Nama berkata...

Kalau nk buat hudud buat la..jdkan org yg persoal sbg cabaran. Ustaz.kazim ni bagus..dia hantam semua pihak. Baru taraf ulama yg disegani..bukan setakat ulama pas..nak buat hudud, tuduh tun mahathir yg halang..tun dh pencen bro...skrg ni karpal yg halang..habis tu? Apa solution?

KELISA DURI berkata...

Apa lagi yg pas dok merapu ....hanya yg bodoh ja kata pas nak laksanakan hudud ......nizar dah pi bagitau dah pi tau x dak dalam manipisto pas yg ada negara kebajikan jerrrr .

KELISA DURI berkata...

Apa lagi yg pas dok merapu ....hanya yg bodoh ja kata pas nak laksanakan hudud ......nizar dah pi bagitau dah pi tau x dak dalam manipisto pas yg ada negara kebajikan jerrrr .