Jumaat, 12 Oktober 2012

PANASS!! Alkisah SUK Kedah Di Katakan Barua UMNO!! #TukarKedah #PasBodoh!


Demi kuasa regim Zionis Pas Kedah beraksi bodoh lagi, kali ini pihak regim dalam usaha terakhir mereka mempertahankan kuasa pemerintah kukubesi. Mereka bertindak untuk menyerang dan mengenakan KCS (Kedah Civil Service atau Perkhidmatan Pegawai Tadbir Negeri Kedah).

Dalam satu mesyuarat yang diadakan disebuah markas besar Pas di Kedah, pihak regim zionis Pas telah bersetuju dengan pelan strategi baru iaitu untuk menyingkirkan mana mana KCS yang tidak sehaluan dengan pendirian politik Pas.

Caranya adalah dengan bertindak menyerang dan memberi tekanan melampau kepada mana mana KCS yang tidak menyokong regim zionis pas. Terbaru, SUK Negeri Kedah Datuk Paduka Rasli b. Basir diserang dan dihina sebagai barua UMNO di dalam blog blog pro pas di Kedah hanya kerana SUK telah menandatangani surat pertukaran Yang Dipertua Majlis Daerah Kubang Pasu iaitu Ahmad Fisol.

Ahmad Fisol merupakan ahli totok Pas perut hijau. YDMDKP itu jelas secara terbuka telah menggunakan MDPT untuk tujuan politik regim zionis Pas dengan menganjurkan program yang sangat bersifat kepolitikkan regim zionis.

Lebih malang lagi, akibat keghairahan berpolitik, prestasi kerja Ahmad Fisol tersangatlah teruk hingga menjadi perbualan rakyat Kubang Pasu. Kemudian Ahmad Fisol ditukarkan ke Kuala Muda namun pihak regim zionis pas Kubang Pasu telah bertindak menghalang pertukaran Ahmad Fisol itu kerana bimbang Pas Kubang Pasu tidak lagi boleh membuat program program kepartian dengan menggunakan segala kemudahan prasarana awam Kerajaan Negeri Kedah.

Tepat tindakan SUK untuk menukar Ahmad Fisol, kerana sebagai kakitangan kerajaan negeri tidak seharusnya Ahmad Fisol mengunakan segala kelengkapan untuk kepentingan parti. Tindakan Pas Kubang Pasu menghentam SUK Kedah kononnya menganggap sebagai barua UMNO sebenarnya kelihatan sangat bodoh dan bahalol.

Ini sebenarnya mendedahkan kepincangan dalam pentadbiran Negeri Kedah yang sebelum ini belum pernah terjadi. Untuk makluman semua, serangan ke atas SUK Kedah ini adalah lanjutan daripada peperangan dalaman di antara kumpulan Exco Durhaka Phahrolrazi dengan kumpulan MB Lena Azizan Razak..


Thanks bro AKTIVIS UMNO PEKAN NAKA

P/s: Esok geng TMK akan mendedahkan, siapa yang suka melancong ke luar negara untuk habiskan duit rakyat!! SUK atau Kakitangan Kerajaan Kedah yang Pas lantik?

he he.. sama-sama la kita tunggu!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MANUSIA dijadikan Allah, mana ada yang sampurna. bidalan melayu telah menukilkan; setandan kelapa ada yang komeng. kerana zaman ini melayu dah kurang guna pakai bidalan lagi: MELAYU MUDAH LUPA, MALAH ADA YANG TIDAK BANGGA JADI MELAYU namanya melayu BANGSAT.

MASAALAH SEBENAR dalam pas; Agama dipolitikkan. perbezaan sangat jauh dibandingkan umno yang menjadikan agama dan politik selari dan sejalan, pas diliputi pemimpin extrim dan pengikut taksub yang hanya menjanjikan bulan dan bintang serta syurga ciptaannya sahaja. umno masih terbuka untuk sesiapa menerima dan sedia bermuzakarah demi kepentingan bangsa, agama dan negara. pas yang bersekongkol dengan pakatan pembangkang cuma jadi katak dibawah tempurung, ADA tidak berguna TIADA lebih baik dalam pembangkang (pas tak ada konek).

DI MALAYSIA UMNO menerajui pemerintahan dengan gabungan lain-lain kaum sejak negara mardeka. pengalamannya cukup luas, jasanya cukup banyak dibanding pembangkang yang gila-gila hendak berkuasa sekarang. kepincangan dalam umno tetap ada, namun kelemahanya sedia dikeritik dan cara memerintah mengutamakan kepentingan rakyaat.

PAS sekadar mimpi disiang hari hendak berkuasa dan angan-angan mat jenin yang dapat kuasa dan mengakhiri riwayatnya dengan tersungkur dengan hina disatu masa nanti..