Jumaat, 21 Disember 2012

VIDEO EKSKLUSIF!! Pondok Pak Ya BALUN Pas Kedah Pembohong!! #TukarKedah


TPM bermesra bersama Haji Najib orang kuat pondok Pak Ya dan Jamil Khir

Satu pendedahan yang sebelum ini kita tidak mengetahui di mana Sekolah Agama Rakyat dan Madrasah Tahfiz langsung tidak pernah di bantu Kerajaan Negeri Kedah yang ditadbir oleh PAS, walaupun dalam manifestor PAS di Kedah pada PRU 12 dulu, sekiranya Pakatan Haram menang, PAS akan memperjuangkan pendidikan Islam kepada anak-anak di Kedah. Namun kini janji tinggal janji setelah menjadi pentadbir di Negeri.

Dahulu PAS Kedah sering mengatakan Kerajaan Negeri yang di tadbir BN merupakan Kerajaan Negeri yang zalim terhadap Islam dan meminggirkan pembangunan Islam di Kedah, namun setelah menjadi pentadbir, tiada satu pun usaha Kerajaan Negeri pentadbiran PAS membantu pembangunan Islam di Kedah, sebaliknya apa yang berlaku adalah penumbuhan pesat pusat-pusat maksiat di Kedah sehingga membimbangkan umat Islam Kedah.

Semenjak menjadi pentadbir Kerajaan Negeri, PAS sering bermegah-megah mengatakan keuntungan Kerajaan Negeri berlipat kali ganda terutamanya dari hasil pembalakan.

Tapi ke mana perginya keuntung-keuntungan terbabit di gunakan untuk membantu rakyat di Kedah ?

Di mana sumbangan Kerajaan Negeri pentadbiran PAS di dalam membela dan membangunkan Islam di Kedah? - Media Kedah

He he he.. nampaknya senjata makan tuan. Dulu Pas mendabik dada Pondok Pengajian Islam di luar bandar ni merupakan tempat kuatnya. Namun selepas menjadi kerajaan negeri. Pas melupakan terus, orang-orang bawah yang banyak membantu mereka.

Kini bila pekung didada mereka telah dibuka, rakyat sudah tahu siapa itu PAS! Masanya sudah sampai untuk kita bungkus semula Pas di Kedah ni, bagi jadi pembangkang balik.

Malah kami Team Media Kedah akan turun ke pondok-pondok mendedahkan apa yang Pas buat selama mereka menjadi kerajaan negeri. Adakah mereka membela pondok-pondok ini, atau mereka menyalahgunakannya? he he..

Semuanya dalam poket kami, setia bersama McTheory dan rakan-rakan Team Media Kedah!!

McTheory:
Bersatu, Bersedia, Berkhidmat!

3 ulasan:

Pak Lebai berkata...

Pas memang macam tu.Mohong je.
Kalau dengar ceramah mereka mohong bagi dua.Pasai Islam tak ada dah.
Penceramah mereka puji Lim Guan Eng saja.Lim Guan Eng sajalah yg bagus jaga Islam.
YB Pas mula melaram dgn kemewahan buat rumah macam istana.
Pemimpin apa jenis ini.

Tanpa Nama berkata...

Pas pis pus.. pi mampuih sama Pas!

Tanpa Nama berkata...

apa lagi kita tolak pas, pas penipu,amanat hadi menipu, pas kawan dap ok, umno kawan mca di kata kafir,.. fikir lah