Isnin, 11 Februari 2013

HANGAT UPDATE!! Rakaman Audio YB Pas Kedah Kutuk Menteri Besar, Perli Pimpinan Pas Pusat, Kata BUTA!! Rakaman Audio Kedua, ketiga didedahkan!

Inilah YB Nasir Mustafa, Adun Kubang Rotan

Semalam Mc ada buat pendedahan pasal rakaman audio YB Nasir Kubang Rotan dok kutuk MB Kedah Azizan.  Rakaman pertama ada kat bawah. Nak dengar lebih baik, sila gunakan earphone.


Komen YB Nasir:

Lepas ni orang bawahan boleh sertai program yang menunjukan sokongan kepada UMNO. Kemudian pakai baju yang menunjukan sokongan pada UMNO. Lebih kurang macam tu la komen YB Nasir ni. Agaknya di tujukan pada sapa?

Tapi ayat last sekali tu yang tak boleh tahan.

Sembelihan orang UMNO tak boleh, sembahyang dengan orang UMNO pun tak boleh. Pakai baju UMNO serupa masuk UMNO, kapiaq juga la.


Update:
Kat bawah ni pula rakaman audio yang kedua. Depa dok perli dan kutuk Azizan Razak sebab pi program Kerajaan Pusat.

Jentera Pas semua buat gencatan senjata sebab Azizan berdamai dengan UMNO. Kata depa lagi la.. untuk lebih lanjut, dengar perbincangan dalam rakaman dibawah.

Nak dengar lebih clear, sila gunakan earphone.
Rakaman Kedua


Rakaman Ketiga



McTheory:
Rakaman audio yang ketiga akan menyusul.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bagi depa ni baik dengan DAP kira cukup bahagia .ITU LAH kalau kita ikut ketua orang jahat,maka kita pun macam depa.Dato.Azizan orang ugama dan sudah pasti lah tindakan mengikut apa yang yang di perintah Allah dan Rasul.Dia tau apa yang terbaik untuk negeri Kedah. Tak kan tak pasai pasai nak tentang kerja baik .Dia ada akal.Jadi mereka ni jangan terlanpau meletakan politik d depan.Ingat lah pada Allah dan buat masa ni Allah Taala meletakan Dato Azizan sebagai Ketua Kerajaan Negeri Kedah.Akur dan hentikan kritik ketentuan Allah Taala.Belajar lah tassauf sikit dan patuh lah Ketua kamu tu.