Isnin, 15 April 2013

EKSKLUSIF! Ayahanda Tun Dr Mahathir Suruh Nik Aziz 'Pergi' Masuk Kubur Dulu! #TukarKedah #SaveKedah

Tun Dr Mahathir BIDAS Nik Aziz!!

Rasanya kita tak lupa lagi kot dengan cerita Nik Aziz kata Solat orang UMNO tak dapat pahala, betui dak? Kalau ada yang lupa sila baca statement Nik Aziz kat bawah.

"UMNO tolak Islam, tolak Islam maknanya tolak Allah dan kalau sembahyang tidak dapat pahala, boleh pahala apa kalau tolak Islam. "Kalau nak dapat pahala ikhlas ini bukan senang, hendak pahala ikhlas bagaimana kalau tolak Islam, Allah yang bawa turun Islam kepada Nabi Muhammad SAW, tiba-tiba UMNO tolak ambil kebangsaan,"



Betui ka apa Nik Aziz kata tu? Mc tak payah jawab, Tun Dr Mahathir dah tolong jawabkan bagi kita semua! Rugi woo.. kalau tak tengok video ni!



McTheory:
Terbaik dari Tun Dr Mahathir, kena sebijik Nik Aziz!

8 ulasan:

Babi UMNO berkata...

bodoh betui org tua ni! mmg la umNgok kapiaq!

Awanama berkata...

Hahaha...padan muka pok nik tua kutuk tak sedar diri, siang malam mengelupur.

Babi UMNO berkata...

tua kutuk tak sedor diri!

Abassiah berkata...

Pada komen yg tak mengunakan akal hanya cacian seperti juga tok guru mereka Anak kencing berdiri bapak kencing berlari apa yg Tun kata adalah fakta .

Awanama berkata...

Sapa yang ngok?
Sapa yang tak sedar diri?

Awanama berkata...

apa yang tun m kata 100% tepat. Sebagai contoh, kita hanya boleh kata orang yang minum arak berdosa. Sebab memang terdapat dalam al quran pun.. Tetapi kita tak boleh kata orang yang minum arak itu masuk neraka. Malaikat kiri kanan menulis untuk dihadapkan dihadapan allah yang akan mengadili, bukan kita dan bukan siapa-siapa yang bernama makluk allah.

Awanama berkata...

Hello babi umno..mu pun bantai orang pun ikut nafsu babi..tak guna langsung akai yang Allah beri..memang taraf babi betul lah ko ni..asyik sondol dan makan taik sendiri...opps taik babai2 DAPig pun ko sapu...

Awanama berkata...

korg ni ambik separuh...yg penuhnye tok guru kate solat org umno x dpt pahale klu tolak islam...same gak cam org pas..klu tolak islam pun xdpt pahale gak...rsenye silent voter lebih pndi menilai..dgr dr 2-2 belah pihak..bkn 1 pihak jer... lgpun x semua yg pas bwk salah..dan tak semua jugak betul.. same la cam umno x semuanya betul..dan x semuanya salah...