Isnin, 29 April 2013

HANGAT NIH!! Second Upload Ustaz Pas 'Tomoi'kan Pelajar Sekolah!! #TukarKedah #SaveKedah


Ini posting kali kedua, sebab video upload yang pertama telah 'serang' oleh pencacai Pakatan hingga di remove dari You Tube. Pui!! Penakut!

Memakai lebai atau serban, tidak menjaminkan akhlak seseorang tu baik. Contohnya macam seorang cikgu Pas ni. Mc tak tuduh, tak fitnah, tapi ini yang anda pembaca boleh saksikan sendiri.

Di Baling, jika di sebut Sekolah Agama Yayasan Khairah Kampung Pisang, Kupang. Sememang cukup terkenal kerana di situ merupakan sekolah yang di kuasai sepenuhnya oleh tenaga pengajar yang sememangnya penyokong tegar PAS.

Kalau ikut puak Pas ni dikatakan kuat beragama, beriman dan perjuangkan Islam. Tapi kenapa sejak akhir-akhir ini tingkahlaku puak ni semakin teruk dan tidak waras. Apakah Islam gagal mendidik mereka menjadi manusia yang sempurna? Atau Ajaran Islam yang mereka amal dan pegang selama ini, songsang berbanding kita umat Islam yang lain?

Tengok dulu video kat bawah ni dulu, nanti Mc ulas lain,

Ini upload kali kedua.. 


Kata orang yang beri video ni, itu baru sikit, 'tomoi' Ustaz Man ni pada pelajarnya. Ada yang lebih teruk lagi.

Bila disiasat latar belakang Ustaz Man ni, dia merupakan orang kuat Johari Abdullah, Calon PAS DUN Kupang. Johari atau lebih dikenali sebagai Cikgu Joe ni la, musuh ketat Taib Azamuddin (Bekas Ahli Parlimen Baling)

Ustaz Man ni merupakan Ahli Majlis dalam Majlis Daerah Baling yang telah dilantik oleh Kerajaan Negeri pentadbiran PAS. Kiranya selain menjadi cikgu pondok, dia ni Ahli Majlis. Tapi ahli majlis apa bertindak serupa tak waras macam tu?

Mc rasa puak Pas ni dah dihasut dengan Islam ciptaan Pas sendiri. Mereka boleh memaki hamun, memfitnah, memukul, merogol, berzina, berkhalwat, makan duit derma dan menyeleweng duit umat Islam yang lain tanpa rasa bersalah.

Malah dosa-dosa mereka boleh diampun dan disucikan oleh Nik Aziz (bertindak serupa paderi) yang boleh mengampunkan dosa umat Islam yang lain.

Nik Aziz (juga pernah menjadi tuhan) apabila mengkafirkan UMNO dan mengeluarkan kenyataan 'sembahyang orang UMNO' tidak dapat pahala. Sebab tu Mc kata, Islam yang Pas bawa ni lain dari Islam yang kita belajar.

Jika kita umat Islam yang lain patuh, ikut perintah Allah dan Rasulnya, umat Pas pula patuh pada pimpinan Pas dan Nik Aziznya. Sebab tu Islam Pas, agak lain dan unik pada kita semua.

Diatas sebab demikian, Mc rasa Islam Pas telah tersesat jauh, kita patut 'mengIslamkan' semula puak Pas ni mengikut ajaran Nabi Muhammad SAW.

Kalau tak ia akan jadi macam video kat atas tu. Pukul orang ikut suka hati!! Celaka punya puak Pas!


McTheory:
Lepas ni, Ustaz Man tu jumpa Nik Aziz.. mesti settle punya la..

28 ulasan:

Awanama berkata...

kalau video tu tak tulis pas nak juga sharekan

McTheory berkata...

ahli majlis Baling memang Pas la kan?

Awanama berkata...

biase la...kalo bab pas mmg ko tutupla sume kan...cube kalo umno..baru sebut um...ko dah hebohkn satu malaysia...dapat pahala katakan...

Awanama berkata...

Memalukan... amat sedih.. jika Nabi SAW masih ada... Baginda akan amat sedih... Di Mana perginya hati nurani.. Ikhsan/Kasih/Sayang... Sepatutnya di tangani dgn kasih sayang.. (Yang tua di hormati, yg muda di sayangi, itu ajaran nabi..)Inilah punca kerosakan generasi muda kita... Sungguh memilukan, memalukan. Ya Allah ampuni dosa kami.. satu kan umat Islam di negara kami ini...Tumpahkanlah kasih sayang di hati nurani kami supaya islam kembali malar segar di hati setiap umat islam di negara kami ini... amin..

Awanama berkata...

ustaz tu x kena buku ngan ruas...nak mendidik pon ..sampai mcm tu ka

Awanama berkata...

Contoh tingkahlaku macam inilah yg menjatuhkan PAS di PRU13 ini nanti!
Tunggu dan lihat .....
Kecuali jika Melayu bodoh mudah lupa?

Awanama berkata...

Memang amat buruk kelakuan "pengajar" ini.Harap "pengajar" ini insaf dan malu akan perlakuannya yang pasti mengambarkan peribadinya dan perwakilannya kepada sekolah mahupun parti politiknya. Tak kah terfikirnya perasaan mak ayah ,saudara mara mangsa.........

Awanama berkata...

apa nak heran... video ni tak boleh jadi bukti. video kan besi... mungkin keluarga budak ni pun tak akan report polis sebab tanya hj hadi dulu macamana, pastu hj hadi kata itu video je tak boleh jadi saksi...sebab dia besi. budak2 lain semua dah kena warning dgn ustaz tu, mana berani lagi nak bagitau..

Awanama berkata...

pelaku takkan pernah sekalipun bersalah, yg salah adalah yg menyebarkan video ini, takpun jawapan yg paling klasik, yg salah adalah umno...

Awanama berkata...

Ya Allah..tak sanggup nak tgk anak2 mcmni kena belasah,sesiapa yang boleh buat report ke PDRM please la report..bg pengajaran kat si pemukul ni..kalau ye bdk tu bersalah,kan ada cara lain untuk menghukum..cukup la PAS..

McTheory berkata...

Untuk pengetahuan pembaca laporan polis telah pun dibuat!

Awanama berkata...

(1).. udah jadi kes polis.. ke blum... ?
(2).. kementerian diam je ke.. ?
(3).. keta ustaz tu dah kena calar ke blum.. ?
(4).. rumah ustaz dah hangus ke blum.. ?

hehe.. !!
sronok aku sesekali ada kes2 mcm ni..
asyik kes tembak mati je hari2..

Awanama berkata...

Mohon pihak polis ambik berat buat siasatan agar pelajar lain dlm sekolah tu belajar agama islam betui betui dan macamana pertahankan kalimah Allah swt bukan takut kepada manusia jahil bertopengkan ustaz.

Awanama berkata...

Yayasan Al-Khariyyah Kupang mmg 100% totok PAS.. silalah pergi lawat kalau xpercaya.. ostad2 dn guru2 nya sgt taksub pd PAS.. rmai berjawatan dlm PAS Baling. Ckgu Joe n Ust Najmi... hahhaa itu semua lubuk2 pencacai PAS lah... (yayasan kariyah..) dn nk bgtau video ni tnjuk pencacai PAS pn gagal tiru akhlak Islam dlm mndidik.. Rosmah Permata Negara lg berakhlak didik budak..

inilah tipu daya puak2 Isle PAS..

Awanama berkata...

Vedio ini palsu,entah darimana Mc Theory ini ciplak dan suruh kita komen? cara ini kurang sihat dan berunsur fitnah dan cuba hendak menjatuhkan Imej Sekolah Yayasan Khairiah.

Persoalanya bukan pelajar Sekolah Yayasan Khairiah ini 100% anak orang PAS.40% dari pelajar Sekolah ini adalah anak2 orang UMNO.
ini menununjukan orang UMNO yakin dengan Sistem Pembelanjaran yang diperkenalkan oleh Sekolah ini.

So tolong jangan membuat dosa kering dengan niat untuk menjatuh Imej sekolah berkenaan dengan menyebar VEDIO YANG TERNYATA PALSU?

Allah maha mengatahui dan rakyat Kedah cukup bijak dan tahu menilai yang mana satu INTAN dan yang mana satu KAYU!

McTheory berkata...

Korang percaya dengan komen kat atas ni? Eja Video pun jadi Vedio. ha ha ha.. Kalau aku tipu, suruh Ustaz Man tu saman aku laa.. apa barang!

Awanama berkata...

Sudah la tipu, guna nama Allah plak tu. Bangsat la puak Pas nih.

Awanama berkata...

Orang orang PAS memang tidak bertamadun, jangan kata Islam jadi manusia pun belum lagi!!!

Rasullulah s.a.w ada menyebut..selagi seseorang itu tidak ada 2 sifat ini iaitu ADIL dan IHSAN orang itu bukan manusia tapi SYAITAN!!! Ini semua adalah didikan ustaz ustaz PAS yang mungkin rasa bangga dengan sifat yang ada pada pengikut pengikut mereka.

Sungguh rasa kecewa ustaz Haron Din gagal dalam mendidik mereka dengan sifat kemanusiaan, jangan kata akhlak Islam sifat kemanusian pun mereka tak ada.

Awanama berkata...

Pas nie dah dipengaruhi syiah laknatullah

Awanama berkata...

Apsal x report polis?

Awanama berkata...

UStaz Man tu Bukan calang2 Ustaz tau, dia adalah Ustaz Anak haram berjadah didik an BABI keluaran PAS

Tok Cha

Awanama berkata...

ustaz tu ustaz melayu PAS BUKANNYA ustaz Islam.....ada faham semua..??? Org PAS ingat depa alim ulamak lebih bagus drpd org bukan PAS tapi hati perut lidah dan perbuatan macam binatang...itulah ustaz PAS....

Awanama berkata...

pas ke UMNO ke bukan itu soalnya. Sekolah mana sekalipun bukan itu ukuran-nya.
Pokok utamanya ialah kenapa anak yang tidak boleh mempertahankan diri diperlakukan oleh "orang tua yang di AMANAHKAN" ibu bapa menjaga dan mendidik anak mereka.... tak tahu dosa atau pahala. Kalau rasa tiada sabar dalam hati, mengucap dulu....kalau diri sendiri tak dapat nak diajar, tanyalah diri kalau kau layak nak ajar anak-anak adam.

Kalau aku punya anak yang kena macam tu..... kau tau la nasib kau

Awanama berkata...

PAS ke UMNO ke, bukan itu soalnya. Yang utama adalah ibu bapa mengamanahkan anak-anak untuk dididik mengikut lunas Islam oleh "orang Islam". Kalau sekolah yang kecil, kau tak boleh nak jadi amanah kepada ALLAH dan anak adam yang diamanahkan kepada kau...... macam mana nak memerintah!!!!! hancus lebur la budak-budak.
Kalau hati tak boleh kawal rasa amarah tu, mengucap lah... itupun kalau "ustaz" boleh ngucap!!!!
"USTAZ" konon.....bertaubatlah

Kalau anak aku, kau ustaz zalim tau la akibatnya1!!!!!!

Awanama berkata...

Ustad joe ni rumah dia depan dgn rumah aku,kg iboi,ni video fitnah ni,ingat sikit admin dosa fitnah orang.yg lain tu klu rasa maki hamun tu terlebih-lebih bawa mengucap sbb menzalimi sesama manusia,ustad joe tu kulit putih,klu nk jumpa dia mai la iboi ni,

Awanama berkata...

Nampak sgt budak 2 asyik nk menjawab...
Awal2 ustaz 2 tanya biasa je...
Harap boleh jadi orang berguna plajar ni dengan didiikan y dia dapat..

Awanama berkata...

Aslmualaikum...
Yg mana satu betul ni... sy nk hntr anak2 menakan sy sekolh ni...
Serba salah !!!!
Niat nk bgi budak2 ada peljaran agama

Awanama berkata...

butuh pak hang.. dok la merap ngan najib tu.. klu nak kubur umno bila2 pun pas boleh.. tp pas tak gadai islam dan melayu.. berapa bnyk kerusi umno bg kat puak lain.. umno sanggup gadai bangsa dan agama janji dpt sokongan..