Selasa, 16 April 2013

HOT INFO! UMNO Jerai Pecah Belah Hancur Lebur? #TukarKedah #SaveKedah


Jangan Terkejut!! Artikel ni sebenarnya nak Tabik Hormat Pada Tok Suhaimi dan Tahniah pada Jamil Khir!

Dalam banyak-banyak peristiwa yang berlaku dalam dewan serbaguna di Anak Bukit, Mc teruja melihat Datuk Suhaimi, Ketua UMNO Bahagian Jerai, walaupun beliau tidak dicalonkan di Jerai dan Dun, namun beliau tetap memberi sokongan yang kuat pada calon parlimen Jerai Dato Jamil Khir.

Malah ketika Pengerusi perhubungan UMNO Negeri Kedah mengumumkan calon Parlimen Jerai, beliau dengan penuh hormat bangkit mengangkat tangan Jamil Khir untuk menunjukan tanda sokongannya. Mc tak sempat untuk berjumpa beliau tadi, namun Mc harap Tok Mie terus membantu Jamil Khir memenangi Parlimen Jerai, disamping Tok Jamil jugak perlu bekerjasama dengan Tok Mie untuk memastikan UMNO Jerai tetap utuh dan membantu merampas Kedah dari tangan rejim Pas Kedah.

Mc minta jentera-jentera pemimpin yang dipilih bertenang dan bersabar, kalau tak terpilih jangan merajuk, jangan pernah fikir untuk sabotaj parti. Undi BN pangkah BN, calon adalah perantara diantara kepimpinan Presiden parti Najib Razak dengan rakyat. Jika kita menang dan mengekalkan kuasa di Malaysia, insyallah kehidupan kita pada kemudian hari akan senang.

Kenanglah pengorbanan Presiden parti Najib Razak yang bertungkus lumus bekerja membantu rakyat. Sanggupkan kita menderhaka kepada beliau? Selama 4 tahun Najib membantu rakyat dan meringankan beban kita, dan macam-macam beliau buat untuk kuatkan UMNO/BN, kini bukannya masa untuk bergaduh dan bertengkar, kini masa untuk memikir perancangan masa depan. Sama ada kita sengsara dan merana di bawah pemerintahan Pengkhianat negara, atau kita bangun bersama Najib Razak membina Malaysia yang berjaya.

Bersatu Bersedia Berkhidmat!

P/s: Najib pilih calon tak betul? Kiranya saudara semua lebih bijak dari Najib Razak? Ada betui ka?

McTheory:
Kebenaran amat pahit untuk kita telan..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umno ni depan saja baik, belakang tikam sampai parah!

Tanpa Nama berkata...

YANG PAS DOK BERGUSTI TERANG-TERANG TU TAK NAMPAK KA...

zahrahhamzah berkata...

TIDAK SEPATUTNYA TOK MIE DIKETEPI SBGAI CALON SAMA ADA DI PARLIMEN MAHU PUN ADUN.BELIAU TELAH MENJALANKAN TUGAS DGN BAIK SEKALI .PIMPINAN TINGGI UMNO PERLU PEKA KEHENDAK PENGUNDI PARLIMEN JERAI














I

Tanpa Nama berkata...

sebagai anak jati kedah,saya mendoakan semoga kedah ditadbir semula oleh BN.walaubagaimana pun saya tetap tidak berpuas hati dengan sebilangan calon yang dikemukakan untuk bertanding di kedah.apa yang tak kena dengan parlimen jerai sebenarnya,kenapa tok mie dipinggirkan.ini sgt tidak adil kerana orang yang telah berkhidmat dengan cemerlang telah diketepikan begitu sj.

Tanpa Nama berkata...

Salam, saya juga mendoakan kemenangan BN UMNO di Kedah supaya PAS ditumbangkan segera. PAS puak munafik yg cukup jahat hati perut bila dpt kuasa.

Calon-calon di Kedah sudah sesuai dgn suasana dan kehendak negeri ini. Tp biasalah syaitan2 jelamaan PAS PR akan dtg ke blog2 UMNO utk cucuk jarum perang saraf supaya laga2kan.. sedangkan PAS tgk kalut nk mampos.. calon2 bermasalah teruk.. Azizan dh uzur.. lgpun Azizan byk musuh dlm PAS..

jd selamat tinggal lah PR.. dulu sy undi PR.. Insya Allah kembali undi sy pd BN.. tkmau pikiaq byk dh sbb syaitan2 mmg akan dtg hasut bnda buruk!

Wallahualam

pasbodo berkata...

PAS PR Laknatullah!!

HIDUP CALON2 BN!!
HIDUP UMNO BN!!
TUMBANGKAN PAS Pakatan Haram!!!