Isnin, 22 April 2013

PANASS!! Dr Maza FITNAH Ustaz Fathul Bari!! @RealDrMAZA



Sekali lagi Dr Maza memfitnah Ustaz Fathul Bari! Apa masalah Dr Maza ni sebenarnya? Sebelum tweet sesuatu perkara tu, adakah Dr Maza pastikan dulu perkara tersebut betul atau tidak? Kalau tak betul, bukankah ia menjadi fitnah?

Kalau dilihat kembali sifat iris hati Dr Maza terhadap Ustaz Fathul, ianya semakin menjadi-jadi. Kenapa begitu?

Adakah kerana Dr Maza sakit hati melihat Ustaz Fathul Baru menjadi calon di DUN Sanglang? Ini bukan pertama kali Dr Maza menyerang Ustaz Fathul, malah kali ini Dr Maza bermain persepsi seolah-olah Ustaz Fathul mengajak orang supaya berbohong.

Kalau kita selidik balik tentang perkara ini, nampak sangat ada pihak yang tidak bertanggung jawab telah memutar belitkan kenyataan Ustaz Fathul.

Malah Ustaz Fathul sendiri telah menjawab tentang perkara ini dalam video dibawah,




Sekarang ni Dr Maza nak kata apa? Nak minta maaf? Berani Dr Maza tweet minta maaf terhadap Ustaz Fathul kerana telah salah sangka dan TER fitnah beliau? berani? Ulamak apa yang suka sebarkan fitnah ni? aduhh.. mungkin Ulama akhir zaman!

McTheory:
Sekali dah buat salah, orang takkan percaya sampai bila-bila!

16 ulasan:

Awanama berkata...

Salam, semoga tabah Ust Fathul Bari.. dn fitnah itu akan menggandakanlg kekuatan dr Allah utk kebaikan buat beliau.

Semoga ruh dakwah dan ciri kepimpinan Islam lahir dr UFB dn diserap ke seluruh jentera UMNO.. berikanlah kemenangan buat UMNO BN ya Allah.. dgn segala kebaikan dan jahuilah musuh2 dlm dn luar.. AMINN YA ROBBANA!

Awanama berkata...

ooo kalau kena batang hidung ustaz ko tau pula melatah cakap fitnah. bila ustaz lain ko tak suka, orang pertahankan dia difitnah, ko tolak mentah2 takpe pula. nak cakap dacing tu seimbang adil dah rasa x patut dah sekarang.

Awanama berkata...

ni la fatwa sesat..ni bape juta lak kerajaan nak bagi...up sikit hari tu 2 juta..sekarang bagi double pula...

deadlyPAS berkata...

Dr Maza ni ialah WAHABI totok dan dia juga berpemikiran orientalis.

Dia bermuka2 dgn mcm2 kaedah supaya boleh sesatkan ramai org, dan bgnya kalau dia tk popular org lain jg jgn popular. Dia mrh sgt krn UFB dipilih dan dia ditolak awal2 lg sejak DS Najib mula naik. Dia pengampu besar (guna slogan 'SUNNAH') bila gila jawatan tp akan memusuhi seseorng itu bila xdiperlukan.

Ini cukup jahat 'ularmak' yg sama jahat mcm Nik Najis, Hadi Bangsat dan Stopa Loqlaq!

Awanama berkata...

Saya mendoakan kejayaan untuk UFB

Awanama berkata...

palotak ko..!!
spatu bari tu sbenarnya wahabi..
ko mengaji ker tak?
kalo ko xmngaji, jangan nk mnilai..dr maza mmg wahabi..dan utk pengetahuan ko wahai 'deadlypas' spatu bari yg ko dok puja2 pon wahabi tahap extrem! ko sedar x?
sory la bro..ni xde kaitan ngn politik.
aku xkisah ko nk undi aper..tp kalu ko nk ngater.. biar kena pada tempat!

Awanama berkata...

tolonglah hormat sikit..dia baru setahun jagung..dah nak eksyen..belum layak lagi jadi ulamak.. masuk UMNO pun sbb nak kerusi...

Awanama berkata...

Sedihnya aku.

Awanama berkata...

klu dah dua2 wahabi sape yang sunni?.kena kaji ni.kang dapat syiah pulak.sape rajin tolong listkan ciri ketiga2nya supaya rakyat jelata x tertipu.

Awanama berkata...

F bari mungkin dari keturunan khawarij atau yahudi.. susah nak hilangkan kebodohan walau belajou tinggi2.,, sebab terlalu hikut nafsu yahudi..

Awanama berkata...

f bari mungkin juga agen yahudi...

Awanama berkata...

Cukup2 lah dgn fitnah oleh orang2 yg jahil agama..... takkan org alim pun teringin nak berkongsi dosa juga....fikirkanlah

Awanama berkata...


Teruskanlah dakwahmu wahai UFB.

Awanama berkata...

Dlm x sedar kite tlh mengate dn mementingkn diri masing2 demi sesuatu yg kita dokong. Jgnla mngikut nfsu yg tdk brkesudahn,sbalikny kite doakn yg trbaik buat kita. Kata Nabi saw di dlm hadis,sesungguhny para Nabi tdk mninggalkan dinar dn dirham,tp sbaliknya ILMU. Jd kedua ustz ni tlh mgmbil syariat yg trbaik.skireny mreka slh,doaknla yg trbaik,bukn dgn mngate dn melagakn kedua blah pihak.. Wallahua'lam

Awanama berkata...

UFB sabar itu separuh daripada iman. Teruskan usaha yang baik tu. Kalau mau buat aje saman fitnah.

Wan khairul berkata...

Pertikaian tokoh agama bagaikan program realiti TV. Disaksikan Oleh juri umum yg menyokong atau menyanggah tokoh2 itu. Orang yg menyanggah kadang2 seperti tidak mengutamakan akhlak Dan adab yg Nabi Muhammad sempurnakan apabila baginda berhadapan dgn kaum yg menentang baginda. Tidakkah kita terpikir pada masa Kita sedang sanggah menyanggah itu Allah sedang menguji kita, siapakah Yang lebih baik amalannya. Atau kitakah yg dikatakan sbg kaum yg akan datang pd akhir zaman yg saling berbunuhan. Yg membunuh Dan yg dibunuh kedua2nya akan masuk neraka.