Jumaat, 19 April 2013

PANASS!! Hura-Hara Politik Kedah! Pilih Syiah, atau Islam? #TukarKedah #SaveKedah

Tudiaa.. dahsyat..

Kisah selepas percalonan ni amatlah berlainan dari sebelum calon di putuskan. Biasala, ada yang suka dan ada yang duka. Di pihak BN, ada beberapa tempat yang Mc tak nafikan, membantah calon! Tapi bagi orang yang dah biasa dengan politik, ini perkara biasa. Alah bisa tegal biasa.

Kalau ikut gelombang protes calon BN, 2008 paling teruk dan paling dahsyat! Tahun ni cuma ada beberapa tempat, tu pun berapa kerat saja yang dok protes, berdemo sana, berdemo sini. Tengok yang dok demo tu, budak kanyaq lagi, undi pun tak boleh!

Disebabkan itu, bagi Mc, masalah protes kali ini, akan selesai dan dibawa angin lalu dalam masa beberapa hari saja. Biarkan mereka berduka, kita teruskan bekerja untuk parti. Tapi, kalau hangpa kacau kami buat kerja, nescaya Mc tak teragak untuk genggam penumbuk ni, hadiah ke muka. he he..

Jika BN ada yang berduka, Pas pun sama. Malah jauh lebih teruk. Pas ni dia jarang bising kot luaq, dia makan dalam. Untuk pengetahuan pembaca, calon Pas di Kedah menimbulkan pelbagai kontroversi. Ada Adun malas yang dipilih balik, ada ahli parlimen 'biskut' yang tetap dapat calon. Biskut, sekejap ada, sekejap tak ada. he he..

Malah ada ahli parlimen luar yang di import, macam Mat Sabu dan Saifudin Nasution. Dua ekoq ahli parlimen lompat, sat Kedah, sat Kelantan. Pas Kelantan dah umum takkan menerima orang luar bertanding di Kelantan, sebab itu, ini dua ekor lari ke Kedah.

Pas Kedah pula terima, seolah-olah menerima sampah daripada luar. Apa Kedah ni tempat pembuangan sampah ka?

Malah calon Pakatan di Kedah ni, banyak diganggu oleh tangan-tangan hitam di Pusat. Berbeza dengan senarai asal yang Ustaz Azizan hantar mula-mula dulu. Malah di Pendang, Mat Sabu bawa masuk orangnya si Fadhil Bin Baharum. Syiah totok tuuu..

Kiranya, calon Pas di Kedah telah disusun oleh seseorang untuk memastikan kuasanya ketika jadi MB dan syiah akan berkembang.

Bukan Ustaz Azizan, Azizan bukan Syiah!

Ustaz Azizan takkan jadi MB kalau Pas menang Kedah. Malah jawatan itu akan diberikan kepada Phahrolrazi, bila Phahrolrazi naik, exco-exconya sudah tentu, Nasir Mustafa, Amiruddin, Fadil Baharom dan beberapa orang lagi syiah dalam Pas Kedah.

Malah Mat Sabu akan jadi 'tekong' di pusat, dan Phahrolrazi jadi boneka di Kedah.

Sebab tu kita kena betul-betul tolak Pas di Kedah ni. Sebabnya jika puak Syiah ni memerintah, habis la kita yang ahlul sunnah wal jamaah ni. Silap-silap, kita dipulaukan dan diwujudkan pulak masjid syiah.

Syiah ni musuh Islam, mereka bukan lagi dianggap Islam sebab mereka memusuhi golongan sunni. Mereka menghalalkan darah umat Islam yang lain, yang tidak menyokong syiah. Maknanya mereka menghalalkan darah kita!

Sekarang memanglah mereka diam dan tak buat apa-apa sebab, kumpulan mereka masih kecil, bila dah ramai nanti, barulah kita tengok perangai puak syiah ni yang sebenar.

Fathul Bari ada terangkan sikit pasal syiah, sama-samalah kita tengok video kat bawah ni,




Satu pesanan Mc, janganlah kita menyesal kemudian.

Kita harus Pilih BN kerana BN bukan Syiah, BN membenarkan kita beribadat kepada Allah, BN tidak menjual kalimah Allah, BN membina masjid untuk kita bersembahyang, BN buat negara kita menjadi negara Islam yang terkuat dan tercanggih kelengkapan perangnya.

Lagi satu pilih BN nescaya anak dan cucu kita selamat, kerana terbukti selama lebih 50 tahun, negara kita maju dan merdeka, kita hidup aman damai.

McTheory:
Jangan terfikir nak undi Pakatan, kerana ia merosakan!

5 ulasan:

Awanama berkata...

mangkuk la amno ni.tak sudah2 menipu

Awanama berkata...

Memang mangkuk tandas!

Awanama berkata...

hangpa tuh yg mangkuk. kecik2 suruh pi sekolah, lari isap rokok. dah besaq tak nak mampoih tp menyusahkan org.

Awanama berkata...

Mat Sabu nampak dari jauh Syiah @Khomeni sbg ketokkohan manusia dan silapnya dia tidak tahu akidah sebenar Syiah nih macam orang awam kat Malaysia jugaklah nampak Syiah itu Islam.

Nak tanya apa ketetapan Majlis Fatwa@Kerajaan Malaysia sendiri mengenai Syiah ini? Saya rasa mereka hanya berani berkata Syiah tidak sesuai diamalkan di Malaysia itu saja!
Kenapa tak berani tegaskan 'SYIAH BUKAN SATU DARI MANHAJ ISLAM AHLI SUNNAH WALJAMAAH'
Dan beritahu juga bahawa amalan-amalan keagamaan banyak kita kutip dari Syiah yg diamalkan sejak turun-temurun!Ini FB tentu tahu.Dan kita boleh dengar tentang Syiah ini dlm 'memorendo mereka kepada YDAgung satu masa dulu(lupa tarikh)
Kenapa nak bantai PAS dan Mat Sabu yg hanya kagum kepada seorang tokoh(jangan kira akidah tokoh) sebagaimana pemimpin-pemimpin Malaysia memuja tokoh-tokoh sejarah barat yg bukan Islam@tokoh hindu spt Gandi?
Kenapa hanya Pas dan Mat Sabu yg diserang?Ini tidak jujur@satu jenayah ILMU dari ILMUAN muda.
Saya meminati Mat Sabu dan saya juga meminati UFB!

Saya yakin sekiranya Mat Sabu atau sesiapa saja bila tahu ucapan-ucapan dan akidah pemimpin Syiah pasti
mereka pun tidak lagi kagum atau memuja-muja apa-apa dari Syiah.

Oleh itu menjadi tugas orang ugama spt UFB menjelaskan SIAPA SYIAH, SIAPA WAHABI @SALAFI@KAUM MUDA dan SIAPA ASWJ!

Awanama berkata...

Teringat semasa mat sabu buat roadshow lepas dia ditangkap KHALWAT dengan normah. Yang peliknya hampir semua yang hadir ceramah tu pakai ketayap dan serban atas kepala tapi tak tau apa-apa pasal hukum dan undang-undang. Nampak sangat setakat mana mentaliti pengikut pas. Bila normah junjung al-quran dan menyatakan mereka tak buat apa-apa sebab masa tu dia datang haid, maka semua hadirin bertakbir. PERSOALANNYA., mereka ditangkap atas kesalahan BERKHALWAT DAN BUKAN BERZINA.
Berkhalwat adalah;- Lelaki dan perempuan yang bukan mukhrim berada ditempat yang sunyi yang mana boleh membawa kepada terjadinya maksiat. Manakala zina adalah persetubuhan secara haram iaitu tanpa nikah atau nikah yang telah terbatal. Tapi bila sembang bab ugama puak ni lah juara, tapi bila bab kelentong dan tak faham apa satu maka depa juga lah yang juara. Sebab itu lah negeri yang depa perintah jadi lingkup. Nak buat macam mana sebab setakat itu je otak depa yang boleh digunakan.