Jumaat, 12 April 2013

PANASS!! Itu Bukan Mustafa Ali, Video Fitnah UMNO Tu! - Husam Musa



Bila tersebarnya video mirip Setiausaha Agung Pas, Mustapha Ali. Sudah tentu media akan bertanyakan soalan ini pada rakan-rakan parti Pas. Sebenarnya, media tak perlu tanya pun rakan pemimpin Pas tu. Mereka sudah diberikan skrip, 'Semua itu kerja UMNO'!

Walaupun yang ditangkap menyebarkan video tu orang AMK PKR, namun mereka tetap akan salahkan UMNO.

Contohnya seperti kenyataan Husam Musa yang percaya, video seks baru yang didakwa melibatkan pemimpin kanan parti Islam itu "palsu" dan parti tidak perlu menyiasatnya. Bahkan, tak perlu tengok, Pas sudah tahu video itu palsu. Nak tengok Klik SINI

Lihatlah betapa dahsyatnya tuhan kurniakan 'mukjizat' kepada pemimpin Pas ni. Belum tengok dah tahu dah!

"

Jika mereka boleh buat video Datuk Seri Anwar Ibrahim, mereka boleh buat video melibatkan sesiapa sahaja," kata Husam (kiri) ketika ditemui pagi ini.

Ada wartawan telah menghantar sms kepada Mustafa Ali, namun beliau membalas dengan sms pendek 'Tak Perlu Komen!'

Walaupun mempunyai bukti video itu disebar dan diupah oleh PKR untuk memerangkap pemimpin itu - yang menurutnya orang paling lantang mendesak ke arah penyatuan PAS-Umno melalui kerajaan perpaduan.

PKR sememangnya mempunyai dendam terhadap Setiausaha Agung Pas ni. Dari kes perpaduan, hingga ke kes video seks, kemudian terkini perebutan kerusi diantara Pas dan PKR. 

Maka untuk jatuhkan kredibiliti Mustapha Ali, PKR pun mengedarkan video seksnya! Penyebar telah ditangkap, boleh baca kat SINI

PKR punya kerja, kami blogger pro UMNO juga yang kena tuduh jahat. Yang berzina tak jahat, yang dedahkan tu dipanggil jahat? Puihh!!

McTheory:
Bila Nik Aziz nak mengampunkan Mustafa Ali ni?

8 ulasan:

umNgok berkata...

umNgok dengan seks memang tak dapat dipisahkan. bodoh punya umNgok

Awanama berkata...

X takut dosa fitnah.elok g ngaji

Awanama berkata...

Mustapa Ali yang sedap, UMNO juga yang salah. Apa sudah jadi ni....orang buat baik dituduh jahat, orang yang terang-terang buat jahat dipuji macam malaikat. Buta hati buta perut sungguh. Harap sekolah je tinggi, setinggi bendera atas pokok.

Awanama berkata...

Teknik impose??

Awanama berkata...

Kesian polis.sejarah berulang

Awanama berkata...

Akhir zaman doh ni..pzina di Sanjung..dipuja-puja..berat sgt doh pas ni..nik aziz jd pok angguk ja..

Awanama berkata...

hanya setan2 laknatullah terkutuk yg direjam oleh Allah SWT sahaja yg mempertahankan dan memuja penzina dan pelwat terkutuk.

hangkedee berkata...

Jangan cepat cepat melatah weh.pergi jumpa pok nik dulu.kita tunggu pok nik SMS kepada Tuhan lepas itu suci dalam debu.
TAKEBEER...menghancurkan ISLAM bersama Dapig.