Rabu, 17 April 2013

PANASS!! Lagi Ulamak Menyokong UMNO?? #PRU13 #BNbagus



Alhamdulilah nampaknya makin ramai golongan ulama ulama menyatakan sokongan terhadap Umno..Mereka makin sedar dengan perjuangan Pas yang menyimpang jauh dari Islam..

Pas tak perlu mencanang golongan artis makin ramai menyokong Pas, sebabnya artis artis yang masuk Pas tu sebenarnya hendak cari makan dan menyucikan dosa sahaja.. sebaliknya Pas sendiri tolak golongan ulama dalam parti kononnya mahu menumpang populariti artis artis yang tak laku tu..

Akhirnya sekarang ini, makin ramai golongan Alim Ulama menyokong kepimpinan Ds Najib.. Alhamdullilah, syukur pada Allah.  kalau artis nak masuk Pas, biar Ulamak masuk UMNO. Biarlah UMNO terus perjuangkan Islam, dan Pas berhibur dengan artis-artis yang dah tamat tempoh tu..

McTheory:
Pas = Parti Artis second hand

8 ulasan:

Awanama berkata...

kalau nak tau ni ulamak 2 juta la

Awanama berkata...

Tak faham kenapa ramai org Islam PAS/PKR suka buruk sangka! Bila dan dimana mereka nak minta maaf atas tomahan dan fitnah mereka!

Awanama berkata...

Ni manusia yg suka buruk sangka yg kononnya lebih baik dri org lain dn lebih Islam dri org Islam lain..diaorg ni ada penyakit PhD..harap2 sembuh sbelum trlambat..Amin..

Awanama berkata...

Parti pas atau parti ajaran sesat sedang dilaknat Allah, contoh kat kampung aku pekan Megat Dewa baru2 ni masuk kt TV3, kubu kuat parti ajaran sesat sejak turun temurun kini 5 peti undi ditutup kerana bertumbuk sesama mereka baru2 ini.

Awanama berkata...

Wahhh Jerlun memang PAS problem kan! Itu baru sepenggal memerintah Kedah. Kat Megat Dewa ekh? Boleh tahan... Ini Kali Lah!!!

no name berkata...

Yg baik kite ikut yg buruk kte...TUKAR...kite melayu ISLAM harus bersatu kerana ALLAH & islam kerana marah kte nak hancurkan tanah air kte...igt la anak cucuk kte yg akan dtg....

Awanama berkata...

Ops...bwk istigfar...dosa kering tu..tilik diri sendiri dulu tuan

Awanama berkata...

pun baik lah kalau bgitu..umno pun o.k..org Islam juga..ada cacat cela nya..namun kebaikan nya pun tk kurang juga..saya stuju alim ulama sokong kerajaan..kuat kan perpaduan..ayoh trus maju kehadapan..org2 melayu..skrng da nmpk jelas anasir luar mahu kan ngara ini..kunju2 Dan mula bgerak masuk..AWAS! jln curam di hadapan..'''''''''''\.