Isnin, 22 April 2013

PANASS!! Video Ini Bukti Rakyat Malaysia Tolak Najib Razak? #BNbagus #PRU13

Jika anda tolak Najib Razak, sememangnya anda berada dalam kerugian yang amat besar!

Mc taknak cakap banyak, Mc pun terkejut bila tengok video ni. Ramai gilaaaa... malah paling menarik bila kaum cina sudah kembali menyokong BN dan mempercayai kepimpinan Najib!


McTheory:
I Love Ah Jib Gor.. he he he..

11 ulasan:

Awanama berkata...

Semoga rahmat dn kebaikan buat Dato Seri Najib. Skrg yg hina beliau akan suka.. tp nk rasa kehilangannya jasanya apabila beliau sudah tiada dr arena politik.. wktu itu barulah nk puji puja..xguna lagi..itulah sifat bangsa Melayu yg tolol mcm bangsa PAS dan PR.. bangsa yg kufur nikmat dn tkpernah lihat suatu yg baik ut sbg baik!

Semoga BN dan DS Najib terus kukuh berkuasa lepas PRU13.. tumbangkan kezaliman PAS PKR dan HARBI DAP lahanat!!

Awanama berkata...

Nape tak bole play... tolong betulkan. sy nk share
Tq...

Awanama berkata...

Kamera trick ja ni.. Tipu ja..
Kikiki

Awanama berkata...

baguslah kalau dia baik..tapi biarlah baik kepimpinan tu bawa Islam adil dan amanah bersama... masyarakat dah xperlu joget2 nyanyi2 lagu2 hiburan2..tukarlah pergi ke arah yang lebih baik.. masyarakat sekarang celik maklumat bukannya senang nak diperkotakkatikan.. mereka mampu menilai dengan cermat setiap kepelbagaian isu2 yang berlaku.. jadi buatlah yang terbaik untuk masyarakat semua kerana Allah..

Obat Gula Untuk Ibu Hamil berkata...

Salam kenal :D

ah lek gor berkata...

jelas masyarakat Cina bijak melihat dan menilai...manakan mereka menolak kepimpinan Ah Jib Gor yg telah menunjukkan prestasi cemerlang memimpin negara hanya dlm tempoh 4 tahun...ekonomi Malaysia tetap kukuh walaupun dalam keadaan ekonomi dunia seperti Eropah dan AS yg menguncup...masyarakat Cina akan pilih pemimpin yang cemerlang memacu ekonomi negara kerana mereka rata2 adalah kelompok businessman terbesar di negara kita...hidup Ah Jib Gor!

cikgu hj dalik berkata...

Yang membanggakan kami rakyat Malaysia adalah PM DS Najib juga mendapat sokongan dpd Pelakon antarabangsa Datuk Michelle Yeoh secara terbuka dlm majlis diPort Klang Free zone(pkfz)itu...beliau mahu masyarakat Cina akan terus memberi sokongan kpd PM Najib utk meneraju negara...mengikut beliau hanya BN mampu memberikan keharmonian dn kesejahteraan kpd rakyat dan negara...syukur masyarakat Cina kembali memilih kestabilan ekonomi dan keamanan negara!...tahniah Ah Jib Gor!

cikgu hj dalik berkata...

Saya tertarik dengan pendapat Profesor Emiritus Tan Sri Dr Khoo kay Kim menjelang PRU 13 ini katanya:

" Kita perhatikan sejak 1955 hingga sekarang keseluruhannya prestasi BN adalah sangat memuaskan.Permuafakatan antara BN yg menjadi tunjang keharmonian dan kesejahteraan rakyat dan negara walaupun adakalanya timbul masalah dan pasang surut.Namun uniknya kalau ada masalah BN berjaya menyelesaikan di dalam parti dan tidak dibawa keluar.Singapura pernah berusaha menggugat keharmonian ini tetapi gagal dan kini pembangkang pula mencuba tetapi perpaduan di kalangan mereka masih jauh berbanding BN.

-Prof.Emeritus TS Dr Khoo kay kim

La Resa berkata...

aku dan anak perempuanku yg masih menuntut di UIA malam tadi sempat mendengar ceramah di Seksyen 6 Shah Alam...aku sengaja membawa anak ke ceramah tersebut utk memberikannya pengalaman suasana kempen pilihan raya di negara kita...disamping itu aku mahu tanamkan semangat cintakan negara...kebetulan penceramah yg diundang itu bukanlah calang2 tokoh...Mantan PM kita yg dikasihi Tun Dr Mahathir...melihatkan kpd begitu ramainya yang hadir serta sambutan hangat yg diberikan kpd Tun dan calon2 parlimen dan adun Shah Alam...maka saya merasakan adanya perubahan di kalangan penduduk Shah Alam iaitu mereka mahukan satu perubahan...perubahan itu hanya boleh dilakukan dgn memilih BN dlm Pru ke-13 pada 5 Mei nanti...nampaknya ada cahaya di hujung jalan...mudah-mudahan Allah mengizinkan!...selamat mengundi!

wak joe berkata...

tahniah dan bersyukur kita dgn kemenangan BN...terima kasih kpd semua yg telah mengundi...tahniah juga kpd prestasi UMNO yg memenangi 88 kerusi parlimen...menunjukkan bahawa UMNO masih menjadi tunjang pemerintahan negara Malaysia tercinta!

Awanama berkata...

terima kasih kpd semua pengundi2 BN khususnya orang2 Melayu dn bumiputra...taat kpd pemerintah amat dituntut dlm Islam!