Isnin, 29 April 2013

TERBAIKK!! Video KIt Siang Kena Halau Dengan Orang Johor!! #TolakPR


Video kat bawah ni memang menarik untuk kita tengok! Kit Siang di halau oleh orang ramai di Johor, ketika turun padang untuk menyebarkan virusnya.


McTheory:
Balik! Balik! Balik! Balik!.. ha ha ha..

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

halau dia balik! semak saja!

Unknown berkata...

Jgn lakukan sebegini tkut nanti org cina tunjuk simpati pd dia..

Tanpa Nama berkata...

Johor Way...

Tanpa Nama berkata...

Ha.ha.ha,tapi rakyat Johor yang tidak terlibat dalam Tragedi ini Comform malu dengan kerenah kurang sopan segelintir Penyokong2 Umno yang terlalu ikut perasaan.Perlu diingat rakyat Malaysia yang lain akan memerhati gelagat ahli fanatik Umno ini dan akan menghukum keseluruhan kerpimpinan UMNO pada 5.5.2013 akan datang.Inikah Politik terpimpin yang dilaungkan selama ini oleh Ustaz Al-Najib.

Tanpa Nama berkata...

habis tu bapak 13 may tu halau bapak ko dolu ok plak..

Tanpa Nama berkata...

i think you got it wrong, it wasnt him who caused the may 13 incident, it was people in umno itself that wanted to throw out tuanku abdul rahman that ochestrated the incident and blamed it on DaP and Lim Kit Siang,he wasn't even in KL on that day how can Umno say he pissed on...... all were brain-washed people, sedihnya!!!

Tanpa Nama berkata...

Sebab itulah tak tau Sejarah belajar. Memang Dap yang mulakan 13 May dulu. Kalau tak percaya buku Sejarah, Tanya org tua yang hidup time tu...ok!

Unknown berkata...

Memang Kit Siang yg cetus provokasi di Kg Baru. Dia sebut " Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri,ini negeri bukan Melayu punya, mata-mata lancau"!.. 12hb. Mei. "Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu".. 12hb.Mei, Jalan Bukit Bintang. "Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan"!..11hb. Mei, Jalan Bukit Bintang. "...semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis". 12hb.Mei depan Balai Polis Jalan Pudu. Dipetik 3 drpd 10 laungan provokasi Laporan MAGERAN, kemudian Kit Siang sial ni kena tahan ISA. LIM KIT SIANG PENCETUS 13 MEI 1969.