Khamis, 2 Mei 2013

PANASS!! Video Saiful Bukhari Lafaz Sumpah Laknat di Hadapan Kaabah! #TolakPR


Kat bawah ni video Saiful Bukhari melafazkan sumpah laknatnya buat kali kedua dihadapan Kaabah di Mekah. Sebagai seorang Islam, mustahil untuk Saiful berbohong dihadapan Kaabah. Mustahil Saiful mempermainkan sumpah dan nama Allah di Mekah.

Jika ada lagi individu yang mengaku diri mereka Islam dan menafikan sumpah Saiful ni. Mc agak terkilanlah. Kalau dihadapan Kaabah pun korang tak percaya, apa lagi yang dapat insan kerdil seperti Saiful ni buktikan lagi?



PETALING JAYA: Saiful Bukhari Azlan telah memuat naik video beliau mengangkat sumpah laknat di Mekah yang dengan mengatakan bahawa dirinya telah diliwat secara paksa oleh bekas majikannya yang juga Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Jun 2008.

Beliau turut menunjukkan kepada pemberita pada sidang media di sini pada Khamis, dan menegaskan apa yang berlaku merupakan bukti yang dikatakannya bukan satu konspirasi politik.

"Ketika ayah menghubugi saya semalam (Rabu) pagi, saya tidak dapat berkata-kata. Apa yang saya boleh katakan adalah, teruskan," katanya.

Pada Rabu, bapa Saiful, Azlan Mohd Lazim pada Rabu menarik balik kenyataan beliau sebelum ini dan mengaku kejadian liwat ke atas anaknya oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 2008 benar-benar berlaku.

Pada 11 Mac lalu, Azlan, 60, berkata kes liwat yang melibatkan anaknya itu merupakan sebahagian daripada konspirasi dirancang oleh seorang pegawai khas di Jabatan Perdana Menteri untuk memusnahkan karier politik Anwar.

Saiful, 29, bekas pembantu peribadi pemimpin Pakatan Rakyat itu, sekali lagi menegaskan bahawa beliau akan terus konsisten dalam usaha mendapatkan keadilan bagi dirinya dalam kes diliwat bekas majikannya seperti mana yang tercatat dalam laporan polis yang dibuatnya pada 29 Jun 2008.

Bagaimanapun, pada 9 Januari tahun lepas, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur melepaskan dan membebaskan Anwar atas dakwaan meliwat Saiful, 26, di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, Bukit Damansarara di sini, antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, 26 Jun 2008.

Sejak itu, pihak pendakwaan telah memfailkan rayuan terhadap tertuduh. -Mstar

22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

agak2lah. cacai Pas nak percaya dak semua ni?

Tanpa Nama berkata...

aaahh ini video edit nih!

Tanpa Nama berkata...

Pas nak hudud!
DAP nak Sekular!
PKR nak Anwar!
Macam mana nak perintah Malaysia ni hah?! Hancus! Satu kapal banyak kapten susah lah!!! Tak nak PR Lah!!

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa ko ni dah buta tuli agaknye!!! Hati dah hitam legam agaknye sampai ni pon ko kata edit! Astaghfirullah....

Tanpa Nama berkata...

Org berani kerana benar.. Tp DSI penakut.. Tak betani nak sumpah... Nampak sangat buat salah..

Tanpa Nama berkata...

kenapa pak Arab ramai ramai belakang tu lebih rendah dari Shaiful? kenapa diakhir rakaman tu tak dipusingkan kamera ke arah Kaabah tetapi dihala kebawah?

Tanpa Nama berkata...

“Kalau dengan sumpah sahaja boleh membebaskan saya, saya pasti ramai orang yang mencuri, merogol dan membunuh akan mengangkat sumpah menafikan kesalahan mereka, ia adalah salah. Sepatutnya dibawa bicara di mahkamah syariah. Jadi adakah saya perlu mengikut nasihat ulama-ulama besar atau mereka yang minum dan memiliki saham dalam syarikat arak?" - Datuk Seri Anwar Ibrahim

Blog Curut berkata...

Tgk minit 1:05-1:07 fake! Haha. Kaji la pergerakan sekeliling. Bodo macai

Tanpa Nama berkata...

video simple mcm ni pun macai bn xleh nk beza kan..btol2 IQ low ni

Tanpa Nama berkata...

BN video pun kata edit PKR Gambar pun kata bukti dan fakta.kah3.

Tanpa Nama berkata...

yang sokong Anuar ne semua kaki liwat kot.Sbb tu pertahankan jugak.kah3

Tanpa Nama berkata...

Org munafik saja yg berani bersumpah bagai cmni..mereka ni takde yakin pada diri..lain kali bt research dl laa macai umngok sekalian.. http://www.youtube.com/watch?v=dLQhcYn6YGI

Tanpa Nama berkata...

Baca komen expert ttg video ni....IQ org BN bodoh betul

Tanpa Nama berkata...

sumpah dulunya mainan bibir anwar. kali terakhir dia bersumpah ialah selepas dia keluar jel di mana dia mengucap perkatan tersebut di stadium kelantan walaupun bukan sumpah laknat. video tu pun ada tapi ana tak download dan simpan. blog tu pula dah tukar presentation. video list tidak 'go back that far'

skrg dengar perkatan 'sumpah' saja, anwar dah jadi bacul. macam2 helah untuk tidak bersumpah. dia didapati tak bersalah oleh mahkamah. sap sap suey saja dia boleh bersumpah untuk menguatkan lagi kredibilitinya dan juga kredibiliti mahkamah yang selalu dianggap tidak adil kepada beliau.

kalau video tu fake, dah lama saiful kena langgar dgn orang2 yang mengelilingi kaabah.

Tanpa Nama berkata...

Saiful tu anak jantan ke pompuan? Waktu Anuar nak liwat dia, kenapa tak lawan..kuat sgt ke Anuar tu? Jangan-jangan Anuar liwat tak syok kut,...sebab tu buat report.

Tanpa Nama berkata...

Bertaubatlah Saiful,...cerita tu dah lapuk...anak dengan bapak sama-sama merapu,...macam biskut cipsmore la pulak...kejap ada kejap xdak...

Tanpa Nama berkata...

Saiful tu nanti membujang sampai ke tua la jawabnya,..maklumlah sudah hilang teruna !! Buang masa je cerita liwat tu...lebih baik hang pi gantung bendera,...boleh juga mengisi masa lapang..klu pi pasang bendera BN dpt juga habuan!! Kisah yg lepas usah dikenang, buat malu je..

Tanpa Nama berkata...

Saiful ni biar Anuar liwat dia..kena pukau dek Anuar ke? Habislah teruna kau....sudah ternoda!!

Tanpa Nama berkata...

klu kes Saiful ni kena guna undang-undang Islam baru Anuar blh dihadapkan ke pengadilan...setakat sumpah Saiful je tak blh dipakai..tu yg perlunya HUKUM HUDUD!!kalau betul Saiful kena liwat hanya Hukum Hudud yg boleh membela..

Tanpa Nama berkata...

Anwar pernah liwat lembu at permatang pauh ,xcye tanya wan azizah ..haha ..muke dye pom da mcm muke penulis the satanic verses ,Allah dah jdkan muke Anwar bertukar muke yahudi ..cube kowg tgok btol2

Tanpa Nama berkata...

Pelik tengok video ni

Tanpa Nama berkata...

ermmm bila bersumpah kata fake,bila edit kata benar,bila tak tipu kata tipu,korang buatlah sendiri pernilaian tu senddiri,tengok muka anuar pun makin lama makin uzur,sampai bila?sekarng nie gadoh pasal MB pulak,huuu dap cucuk hidung pkr,pas pulak kejap sana kejap sini,hermmmm ,