Isnin, 10 Jun 2013

PANASS!! Bila si Penyamun Kit Siang Jual Si Penipu Anwar!! #Blackout505


Dengar kata Kit Siang takkan boikot angkat sumpah. Tapi Anwar nak teruskan juga, betul ka? Pasal pa Kit Siang taknak boikot?

Kit Siang yang tidak mahu mengikuti agenda Anwar Ibrahim untuk memboikot angkat sumpah parlimen ini menunjukkan DAP menerima keputusan PRU13 yang menyaksikan penguasaan DAP sebanyak 38 kerusi iaitu faktor utama kemenangan PR bagi negeri Selangor dan Pulau Pinang.

Berdasarkan penguasaan 38 kerusi dalam PR ternyata DAP merupakan kuasa dominan malah DAP juga telah berjaya menarik sokongan cina untuk menyokong parti tersebut.

Ia menunjukkan bahawa Kit Siang merupakan individu yang layak mengetuai PR dalam Parlimen berdasarkan merit kerusi terbanyak. Lebih-lebih lagi Anwar Ibrahim masih melayan perasan kecewanya dengan memulau angkat sumpah pada 24 Jun ini.

Persoalannya beranikah Anwar Ibrahim memulau sessi angkat sumpah parlimen pada 24 Jun bagi memastikan kejayaan perhimpunan 'BlackOut 505' pada 15 Jun nanti?

Jika Anwar Ibrahim mengangkat sumpah nescaya segala usaha bagi mewujudkan satu perhimpunan besaran dalam usahanya untuk menumbangkan kerajaan akan musnah sebaik sahaja lafaz sumpah diluahkan dari bibir Anwar Ibrahim.

Maknanya dia cakap tak serupa bikin, kata tipu dan tak ikhtiraf, boikot la kalau berani!

McTheory:
Tentu Kit Siang akan tersenyum gembira, dengan kebodohan Anwar..

Tiada ulasan: