Sabtu, 8 Jun 2013

TUDIAA!! Artis Second Hand, Habis Madu Sepah Di Buang!


Kesian la kat hang Hairie oii.. nak kata apa pun taktau ehh.. dah la jadi artis pun takdak job. Bila jadi penceramah politik pun jadi nasib yang sama juga. Sabaq saja la Hairie noo. Lanie baru hang tau puak tu dok pergunakan hang saja pun. Bila dah habis PRU, hang pun dah tak berguna lagi, jadi dibiarkan begitu saja la.

Kalau hang nak tau, itulah Pakatan, dah kena, tau dah kot.

McTheory:
Politik biasa laa.. sama saja..

8 ulasan:

Awanama berkata...

Tunggu 5 tahun lagi..padan muka. Tu sekor lagi artis bernama Abby Abadi telah diabadikan dalam memori PAS ke?

Awanama berkata...

Aku rasa x dan kot tunggu 5 thun lg

kena kencing lagi lah nmpak gayanya.

Amekkaw....

Awanama berkata...

Tunggu 5 tahun lagismentara itu masuklah sekolah pondok mendalami ilmu agama dan pd.PRU 14 nanti bolehlah ceramah dicampur dng.ulasan tafsir alquran dan hadith dengan lebih lancar.Di pokok Sena banyak pondok2 ternama termasuk pondok Ustaz Mahfuz Omar.

Anak Lenggong berkata...

Kesiannya...rupanya simangkok ni masuk PAS sebab nak jadikan sebagai sumber rezeki...mamat ooii..kalau sumber rezeki cara haram dengan dok maki hamun, buat pembohongan dan fitnah..mana allah nak berkati..cari la kerja yang halal..sekarang ni pun dah tak dengar cerita mak janda Abby, Dayangku Intan, Aisyah dan bob lockman..sudah kena telan ke..sijanda Abby tu dah dapat kote baru kut..

Awanama berkata...

kan gua dah cakap... pas tu parti politik je.. bukannya agama

memaki, fitnah, kelentong itu saja yg parti pas ajar pada hang tapi bab agama satu huruf pun puak2 pas tak ajar betui tak..?? aku rasa hang pun tau noo.. dan sekarang hang yg kena kencing tapi tak pa kot, kencing puak2 pas halal lagi suci, kan lebih afdal hang jilat je, mesti dapat pahala..

Awanama berkata...

mencerca orang lain berdosa

cikgu hj dalik berkata...

nasib anakanda Hairi ni timbul kerana dia kurang arif menilai dn buat pertimbangan terlebih dulu...dlm zaman ni dek kalau nak berkawan kena tahu lebih dulu alamat dan tanda2 orang yg munafik!...antara tandanya adalah orang itu akan berdusta ketika bercerita, kedua dia akan mungkir janji apabila dia berjanji dan seterusnya orang itu akan khianat apabila diamanahkan akan dia...demikianlah riwayat Al-imam Ahmad...utk renungan wahai anak2ku!

cikgu hj dalik berkata...

ralat kpd terjemahan hadis di atas adalah hadis riwah Al shihan An abiHurairah...mohon maaf atas kehilapan yg tak disengajakan!