Khamis, 6 Jun 2013

TUDIAA!! Guan Eng dah Masuk Islam? #PRtipu



Wajah muka takdak nur pun, ni spesis-spesis yang memalukan Islam dan umat Islam.


Ehh nak tanya ni, Pakatan dah menang kat Pulau Pinang. Asnah Hashim dah bawa si Guan Eng pi sunat ka?

Atau nak suh kami blogger bawa Guan Eng pi sunat dan Islamkan di pejabat agama? he he he..

Gila babis betul puak Pas ni punya kempen.. sampai Guan Eng rasis tahap dewa tu pun depa boleh muhung kata nak masuk Islam? Inilah Pas.. kalau tak tipu, tak rembat duit, tak seks, bukan Pas la namanya.. he he he..

McTheory:
Masalahnya ada pulak si bangang yang percaya.. aduhh laa..

8 ulasan:

Dyll berkata...

Alhamdulillah, bertambah seorg lagi umat Islam. LKS bila lagi?

Awanama berkata...

Hanya orang yang tak guna akal ja percaya set2 cina laknat ni masuk islam. Itu semua nak tipu orang melayu nak dapatkan sokongan orang melayu ja...ingat tak dulu ada sorang cina berkempen pakai songkok masuk kawasan melayu? Semua sebab nak sokongan ja DAP NI HIPOKRIT TAHAP SETAN!!

Awanama berkata...

kalau lim guan eng benar2 nak memeluk islam,dia tak peduli sama ada pakatan rakyat kekal atau pun tidak dipulau pinang.kerana ugama[islam]tak ada kena mengena dengan politik.

Awanama berkata...

bodohnya org melayu tk abis....ada ke nk masuk Islam camtu...PAS nie dh bodoh rela subahat plak...apela malang umat Islam Msia...

Awanama berkata...

Oh melayu yg bodoh...............cam makcik ni laa..ngan konco2 pasnya

Awanama berkata...

Untuk apa penipuan mereka itu?

Awanama berkata...

sape la yg bodoh sekarang ni? dah sah2 suarapakatanrakyat tu blog tipu, dedih ak tgk orang tua "matang" mcm ni

FATIN NURAQEELA berkata...

Btl,sye setju gn awk..