Jumaat, 19 Julai 2013

HOT! Gambar Ngeri Cikgu India Kena Tembak Di Kulim Semalam!




Semalam gempar dengan kejadian tembak yang berlaku di Kulim. Kerana sebelum itu, ada satu lagi kejadian tembak terjadi di Bukit Mertajam.

Mangsa Shanmugam a/l Krishnasamy telah ditemui mati di tembak dalam kereta jenis toyota wish warna silver di tempat duduk penumpang hadapan. Saspek 2 orang lelaki berbangsa tidak pasti memakai topi keledar menaiki motosikal jenis yamaha lc warna hitam.

Sebanyak 9 buah kelongsong peluru thai arm 9mm dijumpai berhampiran kereta mangsa. Pemilik kenderaan adalah milik mangsa kejadian. Menurut saksi kejadian, yang sedang memandu kereta jenis viva di hadapan kereta mangsa menyedari kejadian ini sebaik keretanya  dilanggar dari belakang oleh kereta mangsa.

Kejadian ini telah mengemparkan penduduk sekitar dan menyebabkan kesesakan lalulintas hampir satu jam.

Jarang berlaku kejadian tembak di Kedah ni. Tentu ada yang tak kena, atau melibatkan dua kumpulan gelap yang berebutkan sesuatu. Andaian saja la..


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wild Wild West Malaysia... Tak lama lagi ada Jesse James, Billy the Kid Malaysia.. Undang2 dh mcm x da....

Tanpa Nama berkata...

sapa yg ajar budaya gengster ni? tgok demo bersih sudah..tok guru bg duit kocek lagi...

madam roza berkata...

Risaunya.

Tanpa Nama berkata...

Tu la dianya....ada ISA mintak dimansuhkan, ade akta hasutan mansuh, sekarang sape jd mangsa?? rakyat juga, dengarkan sangat idea2 kepala lutut puak2 PR ini la jdnyer..yg dok dlm kerajaan lak biladah jd mcm ni baru gelabah nak gubal akta baru tp seakan2 sama dengan yg dah dimansuhkan..orang buat akta tu elok2 pi dengar cakap pembangkang yang bangang tu buat ape...Boddoww...

hangkedee berkata...

Yes to Ah jib goh Pm malaysiiia

Tanpa Nama berkata...

Bila mati di lokap, kerajaan dan polis mau darah India bila kena tembak suruhlah peguam-peguam dan Ambiga pi tangkap penjenayah, kalau semua undang-undang hendak di mansuhkan nak buat apa.

Tanpa Nama berkata...

Ni semua salah parti pemerintah. Dah diberi kuasa memerintah, apa pun tak boleh diharap. Kalau nak bagi alasan saja lebih baik letak jawatan semuanya bagi orang lain pula memerintah.