Selasa, 2 Julai 2013

TUDIAA!! Gadis Melayu Ni Mangsa Mutaah Kaum Khalid 'Syiah' Ismath? #TolakPas

Ini mesej di FB yang mana seorang gadis Melayu yang menyamar dengan nama samaran cina dikatakan telah menyertai puak KAMI yang songsang itu. Nak dijadikan cerita, anak-anak buah si Khalid Syiah ni dah tunjuk bukti yang fahaman mereka memang songsang.

Siapa kata automatik bermutaah! Gila betul puak ni. Jangan kata benda ni main-main ya?
 
Story ni Mc pickup dari blog Keris7Lok. Patut la orang Pas ramai nak join Syiah, boleh mutaah sesuka hati saja. Tudiaa.. mampuih la.
 
McTheory:
Lepas pancut, cerai? pehh..gilo puak ni..

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Budak tu pandai pancut ke? Kotey pun blum tumbuh kot, budak tu memang jadah, kecik2 taknak mampos dah besar jadi iblis la pulak, dia tak tepikir kalau dia ada anak pompuan dan direwang mcm bohsia oleh 'suami-suami'?

Tanpa Nama berkata...

Uishh, bertambah ramai lah pulak anak-anak luar nikah dan yang dibuang kat tong sampah, jamban, sungai, kasi anjing makan....

Unknown berkata...

ermm...mane nk dapatkan kesahihan perkara ni?? sy tengok blog asal pun takde bukti yg boleh kaitkan PAS dengan puak syiah ni...nmpk mcm lebih kepada luahan dan pendapat peribadi je...bkn nye ape,utk mengelakkan fitnah...

Tanpa Nama berkata...

Kesian..ketinggalan zaman dia ni, xkan kau xkenal kalid ismat.

Tanpa Nama berkata...

sape nk mengaku SYIAH dlm keadaan Sunnah keliling ramai? Bri Saiful elok ko mengaji dlu kenal TAUHID br kau tahu siapa SYIAH.. apa itu TAKIYYAH.. dlm PAS bapak SYIAH ialah MAT SABU, Khalid Ismeth mmg declare dia SYIAH secara harfiyyah.. byk bukti!!

McTheory berkata...

kan dah kena taruk.. tu la. nak komen tak study dulu. he he he..

akmalharith berkata...

Khalid ismath tu pas ke?

akmalharith berkata...

Khalid ismath tu pas ke?

Tanpa Nama berkata...

apa yg kau orang bengangkn... Dia pas ke, bn ke, umno ke.. Knp kau orang semua nak maki. Nak marah. Janji Allah tu pasti. Kita bagun subuh ramai2, pergi masjid dan surau. Setiap hari. Hdp berlandaskan Al-quran dan As-sunnah... Ini tak, bertikam lidah nk tegakkn parti la... Cerita org tu la, ini la. Ingat kawan2... Kita berpegang pada satu kitab(Al-quran). Knp nk bertelagah. Syiah tu ujian untuk kita. Ujian Allah kpd umat akhir zaman. Bnyk psimpangan hdp, kita yang berakal ni, pilih jalan yg betul. Kiamat dh dekat. Hari ini hari sayyidul ayyam. Hari yang paling mulia. Hari jumaat. Jom kita bermaaf- maafan, bersatu hati sbg umat islam. Ketepikan politik. Doa, jauhkn anak2 kita dari ajaran syiah, keturunan kita, sahabat2 kita. Dan semua umat islam. InsyaAllah.... Kita berada dibawah perlindungan-Nya. Amin..

Tanpa Nama berkata...

Yang bodoh sangat kenapa...... Kalau kau tengok PAS tak baik, cuba kau tengok UMNO membenarkan judi di Genting Highland,membenarkan kilang arak di Malaysia(yang terbesar di Asia)