Rabu, 21 Ogos 2013

PANASS!! Gengster Balas Dendam Anggota Polis Dalam Bahaya!



Perhatian kepada anggota polis, keluarga kepada anggota polis atau kepada mereka yang dok berlakon syok-syok nak jadi polis!!

Kumpulan 04 akan ambil tindakan balas keatas 5 orang ahli mereka yang terbunuh, setelah berbalas tembakan dengan anggota polis kelmarin. Perancangan awal untuk menyerang pegawai atau anggota polis yang bersendirian dan terpencil.

Sila ambil langkahan keselamatan terutama semasa dalam perjalanan pergi balik kerja dan diluar waktu kerja. Elakkan menggunakan laluan yang sama dalam perjalanan. Ingat sentiasa tengok cermin pandang belakang semasa memandu. Jika boleh elakkan berhenti di trafik light.

Mana mana pegawai dan anggota yang letakkan sticker Polis pada cermin kereta, minta tanggalkan sticker tersebut bagi mengelakkan sebarang kemungkinan tindak balas dari ahli ahli keluarga atau geng berkenaan.

Jangan pandang remeh hal ini, kerana ia mungkin menyebabkan isteri kita akan menjadi mangsa disebabkan kealpaan kita.

Baik ambil tindakan pencegahan dari menyesal ianya berlaku.

Kisah 5 penjenayah ditembak mati ahli kumpulan kongsi gelap boleh baca kat SINI


 McTheory:
 Polis di ugut.. puak Pakatan taknak bela polis ka?

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau Gengster ni rasa diorang lagi power dari Kiram, teruskan laaa. Kalau roadblock pun tak berani, goodbye ajer lah. Jangan lupa pilih insurance hayat & tulis surat wasiat awal awal. Skali vat masuk, kirim salam ajer laaaah

Tanpa Nama berkata...

ada gambar , video atau sewaktu denganya.

Tanpa Nama berkata...

Jgn meninggi diri..ingat jika polis kita lihat spt langit..jgn lupa ats langit tu masih ada langit.lg 1..kiram mang sah tak knal sodara mara angota polis tp mungkin mereka2 ni kenal.

Tanpa Nama berkata...

Kita Bantu je polis, 35 kan ada

Tanpa Nama berkata...

Apa ko malalut ni

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah jihad menentang kafir harbi. Semua umat islam msia patut bersatu dlm hal ni. Kalo pengganas kiram yg berugama islam bole bersatu, ini kafir harbi yg jelas melanggar undang2 negara pun patut kita bersama. Ini adalah jihad fisabilliah .. Maot adalah syahid syurga ganjarannya

Tanpa Nama berkata...

Kerja adalah ibadah dan mati dalam menjalankan tugas adalah mati syahid so why worry!!

Allah sentiasa melindungi kita. Kalau memang Allah nak ambil kita balik, tidak ada siapa yang boleh tahan tapi sekiranya kita gugur dalam berjuang untuk mempertahankan keamanan, Insyallah, BALASANNYA ADALAH SYURGA.

Tanpa Nama berkata...

Kau ckp apa ni ? Jd kau nak anggota keselamatan kita tkorban ? Kiram atau sesiapa shj pon kami akan hadap sampai ke titisan darah terakhir . Insya Allah Allah bsama kami !

Tanpa Nama berkata...

Mana Pakatan nak bela polis..gengster depa yang bela...kalau depa perintah negara gengster jadi polis depa....buktinya masa pilihanraya depa guna gengster...masa ceramah guna gengster....masa demonstrasi pun guna gengster
Pasukan polis akan dibubar
Depa nak gengster jaga keselamatan depa....rakyat tak penting

Tanpa Nama berkata...

Don wori kengkawan, aljubori akan menghalang gengster mabok dgn pedang bengkok dia, aljubori lah penyelamat kerana aljubori adalah anugerah tuhan.