Isnin, 23 September 2013

HOT! Dap Buktikan Mereka Komunis Alaf Baru! #Dapigs


Kita semua tahu DAP adalah komunis bandar yang dihalalkan melalui cara politik. Berdaftar dan juga boleh terlibat didalam sistem demokrasi negara.

Merekalah yang pertama pertahankan the butcher of Malaya, mereka juga mendesak agar Chin Peng dibenarkan pulang dan tinggal di Malaysia. Mereka juga diantara yang paling kuat mempertahankan Mat Sabu apabila menyatakan Komunis adalah pejuang kemerdekaan.

Hari ini tersebar gambar Jeff Ooi Ahli Parlimen Jelutong memberikan penghormatan terakhir kepada Chin Peng. Bagi DAP perasaan mangsa dan ahli keluarga yang terkorban dan hilang tidak penting..

Ramai diluar sana yang ahli keluarga mereka hilang hingga sekarang.. ada yang menjadi yatim piatu sejak kecil dan ada juga mengalami trauma yang cukup teruk apabila pengganas komunis bertindak zalim terhadap rakyat yang tidak berdosa. - Sumber

Hanya orang gila dan tak waras saja yang sokong komunis ni. Sama la macam melayu yang sokong Dap sekarang. Melayu sokong Dap, macam melayu sokong Malaysia ni diberikan pada cina dan dikristiankan.


McTheory:
Waras ka macam tu?


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memanglah DAP adalah DAPig yg menyokong Kominis dan menggalakkan jenerasi mereka menolak Kerajaan sekarang pimpinan orang Melayu. Mereka berusaha utk jadikan Malaysia macam Singapork..dimana Melayu tak naik muka dan jadi pemerintah ! Cuma Melayu bahalol dari kalangan Ajaran Syaitan dan Sesat sahaja yg menyokong mereka demi kepintingan diri sendiri dalam politik tanpa fikir panjang tentang bangsa sendiri dan ugama Islam serta parti khinzir rakyat (pkr) yg senang dgn pemain jubor negara !!