Jumaat, 20 September 2013

HOT INFO! Pandangan Doktor Mengenai Muka Terbaru Anwar!



Setelah ramai orang tertanya-tanya, apa yang Anwar buat keatas mukanya tu. Suntikan botox atau plastik surgery? 

Nampaknya Dr MiM, mengulas perubahan muka Anwar dari sudut perubatan.

Baca ulasan dari Dr MiM,

MiM telah ditanya dari segi perubatan tentang perubahan wajah Anwar Ibrahim baru-baru ini. Apakah benar veteran tua berumur 66 tahun memakai botox, vitamin C collagen dan sebagainya?

Untuk tidak menghampakan mereka yang bertanya, MiM akan terangkan.

Di bawah adalah beberapa angle muka Anwar yang terbaru :



Kita bandingkan pula dengan beberapa foto Anwar sebelum ini :




Jika dibuat perbandingan :
1. Muka Anwar berisi sedikit dan tidak cengkung seperti orang sakit sebelum ini.
2. Pigmentasi di pipi Anwar sebelum ini sudah 'hilang'.
Pigmentasi adalah perkara biasa yang dihadapi oleh veteran tua seperti Anwar Ibrahim. Tetapi ianya boleh diatasi atau dikurangkan jika mendapat rawatan facial menggunakan ubat-ubatan dan produk kecantikan.

Dan memang benar, suntikan botox boleh menghilangkan kedut dan menegangkan kulit wajah orang tua tetapi untuk sementara waktu sahaja. Bagaimana pun, suntikan vitamin C dan kolagen adalah untuk memperbaiki sel-sel kulit dan boleh juga mencerahkan kulit.

Plastic surgery? Tempoh recovery adalah lebih lama.

Satu lagi perkara ialah rambut Anwar sentiasa hitam walau pun sudah veteran tua berumur 66 tahun. Anda tentu tahu sebabnya.

Di bawah adalah jawapan Anwar bila ditanya tentang perubahan wajah beliau. Sila baca printscreen di bawah :

Madu dan senyuman hehe - jawapan Anwar Ibrahim




Alahai ..............

5 ulasan:

Awanama berkata...

"...diakhir usia" Dah nak mampos ke gay bangka ni ??

Awanama berkata...

Gua pernah jumpa sorang yang mukanya nampak membengkak macam Nuar berahim. Perubahan yang mendadak. Bila gua tanya rupanya dia banyak makan mee segera.

Awanama berkata...

Tua dah. ...... Tak ingat mati.....

Awanama berkata...

madu dan senyuman je rahsia si nuar ni? nak percaya pun payah. kelentong la nuar kelentong, apa pun aku still tak caya.

Awanama berkata...

dulu khir toyo yg rahsianya makan tempe, kini pak syeikh rahsianya guna madu & senyuman pulak dah, macam2 ahli politik malaysia yg nak nampak awet muda ni