Selasa, 10 September 2013

HOT! Pas Kutip derma Kemalangan Ke, Kutip Masuk Poket Sendiri?



Niat untuk membantu mangsa kemalangan tu bagus. Mungkin akan meringankan beban yang dihadapi oleh keluarga mangsa. Tapi janganlah kutipan derma tu disalahguna untuk kegunaan yang lain.


Kenapa tak guna akaun keluarga berkenaan? Kenapa perlu guna akaun Dewan Muslimat Pas Kawasan Serdang? Mungkin Pas tidak berniat, tapi caranya boleh dipertikaikan. Macam mana kita nak tahu berapa banyak duit yang telah didermakan?

Bukan tak percaya, namun itulah hakikatnya. Sejak Pas seleweng derma tabung Memali. Keikhlasan Pas nak kutip derma tu terus diragui!

hmm.. sekali lagi nak tanya, apa perlunya kutip derma guna nombor akaun parti? hmm..

McTheory:
Pelik dan sangsi kann?


Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!

P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

11 ulasan:

Awanama berkata...

umNgok lagi teruk,makan rasuah,makan duit rayat!

orang pas berkata...

2 lah pas...derma je..kLo kejln y betul x pe...ni msuk poket sendiri...allah maha mgetahui..ada balanya kalau mnipu....

Awanama berkata...

ni rakan saya ni...nak kena cek tanya nanti...

Awanama berkata...

Kaki seleweng duit memang selalu tuduh org.Dia berek tepi jalan tapi tuduh tahi org lain.

Awanama berkata...

HamPAS lagi keji, usung tong biskut mintak derma rakyat konon boleh masuk syurga.

Awanama berkata...

kalu acc keluarga mangsa aku caya..kalu acc puak jilat DAPIGS @lipas boleh blah la.

Awanama berkata...

Menipu dan songlap derma dari orang ramai adalah lebih hina dan jijik berbanding dengan rasuah!!! Orang-orang yang tak takut Allah sahaja yang berani menipu, menyeleweng, songlap duit derma orang ramai. Tak kira lah sapa-sapa mereka, orang parti umno ker, pas ker, atau tak berparti ker. Syaitan, iblis dan syiah kufur bukan kenal parti.

Awanama berkata...

Kenapa mesti kutip derma dr org awam???.kalau PARTI ISLE SEMELESIA blh keluarkan dana berjuta-juta untuk pilihanraya,kenapa tidak gunekan dana itu utk bantu keluarga mangsa???????

Awanama berkata...

Ni la yang sesuai dikatakan songlap duit rakyat sebab memang sumber duit dalam tabung derma tu daripada rakyat..

Awanama berkata...

aku setuju anon12:32..duit kerajaan bukan 100% duit rakyat..kebanyakan dari keuntungan glc atau cukai dari syarikat2 yg beroleh keuntungan tahunan shj...
tapi PAS songlap benar2 duit poket rakyat kaya atau miskin....
maha kejam...

Awanama berkata...

Buatle kerja yang masuk akal sikit,jangan tunjuk kebodohan diri untuk mencari keuntungan peribadi.Tak habis habis nak menipu