Selasa, 3 September 2013

INFO! Gambar Rumah Adik Nik Aziz Terbakar!!



Gambar kebakaran diatas adalah rumah adik kepada bekas Menteri Besar Kelantan (Nik Aziz Nik Mat), yang mana rumahnya terletak berdekatan dengan rumah Nik Aziz di Pulau Melaka telah mengalami kebakaran. Tidak diketahui bila kebakaran itu berlaku. Tetapi, Alhamdulillah, tiada kemalangan jiwa.

Cantik rumah, hijau warnanya. he he.. Sebab kebakaran tidak diketahui, mungkin harga minyak naik, sebab tu rumah beliau terbakar! Ehh.. termelalut pulak.

Sekadar info kepada pembaca, jangan fikir rumah kaler hijau tak boleh terbakar.

Tazkiah pada adik Nik Aziz..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


TAKZIAH KEPADA MANGSA. BERSABAR LAH DENGAN UJUIAN ALLAH SWT.ADIK NYA YANG BACA DOA K.O. BN TU KAH.

Tanpa Nama berkata...


DALAM HIDUP YANG PINJAM PINJAMAM INI. DOA KAN LAH YANG TERBAIK WALAU KEPADA MUSUH. ASAL JANGAN MUSUH ISLAM.. INI TERBALIK LAH PULAK. MUSUH ISLAM TU YANG DI PERTAHANKAN.

Tanpa Nama berkata...

Kalau perkara ini berlaku pada orang UMNO, bala namanya. Kalau berlaku pada orang PAS, ujian namanya. Biarlah mereka syiok sendiri. Isyarat sudah dah diberi, kalau masih tak sedar dan tak ambil iktibar dan bertaubat, BALA LEBIH BESAR sedang menanti.

Without Prejucice.

Quantum Metal Consultant berkata...

Manusia inikah yang mendoakan " k.o " kepada umno hari tu?

Tanpa Nama berkata...

doa KO pd UMNO xpe kn? xde plak pikir soal akhlak dan Tuhan. bila rumah terbakar baru terpamer kekayaan pemimpin PAS. watak MUNAFIK.

Lihatlah rumah.. besi pagar anjung pun stainless steel baik punya.. kos mahal.. tp bkn main seboh selongkar kekayaan org lain.

Apapun smoga si tua PAS ini diberikan hikmah atas musibah ini. Jd lbh baik dr dlu.