Selasa, 17 September 2013

PANASS!! Chin Peng Sebenarnya Askar Upahan British Untuk Bunuh Melayu?




Baca cerita kat bawah ni,


Tak terkejut bila baca cerita kat atas ni. Tapi itulah kebenaran yang disembunyikan oleh puak Pakatan Haram. Mereka sengaja menyanjung Chin Peng kerana nak menutup perjuangan Tunku Abdul Rahman sebagai bapa kemerdekaan.

Mereka menyanjung komunis, kerana nak menutup jasa UMNO memperjuangkan kemerdekaan di tanah melayu, sambil melambangkan kaum cina diantara pejuang kemerdekaan. Walaupun mereka tahu, komunis bukan nak memerdekakan Malaysia. Tapi hanya nak gabungkan Malaysia dengan tanah besar komunis China.

Sekarang ni ramai celaka yang menyanjung komunis. Patutnya mereka ini hidup di zaman itu, Mc nak tengok sama ada mereka ini masih menyokong komunis atau mereka menangis menyumpah supaya komunis cepat mati.

Melayu yang mana menyokong komunis, memang biadap, memang bangsat. Patut ditembak sampai mati.

McTheory:
Tok Nenek kita dulu mati didera komunis, anak cucu pulak mulut dok menyanjung komunis.. bodoh punya manusia..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

org yg patut mati ialah hisham rais dan khalid syiah. babi dua ekor tu.

Nie Feng Malaysia berkata...

Diaorg nak Malaysia jadi Republik laaaa... lain lain tu just add on kasi kita pening jerr... Jangan salah lawan...

Tanpa Nama berkata...

Sejak Tanah Melayu dijajah, Portugis dan Belanda gagal melemahkan kerajaan melayu. Serangan demi serangan balas dilakukan oleh Raja Melayu dan tentera bersama sukarelawan. Penjajah melihat bahawa orang melayu tidak mahu mengalah. Apabila Belanda menyerahkan Melaka kepada British maka British yang telah mengkaji kekuatan dan kelemahan orang melayu mendapati mustahil British boleh menguasai bumi melayu ini secara bersendirian kerana dua kuasa crusaders telah gagal sebelumnya. Agenda yang paling licik dan berkesan ialah mengimpot gerakan gerakan yang boleh melemahkan orang melayu islam. Maka Nam Tien adalah gerakan yang boleh digunakan untuk memenuhi agenda ini. Kejayaan orang cina Dai-Viet merampas dan menguasai tanah milik orang melayu Champa sehingga hilang seluruh bumi melayu Champa (yang kini dinamakan Vietnam oleh perampas tanah melayu) menjadi sebab kuat untuk British membawa ramai orang cina ke tanah melayu. Orang cina ini adalah diimpot melalui gerakan kongsi gelap. Maka bermulalah rancangan jahat British dan orang cina dengan menyuburkan gerakan kongsi gelap menguasai ekonomi dan merampas tanah orang melayu secara kekerasan dan pembunuhan senyap. British adalah dalang disebalik pembunuhan dan rampasan tanah serta lombong bijih timah dan emas milik orang melayu. Gerakan komunis dan kongsi gelap berterusan sehingga sebelum merdeka, selepas merdeka dan pada zaman moden ini menerusi parti politik, NGO-NGO dan gangsterisme.