Ahad, 15 September 2013

PANASS!! Ketua Syiah Kedah Buat Laporan Polis Terhadap Mufti Kedah!


Satu laporan polis telah dibuat oleh enam orang pemimpin dan ahli Syiah Kedah di Balai Polis Alor Star sebentar tadi.

Keenam-enam mereka diketuai oleh Abdullah bin Hasan yang merupakan Ketua Syiah Rafidhah Kedah dan Wan Asyraf bin Wan Salahuddin yang merupakan Naib Ketua Syiah Kedah.

Ketua dan Naib Ketua Syiah Rafidhah Kedah itu membuat laporan polis kerana tidak berpuas hati dengan kenyataan Dato' Syeikh Mohamad Badaruddin bin Ahmad, Mufti Kedah dalam akhbar Sinar Harian bertarikh 13 September 2013. Kepala-kepala Syiah Rafidhah tersebut menuduh, Mufti Kedah sengaja mengacum kepada KDYMM Sultan Kedah untuk menggambarkan puak Syiah Rafidhah boleh menyebabkan ketidaktenteraman dalam masyarakat.

Menurut mereka, kenyataan tersebut berbaur fitnah memandangkan penganut agama Syiah tidak pernah membuat sebarang provokasi atau pun kekacauandi negeri Kedah. Kononnya juga, kerajaan dan pihak berkuasa terus-menerus menghentam Syiah seolah-olah Syiah amat merbahaya kepada masyarakat.

Kepala-kepala Syiah Rafidhah tersebut berharap, mereka yang terlibat dikenakan tindakan dan kaum Rafidhah pula akan terus mengambil tindakan terhadap mereka yang dikatakan 'tidak bertanggungjawab'.

Walaupun tidak mengakui yang ajaran Syiah merbahaya kepada masyarakat, keenam-enam kepala Syiah Rafidhah tersebut menyatakan bahawa amalan Syiah tidak akan dihentikan dan semua buku tulisan keparat-keparat Syiah akan diterbitkan dan diedarkan pada masa akan datang dengan sebebas-bebasnya.

Kepala-kepala Syiah Rafidhah yang juga merupakan antara pengikut dan pemimpin PAS setempat itu juga memandang remeh serta memperlekehkan Akta Anti Syiah yang telah diwujudkan di Negeri Kedah setelah diluluskan oleh DUN Kedah baru-baru ini. - Kedahan

Syiah dalam kumpulan yang kecil memang tak bahaya, tapi kalau dah jadi macam Iraq, hingga ada satu wilayah sendiri. Itu yang terjadinya perang saudara, sebab syiah halalkan darah umat Islam yang lain.

Minta pihak berkuasa, tangkap si Abdullah ni. Guna akta anti syiah yang baru dibuat. Sampai bila nak biar dia bebas sebar ilmu yang tak patut disebarkan? Baik mencegah dari mengubati.

McTheory:
Kelakar bila dia pulak buat laporan keatas mufti Kedah. he he..

7 ulasan:

Awanama berkata...

Saya berpengalaman sangat dg orang Syiah di Iraq sebab telah bekerja di sana. Hinggakan Mat Salleh pun kata kahwin mutaah ni macam main pelacur/fucking prostitute lepas habis cerai.mereka nak halalkan perbuatan maksiat yg mereka lakukan.Apa yg dilakukan olih org Syiah tiada seorg nabi pun buat apa mereka lakukan.THE BIG KAFIR.Syiah lebih hina dari ugama yg lain.Syiah diasaskan olih Yahudi.Never trust them ,cakap manis tapi bapak penipu.

Awanama berkata...

Saya berpengalaman sangat dg orang Syiah di Iraq sebab telah bekerja di sana. Hinggakan Mat Salleh pun kata kahwin mutaah ni macam main pelacur/fucking prostitute lepas habis cerai.mereka nak halalkan perbuatan maksiat yg mereka lakukan.Apa yg dilakukan olih org Syiah tiada seorg nabi pun buat apa mereka lakukan.THE BIG KAFIR.Syiah lebih hina dari ugama yg lain.Syiah diasaskan olih Yahudi.Never trust them ,cakap manis tapi bapak penipu.

Awanama berkata...

PEH tak Mau ambik apa2 tindakan ka kepada pengikut dn pemimpin dia yg dikatakan terlibat dngn Syiah??!! Jangan hanya pandai bercakap dn putar belit sedangkan kafir telah berleluasa kepada pengikut sendiri!! Banyak sangat menghina dn mengkeji org maka akhirnya kekejian itu kembali kepada mereka sendiri!!! Kajilah,siapa yg memulakan penghinaan kepada org yg tak sama parti dngn mereka dn siapakah yg memulakan isu mengkafir dimalaysia,pasti anda dapat jawapannya!!

Awanama berkata...

kafir mengkafir tu kan perbuatan jelas dari puak2 syiah...
PAS tu syiah...
syiah tu PAS...
tak perlu lah nak ber- taqiyyah sangat....
sedarlah wahai ahli neraka...

Awanama berkata...

Dah terang lagi bersuluh....takkan 6 7 org saja yg mengaku syiah ...yg lain mana pi?...TOKOH2 hebat syiah masih nak jadi duri dalam daging kot.kita tunggu apa kata Mat Sabu dan Mahfudz

Awanama berkata...

Tak semua org pas tu syiah,agak-agak la kalau bercakap......

Awanama berkata...

Ya..la,org BN pun ada jugak yg syiah....tak payah la nak hukum siapa ahli neraka....itu hak Allah. Minta kerajaan Malaysia ambil tindakan....sebelum terlambat....jangan sampai bila rusuhan,atau pembunuhan berlaku baru la nak ambil tindakan....