Isnin, 28 Oktober 2013

HOT! Abby Albody di TOLAK Orang Pas Sendiri! #PrkSgLimau



Nampaknya nasib Abby di Sungai Limau ni tak berapa bagus, satu-satu masalah yang datang, tulah Abby jangan cakap lebih sangat, macam kamu tu diterima semua orang, termasuk dari Pas sendiri.


Gambar atas ni , diambil sebentar tadi di UPU Sungai Daun Sungai Limau , sepatutnya Abby akan memberi ceramah kotornya disini tapi malangnya tidak ada orang dan hanya beberapa orang petugas Pas UPU ini sahaja yang ada.

Nampak sangat nama Abby bukan boleh menarik orang untuk datang mendengar ceramah beliau , salah satu faktornya adalah Abby menggunakan bahasa yang kesat, maki hamun pada orang lain.


Kemarin kereta Abby terpaksa di bawa ke bengkel apabila clucth keretanya rosak di Sungai Limau.

Harap Abby renung la balik apa yang dilakukannya , percakapannya dan kelakuannya sebelum mengata orang .

Penduduk Sungai Limau mahu Hijrah ke arah lebih baik bukannya dihasut membenci orang lain seperti mana Abby dan pemimpin PR lain buat.

Aktivis Pendang Jr

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Abby sokong pergunaan kalimah Allah oleh Kristian jadi Abby termasuk dikalangan mereka yang KUFUR pada Allah seperti kata Ustaz Harun Din... so jangan nak 'sesat'kan atau 'kafir'kan UMNO. Periksa IMAN SENDIRI sebelum mengata orang.

Tanpa Nama berkata...

Benci aku lihat dgr mulut lidah riak penuh takkabur sombong si Abby ni.. dia rasa di dh terlalu BAIK.. terlalalu mulia.. riak dgn dirinya konon sudah Islam.. dia tk tahu sifat2 busuknya itu ibarat api dlm sekam.

Allah SWT tk lihat wajah dan tutur kata yg buruk.. tp Allah pndng pd akhlak selain dr dr amalan2 wajib. Sbb itulah ada kisah pelacor yg krn hatinya mulia beri minum pd anjing (lazimnya anjing ini dikira binatang hina), tp Allah angkat drjat wanita itu kpd ganjaran syurga..

Pmpuan mcm Abby ini dia rasa megah..di tidka pernah fikir ujian Allah SWT itu amat berat, setiap kata2 akan dihisab dan diuji Allah SWT, ditakuti kita tk mampu dn jatuh lebih hina dr org yg kita pernah hina..

Wallahualam.

p/s: mntk si pmpuan nama Abby ni ebrguru dgn Org2 yg Soleh, cr pengajian akhlak tasawwuf. lg lama berdamping dgn PAS lg sombong dan riak dirinya!

Tanpa Nama berkata...

kalau tak Sombong Riak Takbur mengkafirkan orang macam Syiah bukan Pas namanya...
Parti Ajaran Sesat lah katakan...

Tanpa Nama berkata...

Haron din tak kufur?...yg dia sebantal dgn Dap dalam pakatanharamjadah tu guane?