Jumaat, 30 Mei 2014

HOT!! Sorang Lagi Wakil Kaum Cina akan dilantik Sebagai Menteri! #PRKTELUKINTAN


PM Najib Razak sudah berjanji akan melantik calon BN sebagai Menteri wakil kaum cina dalam kerajaan jika beliau berjaya memenangi Pilihanraya kecik Teluk Intan.

Ini bukan janji kosong, ini janji yang dibuat oleh ketua kerajaan. Kalau kaum cina tolak lagi memang tak cerdik la.. buat apa pilih pompuan plastik? Bukan ada guna pun, baik pilih menteri insyallah parlimen Teluk Intan akan lebih terjamin.


Sent from Samsung Mobile

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ampusana-ampusini.
Sudah sebati dengan pimpinan UMNO.
Sayang ahli-ahli UMNO yang berjuta, cukup kecewa dengan gelagat pimpinan atasan.

Cina juga mendapat diberi pujian.
Jasa ahli hanya dipandang sepi.
Rosak atasan kerana umbi sudah kecewa.

Aku pun kecewa dengan mainan orang atasan. Segalanya pernah dicurah di Selangor dalam PRU 13, lebih 75% dapat ke pembangkang. Kerana ahli sudah kecewa dengan janji-janji manis hanya kepada bangsa asing. Ini benar-benar melampau.

Rasanya Najib wajib bertanggungjawab dengan kehilangan Selangor kerana diluar jangkaan. Najib patut letak jawatan dan serah kepada pimpinan UMNO baru yang berwibawa seperti ...... dan .......

Aku terkenang kata-kata Tun M.
Akar-umbi wajib menegur dan menasihati orang atasan yang perasan masih diterima ahli dan rakyat Malaysia.

Bukan apa?
Kekalahan Teluk Intan akan ditempa oleh Najib yang suka menunaikan janji manis hanya untuk menghiburkan Cina dan sekutu Cina, bukan menjaga hati manusia yang setia menyokong UMNO.

Najib wajib berundur jika Teluk Intan kecundang lagi.

Tanpa Nama berkata...

Sokong 100%, apa peminpin atasan fikir, asyik nak ambil hati Cina aje. makin hari makin ramai Melayu yang condong kepada pembangkang, banyak isu berlaku UMNO saja buat buta dan pekak, dalam perkhidmatan kerajaan pun penyokong pembangkang cukup banyak, apa Najib nak buat lagi, nak jilat Cina lagi ke?

Tanpa Nama berkata...

Kalau kaum cina pilih Pakatan, confirm mereka cerdik kerana pilih Parti yang dianggotai golongan cerdik.

Tinggalkan Parti tak cerdik memimpin kerajaan tak cerdik contohnya kes Sukma terbaru.

Tanpa Nama berkata...

Tempat saya, ahli parlimen adalah seorang menteri penuh. Rakyat kawasan parlimen saya merasa lebih bangga dan megah berbanding kawasan2 parlimen di sekitar. Bantuan lebih mudah dan lebih cepat. Peruntukan lebih banyak. Orang2 Teluk Intan patut merebut peluang ini. Jika tidak, sampai ke liang lahad tak merasa.