Rabu, 21 Mei 2014

HOT!! Video Anwar Ibrahim Merayu Kepada Pendemo PKR Supaya Pulang! #PemilihanPKR



Malam tadi telah berlakunya satu demo protes di hadapan HQ PKR di Tropicana. Dipercayai dari penyokong PKR yang tidak berpuashati keatas pemilihan PKR yang dikatakan tidak telus dan dipengaruhi oleh tangan ghaib.

Lihat gambar protes tersebut di bawah,











Bila protest semakin kritikal, Anwar Ibrahim akhirnya keluar berhadapan dengan pasukan protes tersebut.

Paling pelik bila hanya Anwar yang berani berhadapan dengan para pendemo protes. Cara Anwar bercakap dan merayu pun, nampak beliau macam kecewa sangat.

Apa boleh buat Anwar, itulah ahli-ahli PKR yang ko ternak dulu. Sekarang ni, rasanya dah makan diri balik la.

Apa orang kata, apa yang ko buat, kini ko dapat balik la hasilnya. he he..

Video rayuan Anwar kepada pendemo semalam..

9 ulasan:

Awanama berkata...

You are the one who breed demonstrators now you face the music

hangkedee berkata...

Pak sheikh non al juburi...

Awanama berkata...

Dia yg ajar dan buat...
sekarang dah mendapat...
Kahkahjah..

Awanama berkata...

Ini semua salah umno..
ini pendemo semua samseng umno..
aku tak percaya pkr jahat...
pkr lahanat je...

Awanama berkata...

Kesian tul penyokong bee end. Seronok ada gaduh dalam pkr...

Tak sedo ke itulah perangai bee end yang terbawa dalam pkr. Ulang. Perangai bee end...
Itu pun video sekerat je, tak tau citer sebenar..

Ulang . Perangai bee end. Hancur le bee end tak lama lagi. Sebab pkr akan berubah bila berkawan dlm Pakatan.

Tak percaya??? Korang sendiri pelik Anwar sanggup berdepan dengan orang. Tak macam pemimpin bee end penakut yang amat... Kalau cakap depan kamera bila2 ok...

Awanama berkata...

Pemberontak nak tanangkan pemberontakan..
kahkahkah..

Awanama berkata...

BEE adalah sejenis serangga yg amat bekerjasama dan bijak macam Bee N...
hahaha...

Awanama berkata...

Anon 11:20...
Sedar pon ko ye....
Syabas Pkr sanggop menerima samseng2
X BN yg dah di halau masuk pkr...
aman sket BN....
Malang la pkr...hahaha..

Awanama berkata...

Hahaha.... Selama ni menghentam umno macam nak rak.... Tak sedar ekor kau bergelumang dengan taik...