Isnin, 30 Jun 2014

HOT!! Kebangkitan Ekonomi Kedah, Pulau Pinang Bakal Rasai Kesannya! @MukhrizMahathir #KedahSerataRata


Alhamdulillah.. Dato Seri Haji Mukhriz Mahathir terus istiqomah untuk merealisasikan pembinaan LTA Kulim biarpun Lim Guan Eng meroyan cuba menghalangnya.

Kita kena ingat,sudah lebih 40 tahun Pulau Pinang ditatang bagaikan minyak yg penuh oleh Kerajaan Pusat biarpun sudah dua penggal Kerajaan Negeri Pulau Pinang ditadbir oleh parti DAP.

Buktinya Kerajaan Pusat tetap meneruskan projek Jambatan Kedua Pulau Pinang.

Nampaknya, sikap KIASU Lim Guan Eng ini mungkin di dasari oleh kejayaan negeri Kedah di bawah pentadbiran DS Mukhriz Mahathir yang berjaya menarik pelaburan masuk ke negeri Kedah daripada bulan Januari hingga Mac 2014 sebanyak lebih rm4 bilion berbanding Pulau Pinang sebanyak rm800 juta lebih sahaja.

Jadi, kita selaku rakyat Kedah tanpa mengira latar belakang politik..marilah sama-sama kita berdiri teguh di belakang DS Mukhriz Mahathir serta sama-sama berdoa agar pembinaan LTA Kulim ini menjadi kenyataan dan menjadi pemangkin kemajuan di negeri kita yg tercinta ini..In Sha Allah.



Jom sahabat join kami di Mukhriz Mahathir FC.. nak join KLIK LINK bawah ni..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib dan MCA mungkin menyelebahi Tokong yang bodoh tu,Cina anak emas Najib?

Tanpa Nama berkata...

Najib langsung tak bijak dlm percaturan ini. Najib macam gelisah sangat Cina xde dalam kabinet.. org lemah yg xboleh jd pemimpin..
Sepatutnya time inilah Najib perkasakan dasar mengutamakan peribumi, terutama sekolah satu aliran semasa ketiadaan suara kiasu dlm Kabinet.

Paling malang bila Kedah nk bina lapangan terbang yg sangat bernilai untuk ekonomi Kedah dan sekitarnya ini, Najib cantas dengan melantik Cina talam cucuk belakang MCA ini di jawatan Menteri Pengangkutan.

Telah jelas MCA telah mula 'batalkan' projek ini dengan menegeluarkan press statement mengenai cadangan menaiktaraf Lapangan Terbang Bayan Lepas Penang.. tiba2 shj jelas mencantas cdgn Krjn Kedah.

Najib mmg selalu jd masalah pd pemimpin2 yang mahu ke depan.

Bagi Najib hanya bininya shj boleh lebih drnya dn dari org lain.

Sepatutnya cadangan Krjn kedah ini diperhalusi sebelum melantik Cina MCA ini. Confirm dah MCA akan protect puak kiasu Cina mereka-DAP.

Hanay Melayu shj tk cerdik dan buat bodoh dengan percaturan ini terutama Najib.

Najib selalu jd obstacle, beliau dengan Cina mcm kena sumpah.. xboleh lawan!

Tanpa Nama berkata...

Pembesaran lapangan terbang Bayan Lepas bermakna habislah sisa-sisa tanah kepunyaan orang Melayu disebelah pulau.